Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
184.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostum test için saol... açık renk koltuk gelirse ciddi düşünürüm..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    Dostum test için saol... açık renk koltuk gelirse ciddi düşünürüm..

    Fildişi deri açık renk var sadece. Executive ve Executive+'da alınabiliyor.

    Kataloğu da burada isteyen inceleyebilirhttp://honda.com.tr/App_Assets/Kategoriler/19/cr-v-2015.pdf
  • Bu arada istenilen kasa rengiyle istenilen döşeme sipariş edilebiliyormuş, ancak bende bej in yakıştığını düşünmeme rağmen, bej seçeneğinde kapı trimleri ve orta konsolun koyu renkli kalması yüzünden aşırı kontrast oluşuyor ve araca yakışmıyor... Ucuz siyah-bej bir görüntü oluşuyor. Bu yüzden bej seçimini çok başarılı bulmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Dikkatimi çekti kullandiginiz araclar çoğu alman bir anda suv japona dönüyorsunuz.

    Kafaya koymussunuz alma demememin mantığı yoktur.

    Lalin size tek onerim var. Almadan once 1 ay kiralayin araci bayiden. Cuk muk derlerse uzak durun.

    Arac sanziman motor ikilisi cok yeni. Tecrübe yok honda namina. Aracı sevmissiniz paranizda var sa bence hic bir sikinti yok.

    1 ay kiraladiginizda uzun dönem test imkani gibidir. Icinize sindiginde kralı gelse vazgeciremez. Ayrica tereddüt lerinizi ne kadar karşıladığını görürsünüz. Forumada tecrubelerinizi paylasirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Dikkatimi çekti kullandiginiz araclar çoğu alman bir anda suv japona dönüyorsunuz.

    Kafaya koymussunuz alma demememin mantığı yoktur.

    Lalin size tek onerim var. Almadan once 1 ay kiralayin araci bayiden. Cuk muk derlerse uzak durun.

    Arac sanziman motor ikilisi cok yeni. Tecrübe yok honda namina. Aracı sevmissiniz paranizda var sa bence hic bir sikinti yok.

    1 ay kiraladiginizda uzun dönem test imkani gibidir. Icinize sindiginde kralı gelse vazgeciremez. Ayrica tereddüt lerinizi ne kadar karşıladığını görürsünüz. Forumada tecrubelerinizi paylasirsiniz

    Zaten araç sıkıntısı var, hiçbir bayinin aracı kiralayacağını sanmıyorum ben.
  • OnurD7 kullanıcısına yanıt
    Dogusa donduler diyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Dikkatimi çekti kullandiginiz araclar çoğu alman bir anda suv japona dönüyorsunuz.

    Kafaya koymussunuz alma demememin mantığı yoktur.

    Lalin size tek onerim var. Almadan once 1 ay kiralayin araci bayiden. Cuk muk derlerse uzak durun.

    Arac sanziman motor ikilisi cok yeni. Tecrübe yok honda namina. Aracı sevmissiniz paranizda var sa bence hic bir sikinti yok.

    1 ay kiraladiginizda uzun dönem test imkani gibidir. Icinize sindiginde kralı gelse vazgeciremez. Ayrica tereddüt lerinizi ne kadar karşıladığını görürsünüz. Forumada tecrubelerinizi paylasirsiniz

    Aslında tespitiniz doğru, hiç tecrübemin olmadığı araçlar Japon araçlarıydı, bu yüzdende daha fazla araştırma yaparak almak yoluna gidiyorum. Kiralamak için araştırdım ancak maalesef makyajsız kasasını dahi bulamadım. Bir maceraya giriyorum farkındayım ama umarım japonlara tövbe ettirecek bir tecrübe olmaz :) birde henüz fiyat gelmiş değil, fiyat gelsin öyle netleşecek alma durumum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyi xtrail içinde söylemişlerdi bana. Araç için 2-3 ay sıra olduğunu falan. Aracı kiralamanın mümkün olmadığını. Ancak tartışma konusu araçtan ziyade fiyatı olduğu için bu kadar tartışma sonrası binbir kurt girmiştir.

    Kaldi ki manuel dizel 120 lik crv de kullanmamışsınız. Bence siz direk motor şanzıman ikilisine parayı vereceksiniz. ex+ full donanım muadil, premiumlar hiç kusura bakmasınlar 200 den aşağı değil.

    Bu aracı aldınızmı kesinlikle 5 seneden aşağı satmayı düşünmeyin. Suv kullanmadıysanız 5 sene size uzun gelmeyecektir. Yoksa diğer türlü maalesef 2. eli çok iyi olmayacaktır.

    Uzun süre kullanmak için iyi karar vermek lazım. O da aracı tam anlamıyla sindirilmesiyle alakalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Aynı şeyi xtrail içinde söylemişlerdi bana. Araç için 2-3 ay sıra olduğunu falan. Aracı kiralamanın mümkün olmadığını. Ancak tartışma konusu araçtan ziyade fiyatı olduğu için bu kadar tartışma sonrası binbir kurt girmiştir.

    Kaldi ki manuel dizel 120 lik crv de kullanmamışsınız. Bence siz direk motor şanzıman ikilisine parayı vereceksiniz. ex+ full donanım muadil, premiumlar hiç kusura bakmasınlar 200 den aşağı değil.

    Bu aracı aldınızmı kesinlikle 5 seneden aşağı satmayı düşünmeyin. Suv kullanmadıysanız 5 sene size uzun gelmeyecektir. Yoksa diğer türlü maalesef 2. eli çok iyi olmayacaktır.

    Uzun süre kullanmak için iyi karar vermek lazım. O da aracı tam anlamıyla sindirilmesiyle alakalı.

    Aynen öyle alırsam uzun süre kullanmayı planlıyorum. Ayrıca X-Trail daha kaliteli "gözüken" bi kabine sahip olmasına rağmen hiç ısınamadım o araca. Bir çok detay kullanışlılıktan ziyade sadece olsun diye yapılmış sanki. O araç üretime dair gözükmeyen taraflarında içi boş gibi hissettirdi bana nedense, sevemedim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın Türkçe ilk testi
  • Ben de uzun zamandır bu araçla ilgileniyorum. Hatta Ocak ayının ortasında İstanbul Ayışığı bayisine küçük bir kapora vererek sıraya girdim. Bu segmentte daha önce hiç aracım olmadı. Niye bu araç ilgimi çekti:

    1) Şu an ülkemizde hatta çoğu avrupa ülkelerinde en tercih edilen 1.6 dizel otomatik seçeneği ile geliyor olması (Eşim Clio kullanıyor onunla bile aynı vergi diliminde)
    2) 1.6 dizel motorun 160 bg 350 nm tork üretmesi ve şanzımanın 9 ileri zf olması
    3) Akıllı dört çeker diye bilinen AWD ile gelmesi
    4) İlgilendiğim Executive ve Executive (+) seçeneklerinin hatırı sayılır ölçüde dolu olması
    5) Honda'nın genel olarak çok önem vermediği ses izolasyonuna bu sefer biraz daha dikkat etmesi
    6) İç hacim, bagaj, diz mesafesinin benim kriterlerime göre ideal olması
    7) Daha önce 5 yıl kullandığım 1.6 benzinli otomatik Civicte hiç sorun yaşamamış olmam.

    Sonuçta aracı, geçtiğimiz hafta test etme fırsatı buldum. Öncelikle aracın kullanımında hiç tedirginlik yaşamadım, sanki birkaç yıldan beri kullanıyormuşum gibi bir his verdi. Genel görüşüm Siyah Pelerinli Adam rumuzuyla yazan arkadaşımızın görüşleriyle hemen hemen aynı, kendisi sağ olsun çok güzel özetlemiş. Sadece şunu söyleyebilirim, dikiz aynalarının altında bulunan kameralar Amerikada bulunan modelinde olup, Avrupada çıkan modeller, bize gelenlerle aynı.

    Benim de kafam acaba bu araca Türkiye'de çok mu para isteniyora takıldı. Araç hemen hemen Avrupa ile eş zamanlı olarak Türkiye'de çıkıyor. İngiltere, İspanya, İtalya, Almanya gibi ülkelerdeki fiyatları inceledim. Türkiye fiyatları ile arasında büyük bir fiyat farkı yok. Araç İngiltere'de üretiliyor, bir de vergilendirme sistemi ve benzin fiyatları bize yakın olduğu için oradaki fiyatları sizlerle paylaşayım:

    Mesela 1.6 otomatik dizel Executive modeli onlarda 34.670 sterlin yani 148.000 tl (Bizde 140.000 tl)
    Çok tartışılan 2.0 Benzinli Otomatik Executive seçeneği 32.490 sterlin yani 139.000 tl (Bizde 139.500 tl) Onlarda 2.0 motor seçeneği bizdekinden de ucuz.

    Pekala İngilterede diğer araçların fiyatları nasıl, onları merak ettim. Onları da incelediğimde

    Yine İngilterede üretilen Land Rover Evoque'un 2.0 dizel otomatik en dolu seçeneği 48.500 sterlin yani 207.000 tl (bizde ise 341,748 tl)

    BMW 5.20 Dizel Otomatik seçeneğini inceledim. Baz modeli 34.160 sterlin yani 146.000 tl (bizde ise 244.377 tl)

    VW Passata bakayım dedim ama biraz karışık gördüm. İki ülkenin modelleri arasında donanım farkları var. Ama 1.6 dizel otomatik seçenekleri hemen hemen Türkiyedeki fiyatlarla aynı gibi geldi bana. Bizdeki Passattaki donanımları bilen arkadaş varsa inceleyebilirse iyi olur.

    Kafamdaki soru işaretleri ve beğenmediğim yönler ise;

    1) Motor şanzıman uyumu nasıl olacak. İleride sorun yaşanabilir mi? Bu şanzımanı Amerikada kullandığı modelde Honda sıkıntılar yaşamış. Land Rover da bu sıkıntıları yaşamış. Problem genel olarak yazılım problemleri gibi duruyor.
    2) Motor gücü kağıt üstü iyi gözükse de aracın ağırlığından dolayı performansı beklentilerimi tam olarak karşılamadı.
    3) Manuel el freni, açılamayan cam tavan, dolgu stepne ve sert plastik ön konsol hiç yakışmamış.

    Sonuç olarak mevcut seçenekler ve kendi bütçemi göz önüne alarak benim için en iyi seçenek diye düşündüğüm için bu aracı nasipse alacağım ve en az da 6 sene kullanmayı düşünüyorum.

    Selam ve saygılarımla....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coachesco


    Kafamdaki soru işaretleri ve beğenmediğim yönler ise;

    1) Motor şanzıman uyumu nasıl olacak. İleride sorun yaşanabilir mi? Bu şanzımanı Amerikada kullandığı modelde Honda sıkıntılar yaşamış. Land Rover da bu sıkıntıları yaşamış. Problem genel olarak yazılım problemleri gibi duruyor.


    Bende şanzıman ile ilgili araştırma yaptığımda özellikle Amerika'da bu şanzıman ile ilgili değil ama benzinli ve CVT şanzımanlı otomatik araçlarla ilgili şikayetlere rastladım. Amerika'da ZF 9 ileri bu şanzıman satılıyor mu onuda bilmiyorum açıkçası? Land Rover ile ilgili yaşanan geri çağırma şikayetini de okudum, sanırım sorun çok sıkıntı çıkarmadan yazılımla düzeltilmiş..

    Bu arada bahsettiğim bu şanzıman ZF nin ZF9HP48 kod adıyla ürettiği 86 kg ağırlığında ve benzinlilerde max. 480 nm dizellerde max. 450 nm tork dayanımına sahip olan bir model..




  • Bu arada başka bir forumda bir arkadaş bu aracı neden Passat ile kıyasladığımı ve tercihlerimi neye göre belirlediğimi sormuştu, arkadaşa cevabı biraz detaylıca yazınca bu başlıkta da yer alsın istedim...

    NEDEN ve NASIL PASSAT/CR-V KIYASLAMASI

    Aslında araç tercihi kişiye göre çok değişken bir durum, elbette bir araçtan beklentilerimi biliyorum. Öncelik sırasına göre belirlemem gerekirse;

    Öncelikle B ve C segmentlerine kıyasla nispeten daha geniş bir hacim ve özellikle 70-80 Km/H üzerindeki hızlarda yolda duruşu daha kararlı bir araç almak istiyorum. Ancak örneğin Skoda SuperB gibi sınıfında limitleri zorlayacak kadar fazla geniş diz mesafesi benim için güzel ama önceliklerim arasında değil. Örneğin kullandığım Passat'ı gayet yeterli buluyorum.

    Sıfır almayı planladığım araca ekonomik tüketimi arayacak kadar fazla binmeyi planladığım için (yıllık min. 25-30 bin km ve 4-5 yıl) dizel motorlu ve benzinliye göre ekonomik tüketimde olması yine önceliklerim arasında

    Otomatik vites olmassa olmazım. Düz vitesli modelleri hiç değerlendirmiyorum bile. Otomatik vitesle ilgili ciddi tecrübelerim oldu ve sorunsuz yapıda bir otomatik şanzıman model tercihlerimi etkileyebilir. Piyasada satılan üç ana otomatik şanzıman mekaniği arasından (Konvansiyonel Otomatik, Semitronik, Sürekli Değişken Oranlı) halen diğer ikisinin konvansiyonel otomatik (klasik otomatik) kadar sorunsuz ve ekonomik ömrü uzun olabildiğini düşünmüyorum. Bu arada DSG şanzıman; daha ziyade üretim maliyetini düşürme ve verimlilik artırma eksenli üretilen semitronikler grubunda bir şanzıman.

    Kullanışlı ve geniş bir bagajının olması belki en önemli değil ama ciddi önemsediğim bir konu. Mesela yılda bir kaç kez bile olsa büyük hacimli bir şeyi taşımak istediğimde sahip olduğum aracın bu ihtiyacı zorlanmadan karşılaması beni oldukça memnun eden bir durum. Ayrıca yine yılda bir kaç kez bile olsa katlanır elektrikli bisikletimi (Goccia City Zero) aracın bagajına rahatlıkla yükleyip indirmek aracımdan daha fazla faydalanmama sebep olabiliyor.

    Daha ziyade şehirlerarası yolculuklarda kabin içindeki konforun ve sürüş rahatlığının en az C segmenti kadar yada daha iyi olması yine aradığım önceliklerden. Özellikle gürültü uzun yolda beni yoran şeylerden. Yol sesi ve rüzgar sesinin az olması, 100 Km/H üzeri hızlardaki sürüşte direksiyon ve süspansiyonun güvenli hissettirmesi asıl önemsediğim konfor unsurları.

    Satış sonrası hizmetleri ve ikinci eldeki değer kaybı yine bir çok kişinin aradığı gibi benimde önemsediğim konular. Örneğin Volvo'nun kalite ve fiyat konusunda oldukça beğendiğim modelleri olmasına karşın Sivas bölgesinde sıfır bir Volvo sahibi olmayı hiç ama hiç mantıklı görmüyorum zira yetkili serviste periyodik bakım için 300-400 km uzaklara gitmeniz gerekebiliyor, arıza yada onarım gerektiren durumlardan hiç bahsetmiyorum bile... İstanbul'da yada Ankara'da belki tercih edilebilir ancak genel olarak Türkiye'de yetersiz bir hizmet ağı var. Yine aldığı aracın ikinci elde değer kaybetmemesini bir çok kişi ister ama bu alacağım modeli yeteri kadar beğenmiş ve yeterince uzun süre kullanmayı planlamış isem dikkate aldığım ama gözardı edebileceğim bir konu.

    Nispeten ortalamanın üzerinde performansa sahip bir araç yine tercihimi ciddi oranda etkileyebilir. Bu kriterim özellikle Golf 1.4 TSI 160Hp DSG bir araca sahip olduktan sonra daha da önem kazandı. kullandığım aracın coşmasa da iyi yürümesini istiyorum. Örneğin bir aracın 0-100 Km/H hızlanma değeri 10 saniyenin üzerine ne kadar çıkıyorsa o kadar gönlümden uzaklaşıyor. Çok ciddi avantajları yoksa 130-140 beygir altında bir araca pek içim atmıyor. Ancak keyiflide olsa 150-160 beygirin üzerine çıkmayı da güvenlik riskimi artıracağını düşündüğümden pek istemiyorum, çünkü genelde sabredemeyip gerektiğinden sert kullanıyorum. Benim için bu durum, önümde açık duran bir kavanoz Nutella'ya karşı koyamamak gibi birşey

    Sahip olduğum ekonomik imkanları ve kişisel ihtiyacım için kullanacağım binek bir araca ödenmesi gereken maksimum rakamları dikkate aldığımda, 150 bin liranın üzerine çıkan araçlar bugünkü düşüncem itibariyle benim için oldukça mantıksız ve gereksiz geliyor.

    Uzun süre binmeyi planladığım bir araçta konfor/güvenlik donanım paketlerinin yeterince dolu olması mantıklı fiyatlar çerçevesinde oldukça arzuladığım bir konu.

    Sahip olduğum aracın markasının insanlarda uyandırdığı prestij algısı şüphesiz çoğu kimsenin keyif duyduğu bir konu, ancak bu durumun büyük oranda balon bir satın alma faaliyeti olduğunu düşünüyorum. Bazen giydiğiniz pahalı bir kıyafetin detaylarındaki başarı gibi istifade edilebilecek tarafları olsa da, genel olarak fayda/fiyat oranı saçma bir satın alma girişimi diye düşünüyorum.

    v.s. v.s.

    Genel olarak temel beklentilerimin konu başlıklarını böyle sıraladığımda ille şu segment olacak gibi bir şartım yok. Ancak söz konusu D segmentindeki sedan bir Passat ile JJ segmentindeki CR-V gibi bir crosover ise şu durumu ihmal etme şansım olmadığını biliyordum; "Yaşadığınız alanda aracın hacmi itibariyle oluşabilecek bir park problemi oluşabilir mi?" Benim şu anda Sivas'ta böyle bir problemim yok çok şükür. Belki Sarıyer'de yaşayan bir insanın da evi ve işi arasında böyle bir problemi olmayabilir. Ama Mecidiyeköy Gülbağ'da otoparksız bir evde yaşarken şahsen bu problemi yaşamama ihtimalim yoktu. Ancak bir anda bütün bunları boş yere değerlendirdiğimi farkettim zira daha büyük bir araç olduğunu sandığım CR-V teknik özellikleri kıyasladığımda sadece yükseklik olarak Passat'tan büyükmüş hatta Passat'tan daha kısa ve darmış meğerse;

    UZUNLUK
    Passat: 477cm
    CR-V : 461cm

    GENİŞLİK
    Passat: 183cm
    CR-V : 182cm

    YÜKSEKLİK
    Passat: 146cm
    CR-V : 168cm

    Her neyse; Bütün bu asıl kriterleri ve detaylarını dikkate aldığımda diğer alternatifleri eleyerek adayları şu iki araca kadar indirgedim. Dolu denebilecek donanımda 145 bin TL civarlarında 1.6 TDI 120Hp DSG Highline bir Passat ya da 1.6 i-dtec 160PS 4x4 Otomatik bir CR-V arasında kaldım. Ve iki araç arasında şu değerlendirmeyi yaptım...


    AVANTAJLAR;
    (PASSAT)
    - Nispeten bariz kalite hissi daha yüksek ve modern kabin içi,
    - Nispeten daha sessiz ve konforlu bir sürüş,
    - Nispeten ikinci elde belki daha az değer kaybı ve kolay satış,
    - Nispeten çok azda olsa daha iyi düşündüren ve hissettiren marka/model algısı
    - Nispeten daha geç eskiyen ve highline'da yakışıklı gözüken dış tasarım
    - Piyasa dikkate alındığında makul ücretli ve 15 bin Km aralığında periyodik bakımlar,
    - Nispeten daha az yakıt tüketimi
    - Nispeten daha stabil ve rahat yapılabilen yüksek süratli seyahatler

    (CR-V)
    - Nispeten daha güçlü, verimli ve istekli 160Hp motor ve bunun sonucu daha iyi 0-100 hızlanma değeri.
    - Tam anlamıyla bir off-road olmasa bile nispeten kötü ve zor yol koşullarında çok daha başarılı sürüş kabiliyeti
    - Daha yüksek ve trafikte güven hissi veren sürüş pozisyonu
    - Tam anlamıyla olmasa da edinilen Jip algısı
    - Sürekli olmasa bile 4x4 çekiş sistemi
    - Nispeten daha fazla donanım (Bahsettiğim Passat'a kıyasla +'ları; Geri görüş kamerası, deri koltuklar, 7 inç ekranlı nispeten çok daha fonksiyonel android tabanlı Honda Connect Multimedia, Elektrikli Açılıp Kapanabilen Bagaj Kapağı, Şerit Koruma Destek Sistemi, Akıllı Uyarlanabilir Hız Sabitleyici, Aktif Uzun Far Kontrol Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Trafik İşareti Tanıma Sistemi, Şerit Takip Uyarı Sistemi, Çekici Denge Kontrol Sistemi, Yokuş İniş Kontrolü, HDMI Girişi, Panaromik büyük Cam Tavan, Tavan Rayları)
    - Nispeten çok daha kullanışlı ve koltuklar yatınca çok geniş hale gelen bagaj alanı (Katlanmasa bile 2 MTB bisikleti yanyana dikine sığdırabilirsiniz )
    - Arka koltukta uzun süre seyahat edecek 3. kişinin rahatını bozmayan şaft tünelsiz düz arka zemin
    - 18" jantlı Highline Passat'a kıyasla, kalın lastik yanaklarının etkisiyle özellikle çukurlarda daha konforlu olduğunu düşündüğüm süspansiyon sistemi (not: bu konudaki kanaatim çok net değil)
    - Nispeten daha sorunsuz ve uzun ömürlü olacağını düşündüğüm 9 ileri vites, ZF üretimi(ürünlerini beğendiğim bir şanzıman üreticisidir) konvansiyonel otomatik şanzıman.
    - Ekstra bir ücret talep edilmeden verilen 6 yıl/150.000Km uzun garanti.
    - Bu subjektif bir kanaat ancak; genel olarak daha uzun ekonomik ömre sahip, daha sağlam ve kullanışlılık odaklı üretilmiş bir araç olduğunu düşünüyorum. Detay tasarımlarda gözlemim malzeme kalitesi düşük bile olsa kullanışlılıktan ve mühendislik zekadan pek taviz verilmemiş.

    DEZAVANTAJLAR
    (PASSAT)
    - Nispeten daha hantal 120 Hp motor.
    - Şahsen tam anlamıyla sorunsuz olabilmeyi başaramamış stabil davranmayan ve arıza riski yüksek kuru tip 7 ileri DSG şanzıman
    - Asfalt dışında yere yakın olması sebebiyle bozuk yollarda sınırlı kullanım imkanı
    - Highline pakete ilave donanım alınmasına rağmen halen tam anlamıyla dolu bir donanımı olamayan araç
    - Arka koltukta 3 kişilik seyahatlerde 3. kişiyi rahat ettirmeyen şaft tüneli
    - 18" jantlar ile özellikle bozuk zeminlerde daha konforsuz ve sert süspansiyon
    - Donanımlı ve opsiyonlu bir aracın saçma denebilecek tedarik süreci (Gerçi Highline sevisyesi donanım halen satılamıyor galiba )
    - Bana göre aldıktan bir süre sonra sürücüsüne verdiği heyecanı ortadan kalkan mantıklı ama hissiz, keyifsiz, monoton bir araç.
    - Bu söyleyeceğim fazlasıyla subjektif bir kanaat ancak ben böyle düşünüyorum; ekonomik ömrü daha kısa ve çok daha düşük maliyetle üretilmek önceliğiyle tasarlanmış bir araç. (bkz: planned obsolescence)

    CR-V
    - Sert plastiğin bol kullanıldığı nispeten bariz daha düşük kabin içi malzeme kalitesi
    - Nispeten daha zayıf kaporta kalınlığı
    - Özellikle yol sesi anlamında nispeten daha sesli kabin içi,
    - Nispeten daha yüksek yakıt tüketimi
    - En üst donanım seviyesinde bile bence oldukça çirkin apaçi ruhlu jant tasarımı ve bunun değiştirilememesi
    - Bej koltuk döşemesi seçiminde kabin içinin tam anlamıyla bej olmaması
    - Özellikle kısa vadede biraz daha fazla değer kaybı
    - 10.000 Km lik bakım periyodu ile nispeten daha yüksek bakım maliyeti
    - Yüksek süratlerde nispeten daha az viraj kabiliyeti ve son sürat
    - Bundan emin değilim ancak nispeten daha yüksek yedek parça fiyatı.


    Kıyaslamamı özetleyebildiğim kadarıyla durum bu. Bütün bunları ve belki biraz daha gereksiz detayları da dikkate alarak değerlendirme yapınca benim kişisel tercihim CR-V 'ye daha çok yaklaşıyor gibi... Umarım 1 aya kalmaz netleştiririm durumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPelerinliAdam -- 21 Haziran 2015; 7:35:27 >




  • Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..

    Kendi aracı yerine almıyormuş, eşinin ASX'i yerine alıyormuş.
  • Başka satın alan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Tüplü ASX kullanıyordu forumdan ayrılmadan önce. Demek şimdiye kadar sorunsuz binmiş ki başka Japona geçmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Taner Göde de Executive modelinin siparişini vermiş bugün. Demek ki Honda doğru yolda.

    taner beyi beğenir ve takip ederim. ancak senesi dolmadan araç değiştirien bir kişinin bu konuda doğru yolda olduğu konusunda ciddi tereddütlerim var..



    Ayran gönüllülük başka bişey değil.

    Her sene araç mı değiştirilir arkadaş.

    Sen ayran gönülü görmemişin kardeş, adam bana kıyasla baya stabil gene :)

    Ben cılkını çıkardım resmen.
    Pişmanmıyım A5 ten yediğim kazık hariç hayır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.