Şimdi Ara

Yeni Honda Jazz 2009 (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
296
Cevap
0
Favori
44.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Yeni JAZZ'daki i-shift otomatik vitesin, daha önceki modelllerdeki CVT'ye göre pek tercih edilmeyen bir şanzıman olduğunu, Japonya ve Ameika'da satışa sunulan yeni jazzlarda ise yenilenmiş + tork konverterli yeni CVT şanzıman olduğunu öğrenince almaktan vaz geçtim. En azından şimdilik.

    hocam CVT de tork konvertörü mü oluyo ki? CVT de vites geçişi yok, sürekli değişken şanzıman.
  • Yeni Jazz'a zam gelmiş .....
    Yuh diyorum başka da bir şey demiyorum...
  • 9 ocakta demişlerdide inanmamıştım,....


    quote:

    Orjinalden alıntı: toyyarisçi

    Bugun bende incelemeye gittim aracı.Fakat tüm araçlar satıldığı için kapıları kitli(sahipleri öyle istemiş) test aracıda yok öylesine gittik geldik işte.Sıra varmış yakındada 2 milyar zam gelecekmiş dediler satış politikası olabilir.Fakat o araç 36500 olursa ne sıra kalır nede kilitli araçlar galeri içinde.Bir faydasıda oldu gitmemin tüm renkleri yakından görme fırsatı bulduk içine giremesekte..Kırmızı,mavi,gümüş en çok hoşuma giden sıralama oldu.Her onbin (yada bir yıl hangisi önce dolarsa) bakımı 250 tl , kırkbin ve seksenbin ise 400 tl civarındaymış.Ordan Toyotaya geçtim.Yarisin onbin bakımı 160 tl kırk ve seksenbin ise 350 civarı dediler yeni arabaların içinde bakımı en uygun biziz dediler.Bir camın arkasında aracınızı görebiliyorsunuz ne yapıldığını çocuklar içinde oyun bölümü var,ortam çok hoş,çayınızı içip gazetenizi okurken bakım karşınızda yapılıyor.Bunu görünce Toyotaya biraz daha yaklaştım.




  • Yollarda yeni Jazz görememizin sebeplerinden biri de zam heralde.

    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Yeni Jazz'a zam gelmiş .....
    Yuh diyorum başka da bir şey demiyorum...
  • eşşeği önce kaybettirip sonra bulduracaklar anlaşılan.
  • Arkadaslar merhabalar butun yazilanlari okudum, su an 2008 honda jazz ust donanimli otomatik vites kullaniyorum ondan oncede 2004 otomatik alt donanimlisi vardi simdi 2009 gene jazz alacam ben size bildigim bi kac seyi paylasayim

    direksiyondan vites degistirmek iyi guzel zevklide yok gecisler gec/erken fazla kafaya takmayin ilk gun hevesinizi aldiktan sonra manuel kullanmayacaksiniz bile, amerikadaki jazz yani fit de eski su an benim kullandigim jazz daki vites sistemi var i-shift degil o resimlerdede belli oluyor
    konuyu ilk sayfalardan beri okudum keske erken davransaymisim diyorum cunku zam hakikaten geldi liste fiyati fun+ishift 36200 oldu bunu 35500 e veriyolar dahada inmiyorlar, b.cekmece marmara sanirim 35500 un altina verecek gibi telefonla konustum renk secenegide cok su an ellerinde

    zam geldi buda yetmiyormus gibi onumuzdeki ay tekrar zam gelecekmis martta 1milyar filan daha cikacak dedi yetkili, onceki sayfalarda okudum yok zam gelmez nereye geliyo yazilmis ama hakkaten adamlar zami yaptilar ikinci zamda kapida.. bu arada arac hakikaten iyi satiyo istediginiz rengi bulmada kitlik cekebilirsiniz

    fiyat ne olursa olsun ben dedigim gibi 3.arabami gene jazz alicam, jazzi baska arabalarla karsilastirmak gereksiz bence kucuk sinif gorunumlu bi ust sinif araclari donanimiyla ezen e haliyle fiyatida iki sinif arasinda kalan ayri kendi sinifinda bi arac yani, bence sehir trafiginde eşsiz bi arac ben parkederken milletin odu kopuyo onu carpti carpacak ay diye hehehe yok yani önü filan

    size soliyim tek eksigi parksensoru ve xenon far, onuda bayiler genelde park sensorunu hediye ediyo, xenon farida kendiniz kit alip yaptirabilirsiniz, onun disinda aracin kullanisliligi baska hic bir aracta yok, ben motorsikletimi sigdiridm icine, onnu disinda ayni anda 2 tane berjer koltuk 1 büyük salon sehpasini sigdirdigimda oldu

    ben bugun incelerken pek dikkat etmedim ama cam tavan acilmiyormu?

    esp+camtavan+parksensoru+otomatik silecek/far+elektrikli katlanir aynalar+yokus destek+f1vites bunlar okunur ozellikler onun disinda yakit tuketimi katlanir sihirli koltuklari, buda yazmakla tarif edilmez: kullanirken ki direksiyon rahatligi inanilmaz rahat, babamin mersedesi rahatsiz geliyo artik o derece




  • normalde ben biraz seri kullaniyorum hep bi yere yetisme telasindan ama bi defaya mahsus cok zorlamadan kullandim yani acikcasi biraz bayan gibi kullandim(: bu eski kasayla tamamen sehir ici 600km yol yaptim bi depoyla, deposu 42mi 45mi oyle birsey biliosunuz, yenisi dahada az yakiomus gerisini siz dusunun, dizelin lt fiyatina zam geldigini dusunurseniz az yakan benzinli bir otomobilin artisini unutmayin

    benim anlamadigim eski kasalarda 7 vites var, hatta 7.vitesteyken otomatige alinca sanki 8e atiomus gibi rahatlamada oluyodu simdi i-shift ler 6 vites yaziyor bunu bilen varmidir teknik olarak niye boyle birsey yapilmis?
  • arkadaşlar hepinize merhabalar!!!ben baştan beri yazılanları okumaya çalıştım ama yinede sormak istediğim bazı şeyler var...eşim için TAM otomatik (sanırım cvt bu iş için ideal,yokuşta geri kaydırmayan:)) 2. EL bir araç almayı düşünüyorum; (bu yüzden mmt istemedik)aynı zaman da az yakıcak,ufak olucak,kullanımı kolay olucak...((biz zonguldakta oturuyoruz,bilen bilir zonguldak ta yokuş bol ,park alanı azdır..!!)) sonuçta nissan micra ve honda jazz arasında karar kıldım,sitenizi okuyana kadar nissan micra düşünürken artık honda jazz ı da yazılarınızdan tutmaya başladım...iyi hoş da bu 2.el jazz fiyatları internette araştırdığım kadarıyla nissan micraya göre oldukça fazla;2008 nissan micra passion fiyatına ancak 2005 honda jazz sport u alabiliyosun...yani ortalama 22.000 tl civarı..yani jazz ın 2.eli anladığım kadarıyla daha değerli((ama zaten sıfırıda daha pahalı; biri 26 iken diğeri 31 den başlıyor ))...;
    1)nissan passıonda 4 hava yastığı varken sport da 2 hava yastığı var...nissan +1
    2)nissan yokuşta kesinlikle kaydırmıyor,jazz da eminim kaydırmıyor,değil mi?
    3)nissan passion modelinde bluetoothdan otomatik klimasına kadar donanım avantajı var... nissan +1
    4)yakıt olarak sanırım honda daha ağır olmasına rağmen honda daha az yakıyor..jazz +1
    5)sağlamlık konusunda da sanırım honda daha ağır basıyordur;) ((her ne kadar ncapta çarpışma puanları aynı olsa da,25=25) jazz+1
    6)honda motorunun ve otomatik vitesinin sorunsuzluğundan bahsetmeye bilmem gerekvarmı? jazz +1
    7) hülasa maximum donanım minimum fiyat nissan micra passion, nissan +1 ''ama gönlüm jazz dan yana;) ''
    honda jazz larda ls,es,sport elite bir sürü sınıf var,daha aralarındaki farklarıda çözebilmiş değilim,(elite en iyisi ls baz modeli galiba?))aklım iyice karıştı,kararsız kaldım..şimdi bu yazdıklarım doğrultusunda micra mı almalı,jazz mı? bana bir tavsiyede bulunabilirmisiniz?? lütfen yardımmm:) teşekkürler.....




  • bu yazdıklarının hepsinde yanılıyorsun, Jazz daha çok yakar, yokuşlarda kaydırır, daha pahalıdır, servis ve yedek parça konusundada nissandan geri kalmaz, daha sağlam falanda değildir, ama daha güzeldir , sen genede Jazz al pişman olmazsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gur76

    ..şimdi bu yazdıklarım doğrultusunda micra mı almalı,jazz mı? bana bir tavsiyede bulunabilirmisiniz?? lütfen yardımmm:) teşekkürler.....



    Yazdıklarınıın hepsinde yanılmıyorsun..
    1.Jazz CVT daha az yakıt tüketir ( şehiriçi 7.2'ye karşılık Micra otm 8.2)
    2. Jazz performans olarak çok daha iyidir..0-100'ü 14 sn iken micra pasion otm 17.9 sn)..Üstelik tork olarak da arada ciddi farklar var..Yüklü durumlarda veya yokuş tırmanışlarında, sollamalarda jazz çok daha tatminkar olacaktır..Torku 110 nm, 0-100'ü 17.9 sn olan bir araca asla para vermem..
    3. CVT şanzıman yokuşta yarı-otomatikler kadar kaydırmaz..Çok dik yokuşlarda sizi tedirgin etmeyecek kadar kaydırır..Vitesi L'ye veya manuel 2'ye alırsanız bir kaç cm'den daha fazla kaymaz..Hafif ve orta eğimlerde hiç kaydırmaz..
    4. İç hacim , bagaj ve ergonomi olarak jazz daha üstün..
    5. Sürüş dinamikleri ve işçilik yönünden Micra biraz daha üstün denilebilir..

    Hangisinin daha iyi bir tercih olduğunu piyasa zaten söylemiş..2008 modele karşı 2005'in fiyatı..Hiç düşünmeden jazz alın derim..Satarken de zorlanmazsınız..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gur76
    honda jazz larda ls,es,sport elite bir sürü sınıf var,daha aralarındaki farklarıda çözebilmiş değilim,(elite en iyisi ls baz modeli galiba?))aklım iyice karıştı,kararsız kaldım..


    LS, ES ile Sport, Elite aynı donanımlar. LS=Sport , ES=Elite (yada tersi emin değilim. ) Benim hondanın en hoşuma giden özelliklerinde biri farklı donanımlarda fazla otomobil olmaması. Ayrıca paket falan da yok. Mesela spor paketsiz corsa zor bulursunuz. Yani kandırmaca yok. Neyse o.

    quote:

    Orjinalden alıntı: isot85
    ben bugun incelerken pek dikkat etmedim ama cam tavan acilmiyormu?


    Cam tavan açılmıyor. Sunroof gibi değil. Fakat tavanın altında kaliteli bi perde var. O elektronik olarak açılıp kapanabiliyor.




  • cevaplayan arkadaşlar teşekkürler...yani sanırım honda jazz almak daha mantıklı,özellikle yakıt sarfiyatını dikkate alırsak!benim için performans ikinci planda,)şehir içinde kullanılacağı için çoğunlukla)...o zaman bide şunu sorayım... honda jazz ını satmak isteyen var mı? ;))
  • Orjinalden alıntı: devrimkaratas


    Orjinalden alıntı: gur76
    honda jazz larda ls,es,sport elite bir sürü sınıf var,daha aralarındaki farklarıda çözebilmiş değilim,(elite en iyisi ls baz modeli galiba?))aklım iyice karıştı,kararsız kaldım..


    LS, ES ile Sport, Elite aynı donanımlar. LS=Sport , ES=Elite (yada tersi emin değilim. ) Benim hondanın en hoşuma giden özelliklerinde biri farklı donanımlarda fazla otomobil olmaması. Ayrıca paket falan da yok. Mesela spor paketsiz corsa zor bulursunuz. Yani kandırmaca yok. Neyse o.

    benim bikaç gündür takip ettiğim kadaryla donanım sıralaması; ls<es<elite diye anlamıştım....sport u nereye yerleştireceğimi bulamadığım için aklım karıştı ...ama sanırım sport ls ile hemen hemen aynı...eğer tam doğru sıralamasını bilen varsa ve de paylaşırsa sevinirim....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gur76

    cevaplayan arkadaşlar teşekkürler...yani sanırım honda jazz almak daha mantıklı,özellikle yakıt sarfiyatını dikkate alırsak!benim için performans ikinci planda,)şehir içinde kullanılacağı için çoğunlukla)...o zaman bide şunu sorayım... honda jazz ını satmak isteyen var mı? ;))


    Ben bu arabanın yakıt tüketimine hasta oluyorum. 6,9 lt civarı. İkinci depoyu daha ölçemedim. Ama 7,3 civarı tahmin ediyorum. Alıştıkça sert kullanmaya başladım sanırım. Demekki katalog değeri 6,5 doğru. Yazın bu değer rahatlıkla elde edilebilir.

    LS - ES olayı dediğim gibi. 2008 yılında Jazz ce city sport ve elite olarak satılıyordu. Başka donanım seviyesi yoktu. Fakat yurt dışında LS-ES olarak satılıyor. Yalnış bilmiyorsam Türkiyede LS ES diye bi olay yok. Mesela ben jazz alırken honda satış müdürü hep genel merkezle konuşurken LS-EX falan diye konuşuyor. Hatta şimdi kasko poliçesine bakıyorum Aynen şu yazıyor. "Honda Jazz 1.4 EX FUN İ-SHİFT". Ama City 2008 de sport Elite olarak satılırken 2009 city LS ES olarak satılıyor. Jazz bazı yıllarda LS ES olarak adlandırılırken bazı yıllar sport elite olarak adlandırılmış olabilir. Fakat emin olduğumu söyleyemem. Mesela focus önceden Collection - Ghia iken şimdi Trend - Titanium oldu. Fakat Ghia ile Titanium aynı değil. Ghia daha iyi. (galiba)Bu olaydada bu tür bi durum söz konusu olabilir diye düşünüyorum. İnşallah yardımcı olabilmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devrimkaratas -- 24 Şubat 2009; 21:36:09 >




  • teşekkürler,artık bu kadarla idare edicez..;)) honda jazz fiyatlarını netten inceliyorum bi kaç gündür,tüm markalarda olduğu gibi netteki fiyatlar bana şişirme geliyor,pazarlığa açık bahanesiyle...kafama yatan bir araba var ama ,2004 model jazz elite 68.000 de otomatik vites bir arabanın ederi hangi aralıkta ve ya değerde olur tahmin edebileniz var mı?nette 21.900 yazmış bir tanesi,bence 20.000 den fazla etmemeli,yanılıyormuyum???
  • 2005 modele kadar olan makyajsız versionlar ls-es

    2005 den sonrakiler sport-elite

    olarak adlandırıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 25 Şubat 2009; 13:19:08 >
  • teşekkürler..
  • yalnız benim 2007 elite jazz'ın ruhsatında ES yazıyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    2005 modele kadar olan makyajsız versionlar ls-es

    2005 den sonrakiler sport-elite

    olarak adlandırıldı.


  • ruhsatta yazan bilgiler çok anlamlı değil maalesef, o trafik şubenin bilgisayarında araç önceden o şekilde kayıt edilmiştir , memur da yeni kayıt açmaya üşenmişse ruhsata da öyle basılmıştır.
  • Pazar günü yeni jazz test ettim. Vitesi otm. olanından fun donanım yani en iyi donanım olanı. Cam tavan beni mest etti diyebilirim. ve gerçekten içi hala çok geniş. Ama tek berbat şey o yarı otm. şanzuman. Gerçekten o şanzumana alışılmaz. Alanlar memnun mudur acaba. Yaza doğru temmuz gibi fiyatlar ölü iken almayı düşünüyoruz kısmetse. Ama o vites ile şehir içi yolculuklar bitmez gibime geliyor. Ne dersiniz. Asıl kullanıcı yorumları nelerdir acaba. Bilgi verirseniz memnun olurum. Çünkü eşim otm istiyor ve o vitesi kullanmam çok zor. Ah o eski cvt nerdeeee. O çok rahattı. City kullandım 3 ay kadar çok güzeldi. Ama bu yenisini hiç beğenmedim. toyotadaki şanzuman ile aynı sanırım bu. Bir garip alışması zor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.