Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anchorman

    2002 yılından 2012 ye kadar tam 10 yıl koreye bindim. Excel ve getzim vardı. Tepe tepe 130000 km kullandım. Memnun etti ,daha doğrusu o zamanki beklentilerimi karşıladı. Bu arada ailemin fransız ve japon araçlarını da sürdüm. Megana corolla, citroen vs vs.
    Ayrıca çoğunuz gibi bende uzun bir süre antiVW ci olarak yazılar yazdım. ( 2005 DH üyesiyim)
    Ta ki mesai arkadaşımın golfünü sürünceye kadar.
    Orada film koptu...
    Sedan bir araca ihtiyacım olmasa doğuşa kaporamı yatırıp golf7 beklerdim.





    Ben anti-vw ciliği bir felsefe olduğu için benimsemiyorum. Önceden sahip olduğum, en az kullanıp, sattığım(tuvalete bile arabayla giden bir tipim), hiç zevk almadığım, zevksiz, basit ve kalitesiz bulduğum için eleştiriyorum. Siz beğenmiş olabilirsiniz, saygı duyarım, ancak citroen marka araçtan sonra, Golfü nasıl beğendiniz, ona şaşırdım açıkçası, C4 altı değilse tabi.

    Ben politik düşüncem gereği Avrupa araç almam, ancak aklımı çelen ender araçlardan biridir citroen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Golf sahibi değilim ama 5 i de 6 yı da beğeniyordum 7 yi de beğendim. Golf eleştirilmeyecek yada elestirilemeyecek bir araç degil. Bazı arkadaslar yani başka marka araç sahipleri her konuda eleştiriyorlar sanki hiç güzel yani yokmuş gibi (ama kendi Japon veya Kore arabaları mukemmelmis gibi) bazı arkadaslar da vw avukatı gibi....2010 da golf ve makyajli auris arasında kaldım ikisini test ettim sürüş dinamikleri daha iyi olduğu için auris aldım golfü gereksiz pahalı buldum param olduğu halde almadım. Tamam araç güzel ferah ama fiyatı çok yüksek. Özel bir neden yüzünden aurisi sattım 1 ay sonra araç almaya karar verdim c4 berbat geldi birde leon deneyim dedim sürüsü çok iyiydi son bir kez golfe yine şans verdim ama Leondan sonra yol tutusunu beğenmedim ayrıca yine pahaliydi ve 3 ay bekliyceksin dediler. Zaten bu bekleme olayına fitilim talep belli ona göre üret aracını vw. Umarım fiyat politikasına da bir makyaj yaparlar 60 bin lira verdiginiz araçta esp olmamasını kim nasıl savunabilir anlamış degilim. Ayrıca toureg ve scirocco hariç kamyonetinden cc sine aynı direksiyonu koymak nedir. Golf bir efsaneyse ismine yakışır bir iç tasarım yapmalı adam cady yemı transporter ami golfe mi bindiğini bilmeli.
    Dsg olayına gelince kullanmayan arkadaslar diğer firmalarda motor, sanziman mekanik arıza olmuyor mu sadece vw grubundaymis gibi konuşmak anlamsız.


    Evet arkadaşım. Hiç güzel yanı yoktu. Kore aracım mükemmel Golfe göre. Hiç binmedim değil Golfe. Aldım, en az kullandığım ve en iğrendiğim arabaydı. Kore arabam ondan fersah fersah daha iyi.

    Neye güvenipte sallıyorsun bu kadar açıklasan da anlasak.

    Madem igrendigin bir araç buralarda ne gezinip yorum yapıyorsun anlamadım. Ayrıca benim yorumumda ki kişiliklerden birisin koreli aracını mükemmel sanıyorsun. Yazdıklarımı dikkatli okursan ben vw ni eleştirdim savunmadım. Koreli araçların japonları geçtiğini kabul ediyorum ama almanları henüz degil ama bu sekilde devam ederlerse 3-5 sene icinde onlarında sollarlar. Sallama derken ne anlatmak istedin anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Ben anti-vw ciliği bir felsefe olduğu için benimsemiyorum. Önceden sahip olduğum, en az kullanıp, sattığım(tuvalete bile arabayla giden bir tipim), hiç zevk almadığım, zevksiz, basit ve kalitesiz bulduğum için eleştiriyorum. Siz beğenmiş olabilirsiniz, saygı duyarım, ancak citroen marka araçtan sonra, Golfü nasıl beğendiniz, ona şaşırdım açıkçası, C4 altı değilse tabi.

    Ben politik düşüncem gereği Avrupa araç almam, ancak aklımı çelen ender araçlardan biridir citroen.

    Belli bir yaşa ulaşınca janjanlı şeyler gözüne güzel gözükmüyor. VW nin muhafazakar tasarımını beğeniyorum. Arabının içinde macera yok. Uçuk kaçık denemeler de yok. Herşey yerli yerinde. Tam da istediğim gibi. Bir de sürüş karakteristiği var. Yumuşak pedallar ve direksiyon, alçak oturum, koltuk ve konsolun içinde rahatlık hissi vs vs




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Golf sahibi değilim ama 5 i de 6 yı da beğeniyordum 7 yi de beğendim. Golf eleştirilmeyecek yada elestirilemeyecek bir araç degil. Bazı arkadaslar yani başka marka araç sahipleri her konuda eleştiriyorlar sanki hiç güzel yani yokmuş gibi (ama kendi Japon veya Kore arabaları mukemmelmis gibi) bazı arkadaslar da vw avukatı gibi....2010 da golf ve makyajli auris arasında kaldım ikisini test ettim sürüş dinamikleri daha iyi olduğu için auris aldım golfü gereksiz pahalı buldum param olduğu halde almadım. Tamam araç güzel ferah ama fiyatı çok yüksek. Özel bir neden yüzünden aurisi sattım 1 ay sonra araç almaya karar verdim c4 berbat geldi birde leon deneyim dedim sürüsü çok iyiydi son bir kez golfe yine şans verdim ama Leondan sonra yol tutusunu beğenmedim ayrıca yine pahaliydi ve 3 ay bekliyceksin dediler. Zaten bu bekleme olayına fitilim talep belli ona göre üret aracını vw. Umarım fiyat politikasına da bir makyaj yaparlar 60 bin lira verdiginiz araçta esp olmamasını kim nasıl savunabilir anlamış degilim. Ayrıca toureg ve scirocco hariç kamyonetinden cc sine aynı direksiyonu koymak nedir. Golf bir efsaneyse ismine yakışır bir iç tasarım yapmalı adam cady yemı transporter ami golfe mi bindiğini bilmeli.
    Dsg olayına gelince kullanmayan arkadaslar diğer firmalarda motor, sanziman mekanik arıza olmuyor mu sadece vw grubundaymis gibi konuşmak anlamsız.


    Evet arkadaşım. Hiç güzel yanı yoktu. Kore aracım mükemmel Golfe göre. Hiç binmedim değil Golfe. Aldım, en az kullandığım ve en iğrendiğim arabaydı. Kore arabam ondan fersah fersah daha iyi.

    Neye güvenipte sallıyorsun bu kadar açıklasan da anlasak.

    Madem igrendigin bir araç buralarda ne gezinip yorum yapıyorsun anlamadım. Ayrıca benim yorumumda ki kişiliklerden birisin koreli aracını mükemmel sanıyorsun. Yazdıklarımı dikkatli okursan ben vw ni eleştirdim savunmadım. Koreli araçların japonları geçtiğini kabul ediyorum ama almanları henüz degil ama bu sekilde devam ederlerse 3-5 sene icinde onlarında sollarlar. Sallama derken ne anlatmak istedin anlamadım


    Yani buralarda gezinip yorum yapmayayım, ne de olsa golf aracımız yok.
    Haklısın arkadaşım , özür dilerim. Bir daha vw konularına girip yorum yapmam. Eskiden vardı da ne değişmiş diye meraktan benimkisi.

    Koreli aracımız hakkında da haklısın. Çok güzel zannediyordum. Başka araca hiç binmedim, ne yapayim. Cahilligime ver artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Vw Golf 7 ilk gösterim videosu;http://www.autoevolution.com/news/all-new-volkswagen-golf-gets-first-teaser-video-48646.html

    Opsiyonel donanım listesi oldukça uzamış bana göre ilk dikkat çekeni, bir golf'de ilk defa görülecek olan panoramic sunroof opsiyonu...



    Hocam yaptığın paylaşımlarla konuya verdiğin katkı için teşekkür ederim.




  • sonunda direksiyon simidinin değişmesi sevindirici, ancak bir yıl sonra transporterdan, poloya, passat dan, cc ye aynı direksiyonu kullanmasınlar. Rica ediyorum :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Vw Golf 7 ilk gösterim videosu;http://www.autoevolution.com/news/all-new-volkswagen-golf-gets-first-teaser-video-48646.html

    Opsiyonel donanım listesi oldukça uzamış bana göre ilk dikkat çekeni, bir golf'de ilk defa görülecek olan panoramic sunroof opsiyonu...



    şöyle olacaksa panaromic sunroof çok hoş olur , yalnız Tiguan'da olduğu gibi ortada eğreti duracaksa hiç şık olmaz .

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı

    Yeni Seat Leon'la aynı olur bence, ikisi de aynı platformdan çıkma araçlar olacak sonuçta...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    E bu gayet güzel olmuş ya la. Benim megane otoparkta huzursuz bir bekleyiş halinde, bir sigara yaktı yakacak.Ellerin mi olacaktım, kaderim bu muydu diye türküde çığırır, yakındır

    Bizim araçların kaderi aynı mı hocam yoksa ?

    1.2 Tsi Comfotline DSG 45,46 bin civarları olursa koşa koşa alırım.

    Vallaha üstat benim parkurum çok kısa o yüzden dizel almak aptallıktı.Yakıyor baya yani.Her neyse mercedes a serisine bel bağlamıştım yok efendim çok rekabetçi piyasaya çıkacak, hatta 1 tane alan 1 tanede üniversiteyi kazanan kızına hediye paketi yapacak, standart donanımları full donanım gibi olacak laflarına kandım.Bir fiyat açıklandı 73 bin tl,bir yerde yazmıştım önden çekişli arabaya arkadan itişli fiyat diye. Ben golf 6 'yı o kadar da çekici bulmamıştım hatta gittim c4 almıştım 2009'da. Ama bu sefer olmuş.Yazdığınız gibi 1.2 tsi ya da 1.4 tsi 122 bg alabilirim.Ancak hala dsg kafamı kurcalıyor,bir çıkarsınlar hele yağlı mı grekoromen şanzıman mı anlayalım ona göre kararımı vereceğim

    Ve evet benim megane bana küstü.

    Aynen hocam.Benimkide klasik DH tabiriyle çok yakıyor az kaçıyor.yazın sık sık uzun yol yapıyorum yıllık 10.000 km'min 3000'i uzun yol.Bu sırada tabii sık sık sollamalar oluyor rampalar oluyor.hatta sık sık marmaris-muğla yolunda sakarı çıkıyorum(araba çıkmıyor)Hele şu son 2 gidişimde araç hiç gitmedi.böyle bir şey yok gerçekten 4 kişiydik ve klima açıktı ancak bir araba hiç mi gitmez ya.tam gazladım arabayı yanımdan nasıl arabalar çıkıyor görmeniz lazım.Doblolar olsun yarisler olsun jazzlar olsun civicler olsun hepsi ama.Hatta bi ara renault 9 geçicektide gına geldi kick down yaptırdım arabaya geçemedi Akla zarar bir performansı var aracın hele 14 sn 0-100 hızlanması takdire şayan.bu arada tabi bende sürekli arabaya triptronic'den müdahale edip vites küçültüyorum sonra araba devrini bulduğunda araç 6000 devir çeviriyor anlık tüketim oluyor 35,40 L.Buda olur olmaz insana koyuyor...bende işte bu nedenle araba bakıyorum dizel alayım dicem yıllık taş çatlasa maksiumum 10.000 Km için değmez diyorum o yüzden tsi gibi astra turbo gibi araçlara bakıyorum.Az yakması sebebiyle.Atmosferik anca 2.4 accord alırım onunda vergi malumDizel yada turbo arasında kaldım anlayacağınız.Bende A serisine baktım lakin 73 dediklerinde çılgına döndüm.bir de lider olacaklarmış Bu arada eşimde arabayı kullandığından mecbur otomatik arıyoruz yoksa alternatif çok.Ee işte Dizel yada Turbo olacak.Bakıyorum 2.el Tsi'ye lakin meşhur DSG arızalarını bilirsiniz.Bir ara 2.0 TDİ passatım olmuştu az bir süre süperdi lakin onlarda kullanılan DSG sorunsuz.Astra Turbolara bakıyorum fiyatlar uçmuş o kadar para vermek geçmiyor içimden 2.ele.Ford dicem atmosferik otomatiği var Anlayacağınız bende beklemedeyim 2.el d sınıfı dizellere bakıyorum onlarda 45.bin bu seferde diyorum hem vergi koyacak hem arabalar 70-80 binde o yüzden hiç bulaşmıyorum.lakin canım sıkılınca sürekli bakarım sahibinden'e dizel veya turbo var mı az kullanılmış diye.Bende beklemedeyim yani Yeni i30'a vb baktım fiyatlar uygun şanzıman iyi bu seferde yine geliyor karşıma atmosferik.Eee c4 var 2.el punto var delta var internette görüyoruz dualoglic sorunları,mcp sorunları.Hele kaç senedir bu aracı kullanıyorum mcp ye test sürüşünde kafa bir o yana bir bu yana ondanda vazgeçmiştim sonuç olarak.Hele bu sene Leon,Golf ve bir sürü araç yenilencek diyorlar.Bakalım beklemedeyiz sonuç ne olacak

    yazınızı dikkatlice okudum. Aracınızın motor ve şanzımanı sanırım benzinli 1.6 veya 1.4 atmosferik ve tam otomatik.

    1.6 tdi ve dsg ara ızlanmalar konusunda gerçekten çok başaralı. 160 km den sonrasında ise bitiyor. Ancak benim gibi son hız meraklısı değilseniz 160 a kadar gerçekten yokuş felan dinlemiyor. istanbul-kandıra arası uzun yokuşlarda atmosferiklerin bayıldığı hissedilirken, yanlarından aniden geçebiliyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkani81

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    kaliteden kasıt yumuşak göğüsler mi acaba yine? bugün gözümün önünde bir jetta trafiği felç etti. paralel park yapacaktı. yolun ortasına durdu. geri vitese aldı gaz veriyordu araç devirleniyordu ama hareket etmiyordu. ileriye almaya çalışıyordu araç sadece burnunu oynatıyordu ama ilerlemiyordu. oradan bir süreliğine ayrıldım geri döndüğümde aracı biraz daha yaklaştırmışlar yolun kenarına sahibi bağırarak telefonla konuşuyordu. servis mi çağırıyordu bilmiyorum. araca yaklaştım araç otomatik idi.

    yani efsane değil gerçek imiş. yolda kalanı canlı canlı gördüm bugün. yolda kalmak kulağa pek prestijli gelmiyor.

    esp standart mı bu sefer? golf çok güzel araç ama fiyatı c segmentinde aradığım donanım ve fiyatı kendisinde yine bulamayacağımı düşünüyorum. şu an 55 bin TL'ye insignia veya passat veriyorlar. bakalım golf'ün fiyatları ne olacak



    yeni jetta mıydı ?

    araç bir önceki kasaydı (A5).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Vw Golf 7 ilk gösterim videosu;http://www.autoevolution.com/news/all-new-volkswagen-golf-gets-first-teaser-video-48646.html

    Opsiyonel donanım listesi oldukça uzamış bana göre ilk dikkat çekeni, bir golf'de ilk defa görülecek olan panoramic sunroof opsiyonu...



    Hocam yaptığın paylaşımlarla konuya verdiğin katkı için teşekkür ederim.

    Ne demek hocam...keşke elimde daha fazla bilgi olsa da paylaşabilsem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Boyu değil , işlevi...

    Mühendislik buna diyorlar ya, boşuna mı efsane, en kısası ama en geniş iç mekan olanı...




  • eski bir golf sahibi olarak artık golf'e hayatta binemem. yok gene güzel araç, şu anda benzinli ve düz versiyonları f/p konusunda iyi ama ben artık sadece dizel otomatik kullanıyorum. ve dizel otomatik golf almak golf 7'de olsa saçmalık. nasıl bir fiyat olacağını az çok tahmin ediyorum.

    ciddi ciddi mercedes c sınıfı araç üretiyor, volvo v40 gibi cidden güzel bir araç geliyor fiyat olarak onların çok altında olursa mantıklı yoksa bu ikisi golf'den her açıdan çok daha iyi. açık açık söyleyeyim golf 7'nin de bunlarla rekabet edebileceklerini hiç sanmıyorum.

    birde vw artık iyiden iyiye sıkıcı oldu en azından benim için. arkadaş tüm araçları aynı olur mu bir firmanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    eski bir golf sahibi olarak artık golf'e hayatta binemem. yok gene güzel araç, şu anda benzinli ve düz versiyonları f/p konusunda iyi ama ben artık sadece dizel otomatik kullanıyorum. ve dizel otomatik golf almak golf 7'de olsa saçmalık. nasıl bir fiyat olacağını az çok tahmin ediyorum.

    ciddi ciddi mercedes c sınıfı araç üretiyor, volvo v40 gibi cidden güzel bir araç geliyor fiyat olarak onların çok altında olursa mantıklı yoksa bu ikisi golf'den her açıdan çok daha iyi. açık açık söyleyeyim golf 7'nin de bunlarla rekabet edebileceklerini hiç sanmıyorum.

    birde vw artık iyiden iyiye sıkıcı oldu en azından benim için. arkadaş tüm araçları aynı olur mu bir firmanın.



    1.6 dizel ya da daha küçük benzinli otomatik V40 vardı da almadık mı? Kaldı ki memleketi İsveçte bile en ucuzu (powershiftsiz ya da geartronicsiz) 225.000 kron yani 61.000 TL'den başlıyor (ıvır zıvır paketleri hariç).

    Gerçi http://www.volvocars.com/se/footer/Documents/Volvo-priser_2013_2.pdf sayfasında otomatik tercihi (geartronic) için 17.900 kron = 5.000 TL. fiyat yazmışlar ama 1.6 dizeli kapsamadığını düşünüyorum. Dolayısıyla V40'ın 1.6 D2 powershift (üretildiğinde) Türkiye'deki fiyatının 70.000 TL üzeri olacağını tahmin ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi higtr -- 24 Ağustos 2012; 15:25:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Boyu değil , işlevi...

    Mühendislik buna diyorlar ya, boşuna mı efsane, en kısası ama en geniş iç mekan olanı...

    Bazılarının rakiplerine göre daha kısa olmasını olumsuz bulmalarının aksine ben bunu golfü golf yapan unsurlardan biri olarak görüyorum. Bu araçların tamamı temelde avrupa piyasası hedef alınarak özellikle kalabalık şehirler ve büyük metropoller için üretilen araçlardır. Bu tarz araçlar da daha çok kompakt boyutları sayesinde park etme-park yeri bulma kolaylığı sağlaması ve nisbeten kısa dönüş çapları ile şehir yaşamına sağladıkları uyum nedeniyle tercih edilmektedir.

    Ben ve benim gibi bir çokları eminim golfü beğenmelerinin nedenlerinden biri de boyutlarına göre sağladığı iç mekan genişliğidir. Tasarımı sadece estetik yönüyle değil mühendisliğe bakan yönüyle de değerlendirecek olursak golfün bu noktada en başarılı tasarıma sahip araçlardan biri olduğu görülür. Kaldı ki golf6 da bile bu sınıf için gayet yeterli bir iç mekan genişliği sunulmuşken golf7'de arkada sunulan omuz mesafesinin 30 mm, diz mesafesinin de 15 mm arttırılması sayesinde iç hacmi daha ileri bir boyuta taşınmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    eski bir golf sahibi olarak artık golf'e hayatta binemem. yok gene güzel araç, şu anda benzinli ve düz versiyonları f/p konusunda iyi ama ben artık sadece dizel otomatik kullanıyorum. ve dizel otomatik golf almak golf 7'de olsa saçmalık. nasıl bir fiyat olacağını az çok tahmin ediyorum.

    ciddi ciddi mercedes c sınıfı araç üretiyor, volvo v40 gibi cidden güzel bir araç geliyor fiyat olarak onların çok altında olursa mantıklı yoksa bu ikisi golf'den her açıdan çok daha iyi. açık açık söyleyeyim golf 7'nin de bunlarla rekabet edebileceklerini hiç sanmıyorum.

    birde vw artık iyiden iyiye sıkıcı oldu en azından benim için. arkadaş tüm araçları aynı olur mu bir firmanın.



    1.6 dizel ya da daha küçük benzinli otomatik V40 vardı da almadık mı? Kaldı ki memleketi İsveçte bile en ucuzu (powershiftsiz ya da geartronicsiz) 225.000 kron yani 61.000 TL'den başlıyor (ıvır zıvır paketleri hariç).

    Gerçi http://www.volvocars.com/se/footer/Documents/Volvo-priser_2013_2.pdf sayfasında otomatik tercihi (geartronic) için 17.900 kron = 5.000 TL. fiyat yazmışlar ama 1.6 dizeli kapsamadığını düşünüyorum. Dolayısıyla V40'ın 1.6 D2 powershift (üretildiğinde) Türkiye'deki fiyatının 70.000 TL üzeri olacağını tahmin ediyorum.





    iyide hocam golf'de aynı olacak adamlar dizel ve otomatik için neredeyse 20.000 tl fark alıyorlar yenisi 45.000 den gelse dizel otomatik 65.000 e üç tane donanım 70.000'i bulacak. mercedes 73.000'e girdi be, saçmalık bu.

    o paradan çok daha azına bir yığın düzgün dizel otomatik araç var, kısaca dizel ve otomatik alacaklar için golf çok saçma bir tercih hatta dizel alacaklar için bile öyle. doğuş'un suçu bu tabi golf'ün değil.




  • Elite 7 otomatik A serisi 80.000'den aşağı Golf7 DSG Highline 65.000'den fazla olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Boyu değil , işlevi...

    Mühendislik buna diyorlar ya, boşuna mı efsane, en kısası ama en geniş iç mekan olanı...

    Nerden bu kanıya vardın?

    bana lancia delta daha geniş geldi de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr




    Elite 7 otomatik A serisi 80.000'den aşağı Golf7 DSG Highline 65.000'den fazla olmaz.




    şu anda 67.000 yeni kasa daha düşük olacak diyorsanız hadi bakalım inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Başka yerde böyle yetenekli yorumcular yoktur heralde.

    -golf candır ( nedemek acaba yolda kalan araba nası can oluyor. servisler için candır diyelim)

    - kalite ve donanım artmış ( içine mi bindin ya da doğuş un donanım listesini mi ele geçirdin)

    -golf herzaman liderdir ( neyin lideri parti mi kurmuş niye astra alıyor millet madem lider golf)

    -focus 1.6 tdci yi performansta yakalar 105 beygir yeter (nasılolsa 100 kg düştü yaaa)
    hesaplara bak sen



    tercih konusu golf ise rakipleriyle performans bilgilerine bakarım,ama araca buna göre not vermem ama benim için önemli bi kıstas,100 kg hafif olması ihtimalinde performans ve yakıt tüketimi hakkında kendimce düşündüm bunda çok enteresan veya komik bi durum görmüyorum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersah00

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Başka yerde böyle yetenekli yorumcular yoktur heralde.

    -golf candır ( nedemek acaba yolda kalan araba nası can oluyor. servisler için candır diyelim)

    - kalite ve donanım artmış ( içine mi bindin ya da doğuş un donanım listesini mi ele geçirdin)

    -golf herzaman liderdir ( neyin lideri parti mi kurmuş niye astra alıyor millet madem lider golf)

    -focus 1.6 tdci yi performansta yakalar 105 beygir yeter (nasılolsa 100 kg düştü yaaa)
    hesaplara bak sen



    tercih konusu golf ise rakipleriyle performans bilgilerine bakarım,ama araca buna göre not vermem ama benim için önemli bi kıstas,100 kg hafif olması ihtimalinde performans ve yakıt tüketimi hakkında kendimce düşündüm bunda çok enteresan veya komik bi durum görmüyorum ben.

    İyi niyetinizden şüphem yok da o motorun ciddi iyileştirilmeye ihtiyacı var.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.