Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Yiğidi öldür hakkını yeme. Bende yeni i30 sahibiyim ama mevcut golf 6 da bile arka diz mesafesi yeterince iyi. Yani olay sadece ölçüde bitmiyor. Bu bir mühendislik başarısı diyelim. Ama herşey bumudur değil tabi...

    Astra J ve golf 6 sahibiyim.Şuan aktif olarak golf'u kullanıyorum.

    İç mekan genişliği astra'j ye göre çok fazla golf'de arka diz mesafesi,baş mesafesi çok daha iyi.

    Golf 7 dede bunu değiştireceklerini sanmam... Hatta daha iyisi olcaktir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    E bu gayet güzel olmuş ya la. Benim megane otoparkta huzursuz bir bekleyiş halinde, bir sigara yaktı yakacak.Ellerin mi olacaktım, kaderim bu muydu diye türküde çığırır, yakındır

    Bizim araçların kaderi aynı mı hocam yoksa ?

    1.2 Tsi Comfotline DSG 45,46 bin civarları olursa koşa koşa alırım.

    Vallaha üstat benim parkurum çok kısa o yüzden dizel almak aptallıktı.Yakıyor baya yani.Her neyse mercedes a serisine bel bağlamıştım yok efendim çok rekabetçi piyasaya çıkacak, hatta 1 tane alan 1 tanede üniversiteyi kazanan kızına hediye paketi yapacak, standart donanımları full donanım gibi olacak laflarına kandım.Bir fiyat açıklandı 73 bin tl,bir yerde yazmıştım önden çekişli arabaya arkadan itişli fiyat diye. Ben golf 6 'yı o kadar da çekici bulmamıştım hatta gittim c4 almıştım 2009'da. Ama bu sefer olmuş.Yazdığınız gibi 1.2 tsi ya da 1.4 tsi 122 bg alabilirim.Ancak hala dsg kafamı kurcalıyor,bir çıkarsınlar hele yağlı mı grekoromen şanzıman mı anlayalım ona göre kararımı vereceğim

    Ve evet benim megane bana küstü.

    Aynen hocam.Benimkide klasik DH tabiriyle çok yakıyor az kaçıyor.yazın sık sık uzun yol yapıyorum yıllık 10.000 km'min 3000'i uzun yol.Bu sırada tabii sık sık sollamalar oluyor rampalar oluyor.hatta sık sık marmaris-muğla yolunda sakarı çıkıyorum(araba çıkmıyor)Hele şu son 2 gidişimde araç hiç gitmedi.böyle bir şey yok gerçekten 4 kişiydik ve klima açıktı ancak bir araba hiç mi gitmez ya.tam gazladım arabayı yanımdan nasıl arabalar çıkıyor görmeniz lazım.Doblolar olsun yarisler olsun jazzlar olsun civicler olsun hepsi ama.Hatta bi ara renault 9 geçicektide gına geldi kick down yaptırdım arabaya geçemedi Akla zarar bir performansı var aracın hele 14 sn 0-100 hızlanması takdire şayan.bu arada tabi bende sürekli arabaya triptronic'den müdahale edip vites küçültüyorum sonra araba devrini bulduğunda araç 6000 devir çeviriyor anlık tüketim oluyor 35,40 L.Buda olur olmaz insana koyuyor...bende işte bu nedenle araba bakıyorum dizel alayım dicem yıllık taş çatlasa maksiumum 10.000 Km için değmez diyorum o yüzden tsi gibi astra turbo gibi araçlara bakıyorum.Az yakması sebebiyle.Atmosferik anca 2.4 accord alırım onunda vergi malumDizel yada turbo arasında kaldım anlayacağınız.Bende A serisine baktım lakin 73 dediklerinde çılgına döndüm.bir de lider olacaklarmış Bu arada eşimde arabayı kullandığından mecbur otomatik arıyoruz yoksa alternatif çok.Ee işte Dizel yada Turbo olacak.Bakıyorum 2.el Tsi'ye lakin meşhur DSG arızalarını bilirsiniz.Bir ara 2.0 TDİ passatım olmuştu az bir süre süperdi lakin onlarda kullanılan DSG sorunsuz.Astra Turbolara bakıyorum fiyatlar uçmuş o kadar para vermek geçmiyor içimden 2.ele.Ford dicem atmosferik otomatiği var Anlayacağınız bende beklemedeyim 2.el d sınıfı dizellere bakıyorum onlarda 45.bin bu seferde diyorum hem vergi koyacak hem arabalar 70-80 binde o yüzden hiç bulaşmıyorum.lakin canım sıkılınca sürekli bakarım sahibinden'e dizel veya turbo var mı az kullanılmış diye.Bende beklemedeyim yani Yeni i30'a vb baktım fiyatlar uygun şanzıman iyi bu seferde yine geliyor karşıma atmosferik.Eee c4 var 2.el punto var delta var internette görüyoruz dualoglic sorunları,mcp sorunları.Hele kaç senedir bu aracı kullanıyorum mcp ye test sürüşünde kafa bir o yana bir bu yana ondanda vazgeçmiştim sonuç olarak.Hele bu sene Leon,Golf ve bir sürü araç yenilencek diyorlar.Bakalım beklemedeyiz sonuç ne olacak

    yazınızı dikkatlice okudum. Aracınızın motor ve şanzımanı sanırım benzinli 1.6 veya 1.4 atmosferik ve tam otomatik.

    1.6 tdi ve dsg ara ızlanmalar konusunda gerçekten çok başaralı. 160 km den sonrasında ise bitiyor. Ancak benim gibi son hız meraklısı değilseniz 160 a kadar gerçekten yokuş felan dinlemiyor. istanbul-kandıra arası uzun yokuşlarda atmosferiklerin bayıldığı hissedilirken, yanlarından aniden geçebiliyorsunuz.

    aynen hocam 1.6 atmosferik ve tam otomatik.aslında benimde isteğim ara hızlanmalar yoksa otobanda en gazla 150 160 civarı.bakalım eğer fiyatlar uygun olursa hemen yatırırırım paramı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: higtr




    Elite 7 otomatik A serisi 80.000'den aşağı Golf7 DSG Highline 65.000'den fazla olmaz.




    şu anda 67.000 yeni kasa daha düşük olacak diyorsanız hadi bakalım inşallah



    67 bin rakamını bilerek ancak birim maliyetinin azalacağına inanarak (araç ağırlığındaki 100 kg lık azalış için güçlendirilmiş çelik kullanılması???) 65 bini telaffuz ettim. Başka da asla bir bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: higtr




    Elite 7 otomatik A serisi 80.000'den aşağı Golf7 DSG Highline 65.000'den fazla olmaz.




    şu anda 67.000 yeni kasa daha düşük olacak diyorsanız hadi bakalım inşallah



    67 bin rakamını bilerek ancak birim maliyetinin azalacağına inanarak (araç ağırlığındaki 100 kg lık azalış için güçlendirilmiş çelik kullanılması???) 65 bini telaffuz ettim. Başka da asla bir bilgim yok.





    Golf 7, Seat Leon ve Audi A3 vb. (40 modelden bahsedilyor) araçlarda kullanılacak olan MQB platformu sayesinde önceki modellere göre %20 oranında maliyet'in azaltılmasının yanında, %30 daha hızlı üretimin gerçekleştirileceği belirtiliyor...

    Forum üyelerine çok iş düşecek anlaşılan, Golf 6'ya göre maliyetin azaltılmasının bakalım kalite anlamında Golf 7'ye etkisi nasıl oluşacak...

    Bu durum, fiyatların Golf 6'ya göre azalması veya daha yüksek donanımla aynı kalması için bir umut verebilir. Ama doğuş faktörü ne yazık ki bu durumu tersine çevirecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Space-Dye Vest -- 24 Ağustos 2012; 21:26:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gündoğdu



     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


    BMW 3 kasanın özentisi olmuş




  • Autobild'in şirket içi kaynaklardan aldığı duyumlara göre, Almanya'da 16500 eurodan başlaması bekleniyormuş.TR'deki fiyatı da şimdiden merak konusu.1.6 MPİ motor olmazsa,40.000 liranın altı biraz zor görünüyor.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-preis-3573363.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Vay be...Donanımlar bu kadar arttıysa, şimdi bu "Donanım almayın, araba alın" lafını çöpe mi atacaz? İyi de slogandı halbuki.

    Baz donanımda nasıl geleceğini çok merak ediyorum. Diğer rakiplerine oranla ucuz görünsün diye ESP opsiyoneldi. ABS de opsiyonel olacak mı, gerçekten heyecanla bekliyorum.

    Baz donanımı 40.000 olup, üstüne opsiyonlar eklenince de, C sınıfı bir aracı 70.000 gibi rakamlara alırsınız artık. Kzasız belasız, güle güle kullanın demek kalır bize.

    Otomatik seçeneğimiz ne durumda? DSG ye devam mı? DSG problemleri halledilmiş mi? Mekatronikler garantiden mi, cepten mi değişecek? Kullanmamız gereken yol güzergahını, herhalde kullanma klavuzuna eklerler artık : "TEM i değil E-5 i kullanın. Bostancıdan sola sapıp, sahil yolundan gidin. Yoksa mekatronik garanti dışı kalır"

    Bakalım yeni versiyon çıktığında, bekleme süresi ne kadar artacak, en merak ettiğim konulardan biri. 6 ay, 9 aya veya 1 seneye çıkar mı acaba? Hatta 1,5 sene süre bile verebilirler, DH forumun heyecanına bakılırsa, herkes arabasını satıp Golf alacak gibi görünüyor.

    Allah sabır versin...

    "Allah akil versin, sabir degil..."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsah54


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Vay be...Donanımlar bu kadar arttıysa, şimdi bu "Donanım almayın, araba alın" lafını çöpe mi atacaz? İyi de slogandı halbuki.

    Baz donanımda nasıl geleceğini çok merak ediyorum. Diğer rakiplerine oranla ucuz görünsün diye ESP opsiyoneldi. ABS de opsiyonel olacak mı, gerçekten heyecanla bekliyorum.

    Baz donanımı 40.000 olup, üstüne opsiyonlar eklenince de, C sınıfı bir aracı 70.000 gibi rakamlara alırsınız artık. Kzasız belasız, güle güle kullanın demek kalır bize.

    Otomatik seçeneğimiz ne durumda? DSG ye devam mı? DSG problemleri halledilmiş mi? Mekatronikler garantiden mi, cepten mi değişecek? Kullanmamız gereken yol güzergahını, herhalde kullanma klavuzuna eklerler artık : "TEM i değil E-5 i kullanın. Bostancıdan sola sapıp, sahil yolundan gidin. Yoksa mekatronik garanti dışı kalır"

    Bakalım yeni versiyon çıktığında, bekleme süresi ne kadar artacak, en merak ettiğim konulardan biri. 6 ay, 9 aya veya 1 seneye çıkar mı acaba? Hatta 1,5 sene süre bile verebilirler, DH forumun heyecanına bakılırsa, herkes arabasını satıp Golf alacak gibi görünüyor.

    Allah sabır versin...

    "Allah akil versin, sabir degil..."

    Amin!




  • Golf 6'daki donanımlara ek olarak Golf 7'deki farklı donanımlar (bazıları golf 6'da olmasına rağmen resmi opsiyon listesinde belirtilmiş, versiyon farkından olabilir)

    - Multicollison brake http://www.youtube.com/watch?v=3HbutgWe3j4
    - Speed Limiter
    - Front transverse diff. lock
    - Touch with proximity sensing
    - Progressive steering
    - Automically Folding mirror
    - Led fog lights
    - PreCrash
    - Park Assist 2 http://www.youtube.com/watch?v=9rfMnRN_H-k
    - City Emergency Braking http://www.youtube.com/watch?v=Qg4z9p3tUTc
    - Fatigue Detection (Yorgunluk algılama sistemi) bkz. tiguan videosu
    - Trafik Sign detection http://www.youtube.com/watch?v=A_W3YoxBNxM
    - Park Pilot
    - Dynamic Light Assist http://www.youtube.com/watch?v=RMmrxsSCKCA
    - Lane Assist bkz. tiguan videosu
    - Front Assist bkz. tiguan videosu
    - Adaptive Cruise Control http://www.youtube.com/watch?v=MA4WAWOHB4Y
    - Electric Parking Brake http://www.youtube.com/watch?v=I103Px3OW0g
    - Driving Profile Selection
    - Cylinder deactivation http://www.youtube.com/watch?v=u7NpnJ9jcgg
    - Deluxe climate window
    - Panoramic tilt/slide sunroof
    - Ergonomic Seats
    - Run-Flat tyres
    - Ambience Lightining



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Space-Dye Vest -- 24 Ağustos 2012; 23:01:37 >




  • http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=11961&sid=e625aea004f561e64d9f99cd00b9c5b7

    Konuyla ılgılı guzel bır (ıngılızce) makale..

    Bir de neden golf alındıgıyla ılgılı bır vıdeo ekleyeyım..




    videoya yazılan yorumlarda en usttekıne bakmanızı onerırım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mimaron -- 24 Ağustos 2012; 23:52:53 >




  • eğer diğer yeni gelen araçlar gibi donanımı standart koyarlarsa doğuş onları çıkarır pakete koyar yada 70 bin yapar aracı. 6 ayda sıra koyar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo84

    Millet bole ağzı acik ayran delisi gibi beklerse artik baz fiyatida bi 50.000tl olur ,nerden nerelere geldik icim aciyo su arabalara verilen fiyatlara,elin avrupalısı tatlı tatlı satıyo arabasını ,bizide koyuna cevirdiler zaten ses ckaranda yok ,dikkat ettinizmi bilmiyorum ama TL'nin alim gucu hergecen gun dusuyor,eskiden 30binlik araca gucumuz yetmezken simdi 50-60bin tl'yi gozumuzu kırpmadan hak etmeyen araclara veriyoruz,soru :Bizmi zenginleştik yoksa paramiz pulamı dönmeye başladı ? ? ?

    Sonuna kadar + mı neyse artık.
    Eskiden 90 bin liraya ikinci el orta parçalanmış Ferrari alırsın, Porsche 911'e binersin diye makara yapıyorduk şimdi bom boş şeylere bu fiyatlar veriliyor yada verilmek durumunda kalınıyor diyelim.
    Yazık gerçekten paralarımıza, öyle fiyatlar dolanıyor ki artık piyasada ucube tipli bmw vesairinin acayip fiyatlarına normal abi der oluyoruz. Yanlış bilmiyorsam tüm dünya da artıyor otomobil fiyatları. Bak güvenlik yıldızını arttırdık diye insanları kekleyip daha güzel kâr ediyorlar artık. Zannediyorum ki LCD üreticileri arasında ortaya çıktığı gibi global veya avrupalı oto üreticileri arasında da fiyat, rekabet anlaşmaları var. Hatta bizim devletimiz ile bile yerel üreticiler arasında olabilir. Doğuş ve borusan ne yapsın bir sorgulamama alışkanlığımız var nede olsa. Yeri değil ama başka birşey daha bu gece tekrar hüzünlendiğim için şirketlere ticari kullanım için aldığımız accent'lerin yerine gelenlerin fiyatlarına bak acı veriyor gerçekten. Ne kadar kalite arttırılırsa arttırılsın bu beni bir yere kadar ilgilendiriyor bir önceki ve şuan ki dönem arasında kaliteyi aşan farklar var bana göre.




  • ben polo ya çok benzettim.şu woswosun arabaları nedense hep birbirine benziyo bora-passat-jetta / polo-golf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vilfarm

    ben polo ya çok benzettim.şu woswosun arabaları nedense hep birbirine benziyo bora-passat-jetta / polo-golf

    Ona çizgi desek daha doğru olur. VW genel anlamda kaliteyi bütün modellerine yayıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackchilina

    quote:

    Orijinalden alıntı: vilfarm

    ben polo ya çok benzettim.şu woswosun arabaları nedense hep birbirine benziyo bora-passat-jetta / polo-golf

    Ona çizgi desek daha doğru olur. VW genel anlamda kaliteyi bütün modellerine yayıyor.

    kalite mi?sadece tipleri benziyo diyorum dışardan bakarak
    kaliteyi arabanın farlarına,çizimine göre ölçemem
  • önce common rail dizel getirsinler tasarımla ekonomisi beygir gücü artmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    önce common rail dizel getirsinler tasarımla ekonomisi beygir gücü artmaz

    Zaten common rail değil miydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    önce common rail dizel getirsinler tasarımla ekonomisi beygir gücü artmaz

    Zaten common rail değil miydi?

    pardon haklısın ben karıştırdım. bir an 1.6 TDI motorun en güçlüsü 105ps olunca kafam başka eski teknoloji bir motora gitti.
  • common rail dizeller artık.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.