Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
184.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Bu arada başka bir forumda bir arkadaş bu aracı neden Passat ile kıyasladığımı ve tercihlerimi neye göre belirlediğimi sormuştu, arkadaşa cevabı biraz detaylıca yazınca bu başlıkta da yer alsın istedim...

    NEDEN ve NASIL PASSAT/CR-V KIYASLAMASI

    Aslında araç tercihi kişiye göre çok değişken bir durum, elbette bir araçtan beklentilerimi biliyorum. Öncelik sırasına göre belirlemem gerekirse;

    Öncelikle B ve C segmentlerine kıyasla nispeten daha geniş bir hacim ve özellikle 70-80 Km/H üzerindeki hızlarda yolda duruşu daha kararlı bir araç almak istiyorum. Ancak örneğin Skoda SuperB gibi sınıfında limitleri zorlayacak kadar fazla geniş diz mesafesi benim için güzel ama önceliklerim arasında değil. Örneğin kullandığım Passat'ı gayet yeterli buluyorum.

    Sıfır almayı planladığım araca ekonomik tüketimi arayacak kadar fazla binmeyi planladığım için (yıllık min. 25-30 bin km ve 4-5 yıl) dizel motorlu ve benzinliye göre ekonomik tüketimde olması yine önceliklerim arasında

    Otomatik vites olmassa olmazım. Düz vitesli modelleri hiç değerlendirmiyorum bile. Otomatik vitesle ilgili ciddi tecrübelerim oldu ve sorunsuz yapıda bir otomatik şanzıman model tercihlerimi etkileyebilir. Piyasada satılan üç ana otomatik şanzıman mekaniği arasından (Konvansiyonel Otomatik, Semitronik, Sürekli Değişken Oranlı) halen diğer ikisinin konvansiyonel otomatik (klasik otomatik) kadar sorunsuz ve ekonomik ömrü uzun olabildiğini düşünmüyorum. Bu arada DSG şanzıman; daha ziyade üretim maliyetini düşürme ve verimlilik artırma eksenli üretilen semitronikler grubunda bir şanzıman.

    Kullanışlı ve geniş bir bagajının olması belki en önemli değil ama ciddi önemsediğim bir konu. Mesela yılda bir kaç kez bile olsa büyük hacimli bir şeyi taşımak istediğimde sahip olduğum aracın bu ihtiyacı zorlanmadan karşılaması beni oldukça memnun eden bir durum. Ayrıca yine yılda bir kaç kez bile olsa katlanır elektrikli bisikletimi (Goccia City Zero) aracın bagajına rahatlıkla yükleyip indirmek aracımdan daha fazla faydalanmama sebep olabiliyor.

    Daha ziyade şehirlerarası yolculuklarda kabin içindeki konforun ve sürüş rahatlığının en az C segmenti kadar yada daha iyi olması yine aradığım önceliklerden. Özellikle gürültü uzun yolda beni yoran şeylerden. Yol sesi ve rüzgar sesinin az olması, 100 Km/H üzeri hızlardaki sürüşte direksiyon ve süspansiyonun güvenli hissettirmesi asıl önemsediğim konfor unsurları.

    Satış sonrası hizmetleri ve ikinci eldeki değer kaybı yine bir çok kişinin aradığı gibi benimde önemsediğim konular. Örneğin Volvo'nun kalite ve fiyat konusunda oldukça beğendiğim modelleri olmasına karşın Sivas bölgesinde sıfır bir Volvo sahibi olmayı hiç ama hiç mantıklı görmüyorum zira yetkili serviste periyodik bakım için 300-400 km uzaklara gitmeniz gerekebiliyor, arıza yada onarım gerektiren durumlardan hiç bahsetmiyorum bile... İstanbul'da yada Ankara'da belki tercih edilebilir ancak genel olarak Türkiye'de yetersiz bir hizmet ağı var. Yine aldığı aracın ikinci elde değer kaybetmemesini bir çok kişi ister ama bu alacağım modeli yeteri kadar beğenmiş ve yeterince uzun süre kullanmayı planlamış isem dikkate aldığım ama gözardı edebileceğim bir konu.

    Nispeten ortalamanın üzerinde performansa sahip bir araç yine tercihimi ciddi oranda etkileyebilir. Bu kriterim özellikle Golf 1.4 TSI 160Hp DSG bir araca sahip olduktan sonra daha da önem kazandı. kullandığım aracın coşmasa da iyi yürümesini istiyorum. Örneğin bir aracın 0-100 Km/H hızlanma değeri 10 saniyenin üzerine ne kadar çıkıyorsa o kadar gönlümden uzaklaşıyor. Çok ciddi avantajları yoksa 130-140 beygir altında bir araca pek içim atmıyor. Ancak keyiflide olsa 150-160 beygirin üzerine çıkmayı da güvenlik riskimi artıracağını düşündüğümden pek istemiyorum, çünkü genelde sabredemeyip gerektiğinden sert kullanıyorum. Benim için bu durum, önümde açık duran bir kavanoz Nutella'ya karşı koyamamak gibi birşey

    Sahip olduğum ekonomik imkanları ve kişisel ihtiyacım için kullanacağım binek bir araca ödenmesi gereken maksimum rakamları dikkate aldığımda, 150 bin liranın üzerine çıkan araçlar bugünkü düşüncem itibariyle benim için oldukça mantıksız ve gereksiz geliyor.

    Uzun süre binmeyi planladığım bir araçta konfor/güvenlik donanım paketlerinin yeterince dolu olması mantıklı fiyatlar çerçevesinde oldukça arzuladığım bir konu.

    Sahip olduğum aracın markasının insanlarda uyandırdığı prestij algısı şüphesiz çoğu kimsenin keyif duyduğu bir konu, ancak bu durumun büyük oranda balon bir satın alma faaliyeti olduğunu düşünüyorum. Bazen giydiğiniz pahalı bir kıyafetin detaylarındaki başarı gibi istifade edilebilecek tarafları olsa da, genel olarak fayda/fiyat oranı saçma bir satın alma girişimi diye düşünüyorum.

    v.s. v.s.

    Genel olarak temel beklentilerimin konu başlıklarını böyle sıraladığımda ille şu segment olacak gibi bir şartım yok. Ancak söz konusu D segmentindeki sedan bir Passat ile JJ segmentindeki CR-V gibi bir crosover ise şu durumu ihmal etme şansım olmadığını biliyordum; "Yaşadığınız alanda aracın hacmi itibariyle oluşabilecek bir park problemi oluşabilir mi?" Benim şu anda Sivas'ta böyle bir problemim yok çok şükür. Belki Sarıyer'de yaşayan bir insanın da evi ve işi arasında böyle bir problemi olmayabilir. Ama Mecidiyeköy Gülbağ'da otoparksız bir evde yaşarken şahsen bu problemi yaşamama ihtimalim yoktu. Ancak bir anda bütün bunları boş yere değerlendirdiğimi farkettim zira daha büyük bir araç olduğunu sandığım CR-V teknik özellikleri kıyasladığımda sadece yükseklik olarak Passat'tan büyükmüş hatta Passat'tan daha kısa ve darmış meğerse;

    UZUNLUK
    Passat: 477cm
    CR-V : 461cm

    GENİŞLİK
    Passat: 183cm
    CR-V : 182cm

    YÜKSEKLİK
    Passat: 146cm
    CR-V : 168cm

    Her neyse; Bütün bu asıl kriterleri ve detaylarını dikkate aldığımda diğer alternatifleri eleyerek adayları şu iki araca kadar indirgedim. Dolu denebilecek donanımda 145 bin TL civarlarında 1.6 TDI 120Hp DSG Highline bir Passat ya da 1.6 i-dtec 160PS 4x4 Otomatik bir CR-V arasında kaldım. Ve iki araç arasında şu değerlendirmeyi yaptım...


    AVANTAJLAR;
    (PASSAT)
    - Nispeten bariz kalite hissi daha yüksek ve modern kabin içi,
    - Nispeten daha sessiz ve konforlu bir sürüş,
    - Nispeten ikinci elde belki daha az değer kaybı ve kolay satış,
    - Nispeten çok azda olsa daha iyi düşündüren ve hissettiren marka/model algısı
    - Nispeten daha geç eskiyen ve highline'da yakışıklı gözüken dış tasarım
    - Piyasa dikkate alındığında makul ücretli ve 15 bin Km aralığında periyodik bakımlar,
    - Nispeten daha az yakıt tüketimi
    - Nispeten daha stabil ve rahat yapılabilen yüksek süratli seyahatler

    (CR-V)
    - Nispeten daha güçlü, verimli ve istekli 160Hp motor ve bunun sonucu daha iyi 0-100 hızlanma değeri.
    - Tam anlamıyla bir off-road olmasa bile nispeten kötü ve zor yol koşullarında çok daha başarılı sürüş kabiliyeti
    - Daha yüksek ve trafikte güven hissi veren sürüş pozisyonu
    - Tam anlamıyla olmasa da edinilen Jip algısı
    - Sürekli olmasa bile 4x4 çekiş sistemi
    - Nispeten daha fazla donanım (Bahsettiğim Passat'a kıyasla +'ları; Geri görüş kamerası, deri koltuklar, 7 inç ekranlı nispeten çok daha fonksiyonel android tabanlı Honda Connect Multimedia, Elektrikli Açılıp Kapanabilen Bagaj Kapağı, Şerit Koruma Destek Sistemi, Akıllı Uyarlanabilir Hız Sabitleyici, Aktif Uzun Far Kontrol Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Trafik İşareti Tanıma Sistemi, Şerit Takip Uyarı Sistemi, Çekici Denge Kontrol Sistemi, Yokuş İniş Kontrolü, HDMI Girişi, Panaromik büyük Cam Tavan, Tavan Rayları)
    - Nispeten çok daha kullanışlı ve koltuklar yatınca çok geniş hale gelen bagaj alanı (Katlanmasa bile 2 MTB bisikleti yanyana dikine sığdırabilirsiniz )
    - Arka koltukta uzun süre seyahat edecek 3. kişinin rahatını bozmayan şaft tünelsiz düz arka zemin
    - 18" jantlı Highline Passat'a kıyasla, kalın lastik yanaklarının etkisiyle özellikle çukurlarda daha konforlu olduğunu düşündüğüm süspansiyon sistemi (not: bu konudaki kanaatim çok net değil)
    - Nispeten daha sorunsuz ve uzun ömürlü olacağını düşündüğüm 9 ileri vites, ZF üretimi(ürünlerini beğendiğim bir şanzıman üreticisidir) konvansiyonel otomatik şanzıman.
    - Ekstra bir ücret talep edilmeden verilen 6 yıl/150.000Km uzun garanti.
    - Bu subjektif bir kanaat ancak; genel olarak daha uzun ekonomik ömre sahip, daha sağlam ve kullanışlılık odaklı üretilmiş bir araç olduğunu düşünüyorum. Detay tasarımlarda gözlemim malzeme kalitesi düşük bile olsa kullanışlılıktan ve mühendislik zekadan pek taviz verilmemiş.

    DEZAVANTAJLAR
    (PASSAT)
    - Nispeten daha hantal 120 Hp motor.
    - Şahsen tam anlamıyla sorunsuz olabilmeyi başaramamış stabil davranmayan ve arıza riski yüksek kuru tip 7 ileri DSG şanzıman
    - Asfalt dışında yere yakın olması sebebiyle bozuk yollarda sınırlı kullanım imkanı
    - Highline pakete ilave donanım alınmasına rağmen halen tam anlamıyla dolu bir donanımı olamayan araç
    - Arka koltukta 3 kişilik seyahatlerde 3. kişiyi rahat ettirmeyen şaft tüneli
    - 18" jantlar ile özellikle bozuk zeminlerde daha konforsuz ve sert süspansiyon
    - Donanımlı ve opsiyonlu bir aracın saçma denebilecek tedarik süreci (Gerçi Highline sevisyesi donanım halen satılamıyor galiba )
    - Bana göre aldıktan bir süre sonra sürücüsüne verdiği heyecanı ortadan kalkan mantıklı ama hissiz, keyifsiz, monoton bir araç.
    - Bu söyleyeceğim fazlasıyla subjektif bir kanaat ancak ben böyle düşünüyorum; ekonomik ömrü daha kısa ve çok daha düşük maliyetle üretilmek önceliğiyle tasarlanmış bir araç. (bkz: planned obsolescence)

    CR-V
    - Sert plastiğin bol kullanıldığı nispeten bariz daha düşük kabin içi malzeme kalitesi
    - Nispeten daha zayıf kaporta kalınlığı
    - Özellikle yol sesi anlamında nispeten daha sesli kabin içi,
    - Nispeten daha yüksek yakıt tüketimi
    - En üst donanım seviyesinde bile bence oldukça çirkin apaçi ruhlu jant tasarımı ve bunun değiştirilememesi
    - Bej koltuk döşemesi seçiminde kabin içinin tam anlamıyla bej olmaması
    - Özellikle kısa vadede biraz daha fazla değer kaybı
    - 10.000 Km lik bakım periyodu ile nispeten daha yüksek bakım maliyeti
    - Yüksek süratlerde nispeten daha az viraj kabiliyeti ve son sürat
    - Bundan emin değilim ancak nispeten daha yüksek yedek parça fiyatı.


    Kıyaslamamı özetleyebildiğim kadarıyla durum bu. Bütün bunları ve belki biraz daha gereksiz detayları da dikkate alarak değerlendirme yapınca benim kişisel tercihim CR-V 'ye daha çok yaklaşıyor gibi... Umarım 1 aya kalmaz netleştiririm durumu

    Çok güzel tespitler elinize sağlık, çok faydalı oldu benim adıma.

    Ben Crv'yi makyajsız haline nispeten daha başarılı ve olgunlaşmış buldum.

    fiyat açısından makul olunsa şuan en mantıklı SUV kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Sen ayran gönülü görmemişin kardeş, adam bana kıyasla baya stabil gene :)

    Ben cılkını çıkardım resmen.
    Pişmanmıyım A5 ten yediğim kazık hariç hayır :)

    Hayrola ya ne kazığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Meslek mühendislik heralde: )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Tüplü ASX kullanıyordu forumdan ayrılmadan önce. Demek şimdiye kadar sorunsuz binmiş ki başka Japona geçmiş.



    Son yıllarda vag ı satan satana zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Sen ayran gönülü görmemişin kardeş, adam bana kıyasla baya stabil gene :)

    Ben cılkını çıkardım resmen.
    Pişmanmıyım A5 ten yediğim kazık hariç hayır :)

    Hayrola ya ne kazığı

    Yok tahmin ettiğin gibi Vag kazığı değil.
    Zarar etmeden araba satmaya alıştım, satarken çok sabırsızım iki laf yapana bırakıyorum arabayı :)
    Ama gönlüm rahat, A5 güzel araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Sen ayran gönülü görmemişin kardeş, adam bana kıyasla baya stabil gene :)

    Ben cılkını çıkardım resmen.
    Pişmanmıyım A5 ten yediğim kazık hariç hayır :)

    Hayrola ya ne kazığı

    Yok tahmin ettiğin gibi Vag kazığı değil.
    Zarar etmeden araba satmaya alıştım, satarken çok sabırsızım iki laf yapana bırakıyorum arabayı :)
    Ama gönlüm rahat, A5 güzel araba.

    Guzel araba da süspansiyonları çok sert ya. Bozuk yollarda bildiğin tangır tungur. Hangisi var sende 2.0t mi yoksa dizelimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Sen ayran gönülü görmemişin kardeş, adam bana kıyasla baya stabil gene :)

    Ben cılkını çıkardım resmen.
    Pişmanmıyım A5 ten yediğim kazık hariç hayır :)

    Hayrola ya ne kazığı

    Yok tahmin ettiğin gibi Vag kazığı değil.
    Zarar etmeden araba satmaya alıştım, satarken çok sabırsızım iki laf yapana bırakıyorum arabayı :)
    Ama gönlüm rahat, A5 güzel araba.

    Guzel araba da süspansiyonları çok sert ya. Bozuk yollarda bildiğin tangır tungur. Hangisi var sende 2.0t mi yoksa dizelimi

    Yok kardeş ben de onu göze alarak almıştım ama, ben pimpirikliyim biliyosun bu konuda.
    18" jant ile 3.20i nin 16" jantlarıyla sunduğu kadar konforlu, en az iki katı daha fazla yol tutuşa sahip oluyorsun.

    He bilir bilmez Mercedesçilerin Amg alması gibi Sline Sline diye tutturanlar bir Recaro koltuk için kalas gibi arabaya biniyorlar farkında değiller, sanki hergün pistte 200 Km ile araba kullanıyorlar. Bizim insanlarımızın görgüsüzlüğü afedersin ama.

    Nasıl Mercedes aldığımda Amg daha ucuza bile verseler almayacacağım birşey se, Audi'de Sline o şekilde.

    2.0TDİ Sportback'ti bendeki, Sline mesline değil, içi krem deri döşeme aydınlık ferah, aşağı yukarı Amg olmayan bir Mercedes C konforunda diyebilirim
    yürürü. Ama yol tutuşu 3 C alır onu söyliyim. Tek sıkıntım şanzımandı.

    Sattım zati yeni heycanlara yelken açtım. Stronik 2.0Tfsi tadından yenmez onu söyliyim ama bak, ben zevk için Golf parasına düşürsem bir Coupe almayı düşünüyorum aslında, şöyle S5 Body kitli falan, Off diyim yani o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Sen ayran gönülü görmemişin kardeş, adam bana kıyasla baya stabil gene :)

    Ben cılkını çıkardım resmen.
    Pişmanmıyım A5 ten yediğim kazık hariç hayır :)

    Hayrola ya ne kazığı

    Yok tahmin ettiğin gibi Vag kazığı değil.
    Zarar etmeden araba satmaya alıştım, satarken çok sabırsızım iki laf yapana bırakıyorum arabayı :)
    Ama gönlüm rahat, A5 güzel araba.

    Guzel araba da süspansiyonları çok sert ya. Bozuk yollarda bildiğin tangır tungur. Hangisi var sende 2.0t mi yoksa dizelimi

    Yok kardeş ben de onu göze alarak almıştım ama, ben pimpirikliyim biliyosun bu konuda.
    18" jant ile 3.20i nin 16" jantlarıyla sunduğu kadar konforlu, en az iki katı daha fazla yol tutuşa sahip oluyorsun.

    He bilir bilmez Mercedesçilerin Amg alması gibi Sline Sline diye tutturanlar bir Recaro koltuk için kalas gibi arabaya biniyorlar farkında değiller, sanki hergün pistte 200 Km ile araba kullanıyorlar. Bizim insanlarımızın görgüsüzlüğü afedersin ama.

    Nasıl Mercedes aldığımda Amg daha ucuza bile verseler almayacacağım birşey se, Audi'de Sline o şekilde.

    2.0TDİ Sportback'ti bendeki, Sline mesline değil, içi krem deri döşeme aydınlık ferah, aşağı yukarı Amg olmayan bir Mercedes C konforunda diyebilirim
    yürürü. Ama yol tutuşu 3 C alır onu söyliyim. Tek sıkıntım şanzımandı.

    Sattım zati yeni heycanlara yelken açtım. Stronik 2.0Tfsi tadından yenmez onu söyliyim ama bak, ben zevk için Golf parasına düşürsem bir Coupe almayı düşünüyorum aslında, şöyle S5 Body kitli falan, Off diyim yani o kadar.

    Benim arkadasta vardı beyaz 2.0TFSI Sline tek kapı ordan biliyorum bildiğin kütük gibi araçtı ama normal modellerin süspansiyonları yumusaksa bilemem tabi hiç binmedim.

    0-100 ü 6 saniye civarlarındaydı deli gidiyordu. 3-4 litre atmosferik katili direkt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Meslek mühendislik heralde: )

    Yok kasabım :) (ciddi) ama bi parça fizikten anladığımı söyleyebilirim... ,)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Meslek mühendislik heralde: )

    Yok kasabım :) (ciddi) ama bi parça fizikten anladığımı söyleyebilirim... ,)

    Baya baya fiziki meslek işte abi, mis gibi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 28 Haziran 2015; 14:40:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Uyanıklar ortaya çıktı yinehttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-honda-yeni-kasa-honda-crv-9-ileri-otomatik-160-hp-4x4-executive-218743924/detay

    Yok artık sıyırmışlar iyice.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Meslek mühendislik heralde: )

    Yok kasabım :) (ciddi) ama bi parça fizikten anladığımı söyleyebilirim... ,)

    Baya baya fiziki meslek işte abi, mis gibi :)



    Temiz çalışırsan aynen öyle; mis gibi meslek... ;)
  • EN yakın arkadaşıma exec plus modeli için kapora verdik. İlk gelen parti ve ilk teslimat yapılacak araçlar arasında. Temmuz sonu teslim alacak.

    Fiyatı evet yüksek olabilir ama prim yapacak bi araçtır bana göre. 1-2 ay önce honda bayileri sinek avlarken bu araç sayesinde müşteri görmeye başladı. Crv başında insan kaynıyor diğer modellere ilgi yok.

    Türkiye'ye gelecek ilk partide araç neredeyse kalmadı. Baz model ve 1-2 tane exec bulabiliyorsunuz. Onun dışında eylül-ekim teslimatına kapora veriliyor.

    Aracın eksik bi özelliği yok , gelince detaylı test edip detaylı bi konu açmayı düşünüyorum.

    Ülkem insanı dizel ve otomatiği yanyana honda'da görünce epey bi heyecanlanmış belli ki. Bi çok kişi araç bulma derdinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    EN yakın arkadaşıma exec plus modeli için kapora verdik. İlk gelen parti ve ilk teslimat yapılacak araçlar arasında. Temmuz sonu teslim alacak.

    Fiyatı evet yüksek olabilir ama prim yapacak bi araçtır bana göre. 1-2 ay önce honda bayileri sinek avlarken bu araç sayesinde müşteri görmeye başladı. Crv başında insan kaynıyor diğer modellere ilgi yok.

    Türkiye'ye gelecek ilk partide araç neredeyse kalmadı. Baz model ve 1-2 tane exec bulabiliyorsunuz. Onun dışında eylül-ekim teslimatına kapora veriliyor.

    Aracın eksik bi özelliği yok , gelince detaylı test edip detaylı bi konu açmayı düşünüyorum.

    Ülkem insanı dizel ve otomatiği yanyana honda'da görünce epey bi heyecanlanmış belli ki. Bi çok kişi araç bulma derdinde.

    Katılıyorum, Dizel-otomatik bir de Honda olunca insanlar merakla ve ilgiyle gidiyorlar incelemeye. Honda'dan yıllardır beklenen kombinasyon buydu aslında. Zamanında Volkswagen gibi Avrupa pazarını düşünüp küçük hacim-turbo beslemeli benzinli ve dizel otomatik kombinasyonunu araçlarına ekleyebilseydi şimdi Volkswagen'in yerinde Honda olurdu. Ama adamlar daha dizel otomatiği yeni getiriyor.

    Eskiden Honda sadece Civic satmaya çalışırdı. Jazz bakardınız Civic verelim, Civic HB bakarsınız Sedan verelim derlerdi şimdi CR-V için ek kota talep ediyorlar Avrupa'dan. Esas bomba yeni Civic dizel otomatikte olacak bence. Fiyatı rakiplerine yakın ya da biraz daha düşük olursa Civic yine sınıfının en çok satan modellerinden olur.




  • Aslında bu modelle ilgili önemli bir nokta; konvansiyonel otomatik şanzımanlı olması, yani dsg, powershift gibi nispeten sorun çıkarma potansiyeli olan semitronic bir şanzımanla değil daha tutarlı ve sağlam kabul edilen üstelik ekonomik yakıt tüketimi sağlayan klasik otomatik bir şanzımanla donatılmış olması...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPelerinliAdam -- 29 Haziran 2015; 4:18:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aga o kadranlar nedir yahu.Ne olursa olsun 2015 modele göre çook eskiler.
  • Sofor kapisi tutamagi dugmelerin oldugu bolum emaneten duruyo. Cok oynuyo. 140.000₺ ya yakismamis

    Şanziman efsane olmuş ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıdvoski -- 29 Haziran 2015; 23:27:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Meslek mühendislik heralde: )

    Yok kasabım :) (ciddi) ama bi parça fizikten anladığımı söyleyebilirim... ,)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye el frenini elektronik yapmamışlar?
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.