Şimdi Ara

YENİ İ30 MU - YENİ OPEL ASTRA (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
168
Cevap
1
Favori
33.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    başlangıç fiyatı 51000 yazanlar olmuş...

    yanlış görmüşsünüz yeni i30 1.6 gdı style 43,000 tl dir.

    style donanımınıda inceleyin ondan sonra yorum yapın..kısaca i30un baz olarak sunduğu donanım çoğu aracın full donanımında yok.

    43,000 tlye donanım mükemmel

    Ya ganyotcu sikildim ben bu manitacilik islerinden bu nedir yaa? :)) Baba 43000 basliyo diyosun i30 diyosun donanimi hicbir aracta bosline'larda bi kadar dolu degil diyosun! Ya iyide en kötü örnek(anti vw'ciler icin) golf 1.4 tsi comfortline liste fiyati 45400 daha gecen bayiden benim saticiyi aradim 43500'e veriyo az beklicen diyo! simdi 43000'e i30 bosline ama full diyosun! Golf comfortline hemide 1.4tsi ayni para hemde o motorla i30'un icinden gecer.




  • dizel olsa i30 tek tercih olurdu. ama benzinli motor da astra daha iyi. arada performans ve tüketim farkı ve en onemlisi lpg uyum farkı var. garantisi biten astra lpg montajı ile ekonomik bir araç olur.

    i30-golf-astra-focus bu 4lü kafa kafaya bence. i30 çok yol almış. bunu kullanırken görüyorsunuz. araçta o kadar ozellik var ki kullanırken ya şu tuş ne işe yarıyor bile diyorsunuz. style donanım kullandım. elite daha da dolu. mesela bir golf trendline böyle değil. plastik direksiyon ve boş konsol. ama astra cosmo+sunroof+flexride benim hayalimdeki araç. astra daha klostrofobik bir iç mekana sahip. tasarımdan ötürü. sunroof bu ortamı biraz dağıtıyor. ancak astra'da bence en büyük eksiklik renklerin tonları sanki boyadan çalmışlar gibi soluk ve eski duruyor. i30 ise daha güzel renklere sahip. canlı ve her renk araca yakışıyor. beyaz ve sihay renkli araç görmekten sıkılan biri için i30 iyi seçenek.

    115 hp astra olaydı i30 derdim. ama 1.4 140hp ve cosmo söz konusu ise astra alın.




  • Astra cosmo+sunroof+flexride 1.6 Turbo 180Bg
    Arabada motorda bu aslında. Ah şu benzin fiyatları olmasa..:(
    İ30 sparişi vermeden önce ciddi ciddi bu aracı düşünüyordum.
    Tam kararımı verdim, alıp lpg li binerm diyordum ki bu seferde formlarda lpg sorunlarını görünce gözüm korktu açıkcası. vazgeçtim..:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av_avi -- 13 Nisan 2012; 10:00:02 >
  • arkadaşlar araç alınmıştır çok teşekkür ederim opel astra cosmo 1.4 active select beyaz
  • hayırlı olsun,harika bir seçim,emin olun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: handsomemss

    arkadaşlar araç alınmıştır çok teşekkür ederim opel astra cosmo 1.4 active select beyaz

    Kaca aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gradient


    quote:

    Orijinalden alıntı: handsomemss

    arkadaşlar araç alınmıştır çok teşekkür ederim opel astra cosmo 1.4 active select beyaz

    Kaca aldınız?

    53,500 e anlaştık geçen ay gitseymişim 1000 lira daha uygunmuş kampanyadan dolayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Otu ,anteni ,kici , herseyi.
    genel anlamda ,bi i30 bu !!!
    Golf ve astra gibi araclar herseyiyle ondan ustun cikar;digerlerinden ise bikac ozelligi ustun cikar i30 un.
    bunun subjektifi budur ; 2020 dende bahsetsek durum degismez.

    Corolla yada auris farketmez C sinifina ornek verdim;
    yine ayni sekilde civicin hb si sedani farketmez.

    Kore herzaman Japonun arkasindan gider; arabadada boyle diger herseydede.
    Tersanelerinde kendileri bile Kore mali parca kullanmazlar Japonu onerirler


    Yorumunuzu tekrarlamışsınız ve maalesef sorularımı okumadan yazdıklarınızı tekrar etmişsiniz;belki de okudunuz ama tüm bu soruları cevaplamak sizin için zun ve yorucu olacaktı,siz de haklısınız...

    Tecrübelerim zamanın herşeyi göstereceğini söylüyor,kim daha global düşünürse,dikkat edin Türkiye ile sınırlamıyorum,o gelişimine devam edecek ve pastadan daha büyük pay alacak.Sizin beğenmediğiniz bir otomobildir belki;Elantra(bir Kore'li olması sebebiyle örnek verdim),dünyada 2011 yılında 1.000.000 adetten fazla satmıştır.Onu alanlar Golf veya Astra'dan iyi olduğu için değil kendilerine göre sebepleri oldukları için tercih etmiştir.İşte zamanında Toyota ve Honda böylesi bir durumdayken 'nasılsa araçlarımızı herkes alıyor' diyerek giderek daha sıradan,daha rekabet gücü düşük otomobiller üretmişleridir.Neden hala düşük hacimli turbo motorları olmadığını açıklamadılar,DSG veya EDC benzeri şanzımalardan neden uzak durduklarına dair bir bilgi yok ve onlar 'Japon' ! Dünya devleri değil mi?!

    Golf ve Astra'yı hatta Focus'u örnek verirken,'bu araçlar sınıfları için referans olabilecek otomobillerdir' dedim,bunu daha önce de yazdım.Ama Opel'de ön kapı trimine dokunup hissetiğiniz duyguyu,bir de arka kapı plastiğinde hissediyor musunuz? 1.3 hacimli dizel motorun aracın neredeyse 1.5 tonluk ağırlığının altında ezildiği belli değil mi? Hala çift kavramalı şanzımanı sunamıyor olmasına ne demeli? Bunu başka bir firma yapsa olabilir ama sınıf liderliğine oynayan Astra bunu yapmamalı.
    Golf;neden bu sene sonu itibarıyle tamamen yenilenecek? Çünkü önceki nesli makyajladı ve insanlara yeni gibi gösterdi,sonra bunu açıkça söyledi;'tamamen yenilemeye zamanımız yoktu çünkü rekabet edememeye başlamıştık' diye.Aynen yeni Passat'da yaptıkları gibi yürüyen aksama hiç dokunmadılar,sadece kabuğu yenilediler.Elbette TSI,DSG teknolojilerine birşey söylenemez ama DSG zaten VW çatısı altındaki Bugatti'nin ürünüdür,maliyetleri düşürmek adına şuan tüm markalarında kullanılır hale gelmiştir.Şunu da belirtmek isterim;2010 yılında şirkete D sınıf bir araç alacağımızda hiç düşünmeden Passat 1.4 TSI DSG demiştim çünkü kağıt üzerinde de,yol üzerinde de mantıklıydı.Problemi yok mu,elbette var;1. senenin sonunda yaklaşık 3.000TL.lik parçası garantili olduğu için değişmiş ve 2 senede 4 kere güncellenmiş DSG si var,garanti süresi bitince insan tedirgin olmuyor değil...

    Konu otomobilse aynı sınıf ve kasaya sahip araçlar,elbette piyasaya sürülmüş araçlar yenilik olarak denk olmalı,kıyaslanmalıdır.Autocar dergisinin yaptığı gibi Civic,Elantra ve Corolla'yı karşılaştırmak Corolla'ya haksızlıktır çünkü artık yenilenmesi gereken bir araçtır.Elantra'yı da Civic'i de denedim,araştırdım,okudum;şu çok açık;Elantra ne kadar gelişmişse,Civic o kadar gerilemiş.Maalesef bu gerçek.Önceki kasaya sahip insanlar şuan yeni Civic almak için hiç istek duymuyorlar,neden duysunlar ki?Yapılan testler de bunu çok net anlatıyor,bu arada yurtdışında Civic'in Elantra'dan daha pahalı olduğunu belirtelim.Hyundai'nin Türkiye'deki fiyat politikasını eleştirenlerden biri de benim.

    Kore'yle uzun zamandır ticaret yapan biri olarak sizi şunu söyleyebilirim;hiç hafife alınacak adamlar değil.Çinliler kadar çalışkan,Japonlar kadar hedefe odaklılar.O sebeple bugün burada insanlar Hyundai-VW(Golf) tartışması yapabiliyorlar.Bu da onların nereye geldiklerinin bir göstergesi.

    Sizin yorumlarınıza saygı duyarım,benim sorularıma burada olmasa bile siz herhangi bir zaman araştırmada bulunup bazı bilgileri verirseniz forumda subjektif değil objektif yorumlarda bulunmak birçok insan için faydalı olacaktır diye düşünüyorum.

    Burada daha konuyla ilgili ilgisiz birçok şeyle insanları meşgul etmek istemem;25 sene önce dashboard'ı sökülmüş bir Toyota'nın önünde boydan boya bir çelik boru vardı,görevi yolcu bölmesini korumak olan bu boruyu Toyota zahmet edip galvanize dahi batırmamıştı.Sorduğumda;usta,ki Adana'nın sayılı kaporta ustalarındandı,'Japon işte' diye cevaplamıştı.Bakın şimdi burada neleri tartışıyoruz.Daha da çok örnekler verilebilir.

    Amacım hiçbir zaman kimseyle tartışmak veya eleştirmek değildir,üslubumdan da bu çok net bellidir.

    Saygılarımla...

    DSG vwnin ingiliz bir firmayla beraber gelistirdigi sanzimandir bugattinin bise urettigi yok bugattide kullanilan DSG normal vw lerde kullanilan dsg nin cok cok gelistirilmisi bugattinin her seyi civatasina kadar vwnin maliyetinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • iki aracıda günde en az 10 kere kullanıorm hatta astrayı daha cok kullanıyorum hiç düşünmeksizin imkanım olsa i30 dan baska bir arac almam. aracta hersey var tasarım,konfor,süper sessiz motor, cok teknolojik bir arac, motor sesi opeldeki gibi hiç içeri vermiyor hiç düşünmeyin bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skunk2.

    iki aracıda günde en az 10 kere kullanıorm hatta astrayı daha cok kullanıyorum hiç düşünmeksizin imkanım olsa i30 dan baska bir arac almam. aracta hersey var tasarım,konfor,süper sessiz motor, cok teknolojik bir arac, motor sesi opeldeki gibi hiç içeri vermiyor hiç düşünmeyin bile

    hangi motor hangi donanımda ve opeli sürdüm hatta dönüştede abimin 407 le döndük astrada hissetmediğimiz virajda ordan oraya savrulduk opelin sürüş zevki daha yüksek geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: handsomemss

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk2.

    iki aracıda günde en az 10 kere kullanıorm hatta astrayı daha cok kullanıyorum hiç düşünmeksizin imkanım olsa i30 dan baska bir arac almam. aracta hersey var tasarım,konfor,süper sessiz motor, cok teknolojik bir arac, motor sesi opeldeki gibi hiç içeri vermiyor hiç düşünmeyin bile

    hangi motor hangi donanımda ve opeli sürdüm hatta dönüştede abimin 407 le döndük astrada hissetmediğimiz virajda ordan oraya savrulduk opelin sürüş zevki daha yüksek geldi

    opel yetkili servis oldugumuz için bütün model ve donanımlarını kullanıorm arkadsım. kesinlikle i30 cok daha güzel bir arac




  • zevk meselesi diyenlerde olmuş marka savunucularıda
    fiyat eder kalite endeksi görsellik marka değeri
    bence astra
  • arkadaşlar bende 2si arasındayım ya iki aracın tasarımıda çok iyi bence,
    benim kriterlerim benzinli otomatik (10000 km/yıl) geçmiyorum
    bu doğrultuda hangisini tavsiye edersiniz
  • Hayırlı olsun bence çok iyi bir tercih yapmışsınız,
    İ30'u inceledim güzel olmuş ama hala bir Astra ve Golf değil, yavaş yavaş bir anda olmuyor belki ileride aynı seviyede olabilir diye düşünüyorum. Ama şunuda belirtmeden geçemeyeceğim dizel olsaydı kesinlikle İ30 olabilirdi, çünkü hyundai dizel motoru gayet iyi, ama benzinli motorsa hiç şansı yok, birisi astra için sesli içeriye motor sesi alıyor falan demişte alakası yok cam falan açık kalmıştır belki, astra gayet sessiz içeriye motor sesi yol sesi almaz, sadece belli bir yüksek hıza ulaştıktan sonra rüzgar sesi vardır oda C sınıfı tüm araçlarda olan bir kusur daha sessiz olacaksa D segmenti araçlar olabilir...

    Tekrar hayırlı olsun zaten i30'u seçseydiniz aklınız her zaman Astra'da kalırdı diye düşünüyorum...
  • Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin Astra ailesine hoşgeldiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyrell

    quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Otu ,anteni ,kici , herseyi.
    genel anlamda ,bi i30 bu !!!
    Golf ve astra gibi araclar herseyiyle ondan ustun cikar;digerlerinden ise bikac ozelligi ustun cikar i30 un.
    bunun subjektifi budur ; 2020 dende bahsetsek durum degismez.

    Corolla yada auris farketmez C sinifina ornek verdim;
    yine ayni sekilde civicin hb si sedani farketmez.

    Kore herzaman Japonun arkasindan gider; arabadada boyle diger herseydede.
    Tersanelerinde kendileri bile Kore mali parca kullanmazlar Japonu onerirler


    Yorumunuzu tekrarlamışsınız ve maalesef sorularımı okumadan yazdıklarınızı tekrar etmişsiniz;belki de okudunuz ama tüm bu soruları cevaplamak sizin için zun ve yorucu olacaktı,siz de haklısınız...

    Tecrübelerim zamanın herşeyi göstereceğini söylüyor,kim daha global düşünürse,dikkat edin Türkiye ile sınırlamıyorum,o gelişimine devam edecek ve pastadan daha büyük pay alacak.Sizin beğenmediğiniz bir otomobildir belki;Elantra(bir Kore'li olması sebebiyle örnek verdim),dünyada 2011 yılında 1.000.000 adetten fazla satmıştır.Onu alanlar Golf veya Astra'dan iyi olduğu için değil kendilerine göre sebepleri oldukları için tercih etmiştir.İşte zamanında Toyota ve Honda böylesi bir durumdayken 'nasılsa araçlarımızı herkes alıyor' diyerek giderek daha sıradan,daha rekabet gücü düşük otomobiller üretmişleridir.Neden hala düşük hacimli turbo motorları olmadığını açıklamadılar,DSG veya EDC benzeri şanzımalardan neden uzak durduklarına dair bir bilgi yok ve onlar 'Japon' ! Dünya devleri değil mi?!

    Golf ve Astra'yı hatta Focus'u örnek verirken,'bu araçlar sınıfları için referans olabilecek otomobillerdir' dedim,bunu daha önce de yazdım.Ama Opel'de ön kapı trimine dokunup hissetiğiniz duyguyu,bir de arka kapı plastiğinde hissediyor musunuz? 1.3 hacimli dizel motorun aracın neredeyse 1.5 tonluk ağırlığının altında ezildiği belli değil mi? Hala çift kavramalı şanzımanı sunamıyor olmasına ne demeli? Bunu başka bir firma yapsa olabilir ama sınıf liderliğine oynayan Astra bunu yapmamalı.
    Golf;neden bu sene sonu itibarıyle tamamen yenilenecek? Çünkü önceki nesli makyajladı ve insanlara yeni gibi gösterdi,sonra bunu açıkça söyledi;'tamamen yenilemeye zamanımız yoktu çünkü rekabet edememeye başlamıştık' diye.Aynen yeni Passat'da yaptıkları gibi yürüyen aksama hiç dokunmadılar,sadece kabuğu yenilediler.Elbette TSI,DSG teknolojilerine birşey söylenemez ama DSG zaten VW çatısı altındaki Bugatti'nin ürünüdür,maliyetleri düşürmek adına şuan tüm markalarında kullanılır hale gelmiştir.Şunu da belirtmek isterim;2010 yılında şirkete D sınıf bir araç alacağımızda hiç düşünmeden Passat 1.4 TSI DSG demiştim çünkü kağıt üzerinde de,yol üzerinde de mantıklıydı.Problemi yok mu,elbette var;1. senenin sonunda yaklaşık 3.000TL.lik parçası garantili olduğu için değişmiş ve 2 senede 4 kere güncellenmiş DSG si var,garanti süresi bitince insan tedirgin olmuyor değil...

    Konu otomobilse aynı sınıf ve kasaya sahip araçlar,elbette piyasaya sürülmüş araçlar yenilik olarak denk olmalı,kıyaslanmalıdır.Autocar dergisinin yaptığı gibi Civic,Elantra ve Corolla'yı karşılaştırmak Corolla'ya haksızlıktır çünkü artık yenilenmesi gereken bir araçtır.Elantra'yı da Civic'i de denedim,araştırdım,okudum;şu çok açık;Elantra ne kadar gelişmişse,Civic o kadar gerilemiş.Maalesef bu gerçek.Önceki kasaya sahip insanlar şuan yeni Civic almak için hiç istek duymuyorlar,neden duysunlar ki?Yapılan testler de bunu çok net anlatıyor,bu arada yurtdışında Civic'in Elantra'dan daha pahalı olduğunu belirtelim.Hyundai'nin Türkiye'deki fiyat politikasını eleştirenlerden biri de benim.

    Kore'yle uzun zamandır ticaret yapan biri olarak sizi şunu söyleyebilirim;hiç hafife alınacak adamlar değil.Çinliler kadar çalışkan,Japonlar kadar hedefe odaklılar.O sebeple bugün burada insanlar Hyundai-VW(Golf) tartışması yapabiliyorlar.Bu da onların nereye geldiklerinin bir göstergesi.

    Sizin yorumlarınıza saygı duyarım,benim sorularıma burada olmasa bile siz herhangi bir zaman araştırmada bulunup bazı bilgileri verirseniz forumda subjektif değil objektif yorumlarda bulunmak birçok insan için faydalı olacaktır diye düşünüyorum.

    Burada daha konuyla ilgili ilgisiz birçok şeyle insanları meşgul etmek istemem;25 sene önce dashboard'ı sökülmüş bir Toyota'nın önünde boydan boya bir çelik boru vardı,görevi yolcu bölmesini korumak olan bu boruyu Toyota zahmet edip galvanize dahi batırmamıştı.Sorduğumda;usta,ki Adana'nın sayılı kaporta ustalarındandı,'Japon işte' diye cevaplamıştı.Bakın şimdi burada neleri tartışıyoruz.Daha da çok örnekler verilebilir.

    Amacım hiçbir zaman kimseyle tartışmak veya eleştirmek değildir,üslubumdan da bu çok net bellidir.

    Saygılarımla...

    DSG vwnin ingiliz bir firmayla beraber gelistirdigi sanzimandir bugattinin bise urettigi yok bugattide kullanilan DSG normal vw lerde kullanilan dsg nin cok cok gelistirilmisi bugattinin her seyi civatasina kadar vwnin maliyetinde

    Bugatti VW'nin çatısı altında ne demektir?Onu zaten belirtmiştim,yazıda da mevcut...

    Birçok firma VW,BMW veya başka bir firmayla iş yapabilir;o zaman burada şu Garret'in kime turbo ürettiğinden,ZF'nin kime şanzıman verdiğinden de bahsedelim.

    DSG ilk geliştirilmeye başlandığı zaman 2004-2005 yılllarında hayata geçen Veyron projesiyle ortaya çıktı.Maliyeti yüksekti,o sebeple bu araçta kullanılması uygun görüldü.Sonrasında diğer VW grubu araçlara adapte edildi.

    İyi bir araştırmayla bunların hepsine ulaşabilirsiniz...




  • i 30 çok hızlı girdi hayırlısı , ama astra daha baskın bence.
  • i30 un euroncap sonuçlarını merakla bekliyorum
  • i30 ikinci ele düşse de ucuza alıp binsek
  • bu iki araba arasında kalsam ben yeni i30 alırdım nıye dersenız hem fıyat olarak uygun opele gore hem daha genıs daha ferah bır araba astraya gore yeni i30 un arka koltuktakı saft tuneli daha alcak arkaya 3 kısı rahatlıkla oturur astrada 2 kişi anca oturur bide astraya arka tarafa gırıs cıkıslar sorunlu kapının acılma acısı cok dar ınıp bınerken ınsan ıkı buklum dort kat oluyor resmen bel fıtıgı olanlara astra tavsıye etmem normal karı koca ya astra rahatlıkla yeter ama cocuklu aılelere yeni i30 almalarını onerırım
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.