Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
184.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by zechi

    evet Executive modeli alıyoruz nasip olursa, nevigasyon yeni kasanın hepsinde standartmış.teste 2 arkadaş gittik giderken ben kullandım araç kullanana çok güven veriyor trafikte çok kıvrak benzinli araç gibi atak ve tepsisi çok seri geldi bana viteslere direksiyon altındaki kulakçıklar ile müdahale edip ani hizlanmaları denedim ve anında 120-130 lara çıkıyorpedal ile gaz yeme arasında bir zaman farkı yok benim Mercedes a180 de benzinli olmasına rağmen gaza bastığımda araç 2 saniye sonra atağa kalkıyordu bu benzinli araçtan daha ateşli geldi bana . ses olayına gelince rahatsız eden bir içeri ses alama olayı yok 10 üzerinden 8 veririm.

    mercedestede o kadara ses alıyordu içeri. artkada oturan arkadaşım ise arka koltuğun çok rahat olduğunu söyledi. ben düz bir yolda tes ettim ve malum şehir tarafiği vardı dönüş yolunda ise arkadaşım kullandı ve dönüş yolu başka yerden yaptık kendisi özellikle tümseklli yollları ve kavislerin üzerinden gitti ve süspansiyon çok iyi dedi asla içeri bir sarsıntı vermediğini söyledi ve bende arka koltukta bir sıkıntı yaşamadım ortadaki tümseklik yok yani uzun yollarda bile 3 kişi çok rahat edecek olduğunu anladım.

    Eksiklik ise el firen konunun neden elektrikli olmadığını sorduğumda ise yanımdaki yetkili arkadaş ise bana şıu açıklamayı yaptı . bu araç arazi şartlarına göre düşünülerek geliştirildi eğer bir okuştan aşağı inecek olsanız ve bu arazi içinde yani çamurlu bir yol olacak olursa bu sistemle 2 tık el firenini çekip daha bir güvenli inme şanızınız var ama bunu elektirkli frende yapabilme şansınız asla yoktur dedi. dolayısı ile şehir içinden daha fazla doğa şartlarında en iyi sonucu almak için o şekilde tasarlanmış dedi. bu durumun gerçek olup olmadığını bu işi bilen kişiler bir açıklama yaparsa daha doğru olur sanıyorum.

    esasında bende sizin gibi idim verilen para çok zor şartlar aldında belki çok yüksek faiz vererek kredi kullanarak bu aracı alacağım çok tereddütlerim vardı ama aracı kullandıktan sorna hepsini kafamdan sildim çünkü araç bu zamana kadara denediğim tüm suv lardan başka idi beni heycanlandırdı. bu aracı almayı düşünen herkese tavsiyem en kısa sürede gidip test etsinler ve kafalarında sorunları kendi gözleri ile görsünler .

    çünkü bir aracı incelerken herkes tecrübesi kadar olayları analiz edebiliyor ve beğeniyor yada beğenmiyor . yanımda götürdüğüm arkada 5 yıldır kia sorento kullanan arkadaş o bile adamlar güzel iş çıkarmışlar diyerek aracını 2, elde değerlendimesi için görüştü ve sipariş verdi sanıyorum ağustos sonu teslim alacak. araç sonuçta kul yapısı mutlaka bakış açısına göre eksin yada artı yönleri vardır ama diğer rakiplerine göre satış sonrası hizmetlerinide düşünmek lazım ve adamlar bu araç için 6 yıl garanti veriyorsa bu makinelerine güvendiğini göstermez mi ? başka bu sınıfta kim 1,6 dizel 160 hp 4x4 otomatik araca 6 yıl garanti verebiliyor bilen var mı ? ben bunalrın hepsini üst üste koyrak evet bu gün alınacak bir araç varsa ben bunu alıcam dedim ve içim rahat bir şekilde temmuz 20 sini bekliyorum nasip olursa.



    El freni açıklaması saçma bir açıklama olmuş, CR-V'de zaten Executive donanımda yokuş iniş yardımcı sistem var. Ayrıca aynı aracın Amerika versiyonunda el freni mekanik değil, ayak freni var pedalların solunda. Bunda yapılıyor, onda nasıl yapılacak o zaman ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    quote:

    Orijinalden alıntı: by zechi

    evet Executive modeli alıyoruz nasip olursa, nevigasyon yeni kasanın hepsinde standartmış.teste 2 arkadaş gittik giderken ben kullandım araç kullanana çok güven veriyor trafikte çok kıvrak benzinli araç gibi atak ve tepsisi çok seri geldi bana viteslere direksiyon altındaki kulakçıklar ile müdahale edip ani hizlanmaları denedim ve anında 120-130 lara çıkıyorpedal ile gaz yeme arasında bir zaman farkı yok benim Mercedes a180 de benzinli olmasına rağmen gaza bastığımda araç 2 saniye sonra atağa kalkıyordu bu benzinli araçtan daha ateşli geldi bana . ses olayına gelince rahatsız eden bir içeri ses alama olayı yok 10 üzerinden 8 veririm.

    mercedestede o kadara ses alıyordu içeri. artkada oturan arkadaşım ise arka koltuğun çok rahat olduğunu söyledi. ben düz bir yolda tes ettim ve malum şehir tarafiği vardı dönüş yolunda ise arkadaşım kullandı ve dönüş yolu başka yerden yaptık kendisi özellikle tümseklli yollları ve kavislerin üzerinden gitti ve süspansiyon çok iyi dedi asla içeri bir sarsıntı vermediğini söyledi ve bende arka koltukta bir sıkıntı yaşamadım ortadaki tümseklik yok yani uzun yollarda bile 3 kişi çok rahat edecek olduğunu anladım.

    Eksiklik ise el firen konunun neden elektrikli olmadığını sorduğumda ise yanımdaki yetkili arkadaş ise bana şıu açıklamayı yaptı . bu araç arazi şartlarına göre düşünülerek geliştirildi eğer bir okuştan aşağı inecek olsanız ve bu arazi içinde yani çamurlu bir yol olacak olursa bu sistemle 2 tık el firenini çekip daha bir güvenli inme şanızınız var ama bunu elektirkli frende yapabilme şansınız asla yoktur dedi. dolayısı ile şehir içinden daha fazla doğa şartlarında en iyi sonucu almak için o şekilde tasarlanmış dedi. bu durumun gerçek olup olmadığını bu işi bilen kişiler bir açıklama yaparsa daha doğru olur sanıyorum.

    esasında bende sizin gibi idim verilen para çok zor şartlar aldında belki çok yüksek faiz vererek kredi kullanarak bu aracı alacağım çok tereddütlerim vardı ama aracı kullandıktan sorna hepsini kafamdan sildim çünkü araç bu zamana kadara denediğim tüm suv lardan başka idi beni heycanlandırdı. bu aracı almayı düşünen herkese tavsiyem en kısa sürede gidip test etsinler ve kafalarında sorunları kendi gözleri ile görsünler .

    çünkü bir aracı incelerken herkes tecrübesi kadar olayları analiz edebiliyor ve beğeniyor yada beğenmiyor . yanımda götürdüğüm arkada 5 yıldır kia sorento kullanan arkadaş o bile adamlar güzel iş çıkarmışlar diyerek aracını 2, elde değerlendimesi için görüştü ve sipariş verdi sanıyorum ağustos sonu teslim alacak. araç sonuçta kul yapısı mutlaka bakış açısına göre eksin yada artı yönleri vardır ama diğer rakiplerine göre satış sonrası hizmetlerinide düşünmek lazım ve adamlar bu araç için 6 yıl garanti veriyorsa bu makinelerine güvendiğini göstermez mi ? başka bu sınıfta kim 1,6 dizel 160 hp 4x4 otomatik araca 6 yıl garanti verebiliyor bilen var mı ? ben bunalrın hepsini üst üste koyrak evet bu gün alınacak bir araç varsa ben bunu alıcam dedim ve içim rahat bir şekilde temmuz 20 sini bekliyorum nasip olursa.



    El freni açıklaması saçma bir açıklama olmuş, CR-V'de zaten Executive donanımda yokuş iniş yardımcı sistem var. Ayrıca aynı aracın Amerika versiyonunda el freni mekanik değil, ayak freni var pedalların solunda. Bunda yapılıyor, onda nasıl yapılacak o zaman ?

    Alıntıları Göster
    Bu başlıkta kritiği yapılan araç, honda nın web sitesinde yeni cr-v diye sunulan araç mıdır?
    Sitesinde belirtilmemiş ama araçların hepsi 4X4 müdür?




  • S A M C R O kullanıcısına yanıt
    Subaru, Honda'dan daha iyi bir marka değil bana göre. Ayrıca ikinci elde Honda daha iyi.

    Öte yandan gırtlak dolu dediğiniz araçta yine donanım listesi yeni CRV ye göre çok zayıf kalıyor. Oradan da bir + puan geldi CRV ye..

    CRV nin motoru sebepli vergi avantajı olması da cabası zira 2000cc vergisi verilmesi gerekli Subaru da. CRV de 1600 cc.

    Subaru'nun şanzımanı ise CVT şanzıman. Çok eskidi artık. ZF9 varken CVT seçimi akıllıca bir hareket olmaz bana kalırsa.

    Öte yandan 6 yıllık civic kullanıcısıyım, bana asla sorun yaşatmadı maşallah. benzini koyup yağını değiştirdim devam ettim. Tekrar başka bir marka ile farklı bir maceraya neden atılayım?

    Sonuç olarak tüm bu sebeplerden sonra neden Subaru seçeyim ki şeklinde bir soru sorayım ben de o halde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakeerus

    Bu başlıkta kritiği yapılan araç, honda nın web sitesinde yeni cr-v diye sunulan araç mıdır?
    Sitesinde belirtilmemiş ama araçların hepsi 4X4 müdür?

    Evet web sitesindeki yeni CR-V ile aynı araç ancak başlık sadece otomatik 4x4 olanları adıyla açıldı, yine web sitesinde yeni CR-V lerin düz vites olanları 4x2 ve motoru 120Hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim ayrıntılı yorumlarınız için.

    El freni ise konusunda kısmen haklı. Örneğin Q3 te elektronik el freni var. Çok dik yokuşlarda araç eğer aşağı doğru ise yavaş kalkış sorunu yaşatıyor. El freninin manuel ya da elektronik olması sorun teşkil etmiyor benim için.
    Bagajın düğmeyle açılıp kapanması benim için daha albenili bir olay örneğin.
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    120 Beygirlik passat mı 160lık crvden performanslı? Passat o motoruyla ancak madaralıkta performans gösterir. 1700 kiloyu geçkin 4x4 suv aracın 0-100 hızlanması bile passattan iyi neyin performansıymış bu? 136'lık astralar bile plaka okutur passata. İç mekan kalitesi iyi de performans ne alaka yani
  • Çok güzel ama çok pahalı :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    120 Beygirlik passat mı 160lık crvden performanslı? Passat o motoruyla ancak madaralıkta performans gösterir. 1700 kiloyu geçkin 4x4 suv aracın 0-100 hızlanması bile passattan iyi neyin performansıymış bu? 136'lık astralar bile plaka okutur passata. İç mekan kalitesi iyi de performans ne alaka yani

    O kadar tork ve zf şanzımana rağmen sadece 0-100 olarak iyi. Son Hız Passatın daha iyi. Her neyse siz bildiğiniz gibi takılın. Crv ile benzinli gibi yakarsınız 160 beygir diye havalara girmeyin de 😄😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    120 Beygirlik passat mı 160lık crvden performanslı? Passat o motoruyla ancak madaralıkta performans gösterir. 1700 kiloyu geçkin 4x4 suv aracın 0-100 hızlanması bile passattan iyi neyin performansıymış bu? 136'lık astralar bile plaka okutur passata. İç mekan kalitesi iyi de performans ne alaka yani
    Özel zevkler ve ilgilerim nedeniyle aracın alt açıklığı en az 17 cm olan ve suv, cuv gibi isimlerle anılan araç kullanmak zorundayım. Eğer bu vasıflarda bir araca 100 binler üzerinde para verme durumum olsaydı kesinlikle alacağım araç bu crv nin executive modeli olurdu. Hatta 80-90 binleri yakalasam üzerine kredi çekmeyi düşünürüm. Honda ve toyotanın gereksiz bir pahalılığı old. düşünüyorum. bu aracın emsalinin olmaması maalesef bu rakamlarla karşımıza çıkmasına neden oluyor. Cidden dağ bayır gezeyim ama şehir içinde ve uzun yolda da konforum olsun, bu arada da az yaksın diyenler için üretilmiş bir araç olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    120 Beygirlik passat mı 160lık crvden performanslı? Passat o motoruyla ancak madaralıkta performans gösterir. 1700 kiloyu geçkin 4x4 suv aracın 0-100 hızlanması bile passattan iyi neyin performansıymış bu? 136'lık astralar bile plaka okutur passata. İç mekan kalitesi iyi de performans ne alaka yani

    O kadar tork ve zf şanzımana rağmen sadece 0-100 olarak iyi. Son Hız Passatın daha iyi. Her neyse siz bildiğiniz gibi takılın. Crv ile benzinli gibi yakarsınız 160 beygir diye havalara girmeyin de 😄😄

    3.0 262 HP 580 Nm V6 TDI Touareg'in bile son hızı 225 km/h. SUV araçlarda son hız yüksek olmaz zaten iki alakasız aracın son hızını neden kıyaslıyorsunuz ki




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    En hızlı Passat
    En konforlu Passat
    En performanslı? O da Passat
    En uygun fiyatlı? Tabiiki Passat.
    En az yakan? Sorulmaz.. Passat..
    En iyi şanzıman, en iyi motor, en iyi kasa, en iyi servisler, en en en en herşeyin en iyisi Passatta..

    Passat King..

    Oldu mu..
    Rahatladıysan gidebilirsin. Biz burada bilgi alışverişi yapıyoruz sidik yarışı değil.
  • AXAPTA kullanıcısına yanıt
    gezerken bunu buldum bazı arkadaşlar halen pssat mı cr-v diyor ne alaka ise passatınız bunları yapıyor mu bir seyredin lütfen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


    https://www.youtube.com/watch?v=W52DXaJiz2Y

    https://www.youtube.com/watch?v=8j1ypj7Xopc

    iyii seyirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    En hızlı Passat
    En konforlu Passat
    En performanslı? O da Passat
    En uygun fiyatlı? Tabiiki Passat.
    En az yakan? Sorulmaz.. Passat..
    En iyi şanzıman, en iyi motor, en iyi kasa, en iyi servisler, en en en en herşeyin en iyisi Passatta..

    Passat King..

    Oldu mu..
    Rahatladıysan gidebilirsin. Biz burada bilgi alışverişi yapıyoruz sidik yarışı değil.

    Şu an Passat kullanıyorum 2.0 TDI 170HP DSG,

    Passat'ın en ciddi avantajı ikinci elde kolay ve kıymetli satılması bunun dışında çok ciddi büyük bir avantajı yok CR-V karşısında... Hatta Passat taki dizel ve otomatik şanzıman farkı avrupadaki farkın iki katından fazla ve komik denecek kadar fahiş fark isteniyor. Ama bana göre saçma da olsa netice de satılıyor demekki ediyor bu parayı. Yinede ben sadece otomatik vites için 13-14 bin lira fark ödeyip sonrasında DSG gibi tam anlamıyla sorunsuz olamamış ve
    ekonomik ömrü nispeten kısa bir otomatik şanzıman sahibi olmayı tercih etmiyorum. Bunu 2 DSG aracı olmuş biri olarak söylüyorum.

    Ayrıca Passat ın o parayı etmesine gelince; Trendline 1.4 TSI Manuel Passat piyasaya bakınca fiyatıyla gayet makul... Ancak vites otomatik olsun birde motor dizel olsun dediğinizde fiyat bence anormalleşiyor, hatta birde opsiyonlu sunrooflu highline alayım dediğinizde iş çığrından çıkıyor... Ha bu arada en dolu Passat bile CR-V karşısında eksik donanımlara sahip...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPelerinliAdam -- 18 Haziran 2015; 16:04:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    120 Beygirlik passat mı 160lık crvden performanslı? Passat o motoruyla ancak madaralıkta performans gösterir. 1700 kiloyu geçkin 4x4 suv aracın 0-100 hızlanması bile passattan iyi neyin performansıymış bu? 136'lık astralar bile plaka okutur passata. İç mekan kalitesi iyi de performans ne alaka yani

    O kadar tork ve zf şanzımana rağmen sadece 0-100 olarak iyi. Son Hız Passatın daha iyi. Her neyse siz bildiğiniz gibi takılın. Crv ile benzinli gibi yakarsınız 160 beygir diye havalara girmeyin de 😄😄

    Bu kadar saçma bir mukayese olabilirdi.
    Suv konusu son hız, 0-100.
    Passat dediğin arabayı 1 sene kullandım dsg 1.6 dizel, saçma sapan yakıyordu. şuan kullandığım 2.0lt dizel daha az yakıyor, ayrıca 1 senede nefret ettim arabadan, bozuk yol performansı, yol sesi, ufacık çukur engebelerden bile arkayı bırakır gibi konforsuz, ham yürürü bir daha dönüp yüzüne bile bakılmayacak şekilde tiksindirdi beni.

    Passat bildiğin passattır o kadar, piyasa şartları gereği şişirilen bir balondan başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    En hızlı Passat
    En konforlu Passat
    En performanslı? O da Passat
    En uygun fiyatlı? Tabiiki Passat.
    En az yakan? Sorulmaz.. Passat..
    En iyi şanzıman, en iyi motor, en iyi kasa, en iyi servisler, en en en en herşeyin en iyisi Passatta..

    Passat King..

    Oldu mu..
    Rahatladıysan gidebilirsin. Biz burada bilgi alışverişi yapıyoruz sidik yarışı değil.

    Şu an Passat kullanıyorum 2.0 TDI 170HP DSG,

    Passat'ın en ciddi avantajı ikinci elde kolay ve kıymetli satılması bunun dışında çok ciddi büyük bir avantajı yok CR-V karşısında... Hatta Passat taki dizel ve otomatik şanzıman farkı avrupadaki farkın iki katından fazla ve komik denecek kadar fahiş fark isteniyor. Ama bana göre saçma da olsa netice de satılıyor demekki ediyor bu parayı. Yinede ben sadece otomatik vites için 13-14 bin lira fark ödeyip sonrasında DSG gibi tam anlamıyla sorunsuz olamamış ve
    ekonomik ömrü nispeten kısa bir otomatik şanzıman sahibi olmayı tercih etmiyorum. Bunu 2 DSG aracı olmuş biri olarak söylüyorum.

    Ayrıca Passat ın o parayı etmesine gelince; Trendline 1.4 TSI Manuel Passat piyasaya bakınca fiyatıyla gayet makul... Ancak vites otomatik olsun birde motor dizel olsun dediğinizde fiyat bence anormalleşiyor, hatta birde opsiyonlu sunrooflu highline alayım dediğinizde iş çığrından çıkıyor... Ha bu arada en dolu Passat bile CR-V karşısında eksik donanımlara sahip...

    Alıntıları Göster
    Honda güzel motor yapmış helal olsun 1.6 160 Bg dizel otomatik çok iyi cidden bu aracı 1.6 120 bg olan motor bile sorunsuz götürüyormuş bu motor epey keyifli olur ama şöyle bi sorun var, araç malesef epey kalitesiz.

    Full + Full'ün yaklaşık fiyatı 150 binlere dayanıyor ki bu aracın iç kısmında bırakın 150 bini bana göre 75 bin TL'lik kalite yok. Her yer sert plastik. Kapı içleri falan hiç iyi his vermiyor. 150 bin liraya yakın fiyat koyuyorsun be kardeşim adam gibi malzeme yapsana arabana o kadar parayı veren adam haliyle biraz iyi hissetmek ister kalite ister. İçi yine malesef hüsran. Fuarda baya inceledim. Koltuklar dışında iç kısımda olumlu bişey yok. Kapıyı açtım biraz abartıcam ama sanki peynir tenekesi gibi bomboş içi, kapatıyorum küt diye ses geliyor tenekenin titrediğini hissediyorsun. Yıl 2015 tabi ki hafiflik önemli ama Peugeot 308'de hafif bi araç ve kapıları vs. gayet güzeldi en çok şaşırdığım nokta o oldu. Sanki kamyon kapısı nerdeyse.

    Ayrıca aracın yol tutuşu ve sürük dinamikleri kötüymüş oto-park incelemesinde araç çok kopuk diyorlar. Konfor olarakta zayıfmış tabi bunu incelemeye göre söylüyorum kendim test etmedim. Ama otopark'daki arkadaşlara güvenim tam.

    Özetle Honda motor olarak çok çok iyi iş çıkarmış ama aracın motor ve hacim dışında elle tutulacak bi yanı yok. Dış tasarım dışında kalite olarak demode kalıyor bana göre.

    Bu fiyatta mercedes c serisi alırım 1.6 dizel. En azından paranın hakkını verir motor çok güçlü olmasada. Yada E180 alırım yakıt problem değilse. Ancak bu araç bu fiyata yakışmıyor.

    Ha illa SUV istiyorsam 2 alternatif var. Subaru Forester 2.0 Dizel otomatik full'ü bu fiyatlarda 2.0 dizel olmasına rağmen(!) ha illa 1.6 istiyorsam gider Nissan X-Trail alırım

    1.6 130 bg dizel otomatik. Gayet atak bi araç malzeme kalitesi olarakta çok güzel. Fiyat olarakta aşağı yukarı Cr-V ile aynı hatta daha ucuz.

    Honda bu aracı satmak istiyorsa ya fiyat düşürecek ya da adam gibi malzeme kalitesini, sürüş dinamiklerini iyileştirip bu fiyattan satacak. Şu parayı şu araca vermek akıl kârı değil. Hele X-Trail dururken. Ha tabi fiyat honda'nın değil distrübitör'ün suçu orayı karıştırmıyorum zaten ama bana göre ALINMAZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    En hızlı Passat
    En konforlu Passat
    En performanslı? O da Passat
    En uygun fiyatlı? Tabiiki Passat.
    En az yakan? Sorulmaz.. Passat..
    En iyi şanzıman, en iyi motor, en iyi kasa, en iyi servisler, en en en en herşeyin en iyisi Passatta..

    Passat King..

    Oldu mu..
    Rahatladıysan gidebilirsin. Biz burada bilgi alışverişi yapıyoruz sidik yarışı değil.

    Şu an Passat kullanıyorum 2.0 TDI 170HP DSG,

    Passat'ın en ciddi avantajı ikinci elde kolay ve kıymetli satılması bunun dışında çok ciddi büyük bir avantajı yok CR-V karşısında... Hatta Passat taki dizel ve otomatik şanzıman farkı avrupadaki farkın iki katından fazla ve komik denecek kadar fahiş fark isteniyor. Ama bana göre saçma da olsa netice de satılıyor demekki ediyor bu parayı. Yinede ben sadece otomatik vites için 13-14 bin lira fark ödeyip sonrasında DSG gibi tam anlamıyla sorunsuz olamamış ve
    ekonomik ömrü nispeten kısa bir otomatik şanzıman sahibi olmayı tercih etmiyorum. Bunu 2 DSG aracı olmuş biri olarak söylüyorum.

    Ayrıca Passat ın o parayı etmesine gelince; Trendline 1.4 TSI Manuel Passat piyasaya bakınca fiyatıyla gayet makul... Ancak vites otomatik olsun birde motor dizel olsun dediğinizde fiyat bence anormalleşiyor, hatta birde opsiyonlu sunrooflu highline alayım dediğinizde iş çığrından çıkıyor... Ha bu arada en dolu Passat bile CR-V karşısında eksik donanımlara sahip...

    yahu sizler deli misiniz?

    Ben binek araba istemiyorum ki.. var zaten.. Benim SUV a ihtiyacım var. Aynı şekilde burada CRV almak isteyen diğer arkadaşların da hali hazırda araçları var.. Niye hala inatla elma ile armutu kıyaslıyorsunuz?

    Şu an sıfır km olarak 20bin e passat da olsa burada beni diğer arkadaşları da ilgilendirmiyor. Çünkü o segmentte bir araca ihtiyacımız yok.. Niye hala bunu anlamak istemiyorsunuz? Ne passat mış arkadaş..

    "Yamaha YZF serisinde süper indirim yapmış, hem 0-100 süper, hem az yakıyor, hem havası bol, hem passat tan daha ucuz, hem hem hem hem...." desem, ne kadar ilgileneceksin? Hiç.. Neden? Çünkü birincisi böyle bir araca ihtiyacın yok.. İkincisi ilgini çekmiyor... ayrıca birisi motosiklet birisi otomobil değil mi.. Ne yaptın arkadaşım sen yahu demez misin bana..
    Hatta daha da ileri gidip üstüne bir de "Yamaha YZF varken passat almışsınız kerizsiniz hepiniz" desem? Yakışıklı olur mu? Olmaz..

    Benim motosiklet özelliklerini söyleyip "motosiklet her türlü passat ı ezer" dememle sizlerin "passat her türlü crv den daha mantıklı" demeniz arasında hiç fark yok işte..

    Neden hala bunu anlamak istemiyorsunuz?

    Deli misiniz şaka mısınız.. Şurada temiz bilgiler olsun istiyoruz gürültüden başka bir şey yaptığınız yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Honda güzel motor yapmış helal olsun 1.6 160 Bg dizel otomatik çok iyi cidden bu aracı 1.6 120 bg olan motor bile sorunsuz götürüyormuş bu motor epey keyifli olur ama şöyle bi sorun var, araç malesef epey kalitesiz.

    Full + Full'ün yaklaşık fiyatı 150 binlere dayanıyor ki bu aracın iç kısmında bırakın 150 bini bana göre 75 bin TL'lik kalite yok. Her yer sert plastik. Kapı içleri falan hiç iyi his vermiyor. 150 bin liraya yakın fiyat koyuyorsun be kardeşim adam gibi malzeme yapsana arabana o kadar parayı veren adam haliyle biraz iyi hissetmek ister kalite ister. İçi yine malesef hüsran. Fuarda baya inceledim. Koltuklar dışında iç kısımda olumlu bişey yok. Kapıyı açtım biraz abartıcam ama sanki peynir tenekesi gibi bomboş içi, kapatıyorum küt diye ses geliyor tenekenin titrediğini hissediyorsun. Yıl 2015 tabi ki hafiflik önemli ama Peugeot 308'de hafif bi araç ve kapıları vs. gayet güzeldi en çok şaşırdığım nokta o oldu. Sanki kamyon kapısı nerdeyse.

    Ayrıca aracın yol tutuşu ve sürük dinamikleri kötüymüş oto-park incelemesinde araç çok kopuk diyorlar. Konfor olarakta zayıfmış tabi bunu incelemeye göre söylüyorum kendim test etmedim. Ama otopark'daki arkadaşlara güvenim tam.

    Özetle Honda motor olarak çok çok iyi iş çıkarmış ama aracın motor ve hacim dışında elle tutulacak bi yanı yok. Dış tasarım dışında kalite olarak demode kalıyor bana göre.

    Bu fiyatta mercedes c serisi alırım 1.6 dizel. En azından paranın hakkını verir motor çok güçlü olmasada. Yada E180 alırım yakıt problem değilse. Ancak bu araç bu fiyata yakışmıyor.

    Ha illa SUV istiyorsam 2 alternatif var. Subaru Forester 2.0 Dizel otomatik full'ü bu fiyatlarda 2.0 dizel olmasına rağmen(!) ha illa 1.6 istiyorsam gider Nissan X-Trail alırım

    1.6 130 bg dizel otomatik. Gayet atak bi araç malzeme kalitesi olarakta çok güzel. Fiyat olarakta aşağı yukarı Cr-V ile aynı hatta daha ucuz.

    Honda bu aracı satmak istiyorsa ya fiyat düşürecek ya da adam gibi malzeme kalitesini, sürüş dinamiklerini iyileştirip bu fiyattan satacak. Şu parayı şu araca vermek akıl kârı değil. Hele X-Trail dururken. Ha tabi fiyat honda'nın değil distrübitör'ün suçu orayı karıştırmıyorum zaten ama bana göre ALINMAZ.

    O videodaki bahsettiğiniz araç bir önceki CRV.. Görmedim ama onda durum kötüymüş.. Bu araçta çok şey iyileştirilmiş deniyor, en kısa zamanda test edeceğim.

    Subaru konusunda düşüncelerimi üstte yazdım. Nissan ise beni çekmiyor açıkçası. Nissan bir kaç markaya karşı antipatim var. Marka olarak pek haz etmem kendilerinden.. Neden? Öyle..
    Ayrıca X-Trail ya da Forester in iç kalitesi CRV den iyi değil. Tuareg deseniz anlarım ama bu modeller üstün değil CRV den. Onlar da aynısı..

    Tuareg ise CRV den 2 katı para.. Daha yumuşak konsol için 150bin verir misin? Ben vermem.. ZF9 mu DSG mi? Kesinlikle ZF9. Kullanmadım bu şanzımanı ama aynı şanzımanı RR, kullandığına göre kötü olduğunu düşünmüyorum. DSG kötü mü? Civic in mağara şanzımanına göre evet kötü. DSG kullandım mı peki? Eşimin aracında DSG var. Çok iyi bilirim sayın kendisini..

    Fiyat performans olarak en mantıklı araç CRV geldi bana. İçi de iyi olsun, motoru da iyi olsun, km si düşük olsun, donanım olarak dolu olsun, markası da marka olsun, hem diesel hem de otomatik olsun diye baktığım zaman bütün oklar bana RR Evoque gösteriyor. 2013 diesel ler 220bin civarında 30-40bin km lerde.

    RAV4 te diesel 4x4 otomatik olsa onu alırdım seçeneklere ama o da yok..

    30bin km de Evoque mi 70 bin ucuza sıfır CRV mi.. Soru bu aslında benim için.. Cevap da belli.. CRV nin fiyatlarına içi muhteşem, müthiş konforlu, marka olarak en üstte olan SUV lar var. Range Rover, Q7, X5 hatta X6.. Ama gel gör ki km ler 150bin hatta 200bin olmuş.
    İçi konforlu 150 bin km yapmış motor mu, içi tasarım ve kalitesi kabul edilebilir durumda, ama motoru sıfır bir SUV mu..

    bu da ikinci sorumuz.. İki soruda da en mantıklı cevap kendini belli ediyor.




  • Bakın amacım Passat vs. Ile mukayese değil. Yaptığım işten ötürü crv yi dizel otomatik hali ile tam 1 saat test ettim. Aracımı satmayı düşünüyordum crv almak için ancak benim için hayal kırıklığı oldu.

    Asıl kimse crv yi yüceltmesin burada kimse. 140 bin TL verilecek nokta yanı yok.

    Ayrıca Engin bey ben b7 değil b8 Passat kullanıyorum. Tüketim uzun yolda 4.8 litre şehir içi 5.8-6 litre illa görmek isterseniz sizinle paylaşırım yol bilgisayarı resimleri ama öncelikle crv ile ilgili resimleri paylaşmak isterim



     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 18 Haziran 2015; 17:02:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: by zechi

    Arkadaşım, siz beni yanlış anlamışsınız !!! size ford 125 yıllık marka değil demedim evet doğrudur belki ama ben almanya da 4 sene kaldım , Londra da 1 yıl ford avrupada sattığı kalite ile tr de sattığı kalite aynımı ilk önce bunu öğrenin. ben yeni kasa C-MAX dizel sıfır aldım araçta yıl içinde üçüncü fitesten sorna bayılma oluyordu bunu fordkoç dahil kaçtane servise götürdüm bir çözüm getiremdiler ve bana servis çalışanı dediki bu modellerde bu sorun hep var yapacak bir şey yok eğer iyi bir performans istiyorsanız aracınızı satın başka araç verelim size dedim . ben bunun üzerine ford türkeiye yi aradım şikayetimi belirttim bana onu söyleyen işçiyi şten çıkardılar ama benim aracımdaki sorunu çözmediler... ve daha sonraki aramalarımda size geri döneceğiz deyim asla tellerime cevap vermediler ve ben 1.5 yıllık arababmı satım aracı alan kişiye allah yardımcıısı olsun.

    75.000 TL YE SATILAN BEZNİNLİ SUV DA VAR BAŞKA MARKA GİDİP ONU ALIN DERİM SİZ 140. BİN TEL VERMEYİN ZATEN ( SİZ FORD ÇALIŞANI OLARAK ONU KULLANIN BİZ HONDA )

    burada bazı yorum yapan kişiler sanıyorum belli firmalrda çalışan kişiler kendi markalarında olmayan bu yeni araca çamur atmaya çalışıyor bunu anladım................
    bu işler zevk meselesi ben bu aracı beğendim ve parası pahalımı ucuz mu bilmiyorum ama ne olursa olsun verip alacağım nasip olursa. eğer bahsettiğim arıca honda da çıksaydı eminim ki sorunu çözerlerdi.
    aklıma şu geldi şimdi bizler o zamanlar çok aklımız ermezdi ama babam 1983 yılında bir ford tanus almıştı sıfır olarak ve hergün bir yerinden bir sorun çıkıyordu ve o günlerde babam yemin etmişti bir daha ford markasından bir araç almıcam diye demkki taa o zamanlar dan türkiye ford sorunlu bir markadır..

    ben cr-v dünyada 25 yıldır satılan bir model dedim. ford kuga dünyada kaç yıldır satılan bir model ???? ve türkiyede en çok tutan motoru hangisi bana söylermisiniz ?

    benim hiç tanıdığımda sene kullandığı bir ford arabası olan yok !! ama en yakın arkadaşlarımdan biri senedir benzinli cr-v kullanıyor ve bu kişi ekonomik olarak çok iyi olan biri ama adam o araçta bulduğu rahatlığı hiç bir araçta bulmıyorum diyerek aracını değiştirmeyi düşünmemiş ama yenisi gelecek onunla değiştireceğim diyorsa bir bildiği vardır HONDA YAPINCA İYİSİNİ YAPAR DİYOR.....


    söylediğiniz çoğu şey tuhaf.

    avrupa'da satılan neredeyse tüm kuga'lar ispanya'da üretiliyor. parçaları falan ise aynı. türkiye'ye gelenle almanya'daki arasında bir fark yok. kuga 2007'den beri üretiliyor. cr-v ise 1997'den beri.

    bunun dışında sorunsuzluk sıralamasında ford ilk 10'da yer alır. bu konuda oldukça iyi bir bir firmadır. ama evet honda daha sorunsuzdur.

    cr-v'de mesele belli, bu araç bu parayı etmez. durum bu kadar basit ve net.

    ne malzeme kalitesi, ne aracın genel özellikleri bu fiyatı haketmiyor. bizim ülkemizdeki saçma vergi sistemini, jip algısıni ve dizel otomatik olma avantajını kullanmayı anlarım. ama bir aracı ederinin 40.000 tl üzerinde satmak tüketiciyi aptal yerine koymaktır.

    +1

    Konuya baktim da, 1.6 litre vergisi odeyerek 160bg+otomatik+4*4 sahibi olmak icin insanlar ne paralari gozden cikarmis. Hem de premium olmayan, malzeme kalitesi ve yalitimsizligiyla her daim elestirilen bir marka icin.


    Daha benzinli/dizel ayrimina gelmedim. Kuga gercekten bedavaymis:) Ayni ozellikteki arabanin benzinlisini yari fiyatina veriyor adamlar. Hic mi iktisat yok yahu? Diger taraftan 150.000'lik araca binecek kadar keyfine duskun olan 50.000km'ye gelince aracini degistirir. 50.000km'deki aracin sagi solu cizilmis olur, orasi burasi gevser zaten. Taksici degilsen de bu km'yi yapman 2-5 sene alir. Dizele binerek bu km'de yapacagin tasarruf aracin fiyatinin yaninda devede kulak bile degil.

    Bu CRV'nin mantik acisindan elle tutulur tek yani yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    passatı mukayese etmiyorum diyorsun, 0-100 rakamlarından bahsediyorsun, konforundan bahsediyorsun, performansından bahsediyorsun, son hız dan bahsediyorsun.. Kim yazdı onları? Yeğenin? Bunlar kıyaslama değil mi.. Bırak bu işleri.. Elma ile armut diyoruz.. Kabul edemedin bir türlü..

    CRV beğenmediysen passat yanında süper demeyeceksin.. Neye göre süper.. Hangi ihtiyaca göre süper.. Bana göre de CRV daha süper.. Bagajı daha büyük.. Passattan yüksek.. 4 çeker, dağa bayıra çıkmam demez, kar yağdığında sen arabayı çıkaramazken CRV vızır vızır gezer yollarda..

    Oldu mu bu yazdıklarım şimdi benim. Olmadı.. Niye? Birisi elma birisi armut.. Naptın derler adama.. Bir yerleri ile gülerler.. Senin yazdıklarında da aynısı oldu işte..

    Beğenmediysen, benim beklentilerim farklı beğenmedim dersin bitti gitti.. Bu kadar ergen gibi bık bık yapmanın anlamı yok.

    Senin parana göre 140bin verilmez, benim parama göre de gayet de eder bu para.. Senin bütçe durumunla ilgili bir konu bu da.. Önceki mesajlarda bir arkadaş yazmış ne güzel.. "Araba iyi güzel de çok para istiyorlar. Ben veremem" demiş. Kimse ağzını açmadı. Niye senin üzerine bu kadar gelindi? Demek ki tarzın üslubun yanlış..

    Ayrıca sana göre diyelim ki 100bin eder. Peki 100bin TL ye (hatta 150bin TL ye de olur.. ) tamamen aynı donanımda, aynı performansı veren motor ve şanzımanda, aynı segmentte başka bir SUV söyle ona da bakalım? Var mı öyle bir SUV? CRV den eksiği olmayacak ama.. Ben bulamadım belki sen bulmuşsundur..


    Edit:
    Passat 3 değil 2lt de yaksa (kendim için konuşuyorum) beni ilgilendirmiyor zira benim ihtiyaçlarımı karşılamıyor.
    Bende bir tane coupe, bir tane de Sedan otomobil var zaten. Otomobil istemiyorum ki ben..

    @optiarc Paranızla rezil olmak tanımına en uygun marka olduğu sürece büyük konuşuyorum ki kimse bana ford aldıramaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AXAPTA -- 18 Haziran 2015; 17:07:51 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.