Şimdi Ara

YENİ HYUNDAİ KONA (2023-2024....) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
3
Favori
2.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • CukAdam C kullanıcısına yanıt

    Merhaba, ben yaklaşık 7 aydır kullanıyorum. Bu süre zarfında şehir içi ve dışı olmak üzere 6400 km yaptım. Şu anda bileşik yakıt ortalamam 4.5/100 km. Şehir içinde kullanıma bağlı olarak 3.5 - 4.5 arası değişiyor. Hızlı kullanımlarda 5 - 5.5/100 km. de gördüm. Araçta hiç trim sesi yok. Ses sistemi ortalamanın üzerinde. İç dizaynı rahatlık ve genişlik düşünülerek planlanmış. B sınıfı olarak lanse edilen bir araçta, arka koltuk diz mesafesinin, daha önce kullandığım Kadjar ile aynı olması açıkçası beni olumlu yönde şaşırttı. Araçta tüm güvenlik ve sürüş yardımcısı(ADAS) paketleri var. Şehir içerisinde özellikle yakın manevralarda çok faydasını gördüm. Hatta geriye bir park esnasında benim görmediğim bir demir babaya kendisi acil fren destek sistemi ile fren yaptığı için çarpmadık. Araç çıkışında arkadan gelen bir bisikleti bile görüp kapıyı açmayın ikazı veriyor. Uzun yolda kesinlikle yormuyor. Aracı eğer Hybrit motorlu araç karakteristiğinde kullanmaya kendinizi alıştırabilirseniz, genel kullanımından çok memnun kalacağınızı düşünüyorum.





  • Cevap için çok teşekkürler, yabancı inceleme videolarında şehir içi tabela okuma sisteminin yanlış okuyup biraz insanları delirttiğini okudum, sanırım son güncelleme ile uyarıları kapatmayı kolaylaştırmışlar. Siz genel olarak bununla ilgili sorun yaşadınız mı? Bir de zaten çok yüksek performans beklentim yok ancak 100km/s hızlarda araç sollamaları sırasında gücü yetersiz kalıyor mu? @kuzey yıldızı1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CukAdam -- 8 Ekim 2024; 13:48:26 >
  • CukAdam C kullanıcısına yanıt

    Ben belirttiğiniz sorunu hiç yaşamadım. Motorun gücü aşırı performans beklentiniz yoksa sizi üzmeyecektir. Malumunuz Hybrit tüm araçlar, performans/yakıt verimliliği dengesi için üretiliyor. Bu güne kadar yaptığım 6500 km yolun 4500 km'si şehirler arası yollardı. Çok dik yokuşlarda biraz devir arttırmanız gerebilir. Onun dışında diğer motorlardan bir farkı yok. Turbo destekli motor performansı beklerseniz, onu Hybrit hiç bir araçta bulamazsınız.

  • Merhaba @kuzey yıldızı1 , yeni kona hybrid in türkiyeye gelmesini bekliyorum. Uzun araştırmalar sonucu fiyatı da makul olursa almayı düşünüyorum. Önceki yorumlara baktım, büyük performans beklentim olmadığından dolayı kafama yattı araç. Peki ya soğuk havalarda elektrik motoru kuvvetinde ve rejenerasyonunda bir sorun yaşadınız mı ? Benzin motorunun soğuk havalarda daha fazla yaktığı aşikar.Bunda da 1.6 atmosferik turbo olmayan smartstream motor var ve soğuk havada yakıtı yükseldi mi?

    Bir de sport moduna alınca performansta belirgin bir artış oluyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bthn1907 -- 25 Ekim 2024; 22:52:13 >
  • Bthn1907 B kullanıcısına yanıt

    Merhaba, ben Balıkesir/Edremit te ikamet ediyorum. her ne kadar kar görmesek te, kışın belirgin soğuklar oluyor. Fakat tabii olarak burası bir kış memleketi değil. Burada soğuk sebepli bir performans kaybı veya yakıt artışı yaşamadım. Elektrik motorunda soğuktan dolayı bir rejenerasyon kaybı mutlaka olur, fakat bu kayıp anladığım kadarıyla belirgin bir derecede değil. Ben halihazırda 6500 km deyim. Söylediğim tüm verileri bu kilometre zarfında veriyorum. Fakat şuan ki kullanım hissiyatı zaman içinde de benzer verileri alacağım duygusunu uyandırıyor. Açıkçası spor modunu çok kullanmadım. Aracı ilk aldığımda deneme amaçlı kullanmıştım. Bu yüzden konu ile ilgili şuan için yanıltıcı bilgi vermek istemiyorum. Motorun Turbo destekli olmaması bir dez avantaj, fakat aynı zamanda çok az arıza yapan ömürlük bir motor olması da bu motorun en büyük avantajı. Sizin tercihinize bağlı olarak avantaj ve dez avantajları belirgin olacaktır. Sonuca gelirsek, ben aracı bir arkadaşımın da tavsiyesi ile biraz da tereddüt ederek almıştım. Fakat kendi adıma çok memnun kaldım. Her zaman dediğim gibi araç kişinin beklentileri oranında güzeldir. Ben 56 yaşında emeklilik hayatı yaşayan birisiyim. Şehir içi kullanımda az yaksın, trim sesi olmasın, istediğim anda hiç çekinmeden rahatça uzun yol yapayım ve yolda beni yormasın vb. maddeleri bir araç karşılıyorsa, benim ideal araç tanımıma uyuyor. Fakat bu tanım herkesin beklentileri ile doğru orantılı olarak değişebilir. Umarım sorularınıza tatmin edici bir yanıt olmuştur. başka kafanıza takılan sorular olursa, bildiğim kadarı ile yanıtlamaya çalışırım. İyi günler diliyorum...





  • kuzey yıldızı1 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Şu an piyasada sarı sitede 1 araç gözüküyor, ben sıfırının gelmesini bekleyeceğim. Sollama yaparken sorun oluşturmuyorsa benim için performans açısından yeterlidir.

    herkesin bahsettiği ön ve arka farların yerleşim yerleriyle alakalı sürtme vb problemler yaşadınız mı acaba ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bthn1907 -- 26 Ekim 2024; 17:38:23 >
  • Bthn1907 B kullanıcısına yanıt

    Merhaba, sıfır araçların tekrar ne zaman envantere gireceği konusunda bir bilgim yok. Ben farların konumu ile ilgili bir sorun yaşamadım. Aracı incelemeye başladığımda farların yeri benim de dikkatimi çekmişti. Fakat, ön hava alığı ihtiyacı azalmasından dolay bu yeni nesil Elektrikli ve Hybrit araç tasarımları bu ve benzeri şekillere evriliyor. Çok yakın bir gelecekte bu veya benzeri tasarımları daha yaygın olarak göreceğiz zannediyorum. Her köşede görülen bir araç modeli kullanmaktansa, nadir bir tasarım kullanmak şahsen benim daha hoşuma gidiyor. Tabii olarak zevkler ve renklerin tartışma alanı olmadığı tezine de katılıyorum. Dilerim gönlünüze uygun bir aracı kısa zamanda istediğiniz koşullarda bulursunuz. iyi günler diliyorum....

  • Benim ikamet ettiğim yer daha soğuk yer bu sıralar sabahları 7-8 derece hava sıcaklığı var. Yazın tamamen şehir içi 4.2-4.4 arası oluyordu tabi bunun içinde klima ve koltuk soğutma açtığım zamanlar oluyordu haliyle. Şu sıralar da yakıt tüketimi 4.5 düzeylerinde küçük de olsa artış var tabiki ama her araçta oluyor bu. Araç şehir içi fazlasıyla tatminkar hem tüketim hem de performans açısından. Uzun yolda sadece 130 ve üzeri hızlardan sonra batarya durumuna göre performans düşüklüğü olabiliyor. Bataryayı doldurma mekanizmasını çözerseniz araç her türlü yetiyor. Kasım ayında belki aracımı ilana koyabilirim,Tucson hibrit veya ioniq 5 e geçiş yapabilirim ama tam karar veremedim, hibrit araç beni elektrikli araçlara ısındırdı biraz :))
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.