Şimdi Ara

Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
385
Cevap
7
Favori
44.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
    Bence bazı mesajlara cevap vermenize gerek bile yok.
    Daha önce beğendiğiniz bir şeyi artık beğenmiyor olmanız normaldir. İhtiyaçlar, beklentiler değişir. İnsan değişir...

    Selamlar.
  • hocam bi 6 ay sonra yeniden bir konu aç, yakıt tüketimini bizimle paylaş.. merak ediyorum bakalım kaç lt yakacak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Hayırlı olsun

    Ne geziyon birader buralarda bölümüne git yada Ermeneğe git
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Hayırlı olsun

    Ne geziyon birader buralarda bölümüne git yada Ermeneğe git

    Türkiye'de öyle bir yer var mı ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Hayırlı olsun

    Ne geziyon birader buralarda bölümüne git yada Ermeneğe git

    Türkiye'de öyle bir yer var mı ki

    Çabuk unutmuşsun ellaam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Hayırlı olsun

    Ne geziyon birader buralarda bölümüne git yada Ermeneğe git

    Türkiye'de öyle bir yer var mı ki

    Çabuk unutmuşsun ellaam






  • kONU AÇMAK KOLAY
    SS ATMAK ZOR
    GÜZEL
  • Arka planı yeter almak için

     Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam bi 6 ay sonra yeniden bir konu aç, yakıt tüketimini bizimle paylaş.. merak ediyorum bakalım kaç lt yakacak..

  • Hayırlı olsun çok güzel ve bu fiyata alınabilecek en iyi araçlardan biri bence birincisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf midline plus 1,2 tsi dusunurdum ancak siz kendi tercihinizi yaparken bir takim seyler gordunuz ki aldiniz hayirli olsun hocam.

    Donanım eksikti Golf'te ve 3 aylık bekleme süresi hocam.
    Gerçi fiziki anlamda da i30'u başarılı buluyorum Golf'e nazaran

    hocam hayirli olsun. bildigim kadariyla style donanimda golf midlineda olan diz hava yastigi ve esp yok. tabi baska eksikleri olabilir ama ben karar verirken cok onemliydi benim icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06

    Yeni aracınız hayırlı olsun ama şunuda belirtmeden geçemeyeceğim dizel full bir aracı satıpta lineadan daha boş, üstelik atmosferik benzinli bir araç almak, üstelik 43 bin liraya aldığınız lineayı 39 a satıp sonrasında 43 e benzinli bir i 30 alıp üste 4000 lira vermek toplamda 8000 lira zarar i30 u elden çıkarmak isteseniz al sana bi zarar daha paranız çoksa bişey demiyorum umarım bu aracı uzun bir süre kullanırsınız .

    linea dan daha boş yazmışsınız da arada kı donanım farklarını yazın bilgilendirici olsun .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06

    Yeni aracınız hayırlı olsun ama şunuda belirtmeden geçemeyeceğim dizel full bir aracı satıpta lineadan daha boş, üstelik atmosferik benzinli bir araç almak, üstelik 43 bin liraya aldığınız lineayı 39 a satıp sonrasında 43 e benzinli bir i 30 alıp üste 4000 lira vermek toplamda 8000 lira zarar i30 u elden çıkarmak isteseniz al sana bi zarar daha paranız çoksa bişey demiyorum umarım bu aracı uzun bir süre kullanırsınız .

    linea dan daha boş yazmışsınız da arada kı donanım farklarını yazın bilgilendirici olsun .

    8000 tl

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lapya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf midline plus 1,2 tsi dusunurdum ancak siz kendi tercihinizi yaparken bir takim seyler gordunuz ki aldiniz hayirli olsun hocam.

    Donanım eksikti Golf'te ve 3 aylık bekleme süresi hocam.
    Gerçi fiziki anlamda da i30'u başarılı buluyorum Golf'e nazaran

    hocam hayirli olsun. bildigim kadariyla style donanimda golf midlineda olan diz hava yastigi ve esp yok. tabi baska eksikleri olabilir ama ben karar verirken cok onemliydi benim icin...

    Araçta sadece diz hava yastığı yok. ESP standart. İmzamda aracın güvenlik ve konfor donanımlarına göz atabilirsiniz.




  • Şimdiden hayırlı olsun aracınız, incelemenizi/izlenimlerinizi bekliyoruz.
  • benim esas merak ettiğim
    benzinli almaya kafaya koymuşsunuzda
    atmosferik benzinli ile turbo benzinli arasında kaldınızmı
    turbo benzinlilerin aynı hacimdeki atmosferik karşısında torkları daha fazla oluyor
    1850-4900 devirde 200 tork veren 1.4 astra gibi (tamamen örnek olması amaçlı verdim)
    malum 1500 devirde 290 torklu bir aractan
    4850 devirde 164 tork verebilen bir araca geçiyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    benim esas merak ettiğim
    benzinli almaya kafaya koymuşsunuzda
    atmosferik benzinli ile turbo benzinli arasında kaldınızmı
    turbo benzinlilerin aynı hacimdeki atmosferik karşısında torkları daha fazla oluyor
    1850-4900 devirde 200 tork veren 1.4 astra gibi (tamamen örnek olması amaçlı verdim)
    malum 1500 devirde 290 torklu bir aractan
    4850 devirde 164 tork verebilen bir araca geçiyorsunuz


    Kaldım elbette. Leon gibi araçları da değerlendirdim ama fiyat ve performans anlamında i30 üzerine göremedim. Düz yolda hızlanmak istediğinizde i30'un motoru zaten 9.9 sn gibi bir hızlanmayla istenen değeri veriyor. 290 torklu Linea'nın hızlanması 11 küsür saniyeydi. Beygir olmadan tork hiçbir şey. Elbet yüklü vaziyette, rampada 290 torkun da keyfi bambaşkadır; bunu göz ardı ettik, yapacak bir şey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Herkese merhaba sevgili dostlar,
    Forumda çoğu arkadaşın bildiği gibi araç alma maceram geçen yıl başladı. Önce Jetta 1.2 TSI Highline sipariş etmiştim, sonra özel bir nedenden dolayı Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge almak durumunda kaldım. Araca 10 ay bindim ve şimdi değiştirdim, Yeni i30 1.6 GDI Style Manuel aldım.

    Elbet kafanızda hemen birkaç soru oluştu... Neden sattım, neden dizelden benzinliye geçtim gibi...
    Hepsini siz değerli dostlarıma paylaşacağım.

    Öncelikle neden dizel bir araçtan benzinliye geçtim?
    Arkadaşlar,
    1.6 Multijet motor gerçekten sağlam bir ünite. Yani muadil güçteki motorlara göre torku hissedilir derece çok iyi. Yalnız tüketim anlamında bir dCi veya Hdi motor cimriliği maalesef ki yok. Sakin kullanırsanız şehir içi ve dışı karışık olarak 6.2 - 6.3 tüketim sergiliyordu araç. Agresif kullanımda ise 7 litreleri çok rahat deviriyorsunuz. Şehir dışında ise 110-120 km hızlarda CC ile 5.0 litreleri yakalamak mümkün. Böyle olunca işin açıkçası hani motoru hatırına aldığım araçtan beklediğim ekonomiyi bulamayınca daha fazla zorlamanın alemi yok dedim. Benzinli elbet daha çok yakacak ama en azından rölantdeki ve sabah çalıştırmadaki motor sesi ve titreşim olmayacak ve benzinliye biniyorum bari diyebileceksin. Turbosu olmayan 135 HP motora sahip, uzun yıllar binilebilecek atmosferik bir ünite i30'daki. Ülkemizde gerçekten tam bir dizel çılgınlığı var. Ben de 10 ay evvel nedir bu çılgınlık diye merak ettim ama öyle rüya gibi bir çılgınlık değil bu. Bazen hiç değmeyen bir çılgınlık…
    Ayrıca arkadaşlar sürekli gündemde benzin ucuza dışarı ihraç ediliyor, mazot ithal geliyor; benzindeki ÖTV indirilsin, litre fiyatları eşitlensin isteniyor. TÜPRAŞ'ta gereken açıklamayı birkaç ay evvel yaptı. Tabi bu kıstas aldığım bir etmen değil değiştirirken ama bu işe de bir düzenleme getirirlerse, dizel araçların elde patlama durumu da söz konusu... Haberle ilgili link:

    http://ekonomi.milliyet.com.tr/tupras-in-benzin-isyani-/ekonomi/ekonomidetay/12.03.2013/1679336/default.htm

    * Neden sattım?
    Yukarıda bahsettiğim gibi beklediğim ekonomi olmadı. Bir defa Jetta'dan vazgeçtim, almışken dizel olsun, verdiğim paraya değsin istedim. Hal böyle olunca, madem istediğim ekonomiyi sağlayamadım, bari daha kaliteli bir araca bineyim istedim. Ne kadar da olsa hani araçsızlıktan, biraz da mecburiyetten alınma bir araçla fazla bütünleşemiyorsunuz arkadaşlar. Tamam, araçtan memnundum, tam aile aracı ama işte hep bir şeylerin eksikliğini hissettim. Bir de renk arkadaşlar o renk yok mu... Derin bordo idi Linea... Siyaha yakın. Aman Allah'ım bahçeli evi olmayan siyah veya bu tarz koyu renkteki bir aracı sakın almasın. Her gün yıkasanız hayır demiyor araç. Sürekli üzerinde toz. Ben çok titiz bir insanım, araca bindiğimde toz gördüğüm anda psikolojim bozuluyordu. Bu da çok ama çok etkili değiştirmemde. Renk mahvetti beni, bir daha koyu renk araç mı ASLA!

    Dedik ya dizel çılgınlığı diye; B sınıfı araçlar sırf dizel diye 50 bin liraya bile satılmaya başlandı (Toledo-Rapid). Clio’nun bile 45 bin lira olduğu şu zamanda böyle kaliteli bir aracı bu fiyata aldığım için mutluyum. Donanım olarak hâlâ çoğu aracın standart sunamadığı güvenlik ve konfor donanımlarına sahip. 6 bin lira fark verip de Elite almak istemedim açıkçası, gerek görmedim ekstra donanımlara.
    C sınıflarına baktığımız zaman; dizeller için 60-70 bin liralar havalarda uçuşuyor. Honda Civic LPG’li var ki 60K çekiyorlar fiyat için evlere şenlik… Bu zamanda böyle bir aracı 43 bin liraya aldığım için mutluyum. Eşimle birlikte bir daha dizel istemedim. Eşim de benzinli olsun, adam gibi bir araç alalım dedi.

    Araçla ilgili izlenimlerimi ilerleyen günlerde paylaşırım. Özellikle yakıt tüketimi konusunda Mersin’de ne kadar tüketim yapabileceğiz, gerek videolarla, gerekse de görsellerle desteklerim. LPG, araca sorunsuz uygulansa dahi düşünmüyorum. Eski dizel ve LPG ekonomisi kalmadı. Benzinli olarak neyse masrafı çekeceğim; pürüzsüz ve sorunsuz, kadife gibi benzinle bineceğim dostlar. Aile olarak her zaman benzinli araç tercih etmiştik aslında. 25 senedir aile içinde her aracımız benzinliydi. Kendi aracımın ilki de benzinliydi. Dediğim gibi, nedir bu dizel çılgınlığı deyip aldım ama aradığımı bulamadım. Sadece yakıt olarak da düşünmüyorum; pek zevkli değil arkadaşlar dizel motorlar. Ani tork kıvılcımından sonra soluk bitiyor. Benzinli araç apayrı bir olay.

    Dediğim gibi fiyat 43 bin lira oldu. Mersin'de araç fiyatlarında fazla pazarlık yapmazlar. İkinci el de yüksektir, sıfır araçlar da... Kendi aracımı da piyasadan yükseğe sattığım için çok sorun etmedim.

    Araç gelince resimleri ekleyeceğim.
    Şimdiden izlenim ve yorumlarınız için teşekkürler, saygılar.

    Hayırlı olsun.Eski hyundai kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki;

    Benzinli atmosferik oluşundan ötürü ve markayı senelerce kullanan birisi olarak,yolda kendine baktıran bir model ve sorunsuz bir marka tercihinde bulunmuşsunuz.

    Dizel olarak da ekonomisini iyi bildiğim yeni focus sedan tdci 95 hp olanı tercih etmiş olsaydınız,sanırım uzun süre araç değiştirmeyi düşünmezdiniz diye tahmin ediyorum.

    Tekrar hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Hayırlı olsun.Eski hyundai kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki;

    Benzinli atmosferik oluşundan ötürü ve markayı senelerce kullanan birisi olarak,yolda kendine baktıran bir model ve sorunsuz bir marka tercihinde bulunmuşsunuz.

    Dizel olarak da ekonomisini iyi bildiğim yeni focus sedan tdci 95 hp olanı tercih etmiş olsaydınız,sanırım uzun süre araç değiştirmeyi düşünmezdiniz diye tahmin ediyorum.

    Tekrar hayırlı olsun.





    Evet, o zaman düşünmeyebilirdim üstad dediğiniz gibi.

    Teşekkürler. Ben de eski Hyundai kullanıcısıyım. Linea'ya ERA benzinliden geçiş yaptım.




  • Doğru yolu bulan,hak yoluna dönen bir kardeşimiz daha,Hyundai'ye bir binersin,bir daha inemezsin

    Şaka bir yana hayırlı olsun üstad.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.