Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bence 6. nesilden daha yakışıklı bir araba olmuş. almanca yazılı fotodan okuyabildiğim kadarıyla 180 ps'lik dizel versiyonu da olacakmış.
    keşke türkiyeye de getirseler bunu..
    1.6 lt 105 lik dizelde iyileştirme yapmamaları ise kötü..

    Tam tersine http://www.greenpeace.org.uk/sites/files/gpuk/Complete%20Car%20report_en.pdf sayfasında Golf 7 için 65KW=90HP lik 1.4 TDI motordan bahsediliyor.

    Ve aynı güçteki 1.0 TSI motordan da..

    eğer 1,0 tsi çıksın o arabaya chip atıp 100 km de 2,9 civarı yakıt görülür buda dizeli aratmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.

    Dikkat edersen yenilik olarak sundukları golfün sadece iç mekan genişliğini değil yolcu kabini ön kaput arası mesafe arka lastik arka tampon arası mesafeye kadar her türlü ayrıntısından bahsetmişler.Ben de gözden kaçırdıkları bir ayrıntıyı açıkladım.Zaten vw nin yaptığı en iyi iş güvenilmez galericiler gibi malını en ince ayrıntısına kadar övmek.
    Ayrıca herhalde yüksekliğinin azalması da iç mekan genişliğini artırmıştır size göre.


    Süperdi sesli güldüm :)

    Tavan alçalırken şasi' de alçalıyor, yani koltuk tabanından tavana olan mesafe aynı.

    Koltuk tabanından tavana kadar olan mesafenin aynı olduğuna dair elinde kaynak var mı?

    Arka koltuktaki adamın kıçı daha aşağıda işte al sana kaynak, baş mesafesi de aynı. Daralma yok kısacası.

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


    İyi öyle olsun bari.Zaten uzunluğu kısa yüksekliği de azalınca tam b sınıfı gibi gözükür sayın vw avukatı.

    İyi güzelde 2 arabadaki yolcularında baş hizaları aynı eğer arabanın şaside aşağıya inmiş olsa golf7deki adamların kafası aşağıda olurdu kafa hizaları aynı ama tavan alçak.

    belki yolcu kısadır. wtf smile.gif

    Bunu hiç düşünememiştim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draqonn -- 24 Ağustos 2012; 2:40:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Genlerinde liderlik var GOLF candır

    Yaparken sevgimizi de kattık.
  • Golf sahibi değilim ama 5 i de 6 yı da beğeniyordum 7 yi de beğendim. Golf eleştirilmeyecek yada elestirilemeyecek bir araç degil. Bazı arkadaslar yani başka marka araç sahipleri her konuda eleştiriyorlar sanki hiç güzel yani yokmuş gibi (ama kendi Japon veya Kore arabaları mukemmelmis gibi) bazı arkadaslar da vw avukatı gibi....2010 da golf ve makyajli auris arasında kaldım ikisini test ettim sürüş dinamikleri daha iyi olduğu için auris aldım golfü gereksiz pahalı buldum param olduğu halde almadım. Tamam araç güzel ferah ama fiyatı çok yüksek. Özel bir neden yüzünden aurisi sattım 1 ay sonra araç almaya karar verdim c4 berbat geldi birde leon deneyim dedim sürüsü çok iyiydi son bir kez golfe yine şans verdim ama Leondan sonra yol tutusunu beğenmedim ayrıca yine pahaliydi ve 3 ay bekliyceksin dediler. Zaten bu bekleme olayına fitilim talep belli ona göre üret aracını vw. Umarım fiyat politikasına da bir makyaj yaparlar 60 bin lira verdiginiz araçta esp olmamasını kim nasıl savunabilir anlamış degilim. Ayrıca toureg ve scirocco hariç kamyonetinden cc sine aynı direksiyonu koymak nedir. Golf bir efsaneyse ismine yakışır bir iç tasarım yapmalı adam cady yemı transporter ami golfe mi bindiğini bilmeli.
    Dsg olayına gelince kullanmayan arkadaslar diğer firmalarda motor, sanziman mekanik arıza olmuyor mu sadece vw grubundaymis gibi konuşmak anlamsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Millet bole ağzı acik ayran delisi gibi beklerse artik baz fiyatida bi 50.000tl olur ,nerden nerelere geldik icim aciyo su arabalara verilen fiyatlara,elin avrupalısı tatlı tatlı satıyo arabasını ,bizide koyuna cevirdiler zaten ses ckaranda yok ,dikkat ettinizmi bilmiyorum ama TL'nin alim gucu hergecen gun dusuyor,eskiden 30binlik araca gucumuz yetmezken simdi 50-60bin tl'yi gozumuzu kırpmadan hak etmeyen araclara veriyoruz,soru :Bizmi zenginleştik yoksa paramiz pulamı dönmeye başladı ? ? ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    E bu gayet güzel olmuş ya la. Benim megane otoparkta huzursuz bir bekleyiş halinde, bir sigara yaktı yakacak.Ellerin mi olacaktım, kaderim bu muydu diye türküde çığırır, yakındır

    Bizim araçların kaderi aynı mı hocam yoksa ?

    1.2 Tsi Comfotline DSG 45,46 bin civarları olursa koşa koşa alırım.

    Vallaha üstat benim parkurum çok kısa o yüzden dizel almak aptallıktı.Yakıyor baya yani.Her neyse mercedes a serisine bel bağlamıştım yok efendim çok rekabetçi piyasaya çıkacak, hatta 1 tane alan 1 tanede üniversiteyi kazanan kızına hediye paketi yapacak, standart donanımları full donanım gibi olacak laflarına kandım.Bir fiyat açıklandı 73 bin tl,bir yerde yazmıştım önden çekişli arabaya arkadan itişli fiyat diye. Ben golf 6 'yı o kadar da çekici bulmamıştım hatta gittim c4 almıştım 2009'da. Ama bu sefer olmuş.Yazdığınız gibi 1.2 tsi ya da 1.4 tsi 122 bg alabilirim.Ancak hala dsg kafamı kurcalıyor,bir çıkarsınlar hele yağlı mı grekoromen şanzıman mı anlayalım ona göre kararımı vereceğim

    Ve evet benim megane bana küstü.

    Aynen hocam.Benimkide klasik DH tabiriyle çok yakıyor az kaçıyor.yazın sık sık uzun yol yapıyorum yıllık 10.000 km'min 3000'i uzun yol.Bu sırada tabii sık sık sollamalar oluyor rampalar oluyor.hatta sık sık marmaris-muğla yolunda sakarı çıkıyorum(araba çıkmıyor)Hele şu son 2 gidişimde araç hiç gitmedi.böyle bir şey yok gerçekten 4 kişiydik ve klima açıktı ancak bir araba hiç mi gitmez ya.tam gazladım arabayı yanımdan nasıl arabalar çıkıyor görmeniz lazım.Doblolar olsun yarisler olsun jazzlar olsun civicler olsun hepsi ama.Hatta bi ara renault 9 geçicektide gına geldi kick down yaptırdım arabaya geçemedi Akla zarar bir performansı var aracın hele 14 sn 0-100 hızlanması takdire şayan.bu arada tabi bende sürekli arabaya triptronic'den müdahale edip vites küçültüyorum sonra araba devrini bulduğunda araç 6000 devir çeviriyor anlık tüketim oluyor 35,40 L.Buda olur olmaz insana koyuyor...bende işte bu nedenle araba bakıyorum dizel alayım dicem yıllık taş çatlasa maksiumum 10.000 Km için değmez diyorum o yüzden tsi gibi astra turbo gibi araçlara bakıyorum.Az yakması sebebiyle.Atmosferik anca 2.4 accord alırım onunda vergi malumDizel yada turbo arasında kaldım anlayacağınız.Bende A serisine baktım lakin 73 dediklerinde çılgına döndüm.bir de lider olacaklarmış Bu arada eşimde arabayı kullandığından mecbur otomatik arıyoruz yoksa alternatif çok.Ee işte Dizel yada Turbo olacak.Bakıyorum 2.el Tsi'ye lakin meşhur DSG arızalarını bilirsiniz.Bir ara 2.0 TDİ passatım olmuştu az bir süre süperdi lakin onlarda kullanılan DSG sorunsuz.Astra Turbolara bakıyorum fiyatlar uçmuş o kadar para vermek geçmiyor içimden 2.ele.Ford dicem atmosferik otomatiği var Anlayacağınız bende beklemedeyim 2.el d sınıfı dizellere bakıyorum onlarda 45.bin bu seferde diyorum hem vergi koyacak hem arabalar 70-80 binde o yüzden hiç bulaşmıyorum.lakin canım sıkılınca sürekli bakarım sahibinden'e dizel veya turbo var mı az kullanılmış diye.Bende beklemedeyim yani Yeni i30'a vb baktım fiyatlar uygun şanzıman iyi bu seferde yine geliyor karşıma atmosferik.Eee c4 var 2.el punto var delta var internette görüyoruz dualoglic sorunları,mcp sorunları.Hele kaç senedir bu aracı kullanıyorum mcp ye test sürüşünde kafa bir o yana bir bu yana ondanda vazgeçmiştim sonuç olarak.Hele bu sene Leon,Golf ve bir sürü araç yenilencek diyorlar.Bakalım beklemedeyiz sonuç ne olacak




  • Aracın ön tasarımı Jetta,Polo ve Passat üçlüsü gibi olur...Arka kısım ise en güzel yanı olur kanımca...
  • Kasayı merak edıyorum
  • önceki, görece rakiplerinden hafif bir Golf 6'ya göre 100kg ağırlık düşüşü, mühendislik konuşmuş demektir. iç mekan daha basit olacak tahminim Golf 6'ya göre özelikle kalite olarak, ama biraz daha farklı bir dizayn beklenebilir.

    motorlar muazzam olacak, şanzımanlar hız keyif olarak aşacak, hafif şase tasarımının etkisi ile ve modern çözümlerle tüketim aşağıya inecek, boyutlar aynı kalacak. lüks ama üzerinde kasılmış donanımlar vs. çizdikleri yol çok başarılı bence. yol tutuş ve direksiyon konusunda biraz daha cila lazım, Golf 6'nın başarısına rağmen. ve yalıtım maliyet uğruna bozulmamalı.

    iş fiyat ve tasarıma kalıyor, mk4'ün havasını ucundan tutarlarsa Golf kompakt sınıfın 3 serisi olmaya devam eder. bozulursa premium otomobillere tıpkı D segmentinde olduğu gibi kayma başlayabilir bu sınıfta da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altayer

    Donanım ve kalite artmış

    Resimlere bakınca konsolu ellemiş gibimi oldun mübarek
  •  Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Altayer

    Donanım ve kalite artmış

    Resimlere bakınca konsolu ellemiş gibimi oldun mübarek

    arkadaş performans hakkında da yorum yapacakmış ama sanırım unutmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Altayer

    Donanım ve kalite artmış

    Resimlere bakınca konsolu ellemiş gibimi oldun mübarek

    arkadaş performans hakkında da yorum yapacakmış ama sanırım unutmuş

    Sürüş zevki mükemmel 1m coupe ile yarışır




  • Başka yerde böyle yetenekli yorumcular yoktur heralde.

    -golf candır ( nedemek acaba yolda kalan araba nası can oluyor. servisler için candır diyelim)

    - kalite ve donanım artmış ( içine mi bindin ya da doğuş un donanım listesini mi ele geçirdin)

    -golf herzaman liderdir ( neyin lideri parti mi kurmuş niye astra alıyor millet madem lider golf)

    -focus 1.6 tdci yi performansta yakalar 105 beygir yeter (nasılolsa 100 kg düştü yaaa)

    hesaplara bak sen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Golf sahibi değilim ama 5 i de 6 yı da beğeniyordum 7 yi de beğendim. Golf eleştirilmeyecek yada elestirilemeyecek bir araç degil. Bazı arkadaslar yani başka marka araç sahipleri her konuda eleştiriyorlar sanki hiç güzel yani yokmuş gibi (ama kendi Japon veya Kore arabaları mukemmelmis gibi) bazı arkadaslar da vw avukatı gibi....2010 da golf ve makyajli auris arasında kaldım ikisini test ettim sürüş dinamikleri daha iyi olduğu için auris aldım golfü gereksiz pahalı buldum param olduğu halde almadım. Tamam araç güzel ferah ama fiyatı çok yüksek. Özel bir neden yüzünden aurisi sattım 1 ay sonra araç almaya karar verdim c4 berbat geldi birde leon deneyim dedim sürüsü çok iyiydi son bir kez golfe yine şans verdim ama Leondan sonra yol tutusunu beğenmedim ayrıca yine pahaliydi ve 3 ay bekliyceksin dediler. Zaten bu bekleme olayına fitilim talep belli ona göre üret aracını vw. Umarım fiyat politikasına da bir makyaj yaparlar 60 bin lira verdiginiz araçta esp olmamasını kim nasıl savunabilir anlamış degilim. Ayrıca toureg ve scirocco hariç kamyonetinden cc sine aynı direksiyonu koymak nedir. Golf bir efsaneyse ismine yakışır bir iç tasarım yapmalı adam cady yemı transporter ami golfe mi bindiğini bilmeli.
    Dsg olayına gelince kullanmayan arkadaslar diğer firmalarda motor, sanziman mekanik arıza olmuyor mu sadece vw grubundaymis gibi konuşmak anlamsız.


    Evet arkadaşım. Hiç güzel yanı yoktu. Kore aracım mükemmel Golfe göre. Hiç binmedim değil Golfe. Aldım, en az kullandığım ve en iğrendiğim arabaydı. Kore arabam ondan fersah fersah daha iyi.

    Neye güvenipte sallıyorsun bu kadar açıklasan da anlasak.




  • 2002 yılından 2012 ye kadar tam 10 yıl koreye bindim. Excel ve getzim vardı. Tepe tepe 130000 km kullandım. Memnun etti ,daha doğrusu o zamanki beklentilerimi karşıladı. Bu arada ailemin fransız ve japon araçlarını da sürdüm. Megana corolla, citroen vs vs.
    Ayrıca çoğunuz gibi bende uzun bir süre antiVW ci olarak yazılar yazdım. ( 2005 DH üyesiyim)
    Ta ki mesai arkadaşımın golfünü sürünceye kadar.
    Orada film koptu...
    Sedan bir araca ihtiyacım olmasa doğuşa kaporamı yatırıp golf7 beklerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anchorman -- 24 Ağustos 2012; 11:19:26 >
  • Vw Golf 7 ilk gösterim videosu;http://www.autoevolution.com/news/all-new-volkswagen-golf-gets-first-teaser-video-48646.html

    Opsiyonel donanım listesi oldukça uzamış bana göre ilk dikkat çekeni, bir golf'de ilk defa görülecek olan panoramic sunroof opsiyonu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Vw Golf 7 ilk gösterim videosu;http://www.autoevolution.com/news/all-new-volkswagen-golf-gets-first-teaser-video-48646.html

    Opsiyonel donanım listesi oldukça uzamış bana göre ilk dikkat çekeni, bir golf'de ilk defa görülecek olan panoramic sunroof opsiyonu...



    şöyle olacaksa panaromic sunroof çok hoş olur , yalnız Tiguan'da olduğu gibi ortada eğreti duracaksa hiç şık olmaz .

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 24 Ağustos 2012; 11:40:48 >




  • Far tasarımı olmamış.İster asın ister kesin arkadaş görüşüm budur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    kaliteden kasıt yumuşak göğüsler mi acaba yine? bugün gözümün önünde bir jetta trafiği felç etti. paralel park yapacaktı. yolun ortasına durdu. geri vitese aldı gaz veriyordu araç devirleniyordu ama hareket etmiyordu. ileriye almaya çalışıyordu araç sadece burnunu oynatıyordu ama ilerlemiyordu. oradan bir süreliğine ayrıldım geri döndüğümde aracı biraz daha yaklaştırmışlar yolun kenarına sahibi bağırarak telefonla konuşuyordu. servis mi çağırıyordu bilmiyorum. araca yaklaştım araç otomatik idi.

    yani efsane değil gerçek imiş. yolda kalanı canlı canlı gördüm bugün. yolda kalmak kulağa pek prestijli gelmiyor.

    esp standart mı bu sefer? golf çok güzel araç ama fiyatı c segmentinde aradığım donanım ve fiyatı kendisinde yine bulamayacağımı düşünüyorum. şu an 55 bin TL'ye insignia veya passat veriyorlar. bakalım golf'ün fiyatları ne olacak



    yeni jetta mıydı ?




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.