Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...

    o devrim 83 CO2 ile yapıldı.stok bekliyor
    önümüzdeki devrimlere bakarız inşallah

    Bilmiyordum, hangi araçla yapıldı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...

    A3 te de aynı ağırlık azaltma politikasına gittiler ve 85 co2 iyi bir değer.
  • 102 hp LPG uyumlu bir hitler ile satış rekorları kırar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bence 6. nesilden daha yakışıklı bir araba olmuş. almanca yazılı fotodan okuyabildiğim kadarıyla 180 ps'lik dizel versiyonu da olacakmış.
    keşke türkiyeye de getirseler bunu..
    1.6 lt 105 lik dizelde iyileştirme yapmamaları ise kötü..

    Tam tersine http://www.greenpeace.org.uk/sites/files/gpuk/Complete%20Car%20report_en.pdf sayfasında Golf 7 için 65KW=90HP lik 1.4 TDI motordan bahsediliyor.

    Ve aynı güçteki 1.0 TSI motordan da..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi higtr -- 23 Ağustos 2012; 20:49:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: automovil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...

    A3 te de aynı ağırlık azaltma politikasına gittiler ve 85 co2 iyi bir değer.

    5 kapılı hatcback'de böyle bir oran ilk sanırım, A3 sportback daha tanıtılmadı...(söz konusu orana yakın bir değer elde edilir tahminimce) 3 kapılı A3 ile segmentler aynı olsa da aile aracı olarak kullanılamaz...




  • 1.4 TSI 135PS'e çıkar umarım.
    Başlangıç fiyatı 40 civarı olur sanırım, 1.2 TSI 105.
    1.6 Hitler motor olsa yine Trendline iile 38-39 civarına satılırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.

    Dikkat edersen yenilik olarak sundukları golfün sadece iç mekan genişliğini değil yolcu kabini ön kaput arası mesafe arka lastik arka tampon arası mesafeye kadar her türlü ayrıntısından bahsetmişler.Ben de gözden kaçırdıkları bir ayrıntıyı açıkladım.Zaten vw nin yaptığı en iyi iş güvenilmez galericiler gibi malını en ince ayrıntısına kadar övmek.
    Ayrıca herhalde yüksekliğinin azalması da iç mekan genişliğini artırmıştır size göre.


    Süperdi sesli güldüm :)

    Tavan alçalırken şasi' de alçalıyor, yani koltuk tabanından tavana olan mesafe aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...

    o devrim 83 CO2 ile yapıldı.stok bekliyor
    önümüzdeki devrimlere bakarız inşallah

    Bilmiyordum, hangi araçla yapıldı?

    energy dci 90 ile yeni clio'dan sonra megane 'da kullanılacak şuanki 110-260 dci değerleri(90 CO2) daha da aşağı çekilecek
    clio için 83 CO2 olan değer megane'da 84-85 (g/km)CO2olacak
    2014'de 1.2 dci ile 70 (g/km)CO2 hedefleniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 23 Ağustos 2012; 14:22:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...

    o devrim 83 CO2 ile yapıldı.stok bekliyor
    önümüzdeki devrimlere bakarız inşallah

    Bilmiyordum, hangi araçla yapıldı?

    energy dci 90 ile yeni clio'dan sonra megane 'da kullanılacak şuanki 110-260 dci değerleri(90 CO2) daha da aşağı çekilecek
    clio için 83 CO2 olan değer megane'da 84-85 (g/km)CO2olacak

    Clio zaten b sınıfı, c sınıfında 5 kapılı hatcback araçlar arasında 85 C02 ile Golf ile Megane arasında beraberlik gözüküyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest
    Clio zaten b sınıfı, c sınıfında 5 kapılı hatcback araçlar arasında 85 C02 ile Golf ile Megane arasında beraberlik gözüküyor...

    evet clio b sınıfı ama aynı motor bir kaç ay sonra megane'da kullanılacak
    Şuanki duruma göre Golf 1-0 önde gibi ilerleyen dakikalarda beraberlik olacak
    1.2 dci'dan sonra Megane 2-1 öne geçebilir
    ama maç 90 dakika




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.

    Dikkat edersen yenilik olarak sundukları golfün sadece iç mekan genişliğini değil yolcu kabini ön kaput arası mesafe arka lastik arka tampon arası mesafeye kadar her türlü ayrıntısından bahsetmişler.Ben de gözden kaçırdıkları bir ayrıntıyı açıkladım.Zaten vw nin yaptığı en iyi iş güvenilmez galericiler gibi malını en ince ayrıntısına kadar övmek.
    Ayrıca herhalde yüksekliğinin azalması da iç mekan genişliğini artırmıştır size göre.


    Süperdi sesli güldüm :)

    Tavan alçalırken şasi' de alçalıyor, yani koltuk tabanından tavana olan mesafe aynı.

    Koltuk tabanından tavana kadar olan mesafenin aynı olduğuna dair elinde kaynak var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.

    Dikkat edersen yenilik olarak sundukları golfün sadece iç mekan genişliğini değil yolcu kabini ön kaput arası mesafe arka lastik arka tampon arası mesafeye kadar her türlü ayrıntısından bahsetmişler.Ben de gözden kaçırdıkları bir ayrıntıyı açıkladım.Zaten vw nin yaptığı en iyi iş güvenilmez galericiler gibi malını en ince ayrıntısına kadar övmek.
    Ayrıca herhalde yüksekliğinin azalması da iç mekan genişliğini artırmıştır size göre.


    Süperdi sesli güldüm :)

    Tavan alçalırken şasi' de alçalıyor, yani koltuk tabanından tavana olan mesafe aynı.

    Koltuk tabanından tavana kadar olan mesafenin aynı olduğuna dair elinde kaynak var mı?

    Arka koltuktaki adamın kıçı daha aşağıda işte al sana kaynak, baş mesafesi de aynı. Daralma yok kısacası.

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 24 Ağustos 2012; 15:12:23 >




  • İç tasarım Seat Leon gibi olucak zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    1.4 TSI 135PS'e çıkar umarım.
    Başlangıç fiyatı 40 civarı olur sanırım, 1.2 TSI 105.
    1.6 Hitler motor olsa yine Trendline iile 38-39 civarına satılırdı.

    30 dan başlayacakmış baz model.. sende 40 a city satıp alırsın bi tane 10 binde cebinde kalır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    1.4 TSI 135PS'e çıkar umarım.
    Başlangıç fiyatı 40 civarı olur sanırım, 1.2 TSI 105.
    1.6 Hitler motor olsa yine Trendline iile 38-39 civarına satılırdı.

    30 dan başlayacakmış baz model.. sende 40 a city satıp alırsın bi tane 10 binde cebinde kalır

    Öyle olursa güzel olur tabi.

    Ama 40.000 TL'den başlar Golf. 1.6 Motor olsa 38-39 o zaman olurdu.
  • A3 fiyatını geçecek olması bence en radikal başarısı olacak.
  • Araç 100 kg kadar hafifletilmiş, aerodinamiği=rüzgar direnç katsayısı yüzde 10 iyileştirilmiş, emisyon değerleri yüzde 13,9 aşağıya çekilmiş, bagaj hacmi 30 lt daha arttırılımış, arkada omuz mesafesi 30 mm daha genişletilmiş neredeyse her şekilde bir iyileşme ve geliştirme varken hala yeni birşeyler yok denmesi aşırı bir marka-model düşmanlığından başka bir şey değil.

    Golf 7'de bu düzeyde bir hafifletme ve aerodinamik yapıda iyileştirme sonucunda motorlarda hiç oynama yapılmasa dahi önemli bir performans gelişimi sağlanacaktır diye tahmin ediyorum.

    Tasarım konusunda ise kesin birşeyler söylemek erken olsa da çok fazla bir farklılık olmayacağı golfün alışageldik silüetini ve karakteristik tasarımını koruyacağı azçok anlaşılıyor.

    Olabildiğince çok satabilmesi için oldukça geniş bir yaş aralığına hitap edecek ve müşterilerinin genel itibariyle beğeneceği bir model üretmek gibi basit ama kendi açısından tutarlı ve başarısı tecrübe edilmiş bir fikirden hareket etmesi gerekiyordu.

    Bana kalırsa olması gereken de buydu. Çünkü vw'nin açık ara sınıfının ençok satan hb aracı olan golfte öncelikle kendi müşterilerinin beğenisini dikkate almasından daha doğal olan birşey yok.

    Neredeyse bir hb aracın ulaşabileceği maksimum-potansiyel satış rakamına ulaşan golfte macera arayıp astra, i30, megane vs gibi bir önceki modeline göre bambaşka bir tasarımla ortaya çıkması stratejik olarak ciddi riskler doğuracağını tahmin etmek pek zor olmasa gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Araç 100 kg kadar hafifletilmiş, aerodinamiği=rüzgar direnç katsayısı yüzde 10 iyileştirilmiş, emisyon değerleri yüzde 13,9 aşağıya çekilmiş, bagaj hacmi 30 lt daha arttırılımış, arkada omuz mesafesi 30 mm daha genişletilmiş neredeyse her şekilde bir iyileşme ve geliştirme varken hala yeni birşeyler yok denmesi aşırı bir marka-model düşmanlığından başka bir şey değil.

    Golf 7'de bu düzeyde bir hafifletme ve aerodinamik yapıda iyileştirme sonucunda motorlarda hiç oynama yapılmasa dahi önemli bir performans gelişimi sağlanacaktır diye tahmin ediyorum.

    Tasarım konusunda ise kesin birşeyler söylemek erken olsa da çok fazla bir farklılık olmayacağı golfün alışageldik silüetini ve karakteristik tasarımını koruyacağı azçok anlaşılıyor.

    Olabildiğince çok satabilmesi için oldukça geniş bir yaş aralığına hitap edecek ve müşterilerinin genel itibariyle beğeneceği bir model üretmek gibi basit ama kendi açısından tutarlı ve başarısı tecrübe edilmiş bir fikirden hareket etmesi gerekiyordu.

    Bana kalırsa olması gereken de buydu. Çünkü vw'nin açık ara sınıfının ençok satan hb aracı olan golfte öncelikle kendi müşterilerinin beğenisini dikkate almasından daha doğal olan birşey yok.

    Neredeyse bir hb aracın ulaşabileceği maksimum-potansiyel satış rakamına ulaşan golfte macera arayıp astra, i30, megane vs gibi bir önceki modeline göre bambaşka bir tasarımla ortaya çıkması stratejik olarak ciddi riskler doğuracağını tahmin etmek pek zor olmasa gerek.

    Golfün tüm serilerinin genel olarak mantığı tam olarak bu bence de radikal bir değişiklik olmayacağı kesin şuan ki hali bile sınıfının ''standartlarını'' belirleyebiliyor ise bence görsel olarak olmasa bile kullanım ve fonksiyonellik açısından beklentimizi yüksek tutmalıyız...
    Bir Golf 5 com. tsi 140hp sahibi olarak ben böyle düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.

    Dikkat edersen yenilik olarak sundukları golfün sadece iç mekan genişliğini değil yolcu kabini ön kaput arası mesafe arka lastik arka tampon arası mesafeye kadar her türlü ayrıntısından bahsetmişler.Ben de gözden kaçırdıkları bir ayrıntıyı açıkladım.Zaten vw nin yaptığı en iyi iş güvenilmez galericiler gibi malını en ince ayrıntısına kadar övmek.
    Ayrıca herhalde yüksekliğinin azalması da iç mekan genişliğini artırmıştır size göre.


    Süperdi sesli güldüm :)

    Tavan alçalırken şasi' de alçalıyor, yani koltuk tabanından tavana olan mesafe aynı.

    Koltuk tabanından tavana kadar olan mesafenin aynı olduğuna dair elinde kaynak var mı?

    Arka koltuktaki adamın kıçı daha aşağıda işte al sana kaynak, baş mesafesi de aynı. Daralma yok kısacası.

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


    İyi öyle olsun bari.Zaten uzunluğu kısa yüksekliği de azalınca tam b sınıfı gibi gözükür sayın vw avukatı.




  • boyutları artacak dedikleri golf 7'de kayda değer bir boyut artışı yine yok rakiplerinden yine daha küçük ayrıca dış tasarım olarakta jetta ve passat'ın hb versiyonu gibi duruyor eğer ön ve arka yüzü şuanki passata benzerse yazık olur diye düşünüyorum dış tasarım konusunda golf 6'yı aratacak gibi gözüküyor hepsinden önemlisi inşallah kalite olarak golf 6'yı aratmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.