Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
553.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Okn.Ky

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    yeni ceed'ime 3 gün önce kavuştum, lastik sesi dışında çok memnunum
    lastik sesinin hankook lastiklerden kaynaklandığını düşünüyorum, aranızda lastikle değiştiren var mı?
    soruna çözüm oldu mu?

    biz bayiden çıkıp direk mıchelın lastik taktırdık. evet aradaki farkı büyük ölçüde hissedebiliyorsunuz.

    hocam ne kadar oldu size maliyeti?

    300 tl fark ödedik kardeş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okn.Ky

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Okn.Ky

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    yeni ceed'ime 3 gün önce kavuştum, lastik sesi dışında çok memnunum
    lastik sesinin hankook lastiklerden kaynaklandığını düşünüyorum, aranızda lastikle değiştiren var mı?
    soruna çözüm oldu mu?

    biz bayiden çıkıp direk mıchelın lastik taktırdık. evet aradaki farkı büyük ölçüde hissedebiliyorsunuz.

    hocam ne kadar oldu size maliyeti?

    300 tl fark ödedik kardeş

    Çok iyiymiş valla böyle birşeyin olabildiğinden haberim olsaydı bende değiştirirdim arabanın üzerinde gelen lastikler çok yol sesi alıyor. Acaba şimdi değiştirsem bana maliyeti ne olur... 4 michelin lastik en azından 1000 tl tutacaktir...




  • en iyisi biraz daha bekleyip görmek yakıt değerlerini,çünkü araçlar çok yeni.düz 6lt yakarken, otomatik 6,5 lt ilginç.elbette gaz fren gidersen yakar ama sakin kullanımdan da kastımız tin tin gidip minibüslerden makas yemek pahasına d atasarruf yapılmaz.Ayrıca araçlar artık euro5 normu gereği partikül filtreli ve yakıtlarımızın kalitesi de ortada.partikül demek;kötü yakıtta az da olsa jenere edebilmek için ciddi yakıt tüketimi demektir.eski euro3 dizel motorlara bakarsak çok ciddi az yakıyordu,ama işin içine partikül girince opel,PSA grup araçları şu an inanılmaz fazla yakıyor.o yüzden bu değerlere şaşırıyorum mazur görün,bir defa zorlanarak alacağım ve uzun süre bineceğim bir araç olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet050

    Çok yakıyor diyenleri ben de anlamıyorum, merak ettik ve gittik cumartesi günü test sürüşü yaptık arabanın sınırlarını zorladık 8,2/100 dü.
    Akabinde yakıt km sini sıfırladık, sakin bir kullanımla da 6,1/100 dü.(110 u geçmedik)
    İki test de 15 km lik parkurda şehir içi şehir dışı yapıldı, araç otomatik vites dizel yeni ceed.
    Arkadaşımdaki 1.5 dci 105 bg. lik düz vites fluence ın karma değerleri 5,9/100 hadi gel de şimdi çok yakıyor de
    Kullandığımız araç 1.6 lık 130 beygirlik bir araç el insaf diyorum
    Not: Test aracı 3200 km deydi.



    Hocam Ş.içi trafik var ş.içi trafik var istanbulda hangi güzergahta 15 km kullandın bu tüketimi elde ettin 15 km lik sürüş yaptıgın bayii adını verirsen bende c.tesi bi uğrayayım.

    Tabi ki, izmir özdemirler.




  • Şunu da belirtmek isterim, bu araç bayağı ilgi çekiyor; çok güzel dolu dolu bir araç yapmış koreliler.
    Motoru kendi motorları, çeliği kaportası kendi çelikleri gönül rahatlığıyla alınabilir.
    Kazasız belasız sürüşler dilerim herkese...
  • ygt07 merhaba, sana özelden de yakıt tüketimimi mail atmıştım, gruba da güncel bilgileri gönderiyorum:

    Concept Dizel Otomatik için güncel yakıt durumum;
    Ş.Arası 1450km 6,4lt (klima hep açıktı, motor açılsın diye değişken devirli kullanım)
    Ş.İçi 1364km 8,5lt (gerçek şehiriçi kullanım, bol bol dur kalk)
    Toplam 2814km 7,4lt

    Kullandığım şirket aracım Renault Fluance dizel düz vites, benzer ş.içi trafikte yakıtım 7,8 litredir.

    ygt07 sana tavsiyem yakıt tüketimine bu kadar dikkat ediyorsan düz vites al zira gözün hep yol bilgisayarında olacak, aracın keyfini süremeyeceksin.

    Ben de daha önce yakıt konusuna bu kadar taktığım için 2011 model Opel Astra Classic'i satarak dizele geçtim; Ceed ile bu kadar takmıyorum yakıt olayını..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakın takip

    ygt07 merhaba, sana özelden de yakıt tüketimimi mail atmıştım, gruba da güncel bilgileri gönderiyorum:

    Concept Dizel Otomatik için güncel yakıt durumum;
    Ş.Arası 1450km 6,4lt (klima hep açıktı, motor açılsın diye değişken devirli kullanım)
    Ş.İçi 1364km 8,5lt (gerçek şehiriçi kullanım, bol bol dur kalk)
    Toplam 2814km 7,4lt

    Kullandığım şirket aracım Renault Fluance dizel düz vites, benzer ş.içi trafikte yakıtım 7,8 litredir.

    ygt07 sana tavsiyem yakıt tüketimine bu kadar dikkat ediyorsan düz vites al zira gözün hep yol bilgisayarında olacak, aracın keyfini süremeyeceksin.

    Ben de daha önce yakıt konusuna bu kadar taktığım için 2011 model Opel Astra Classic'i satarak dizele geçtim; Ceed ile bu kadar takmıyorum yakıt olayını..

    zaten gözüm hep bilgisayarda anlamıyorum bişey dediğin gibi kullanımdan.ama düz vitesini denedim test aracı,yüksek devirde vites değiştirirken debriyaja basınca inanılmaz bir sürtünme ve sertleşme var volant kaynaklı.Servis de kabul ediyor çok dikkat ederim buna çünkü 10 senedir dizel araç kullandım çok değiştirdim,yüksek torkun maalesef zararı baskı ve volant olarak birze geri dönüyor.Sürtünmenin ve sesin ZARARI VAR MI DERSEN HAYIR YOK,80.000KM'YE KADAR BİN BİR ŞEY OLMAZ.AMA İLERLEYEN KİLOMETRELERDE DAHA ÇOK SES VE SERTLEŞME OLUYOR BU DA KONFORDAN ÖDÜN VERMEYE GELİYOR.BEN DE ÇOK DİNLERİM DELİRİRİM O BAKIMDAN DÜZÜ ELEDİM.OTOMATİK DEDİM.SADECE BENİ ŞAŞIRTAN KATOLOG VERİSİ 7.2 İKEN Kİ GÜNÜMÜZDE ARAÇLAR KATOLOG VERİLERİNDEN EN AZ 1 LT FAZLA YAKAR YAKIT KALİTESİNDEN DOLAYI,NASIL 6'LARDA YAKTIRILIYORŞEHİR İÇİNDE ALLAK BULLAK OLDUM YANİ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Okn.Ky

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Okn.Ky

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    yeni ceed'ime 3 gün önce kavuştum, lastik sesi dışında çok memnunum
    lastik sesinin hankook lastiklerden kaynaklandığını düşünüyorum, aranızda lastikle değiştiren var mı?
    soruna çözüm oldu mu?

    biz bayiden çıkıp direk mıchelın lastik taktırdık. evet aradaki farkı büyük ölçüde hissedebiliyorsunuz.

    hocam ne kadar oldu size maliyeti?

    300 tl fark ödedik kardeş

    Çok iyiymiş valla böyle birşeyin olabildiğinden haberim olsaydı bende değiştirirdim arabanın üzerinde gelen lastikler çok yol sesi alıyor. Acaba şimdi değiştirsem bana maliyeti ne olur... 4 michelin lastik en azından 1000 tl tutacaktir...

    bize sıfır maliyetini hesaplayarak verdi zaten. 210 tlydi mıchelın lastik.




  • beyler bu aracı alan yokmu??? ,,, yoksa alıpta sandıkta saklayanlar mı var bayramlarda giyinip kuşanıp binmek üzere sadece BAYRAMLIK CEED?! mi dir bu araç.............. aracın piyasa çıktığı haziran ayından beri 4,5 milyon nüfuslu ankarada daha bi tane yeni ceed görmedim....

    yalnız şu KİA nın GENEL MERKEZ tarafından tüm bayilere söylenen minimal araç /minimal satış = yemin edilen rakamdan aşağı araç bırakmama stratejisi ile ben yine zor görürüm bu ceed'i sokaklarda......

    insanlar 48'i vermek istemiyor....... çünkü 45'e 1.2 benzinli comfort jetta alırım ,,,, 3 ay beklerim ama eninde sonunda vw sahibi olurum diyen çok kişi var....... ( 3 puanlık ÖTV artışından sonra halen 48'e bırakıyorlarmı bilmem concept dizeli)

    ama şu ÖTV artışı olmasaydı ,,,,, ve üzerine birde şok aralık kampanyalarıyla 45.500-46000 TL ye concept manuel kia ceed verselerdi ,,,, o zaman jetta dan daha iyi araç aldım hem dizel,, hem 128 beygir,, hemde 260 tork diyerek mutlu olan 100 kişi gelir buraya yazardı,,,,,,, üstelik iç işçiliği daha iyi olan bir kia......

    ama fiyatın benzinli jetta dan 2500 lira fazla ise ,,,,,, dizel de olsan torkun daha yüksek de olsa,,,, iç işçiliğin daha da iyi olsa ....... bu ülkede insanlar maalesef gidip 2500 TL aşağısına 1.2 jetta alır....

    FİYATINI bi şekilde ne yapıp edip 45.000 bin barajına indiremediğin sürece vw'i renault'u çökertemezsin......

    (boşa yazdım biliyorum .... adamşların 50 araç 100 araç satalım diye bir dertleri yok zaten ...... 7 ila 11 araç aylık kotalarını doldurmaya yetiyor sanırım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joliva

    beyler bu aracı alan yokmu??? ,,, yoksa alıpta sandıkta saklayanlar mı var bayramlarda giyinip kuşanıp binmek üzere sadece BAYRAMLIK CEED?! mi dir bu araç.............. aracın piyasa çıktığı haziran ayından beri 4,5 milyon nüfuslu ankarada daha bi tane yeni ceed görmedim....

    yalnız şu KİA nın GENEL MERKEZ tarafından tüm bayilere söylenen minimal araç /minimal satış = yemin edilen rakamdan aşağı araç bırakmama stratejisi ile ben yine zor görürüm bu ceed'i sokaklarda......

    insanlar 48'i vermek istemiyor....... çünkü 45'e 1.2 benzinli comfort jetta alırım ,,,, 3 ay beklerim ama eninde sonunda vw sahibi olurum diyen çok kişi var....... ( 3 puanlık ÖTV artışından sonra halen 48'e bırakıyorlarmı bilmem concept dizeli)

    ama şu ÖTV artışı olmasaydı ,,,,, ve üzerine birde şok aralık kampanyalarıyla 45.500-46000 TL ye concept manuel kia ceed verselerdi ,,,, o zaman jetta dan daha iyi araç aldım hem dizel,, hem 128 beygir,, hemde 260 tork diyerek mutlu olan 100 kişi gelir buraya yazardı,,,,,,, üstelik iç işçiliği daha iyi olan bir kia......

    ama fiyatın benzinli jetta dan 2500 lira fazla ise ,,,,,, dizel de olsan torkun daha yüksek de olsa,,,, iç işçiliğin daha da iyi olsa ....... bu ülkede insanlar maalesef gidip 2500 TL aşağısına 1.2 jetta alır....

    FİYATINI bi şekilde ne yapıp edip 45.000 bin barajına indiremediğin sürece vw'i renault'u çökertemezsin......

    (boşa yazdım biliyorum .... adamşların 50 araç 100 araç satalım diye bir dertleri yok zaten ...... 7 ila 11 araç aylık kotalarını doldurmaya yetiyor sanırım)



    Neden fiyat düşürsün? Fiat , Citroen, Renault hatta VW çok mu kaliteli Kia'dan? VW milletin ağzına ettikçe değer kazanıyor. Araç alacağım, opsiyon ekletmek istiyorum, keyifleri yeterse 3 ay süre veriyorlar, yoksa sipariş bile açmıyorlar. Çok mu zor Doğuş Oto'nun araç getirip stoklaması. Getir sunrooflusunu, sis farlısını dursun elinde hazır, satın alan çıkmayacak mı sanki? Ama yok adamlar müşteriyi sallamıyorlar bile. Bizim millete de bu davranış müstahak ki millet VW diye yanıp tutuşuyor.
    Eşimle birlikte abartısız onlarca araç baktık. C4-DS4, Civic, Corolla-Auris,Avensis, Insignia, Juke, Qq, Spo, Mini, Astra Sedan-HB, 1.16, vs. Hiç biri Ceed kadar içimize sinmedi ve hiçbirinin de Ceed'den çok üstün kalitede olduğunu düşünmüyorum. Üstelik en fazla donanım da Ceed'de...




  • k_t_destek ankara yollarında inşallah bizim aracı görürsün:) Ankara için sadece 2 adet KIA bayisi bence az..

    Fiyat araç alırken önemli boyut ancak benim aklıma takılan önemli bir nokta, Çelik Motor genel olarak KIA markası için agresif değil.
    Sebebini bilmiyorum, belki ülke kotaları düşük, hedefleri yüksek değil vs.

    Ceed pazara sunulduğundan beri temmuz ayı başında bir süre radyo reklamları döndü, arasıra da gazetede (haftada 1 ya da 2 kez) Mest Sürüşü adlı reklamları vardı.
    Ceed satışlarını arttırmak için insanların showroomda aracı görmelerine, içine binmelerine, test sürüşü yapmalarına ihtiyaç var.
    Ben de ciddi şekilde araç araştırmıştım, yeni kada Astra ve Juke arasında (ikiside benzinli, dizel otomatikleri yok) kalmışken bir gün Opan'da yeni Astra'ya baktıktan sonra şans eseri kapıdan çıkarken Ceed'i gördük. İlk görüşte etkilendik, aracın içini inceledik. 2 gün sonra test sürüşü yaptıki dizel otomatiğin mükemmel vites geçişini ve kaliteli dış ve iç dizaynı görünce aracı aldık. O gün şşans eseri aracı görmeseydim şu anda muhtemelen yeni astram olacaktı...

    Bu noktada insanlara aracı göstermeleri şart, bunun için de medya kullanılmak zorunda. KIA mevcut marka imajı ile otomatikman aracı satacak konumda değil, yatırım yapmak zorunda. Ceed ise yatırım yapmaya değer bir model. Geçenlerde Avrupa otomobil pazar rakamlarına bakmıştım, KIA Ceed 2012'desatış adetlerini 2011'e göre yükselten nadir araçlardan. Avrupa'da 2011 yılı sonuna kadar 430,000 adet üretilip satılmış.. Çelik motorun durumunu ve yatırımlarını bilemiyorum ancak yeni Ceed atağa kalkmak için çok uygun bir silah diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joliva

    beyler bu aracı alan yokmu??? ,,, yoksa alıpta sandıkta saklayanlar mı var bayramlarda giyinip kuşanıp binmek üzere sadece BAYRAMLIK CEED?! mi dir bu araç.............. aracın piyasa çıktığı haziran ayından beri 4,5 milyon nüfuslu ankarada daha bi tane yeni ceed görmedim....

    yalnız şu KİA nın GENEL MERKEZ tarafından tüm bayilere söylenen minimal araç /minimal satış = yemin edilen rakamdan aşağı araç bırakmama stratejisi ile ben yine zor görürüm bu ceed'i sokaklarda......

    insanlar 48'i vermek istemiyor....... çünkü 45'e 1.2 benzinli comfort jetta alırım ,,,, 3 ay beklerim ama eninde sonunda vw sahibi olurum diyen çok kişi var....... ( 3 puanlık ÖTV artışından sonra halen 48'e bırakıyorlarmı bilmem concept dizeli)

    ama şu ÖTV artışı olmasaydı ,,,,, ve üzerine birde şok aralık kampanyalarıyla 45.500-46000 TL ye concept manuel kia ceed verselerdi ,,,, o zaman jetta dan daha iyi araç aldım hem dizel,, hem 128 beygir,, hemde 260 tork diyerek mutlu olan 100 kişi gelir buraya yazardı,,,,,,, üstelik iç işçiliği daha iyi olan bir kia......

    ama fiyatın benzinli jetta dan 2500 lira fazla ise ,,,,,, dizel de olsan torkun daha yüksek de olsa,,,, iç işçiliğin daha da iyi olsa ....... bu ülkede insanlar maalesef gidip 2500 TL aşağısına 1.2 jetta alır....

    FİYATINI bi şekilde ne yapıp edip 45.000 bin barajına indiremediğin sürece vw'i renault'u çökertemezsin......

    (boşa yazdım biliyorum .... adamşların 50 araç 100 araç satalım diye bir dertleri yok zaten ...... 7 ila 11 araç aylık kotalarını doldurmaya yetiyor sanırım)



    ankarayı bilmem, trabzonda bu araçtan haziran başından bu yana 24 tane satılmış onu biliyorum...1,2 jettaya da bu arabayı almadan baktım, test ettim haziran başıydı, ekim kasım gibi araç gelir dediler, kapora 2500 TL, verseydim o kaporayı bide şimdi ötv yi kaptıracaklardı bana, 1,2 jetta düz yolda boşken fena gitmiyorda, 4 kişi, biraz bagaj birde kliman açıksa, araba resmen gitmiyor, yokuşlarda kliman açık olmasada arabada 4 kişiysen zorlanıyor...malzeme kaliteside ortada, parça fiyatıda...ben kia nın temsilcisi değilim, ancak araç ortada, bu aracı kimse şunlan bunlan rekabete gircem diye 45.000 TL ye bırakmaz, o yüzden 1,2 TSİ devam....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakın takip

    k_t_destek ankara yollarında inşallah bizim aracı görürsün:) Ankara için sadece 2 adet KIA bayisi bence az..

    Fiyat araç alırken önemli boyut ancak benim aklıma takılan önemli bir nokta, Çelik Motor genel olarak KIA markası için agresif değil.
    Sebebini bilmiyorum, belki ülke kotaları düşük, hedefleri yüksek değil vs.

    Ceed pazara sunulduğundan beri temmuz ayı başında bir süre radyo reklamları döndü, arasıra da gazetede (haftada 1 ya da 2 kez) Mest Sürüşü adlı reklamları vardı.
    Ceed satışlarını arttırmak için insanların showroomda aracı görmelerine, içine binmelerine, test sürüşü yapmalarına ihtiyaç var.
    Ben de ciddi şekilde araç araştırmıştım, yeni kada Astra ve Juke arasında (ikiside benzinli, dizel otomatikleri yok) kalmışken bir gün Opan'da yeni Astra'ya baktıktan sonra şans eseri kapıdan çıkarken Ceed'i gördük. İlk görüşte etkilendik, aracın içini inceledik. 2 gün sonra test sürüşü yaptıki dizel otomatiğin mükemmel vites geçişini ve kaliteli dış ve iç dizaynı görünce aracı aldık. O gün şşans eseri aracı görmeseydim şu anda muhtemelen yeni astram olacaktı...

    Bu noktada insanlara aracı göstermeleri şart, bunun için de medya kullanılmak zorunda. KIA mevcut marka imajı ile otomatikman aracı satacak konumda değil, yatırım yapmak zorunda. Ceed ise yatırım yapmaya değer bir model. Geçenlerde Avrupa otomobil pazar rakamlarına bakmıştım, KIA Ceed 2012'desatış adetlerini 2011'e göre yükselten nadir araçlardan. Avrupa'da 2011 yılı sonuna kadar 430,000 adet üretilip satılmış.. Çelik motorun durumunu ve yatırımlarını bilemiyorum ancak yeni Ceed atağa kalkmak için çok uygun bir silah diye düşünüyorum.

    Bana ne soyluyorsun onu yazan ben degilim ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eksisozluk'ten bir kaç alıntı:

    istanbul-ankara yolunun hereke gibi gayet dolanbaçlı ve dar olan bir mevkiinde 130 km/h hızla seyreden arabama**, selektör yapıp yol istemiş ardından da en az 50-60 km/h bağıl hızla yanımdan geçmiş araçtır. yandan geçerken zor bela markasını görmemle şok oldum; kia idi lan bu, minik bir kia. şöförünün rahatlığına bakarak gayet rahat bir kullanımı olduğunu tahmin ediyorum. o hızda bu segmentteki araba rahat rahat sürülebiliyorsa vardır bir hikmeti. en yakın zamanda bir tane denemek istediğim araba.


    golf'le aynı fiyat sularına girmeye tenezzül eden bir aracın o segmentte durumu bence vahimdir. ama şu da var ki ceed gerçekten iyi bir arabadır ve çeşitli oto dergilerinin testlerinde sınıfındaki kaliteli araçlardan olan auris'i baya baya geçmekte ve daha çok tercih edilmektedir. yeni nesli ile bu algıyı daha da güçlendirmiştir.

    pahalı olduğundan yakınılan araba. ben mi yanlış görüyorum, yoksa 58.000 liraya daha donanımlı bir otomatik dizel araba almak mümkün mü?

    donanım özellikleri, fiyatı, tasarımı vs ile rakipleri ile kıyaslandığında her türlü öne çıkan otomobil. 58 bin liraya bu kadar dolu başka bir dizel otomatik araç alamazsınız. sürüşü nasıl bilmem ama çok cezbedici olduğu kesin.

    kia'nın tabiri caizse arap atı gibi açıldığının resmidir bu araba. bu ne kardeşim? bu nasıl bir tasarım? 2 dakikada yıktın yılların opel astra'sını, ford focus'unu, volkswagen golf'ünü hatta audi a3'ünü.. hesapta hyundai'nin alt markasısın ama i30'u saymak bile istemiyorum. sen ki kia capital, kia sephia gibi bodos arabaları üretmiş bir firmasın, vallahi helal olsun. imkan olsa nefessiz alacağım araçtır

    2.nesil modellerini piyasaya 50-55 bin seviyelerinde sokarlarsa trafikte sayıları oldukça artacaktır. yan taraftan yeni opel astraya çok benzese de ön ve arka görünümü çok daha güzel bana kalırsa..




  • otomatiğini almaya karar verdim de lüksün sınırı yok Plus paketi 55.000TL'ye bıraktılar bir bayi.cam tavan vs dizel otomatik,değer mi plus paket almaya acaba ama herkesten farklı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    otomatiğini almaya karar verdim de lüksün sınırı yok Plus paketi 55.000TL'ye bıraktılar bir bayi.cam tavan vs dizel otomatik,değer mi plus paket almaya acaba ama herkesten farklı..

    al bin üstad beğendiysen, ödeme seni yormayacaksa plus paketini al, plus paketinin bir çok artıları var, albenisi var, 4-5 yıl güzün başka arabada olmaz, bütçen zorlanacaksa bir alt versiyonunu al,,,bu arabaya verdiğim paraya hiç acımadım şu ana kadar...hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    otomatiğini almaya karar verdim de lüksün sınırı yok Plus paketi 55.000TL'ye bıraktılar bir bayi.cam tavan vs dizel otomatik,değer mi plus paket almaya acaba ama herkesten farklı..

    Sıcak memlekette isen cam tavan biraz başını ağrıtabilir değilsen hiç düşünmeden plus al hocam ben antalyada olduğum için güneşi tepemde hissetmek istemedim ama senin tercihine kalmış artık.. bu arabaya verdiğim paranın her kuruşu helal olsun yarın pert olsa (Allah kimseye göstermesin) ertesi gün tekrar gider bu arabayı alırım. O derece memnunum sende çok memnun kalacaksın inşallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 10 bin fazladan kredi çekip Premium alacağım, o derece yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    Bana ne soyluyorsun onu yazan ben degilim ki

    pardon k_t_destek, Ankara'da değilsen sen bizim araca denk gelmezsin

    joliva umarım Ankara'da daha çok yeni Ceed göreceksin
  • ygt07 öncelikle otomatik tercihini tebrik ederim, kullanırken değdiğini göreceksin.

    Plus paket cam tavan + 17'' jant + LEDli far + arka park sensörü (ki tüm bayiler alırken arka sensörleri hediye ediyorlar) ekliyor concept pakete, bunlar için 55.000 vereceğine 3.500 TL civarı daha ver, premium paket al derim. Bu sayade araca plus donanıma ek olarak büyük multimedya ekran, ön park sensörü, geri görüş kamerası, elektrikli park freni, üstü kayar ön orta kol dayama (bizimkilerde sabit ve biraz geride kalıyor), arka kol dayama, kendi kendine park, supervision gösterge, elektrikli sürücü koltuk ayarları (ve burada sayamadıklarım olabilir) gibi süper özellikler eklersin.

    Bence plus oldukça ara bir donanım, Şu anda aracı yeni alacak olsam farkı verir premium alırdım (ben concept alırken premium piyasada yoktu)

    Kararın her ne olursa olsun, hayırlı olsun!




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.