Şimdi Ara

Yeni Jetta aldim ve izlenimlerim (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
14.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RW

    Sitesindeki resimlerde aracın içi açık renk gözüküyor,bütün araçların içi bu renkte mi yoksa,siyah olanları da mevcut mu?


    Aracımızın dış rengi beyaz ve comfortline, içide yanları deri ortası çizgili gri siyah cok hos ve kullanımı sorunsuz (cocuk bisey doktu vs)bir döseme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeY
    7ileri jettada, 8ileri audide de vites gecisler hızlı. benim kullandıgım trafikler genelde dur kalk bol olan yerler degil. Bu nedenle bu solediginize bir kez bile rastlamadım. Eger ki arac hemen 2 lesin istemiyorsanız. Edc de olmayan S konumuna alırsınız vitesinizi, yada manuele, böle bir sorunda yasamazsınız. Ki bunu ben sorun olarak dahi görmüyorum. Arac alacak arkadaslarında kafasını karıstırmanın pek mantıgı yok derim. Zira bunun altenatifi olabilecek ve rahatsız olmamanızı saglayabilecek bir sistem de gösterebileceginizi zannnetmiyorum. Otomatiklestirilmis sanzumanların hali ortada. Rahatsız olunacak vites gecisi derseniz onları örnek gösterebilirsiniz. Viteslerin düsük devirlerde hızlıca gecmesi gerekiyor ki ekonomik bir sürüs gerceklessin, yoksa hem otomatik olacak hem ekonomik olacak hem dizel olacak yok öyle birsey. Söyledigim gibi zaten bundan rahatsızsanız S mod yada manuel mod emrinize amade bekliyor. Forumda bunu topic yapıp aracın özrü gibi göstermenin mantıksız oldugunu savunuyorum. Herkesin görüsünede saygı duyuyorum bunlar benim tecrubelerim...

    Kimsenin kafasını karıştırmak gibi bir niyetimiz yok. Sadece alacak arkadaslar bu tip bir şeyle karşılaşacağını bilsin diye yazıyoruz. Günde 3 saatini köprü trafiğinde geçirdiği için otomatik alan bir arkadasın bu sıkıntıyla karşılaştığını düşünsenize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeY
    7ileri jettada, 8ileri audide de vites gecisler hızlı. benim kullandıgım trafikler genelde dur kalk bol olan yerler degil. Bu nedenle bu solediginize bir kez bile rastlamadım. Eger ki arac hemen 2 lesin istemiyorsanız. Edc de olmayan S konumuna alırsınız vitesinizi, yada manuele, böle bir sorunda yasamazsınız. Ki bunu ben sorun olarak dahi görmüyorum. Arac alacak arkadaslarında kafasını karıstırmanın pek mantıgı yok derim. Zira bunun altenatifi olabilecek ve rahatsız olmamanızı saglayabilecek bir sistem de gösterebileceginizi zannnetmiyorum. Otomatiklestirilmis sanzumanların hali ortada. Rahatsız olunacak vites gecisi derseniz onları örnek gösterebilirsiniz. Viteslerin düsük devirlerde hızlıca gecmesi gerekiyor ki ekonomik bir sürüs gerceklessin, yoksa hem otomatik olacak hem ekonomik olacak hem dizel olacak yok öyle birsey. Söyledigim gibi zaten bundan rahatsızsanız S mod yada manuel mod emrinize amade bekliyor. Forumda bunu topic yapıp aracın özrü gibi göstermenin mantıksız oldugunu savunuyorum. Herkesin görüsünede saygı duyuyorum bunlar benim tecrubelerim...

    Kimsenin kafasını karıştırmak gibi bir niyetimiz yok. Sadece alacak arkadaslar bu tip bir şeyle karşılaşacağını bilsin diye yazıyoruz. Günde 3 saatini köprü trafiğinde geçirdiği için otomatik alan bir arkadasın bu sıkıntıyla karşılaştığını düşünsenize.


    Düşük hızda durmaya yakın tekrar hızlanırken ya da yavaşlayarak durmaya yakın zamanlarda 1. ve 2. vites arası oluşan tereddüt bütün dsg ve powershift çift kavramalı şanzımanlarda var. Alışmak gerek.




  • Ben sustum zaten artık. Alışmaya çalışıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raskhupool

    smiley azizim aracın rodaj suresi ile ilgili bir bilgi vermediler mi? bildiğim 2000 km ye kadar sakin kullanılmalı.. yanılıyor muyum.?. yoksa ben mı cok sefkatlı davranıyorum araca?

    ***Valla arkadaşlar bu rodaj konusuna çok takmayın bence. Yeni nesil araçlar çok daha ileri teknoloji yardımıyla üretiliyorlar. 15-20 yıl önceki araçlar gibi motor parçalarında çapak vs. olması söz konusu olamaz. Bu durumda motor parçalarının birbirine alışması süresi çok az oluyor. Ayrıca her araba fabrikada üretim bandından indikten sonra test pistlerinde test edilerek yeterince devirli kullanılıyor.
    ***Tabi bu demek değildir ki arabanızı 5000-6000 d/d da kullanın. Benim demek istediğim aracınızı çok kağnı gibi kullanmanıza gerek yok arkadaşlar.

    ***Bunların hepsini geçtim... Ro-Ro gemisi araçları indirmek için limana yanaştıktan sonra araçlar bağları çözülüp indirmek için hazır hale getiriliyor. Daha sonra gemiden indirip parka götürmekle görevli arkadaşlar sıfır km deki bu araçları oldukça performanslı kullanıyor merak etmeyin. Bu arkadaşlarla birlikte limanda 1 gün vakit geçirip 1200 arabanın 8 saatte indirilişini yakından izledim(gemi içi,gemi dışı). Yani o araçları nasıl kullandıklarını görseniz sıfır araba almazsınız.. Patinaj çektirmeler, el frenini çekip kaydırmalar vs.. Saygılar




  • 6600 km'ye geldim .. Motorumuz(3 ps düşük olması dışında ) şanzımanımız jetta 1,6 dsg-7 le aynı...

    1-2 vites geçişlerinde felan öyle silkelenme felan yaşamadım. Sadece park yerinden çıkışta çok dik bir yokuş çıkıyordum.. DSG vitesi 2'ye almışdı sonra araç birden yavaşlamaya başladı. Panik oldum sonra D1. vitese geçtikten sonra topladı... Zaten DSG karakteri gereği hız yada devir gerektiği kadar düşmeden alt vitese geçmiyorki... DSG dünyanın en iyi 2 şanzımanı arasında... EDC felan rakip bile olamaz.. Arkadaşın dediği gibi eğer D mod çok bozuyorsa S mod yada manuel de kullanılabilir... D emo SG arilerde çare tükenmez yani

    Hele DSG kullandıktan sonra otomatikleştirilmiş şanzımanları felan asla kullanamazsınız.. Ben kullanamadım (Opel Corsa MTA) . Dedimki eğer otomatik vites böyle olacaksa manuel olsun daha iyidir... Bir otomatik vites 5 saniyede vites değiştirirmi? otomatikleştirilmişler öyle yapıyor işte.. Hele gazı topuklayınca vites değiştirememesinden bahsetmiyorum bile... Kabus gibi bişey... Hani MTA kullanan arkadaşlara da ayıp olmasın ama... Kusuruma bakmasınlar gerçek böyle ama..




  • 2 aydır Jetta 1.6 TDI Comfortline DSG sahibi olarak ben de ilk izlenimlerimi anlatıyım...
    Aracım derin siyah, içi bej.
    Standart Comfortline'a göre 17 Jant + Spor süspansiyon ve Cruise ekstrası var
    Yağmur sensörü, Coming-leaving home, kendiliğinden kararan dikiz aynası yok.

    Beğendiklerim...
    1-) TDI + DSG ikilisi muhteşem. Motor 105 beygir güç üretiyor ama DSG sayesinde sanki kaputun altında 120-130 beygir yatıyormuş hissi veriyor ve
    3. vitesten sonra motor sesi hemen hemen hiç yok.
    2-) Tasarım mükemmel (tabi bu göreceli ama benim fikrim böyle) 17 Jant çok iyi olmuş ama asıl görüntüyü güzelleştiren spor süspansiyon.
    Araba bu süspansiyon sayesinde bayaa basık duruyor. Yalnız kesinlikle beyaz veya siyah alınmalı, diğer renkler arabayı göstermiyor.
    İç tasarım ve kaliteyle ilgili çok eleştiri var ama ben pek katılmıyorum, ancak içinin bej olması aracı olduğundan kaliteli hissettiriyor. O yüzden
    çocuk yoksa döşeme rengi olarak beji tercih etmenizi öneririm.
    3)Yakıt tüketiminden oldukça memnunum, 7 lt - 100 km civarı yakıyor, ama henüz şehir dışına çıkmadım (2000 km'de aracım)
    4)İç mekan genişliği gayet yeterli, bagaj ise hayvan gibi desem yeridir :)
    5)Harika yol tutuş ve direksiyonun tepki süresinin kısalığı insanı bazen çılgınca şeyler yapmaya itse de, başınız sıkıştığında sizi kurtaracağının
    sinyallerini hemen alabiliyorsunuz.
    6) Ben aracı 58.500'e aldım, şu an 61.000 tl veren var. Bu da VW nin 2. eldeki gücünü gösteriyor.

    Eksik gördüğüm tarafları yazmadan şimdiye kadar yazdıklarımı bi daha okudum ve araba alırken düşünülen ilk 6 maddeden;

    -Performans
    -Tasarım
    -Tüketim
    -Ferahlık
    -Güvenlik
    -2. eldeki gücü

    çok memnum olduğumu farkettim. Tabi ki eksikler var ama siz de bu 6 madde olmazsa olmaz diyorsanız Jetta' ya sonuna kadar kefilim.
    Şimdi gelelim negatif yanlara.

    1) Doğruya doğru Comfortline donanım çok zayıf, highline almanızı tavsiye ederim. Yağmur - Far sensörü, dijital klima, dokunmatik ekran, otomatik katlanır aynalar, Xenon, navigasyon vs. vs. vs., bunların hepsi Megane'da var mesela.
    2) Yalıtım çok başarılı değil, motor sesi duyulmuyor ama, yol ve rüzgar sesini bayağa duyuyorsunuz.

    Çok uzattım özetliyim...

    Kafasında Jetta alıyım mı almıyım mı diye soru işaretleri olanlar, bu araba kesinlikle alınır ama,

    !.6 TDI DSG Highline Şeker Beyaz veya Derin Siyah (Döşeme bej)+ 17 Jant-Spor süspansiyon + para yeterse Sunroof...




  • Arac ilk 700 km yaptikdan sonra eve yaklasinca plastik, kablo yada vs isininca bir koku cikar(ozellikle belirteyim isinma kokusu yanma degil). Gece araci o sekilde park ettim. sabah olunca tekrar bindim ve biraz hareketden sonra kaloriferde acdim bu sefer iceriye yanmis plastik, kablo belkide yag gibi bir koku geldi. hemen servise gittim (yurtdisinda da garantili servis hizmet veriyorlar arac trden olsa dahi). yanasir yanasmaz koklattim elemana tmm dedi frenlerden geliyor, cok hiz yaptin sonra ani fren yaptin. mumkun olamayacagini soledim. araci lifte aldilar komple kontrol edildi. turboda fazla yag olabiliyor belki o falan bisey dedi. aracin guvende oldugunu, suruse engel bir durum olmadigini soledi. 1 hafta devam edin olursa gelin dedi. ciktim ordan bir daha koku gelmedi. yeni kullanicilar sizlerde bole bir sey yasandimi acaba???
    simdiden cevaplar icin tesekkurler
    kazasiz belasiz gunler dilerim
  • Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız, belasız kullanın inşallah.

    Ben de bugün Fenerbahçe Stadyumu altındaki Erel'e Jetta 1.6 DSG Highline için baktım, Kasım'a gün veriyorlar :)

    Sormak istediğim,
    Depoyü fullediğinizde RANGE kaç gösteriyor?

    Tabi bu veri, depoyu doldurmadan önceki ortalama yakıt tüketimi verisine göre değişir sanıyorum, ama görüdüğünüz bir rakam varsa paylaşabilir misiniz?

    Teşekkürler.
  • 7 ileri kurutip sanzumanda
    1 . Vitesten 2 vitese cikarken,garip bir hirilti duyuyorsaniz dikkat edin hemen servise goturun.buyuk ihtimalle klasik dsg problemi ucretsiz degismesi gereken bir parca var.
    Esimin passatinda 25 binde sanzuman indi cunku.
    Cok kobustum servislerle hatta auidideki arkadasim yapacak birsey yok.bu sanzumani ureten firma bile kabul etmis durumda bu yeni tip dsg deki problemi ancak ne yazikki degistirelecek bir durum degil.kimilerinin canini sikiyor artik.Ancak siz siz olun dogusun kullanici hatasi gibi safsatalarina kanmayin
    7 ileri dsg ler boyle malsef en azindan 10 tanesinden 3 tanesi
  • yeni Jettalarda ön kaputu açınca amortisör mu tutuyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r_samur

    yeni Jettalarda ön kaputu açınca amortisör mu tutuyor?

    demir cubuk var, amartisor yok
  • merhaba öncelikle bu başlığı açtığın için teşekkürler büyük eksiklikti, ben aracı ocak ayında teslim aldım, 17 jant ve hız sabitleyici var, bende cam filmi taktırmayı düşünüyorum kaça maloldu ve kaç numara film taktırdın 1 ile 2 arasında karasız kaldım 1 numara çok açık 2 numarada trafikte sorun olur mu diyorum birde ceza yemiyelim
  • dizel yakıt tüketimi ve se olayı nasıl acaba arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeY


    quote:

    Orijinalden alıntı: r_samur

    yeni Jettalarda ön kaputu açınca amortisör mu tutuyor?

    demir cubuk var, amartisor yok


    çok basit bir ayrıntı ama bence amortisor olmalı 2011 vw de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeY

    Arac ilk 700 km yaptikdan sonra eve yaklasinca plastik, kablo yada vs isininca bir koku cikar(ozellikle belirteyim isinma kokusu yanma degil). Gece araci o sekilde park ettim. sabah olunca tekrar bindim ve biraz hareketden sonra kaloriferde acdim bu sefer iceriye yanmis plastik, kablo belkide yag gibi bir koku geldi. hemen servise gittim (yurtdisinda da garantili servis hizmet veriyorlar arac trden olsa dahi). yanasir yanasmaz koklattim elemana tmm dedi frenlerden geliyor, cok hiz yaptin sonra ani fren yaptin. mumkun olamayacagini soledim. araci lifte aldilar komple kontrol edildi. turboda fazla yag olabiliyor belki o falan bisey dedi. aracin guvende oldugunu, suruse engel bir durum olmadigini soledi. 1 hafta devam edin olursa gelin dedi. ciktim ordan bir daha koku gelmedi. yeni kullanicilar sizlerde bole bir sey yasandimi acaba???
    simdiden cevaplar icin tesekkurler
    kazasiz belasiz gunler dilerim


    selam motorlarımız aynı olduğu için cevap veriyorum..

    Gerçekten bu kokuyu motoru açtığımda duydum. Nevarki arabanın içine böyle bir koku gelmedi hiç.. Aracın motor ve iç mekan arasındaki yalıtım malzemesiyle ilgili bir problem olabilir...kalorifer borularında motorun içindeki havayı araba içine taşıyan bir delik olabilir...

    2004 yılında palio almıştım. Benzer bir sorunu onla yaşamışdık. Motorla iç kabin arasındaki keçe anlamadığımız bir sebeple şıp şıp erimeye başladı.Ayrıca kaloriferden aracın içine tarif ettiğiniz koku giriyordu... Bu bir kere olup sonradan olmayan bişey değil.Bir kere olursa bundan sonra da olması lazım. Yani bundan sonra olmadı deyip sorunu ötelemeyin Kışın sert soğuklarda kaloriferi açtığınızda yine aynı tabloyla karşılaşabilirsiniz.Servise söyleyin çözüm bulsunlar.

    Fiat çözüm bulamamışdı ama zaten Fiat servisleri genel anlamda başarısız. tabi bu tip karmaşık problemlerden bahsediyoruz. Yoksa motor yağını suyunu dedem de değiştiriyor...
    Nevarki dobloların senkromeç hatası hala servisler tarafından düzeltilemiyor örnek olarak yani....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r_samur

    yeni Jettalarda ön kaputu açınca amortisör mu tutuyor?



    Hayır, inanılması güç ama maalesef yeni Jettaların kaputunda amortisör yok. Eşek ölüsü gibi kaput oturuveriyor kucağınıza.

    BKZ:http://forum.donanimhaber.com/m_46171880/tm.htm

    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirxanthos -- 21 Nisan 2011; 9:23:01 >
  • Sitede gündüz farı comfortline için standart diyor...Benim aldığım teklif formunda gündüz farı gözükmüyor..Sitedeki bilgiler eski mi? Gündüz farı teklif formuna yazılmamış olsa bile arabada olabilir mi?
  • Gündüz farı tüm modellerde standart.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasear_tr

    Sitede gündüz farı comfortline için standart diyor...Benim aldığım teklif formunda gündüz farı gözükmüyor..Sitedeki bilgiler eski mi? Gündüz farı teklif formuna yazılmamış olsa bile arabada olabilir mi?
  • Hayırlı olsun......
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.