Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
184.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AXAPTA kullanıcısına yanıt
    Hocam her neyse bakın arazide işi olan için de crv nin en ufak faydası olmaz arazide yaptığı iş testlerde belli girmiyor devreye.

    SUV tavsiyesi istiyorsanız 1. Ford kuga oldukça kaliteli bir model 4x4 olarak çok başarılı. Şehir içi 12 litre yakar ama arada 50 bin lira fark var.

    2. Seçenek Subaru forester cvt şanzımanı çok başarılı ve 2.0 olduğu halde Crv ile aynı yakıyor. Üstelik bir tık daha kaliteli. Şimdi şu var arazi Performansı Lazım değil desen crv almak neyin nesi ? Arazi Performansı Lazımsa Subaru deyince rakibi yok.

    Ben sadece 160 hp 360 nm tork ve 9 ileri şanzımana rağmen aradığımı bulamadım. Passat deme sebebim o. Yoksa alakası olmayan iki model. Ayrıca benim aracımda tam boy stepte var eğer küçük olsaydı 620 litre bagaj hacmi olacaktı. Ben ne yeteri kadar genişlik, ne performans ne de dizele uygun tüketim göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AXAPTA kullanıcısına yanıt
    kasa değişmedi ki ne iyileşmesi allah aşkına. İçinde ufak tefek değişimler olmuştur illa öncekibi bilemicem ama fuarda ki araç yeni araçtı zaten ve kalite olarak X-Trail'in yanına bile yaklaşamaz. Ben hatta bu araç nasıl 140 bin ediyor diye şaşırdım. Oyuncak plastiği vardı bazı yerlerde nerdeyse, göstegeler falan berbat bana göre gördüğüm SUV'lar arasında ki en kalitesiz SUV CR-V'idi. Motor dışında elle tutulacak bi artısı yok. Nissan X-Trail motor hariç her yönden bu araçtan iyi. Honda fanları burda şişiriyolar arabayı. Siz Evoque falan yazmışsınız da o araçlarla CR-V hem kalite hem de fiyat olarak kıyaslanamaz bile çünkü onlar premium segment araçlar. Siz CR-V alırsanız beni zaten ilgilendirmez para sizin paranız ben kendi fikrimi yazdım sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    Subaru, Honda'dan daha iyi bir marka değil bana göre. Ayrıca ikinci elde Honda daha iyi.

    Öte yandan gırtlak dolu dediğiniz araçta yine donanım listesi yeni CRV ye göre çok zayıf kalıyor. Oradan da bir + puan geldi CRV ye..

    CRV nin motoru sebepli vergi avantajı olması da cabası zira 2000cc vergisi verilmesi gerekli Subaru da. CRV de 1600 cc.

    Subaru'nun şanzımanı ise CVT şanzıman. Çok eskidi artık. ZF9 varken CVT seçimi akıllıca bir hareket olmaz bana kalırsa.

    Öte yandan 6 yıllık civic kullanıcısıyım, bana asla sorun yaşatmadı maşallah. benzini koyup yağını değiştirdim devam ettim. Tekrar başka bir marka ile farklı bir maceraya neden atılayım?

    Sonuç olarak tüm bu sebeplerden sonra neden Subaru seçeyim ki şeklinde bir soru sorayım ben de o halde.

    Size göre olmayabilir kişisel görüştür ama bence tam tersi subaru daha iyi bir firma. Evet ikinci elde honda daha iyi türkiyede bu konuda haklısınız. Forester da deri döşeme, ısıtmalı koltuklar, anahtarsız giriş çalıştırma, 7 inc ekran, harman kardon ses sistemi ve birsürü şey mevcut acaba hangi donanım(lar)ın eksikliğini hissedeceksiniz merak ediyorum? Evet crv nin vergi avantajı var ama bunun karşılığında forester daha iyi bir performans vaad ediyor. Daha iyi malzeme kalitesi de cabası. Ardından ise dünyanın en iyi dört tekerlekten çekiş sistemi ile arazide crv nin asla giremeyeceği yerlere girebilme. Bunu yalnızca arabayı dağa taşa vurmak olarak görmeyin. Yaşadığım şehir olan istanbuldan örnek verecek olursam kardan yolların kapandığı oluyor bu kuşullarda forester sizi yarı yolda bırakmaz. Hondanın çakma sistemine benzemez. Zf evet kendini kanıtlamış bir şanzıman ama cvt eski cvt değil. Evet farklı bir şanzıman ama herhangibir sıkıntısı yok. Subaru gayet sağlam bir marka şuana kadar hangi sorununu duydunuz da önyargılı yaklaşıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S A M C R O -- 18 Haziran 2015; 17:22:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bakın amacım Passat vs. Ile mukayese değil. Yaptığım işten ötürü crv yi dizel otomatik hali ile tam 1 saat test ettim. Aracımı satmayı düşünüyordum crv almak için ancak benim için hayal kırıklığı oldu.

    Asıl kimse crv yi yüceltmesin burada kimse. 140 bin TL verilecek nokta yanı yok.

    Ayrıca Engin bey ben b7 değil b8 Passat kullanıyorum. Tüketim uzun yolda 4.8 litre şehir içi 5.8-6 litre illa görmek isterseniz sizinle paylaşırım yol bilgisayarı resimleri ama öncelikle crv ile ilgili resimleri paylaşmak isterim




    Crv'nin benim açımdan da bu paraları edecek zerre tarafı yok.

    10 daha koyup üstüne F10 5.20D alırım şahsen ben de.

    İçine binmemle inmem bir oldu, 140 -150 bin tl para vereceğim Clio'dan hallice bir iç mekana bileceğim, "he ama o 1.6 dizel otm" oldu.

    Saçmalık bence de. Tabi alana birşey diyemeyiz.

    Yalnız Xtrail falan o şanzımanla alınmaz, yine bu paraları veririm çatır çatır binerim ben Suv'dan başkasına binmem diyenler için Crv daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 18 Haziran 2015; 18:01:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Yahu siz iyi misiniz? Benim ne crv alacağım var ne de havalara girdiğim. Passatın ve golfün malzeme kalitesinin sınıfında en iyi olduğunu düşünüyorum ve çok da beğeniyorum bu açıdan. ama bu hala 100 bin lira istenen d sınıfı aracın 1.6 120 beygir olduğu gerçeğini değiştirmiyor. bir kere bir c sınıfındaki opel astra bile 1.6 136 beygir ile motor olarak passattan çok daha iyi. kabul etseniz de etmeseniz de durum bu. passat performans dendiği zaman 1.6 motor 120 beygir ile en son konuşulacak araç. bir de 0-100'de kötü ama son hızda passat önde diyip çocuk gibi savunmaya geçiyorsunuz ya hayret ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interestedintech33 -- 18 Haziran 2015; 18:14:09 >
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Abi anlatabildim çok şükür. Durum bu işte rakibi az diye yüceltilecek bir araç değil. Aslında rakibi de var ama işte millet dar acıdan bakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • interestedintech33 kullanıcısına yanıt
    Bakın Passat d Sınıfı Astra c Sınıfı olduğu halde

    Astranın Değerler Passat ile neredeyse aynı. Aktarma özürlü bir firma ile karşılaştırmak Anlamsız ha TDi motor geride kaldı doğrudur ama golf 105 beygir hali ile hem Astra hem de 130 beygirlik i30 dan iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    En hızlı Passat
    En konforlu Passat
    En performanslı? O da Passat
    En uygun fiyatlı? Tabiiki Passat.
    En az yakan? Sorulmaz.. Passat..
    En iyi şanzıman, en iyi motor, en iyi kasa, en iyi servisler, en en en en herşeyin en iyisi Passatta..

    Passat King..

    Oldu mu..
    Rahatladıysan gidebilirsin. Biz burada bilgi alışverişi yapıyoruz sidik yarışı değil.

    Şu an Passat kullanıyorum 2.0 TDI 170HP DSG,

    Passat'ın en ciddi avantajı ikinci elde kolay ve kıymetli satılması bunun dışında çok ciddi büyük bir avantajı yok CR-V karşısında... Hatta Passat taki dizel ve otomatik şanzıman farkı avrupadaki farkın iki katından fazla ve komik denecek kadar fahiş fark isteniyor. Ama bana göre saçma da olsa netice de satılıyor demekki ediyor bu parayı. Yinede ben sadece otomatik vites için 13-14 bin lira fark ödeyip sonrasında DSG gibi tam anlamıyla sorunsuz olamamış ve
    ekonomik ömrü nispeten kısa bir otomatik şanzıman sahibi olmayı tercih etmiyorum. Bunu 2 DSG aracı olmuş biri olarak söylüyorum.

    Ayrıca Passat ın o parayı etmesine gelince; Trendline 1.4 TSI Manuel Passat piyasaya bakınca fiyatıyla gayet makul... Ancak vites otomatik olsun birde motor dizel olsun dediğinizde fiyat bence anormalleşiyor, hatta birde opsiyonlu sunrooflu highline alayım dediğinizde iş çığrından çıkıyor... Ha bu arada en dolu Passat bile CR-V karşısında eksik donanımlara sahip...

    yahu sizler deli misiniz?

    Ben binek araba istemiyorum ki.. var zaten.. Benim SUV a ihtiyacım var. Aynı şekilde burada CRV almak isteyen diğer arkadaşların da hali hazırda araçları var.. Niye hala inatla elma ile armutu kıyaslıyorsunuz?

    Şu an sıfır km olarak 20bin e passat da olsa burada beni diğer arkadaşları da ilgilendirmiyor. Çünkü o segmentte bir araca ihtiyacımız yok.. Niye hala bunu anlamak istemiyorsunuz? Ne passat mış arkadaş..

    "Yamaha YZF serisinde süper indirim yapmış, hem 0-100 süper, hem az yakıyor, hem havası bol, hem passat tan daha ucuz, hem hem hem hem...." desem, ne kadar ilgileneceksin? Hiç.. Neden? Çünkü birincisi böyle bir araca ihtiyacın yok.. İkincisi ilgini çekmiyor... ayrıca birisi motosiklet birisi otomobil değil mi.. Ne yaptın arkadaşım sen yahu demez misin bana..
    Hatta daha da ileri gidip üstüne bir de "Yamaha YZF varken passat almışsınız kerizsiniz hepiniz" desem? Yakışıklı olur mu? Olmaz..

    Benim motosiklet özelliklerini söyleyip "motosiklet her türlü passat ı ezer" dememle sizlerin "passat her türlü crv den daha mantıklı" demeniz arasında hiç fark yok işte..

    Neden hala bunu anlamak istemiyorsunuz?

    Deli misiniz şaka mısınız.. Şurada temiz bilgiler olsun istiyoruz gürültüden başka bir şey yaptığınız yok..

    Deli felan değiliz arkadaşım, sadece sen herşeyi bildiğini sanıyorsun. Bende D yada JJ segmentlerinden, kompakt crossover'dan, dingil mesafesinden ya da sürekli 4 çekerdenen az senin kadar haberdarım. Senin bildiğini sanarak yanıldığın, durum şu; bu araçlar (Passat - CRV) Türkiye'de bulundukları benzer fiyat segmenti, marka algıları ve birbirlerine alternatif olabilecek müşteri beklentileri sebebiyle çakışan bir müşteri pörtföyüne sahip. Örnek; ben ve benimle aynı tereddütüme düşen bizzat tanığım arkadaşlar. Bizde aptal yada deli değiliz, elbette biliyoruz her iki aracın bulundukları segment sebebiyle birbirlerine göre avantaj yada dezavantajlarını... Sen farkında olmasan da, sana garip gelse de bu tereddüt neticesinde dizel otomatik bir Passat alternatifi olarak dizel otomatik bir CR-V seçimi yapabilecek insanların varlığından eminim. Bunları değerlendirirken senin ki gibi potansiyel müşterilerin taleplerini anladığını sanan çok bilmişlerin, "delimisiniz, şakamısınız" türünden haddini bilmez üslubuna maruz kalmakta istemiyorum. Bu yüzden ukalalık yaparken bile biraz daha dikkatli bir tavır takın. Asıl kuru gürültüyü sen yapma.

    Bu tür üsturupsuz yaklaşımları gördükçe sanırım Bertnard Russel'dı, bir sözü geliyor aklıma;

    "Dünyanın sorunu; akıllılar bile kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır!.."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni motor-şanzuman ikilisinin sorunsuzluğu kanıtlanmadan almak risktir bence. Beklemekte fayda var.
  • Yahu CRV forumlarının tamamı ya passat ya da başka marka sevdalıları ile dolup taşıyor.Arkadaş 140bin liranbız yoksa gidin siz passat alın zaten:)
    Demek ki HONDA CRV doğru yolda:) Zaten passat bir kere aldım.Bir daha da almam.Neden mi satmaya kalkarsanız 3 arayanın 2 si dolandırıcı çıkar.
    Neden mi? Ancak passat alıcısını kandırabilirler:)
    İster inanın ister inanmayın çabuk satılaır araba ibaresi olduğu için ve kullanıcı kitlesi passat a reşat altını gibi baktığından ( eskiden kırsalda renault 12 toros gibi)

    Biz alıyoruz neden mi?
    Çünkü ben geçen sene o passat a sahiptim DSG li 4. arabamdı hala 2015 leon tdi dsg aracım da var:) Bana kimse burada DSG kabadayılığı yapmasın.ZF yi de 2 Bmw de kullandım.
    Test sırasında ;
    İlk kullandığım CRV henüz 48km de idi ve ortalaması 12.5 lt. idi ben korktum:)
    Bu yüzden bir sonra ki hafta bir daha test ettim.
    Bu araç 468km de idi ve ortalaması 8.1 lt. idi.....
    Bu arabanın oturacağı sarfiyat bandı şehir içinde 7-7,5 lt arası olacaktır(İstanbul trafiğinden bahsediyoruz)....
    Burada passatı övüp 5lt lerden bahsedenler var.Sakın inanmayın....Olur nasıl olur iş yeriniz 20km lik mesafede ve çevreyolunu kullanıyorsunuzdur.Benim şu an kullandığım leon 5bin de ve ortalaması 6.2lt......
    DSG 80km lik hızlara kadar rafine çalışır.Sonra CVT gibi davranmaya başlar.Bu kesinti ZF de asla yoktur.Olmaz....




  • alacak arkadaşlara hayırlı olsun , ben olsam üstüne kredi çeker subaru outback ( forester değil) alırdım, daha iyi 4X4, daha performans ve daha iyi bir malzeme kalitesi var ve fark tl olarak dağlar kadar değil
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Konunun basindan beri herkese canla basla cevap veriyorsun.bu honda benim babamin mali olsa bu kadar gogsumu siper etmezdim.sanirim sen de babanin mali olmadigini soyluyorsun.biraz sakin ol fikrini soyleyen herkese laf yetistirip satasmak zorunda degilsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse de demiyo ki 2.0 olanı daha ucuz bunun.

    Ayıptır bukadar da bir firma halkı kazıklamaya çalışmaz.

    1.6 Premium (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 125,990
    1.6 Elegance (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 132,990
    1.6 Executive (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 139,990 x
    1.6 Executive + (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 146,990
    2.0 Executive (Otomatik) Otomatik 1997 cc Benzin 139,500 x

    Böyle fiyat listesi mi olur yuh diyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    Kimse de demiyo ki 2.0 olanı daha ucuz bunun.

    Ayıptır bukadar da bir firma halkı kazıklamaya çalışmaz.

    1.6 Premium (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 125,990
    1.6 Elegance (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 132,990
    1.6 Executive (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 139,990 x
    1.6 Executive + (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 146,990
    2.0 Executive (Otomatik) Otomatik 1997 cc Benzin 139,500 x

    Böyle fiyat listesi mi olur yuh diyorum.


    HeadShot gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar otomobile olan merakım bir arabaya ihtiyaç duyduğumda başladı. Aylarca araştırdım araştırdım araştırdım en sonunda bir araba aldım. Ancak her forumda her blog da her incelemede adamlar besmele çeker gibi 1.6 dizel otomatik diyorlar. 1.6 dizel otomatiği yok tutmaz. 1.6 dizel otomatiği yok satmaz. 1.6 dizel otomatiği yok gitmez. 1.6 dizel otomatik diye diye müthiş bir algı oluşturuldu. Şimdi 1.6 dizel otomatiğe 146 bin fiyat çekiyorlar. Alın size 1.6 dizel otomatik hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RoLaN R kullanıcısına yanıt
    1- Konuyu ben açtım ve haliyle yakından takip ediyorum, bu aracı almayı değerlendiren biri olarak bu durum gayet normal olsa gerek.
    2- Senin bahsettiğin cevap direkt benim mesajım alıntılanarak arkadaşın bana yazdığı bir gönderiden sonra yazılan mesaj.
    3- Fikrini söylemekle densiz konuşmak arasında ciddi bir fark var, edeplice beyan ettiği sürece benim herkesin fikrine saygım var,
    4- "Delimisiniz, şaka mısınız? kuru gürültüden başka yaptığınız birşey yok" ifadesini senin gibi gerçekten görmezden gelemedim kusura bakma.
    5- Sana da cevap yazarak, yazdıklarını dikkate aldım diye kızmazsın umarım.
  • Eski crvde bilmemne kategoride en iyi dizel olan 2.2 vardi. Esas ona bineceksin hem gidiyor hem az yakiyor. Ama maalesef sistemimiz yanlis. Salinim degil yanma odasi hacmine bakiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sonunda dün aracı Sivas Honda Açılım'da tecrübe etme fırsatı buldum.

    Teknik olarak kağıt üzerinde gözüken bir çok durumu ve özellikleri yeterince detaylı incelemiştim zaten. Ancak aracın sürüş deneyimini tecrübe etmeden karar vermek istememiştim. Şimdi bu araca dair zihnimde belirenler daha net.

    Dikkatimi çeken ve özellikle merak ettiğim konular üzerinde durmak istiyorum.

    Öncelikle aracın gaz pedalına verdiği tepkileri gerçekten dikkat çekici derecede iyi buldum. Öyle ki halen kullandığım Passat 2.0 TDI 170PS e kıyasla dizeldeki bir turbo gecikmesini neredeyse yok denecek kadar aza indirmişler. Bu durum beklentimin üzerindeydi ve işin açığı satın alırsam keyif verecek kadar iyi bir durum. Aracın cüssesi ivmelenmeye bir nebze ket vursa da gaz pedalına motordan hızlı bir yanıt geldiğini çok net hissediyorsunuz. Motor özellikle düşük devirlerde şaşırtıcı derecede iyi yapıyor bunu.

    İkinci dikkatimi çeken ve merak ettiğim konu da süspansiyonlar oldu; önceki kasasında süspansiyonları bu kadar dikkatli incelemesem de, okuduğum, izlediğim yorumlar sebebiyle süspansiyonlar konusunda ciddi tereddütler oluşmuştu ancak tereddütlerim ciddi oranda ortadan kalktı. Çok bozuk zeminlerde kullanmasam da gördüğüm bir kaç bozuk zemine ve çukura özellikle yöneldim ve tepkiler hiç rahatsız etmedi aksine konfora yakın kararlı tepkiler memnun etti. Araca salınımlar yaptırmaya çalıştığımda yumuşağa dönük ama tamamen de hissiz olmayan cüssesine göre nispeten kararlı denebilecek kasa hareketlerini gayet ideal ayarlanmış buldum. Bence süspansiyon setup ı gerçekten tam istediğim ayarda. Dengeli ve yüzü spor sürüşten ziyade konfora dönük.

    Ardından dikkatimi çeken bir diğer konu direksiyon tepkimeleri idi, direksiyon simidi biraz ufak hissettirse de manevralarda ve sert dönüşlerde hisli ve pratik bir sürüşü var. Tepkileri çok geciktirmeden kasaya yansıtıyor. Ayrıca tam manevra hareketinde cidden çok dar alanda becerikli manevra yapabildiği hissine kapıldım. Tabiki bunu zamanla doğrulamakta yarar var. Ancak sanki aracın arkası duracak kadar yavaşlamış sadece burnu hızla tam sağa yada sola hareket ediyor hissi güzeldi. Çok pratik ve kullanışlı hissettiren bir direksiyonu var. Kullandığım Passat'tan çok daha keyifli bir direksiyonu olduğunu söyleyebilirim. Ancak yinede eski kasa Fiesta'mdan daha keyifli değil :)

    Bir diğer dikkat ettiğim husus kabin sesi idi. Yine kullandığım araçla kıyaslayacağım. Bir nebze daha fazla lastik sesi vardı, özellikle arka taraftan gelen yol sesi dikkatimi çekti. Ancak sınıfına göre çok rahatsız edecek boyutta bulmadım. Bu araçtan vazgeçersem süspansiyon ve kabin sesi yüzünden vazgeçerim diyordum. Ancak ses vazgeçirecek boyutta değildi. Hatta süspansiyon dediğim gibi beklediğimden de iyiydi. 80 Km/H hızları geçince iri dikiz aynalarından gelen bir miktar rüzgar sesi var ancak buda aşırı rahatsız edecek boyutta değildi. Araçla 110-120 km/H hızları geçerek tecrübe etmediğimden durumu bilmiyorum ancak işin açığı ses pekte korkutmadı. Yine de kabin sesi yalıtımının daha iyi olmasını isterdim.

    Araç yaklaşık 350 Km de idi ve Executive+ paketliydi. Aldığımda test sonuçlarının yakıt tüketim ortalaması 11Litre/100 Km idi. Sıfırlayarak denedim; çok performanslı kullanmadan hatta bir kaç sert dur kalk ve gaz hareketi ile yinede ekonomiye daha yakın 3-5 km sonunda 7,5 litre tüketim gösterdi. İzlenimim çok esnek bir tüketimi var, bu aracı çok ekonomik kullanmakta mümkün, performanslı kullanarak 12-13 litre tüketime rağmen keyif alarak kullanmakta... Buda tam istediğim gibi. Kasasına, aktarma organlarına ve çekişine göre ideal bir tüketim yakalayacağı düşüncesindeyim. Tabi ki daha objektif fikirler için uzun dönem tecrübeleri gerekiyor.

    Frenlerin dozlaması gayet güzel geldi, ani fren davranışlarına bakmayı denedim. yerler ıslaktı ancak yine de ABS lerin biraz erken açtığı düşüncesindeyim. Yine de 350 km deki bir aracın henüz alışmamış balataları ile frenler konusunda fikir sahibi olmak pek doğru olmayabilir.

    Geleyim otomatik vites davranışlarına. Hiçte özellikle yabancı kaynaklarda bahsedildiği kadar hantal ve isteksiz değil, evet çok ciddi fark yaratacak kadar performanslı olmasa da özellikle hız arttıkça yavaşlayan eylemsizlik şiddetinin asıl sebebin ağır kasa olduğunu düşünüyorum. Çünkü düşük viteslerde ve hızlarda motor çok güzel tepki veriyor, ancak kasanın ağırlığını hissediyorsunuz. Bütün bunlara rağmen aracın nazlanmadan ve keyifle gidişi var. Vites geçişleri çok iyi, konforlu ve kesinlikle hantal hissettirmiyor. Sakin kullanırken yapılan Kick-down hareketinde bir anda bir kaç vites düşüğe attığı hissediliyor. Şanzıman konusunda da huylu olmama rağmen bu kısa sürüş tecrübemde davranışlarını genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.

    Ses ve multimedya sistemini uzun uzun kurcalamadım ama ilk bakışta gayet eğlenceli gözüküyor. Müzik sisteminde etkili basları olacak bir parçayı yüksek sesle açtığımda subwoofer ın etkisiyle ortalamanın üzerinde keyifli ve bozulmayan bas sesleri duyuyorsunuz.

    Çevre Görüş Sistemi (CTM) denen özelliğin arabanın sağ ve sol yanını gösteren kamera özelliği olduğunu sanıyordum. Ancak arabanın en dolu modelinde yanları gösteren kameralar yok. Avrupa'da satılan yeni CR-V lerin videolarında böyle bir özelliğin olduğunu görüyordum ve Türkiye sitesiden yazan bu donanımın bu kameralar olduğunu sanıyordum. Göremeyince hayal kırıklığı yarattı zira iri ve kısmen yarı arazi koşullarına girebilen bir araçta bu özellik işe yarayacak hoş bir detay. En kötüsü kaldırıma yanaşırken aynayı indirmeye gerek kalmadan daha net bir görüş şansınız olabilirdi. Bu özelliği Türkiye distrübütörünün kırptığını düşünüyorum ve zaten pahalı denebilecek bir fiyatta olan Executive+ paketi için ciddi bir eksiklik olduğunu da düşünüyorum. Sırf bu özelliğin olmayışı Executive+ yerine Executive almak daha mantıklı düşüncesi oluşturdu.

    Genel olarak araç sağlam, uzun süre keyifle binilecek ve gerçekten çok kullanışlı bir araç hissi veriyor. Ve şahsen, aracı satın alma kararında 6 yıl/150 Bin Km garantisi olmasının çok ciddi olumlu etkisi olduğunu düşünüyorum en azından benim için böyle.

    Velhasıl kelam;

    Genel olarak aracı ihtiyaçlarım ve beklentilerim doğrultusunda gayet mantıklı ve yeterli buldum. Eğer bu aracın kabin içindeki malzeme kalitesi(özellikle göğüs ve orta konsoldaki sert plastik aksamların ve döşemelerin) ciddi düzeyde artırılsa ve kabin içi ses yalıtımı daha iyi olsa belki mevcut fiyattan 15-20 bin fazlası dahi ödenebilir ve garip gelmeyebilir. Ancak bu haliyle halen fiyatını pek ucuz bulduğum söylenemez. En üst donanımda 147 vermek konusunda halen tereddütlerim yok değil, ancak piyasa fiyatlarını ve eşdeğer fiyatlara alabileceğim araçları gözden geçirince fiyatı çok saçma da bulmuyorum. Zira aldığımız gayet dolu denebilecek, oldukça kullanışlı ve geniş hacimli, dizel motorlu 4x4 çekişe sahip, otomatik şanzımanlı ve tatminkar güç/tork değerlerine sahip bir makine. Önümüzdeki hafta Sivas Honda Açılım fiyatla ilgili bir teklif verecek. Duruma göre hareket edeceğim. Bu arada muhtemelen kendisi burada yazıldığından haberi bile yoktur ama yinede Sivas Honda Açılım'da Satış Temsilciliği yapan Gökhan bey'e mütevazi, gayet ilgili ve nazik yaklaşımından ötürü buradan da teşekkür etmek isterim. :)

    Bu arada kıyaslarım konusunda belki okuyanlara fikir verir diye şunu da belirtmekte yarar görüyorum, bir çok kez çok farklı markalarda aracı 3-5 günlükte olsa kullanmışlığım var. Premium denen markaların da bir çok modelini deneyimledim ancak yeterince uzun süre kullandığım (min +5000Km) ve kullanımı konusunda ciddi fikir sahibi olduğum araçları aşağıda sıralıyorum;

    96 Ford Fiesta Flair 1,25 75Hp CTX
    01 Peugeot 206 1.4 Otm.
    01 VW Golf IV Comfortline 1,9 TDI 110Hp Otm.
    05 Ford Focus 1,6 TDCI 109Hp Ghia Manuel
    11 Ford Focus Collection Sedan 1,6 ZetecSE 100Hp
    11 VW Polo Bluemotion 1.2 TDI 75Hp Manuel
    11 VW Golf VI Highline 1.4 TSI 160Hp DSG
    09 VW Passat 2.0 TDI 170Hp DSG Comfortline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPelerinliAdam -- 20 Haziran 2015; 6:06:32 >




  • Şimdi tüm yazılanları okuyup ,araçları da biraz inceleyince edindiğim izlenim ÖZET OLARAK;

    HONDA 1,6 dizel otomatik getirdim diye milleti kaz görüp tüylerinden yastık yorgan doldurmaya çalışıyor

    Bazı şahıslar var ..BEN KAZım KARDEŞİM SANA NE ..para bende yolduracağım kendimi modundalar ve gayet de haklılar..Hacıağalığın ölçüsü yoktur ..hatta bu muhteremler üstüne 20-30.000 TL daha fazla verip HONDA ya bağış bile yapmakta özgürdürler..Ben dahil kimse birşey diyemez kendi paraları ve dahi yoldurdukları kendi tüyleridir..Alan razı veren razı neylesin köy ağası..

    ANCAK...burada potansiyel alıcıların aklını çelmeye çalışıp ,satış sorumlusu gibi (ki bazıları harbiden HONDA çalışanı olabilir ciddi şüpheleniyorum) beyanlarla aracı yere göğe sıgdırmamaya gelince ..HOOOOPPPP işte orada 5 dk ihtiyaç molası..Arada 50.000 TL fark varken istediği kadar benzinli olsun KUGA çok çok daha mantıklı bir seçimdir..neden mi? madde madde karşılaştırır bulursunuz gerekirse.. markanın fanatiği olmadığım için detaya girmeyeceğim..Honda 100.000 TL deseydi bu araca o zaman çok daha ayrıntılı karşılaştırma yapardım

    Araya kaynak yapan VW-Doğuş-Passat fanatiği ..beyaz öküz müridi arkadaşlar..bir durun..bir sabredin yazmayın bir kere de ..Millet SUV almaya çalışıyor..sedanla karşılaştırma yapmanın alemi ne..Kusturttunuz milleti VW den de Passat dan da..Hiç olmazsa Tiguan ile karşılaştırın ki biz de bilinçlenelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 20 Haziran 2015; 7:47:07 >




  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    forumda sizin gibi 20 kişi daha olsa, çok daha keyifli ve kaliteli bir forum olurdu

    teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.