Şimdi Ara

YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
628
Cevap
4
Favori
91.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ertay18

    Selam,

    İlk önce SÜPER Review abi. 10 üzerinden 10.

    Şimdi Makedonyadan olduğum için, Öz Türkçeme kusura bakmazsınız . Bir ay önce araba testlerini geçtim ve ailemle yeni araba almayı planlıyoruz. Şimdilik 20 yıllık bir Yugo Koral 45 imiz var , ama kızlar Yugo da gezdirilemez tabii ki . Başlamadan önce, şunu soyleyeyım, maksımum 16.000 euroluk araba için kuvvetimiz var maalesef.

    İlk önce Skoda Octavia 1.4 Ambiente ye karar verdik, ama motorun zorlanacağı kesindi. Octavia küçük araba değil ve 1.4 motor.... olmuyor. İkinci Renault Megane Sedan 1.5 dCİ Sport u inceledik, ama o biraz pahallı geldi. Birkaç gün evel, Mitsubıshi Lancer i gördüm. Salon kentimde olmadığı için (180km uzakta) telefondan fiyatı oğrendim. 1.5 İnvite paketin Fiyatı mükemmel ( 15550 euro, metalik boya). Resimlerde gördüğüm gibi araba süper. Bazı insanlar ucuz malzemeler diyor, onu yarın görecem salona yarın gidiyorum. Size şunu sormak isterdim, şu 15500 evroluk fiyat için araba bir 4 kişilik aile için iyi mi? Toyota Corolla 1.4 Luna burada 17000 evrodan yukarı, ama okadar paramız yok. Peugeot 308 15000 Evro, ama ESPsi, Traction Controlu yok, sizce Mitsubishi İnvite 1.5 benim ailem için iyi mi gelir?

    Teşekürler

    Teşekkür ederim.
    16000 Euroluk maksimum bütçe Türk lirasıyla yaklaşık 30000 lira ediyor. Bu fiyata Makedonya'da iyi seçenekleriniz var.
    308 gerçekten hoşuma giden bir araç ama 15000 euro'ya sanırım donanım olarak düşük bir model seçenekleriniz arasına girebiliyor.

    Lancer İnvite Türkiye fiyatı 35500 ytl. Türkiye için fiyatını fazla bulanlar var ama sonuçta bu parayı ödeyip bu arabayı alanlarda var bu da demek oluyor ki fiyatını hakettiğini düşünenlerde var.
    Araç 4 kişilik bir aile için kesinlikle yeterli. Arka tarafta diz mesafesi gerçekten iyi. Bagaj hacmi 400 litre...
    Plastik kalitesi herkes için farklı şey ifade ediyor. Konuyu okuduysanız iğrenç kelimesini kullananlarda var çok kötü olmadığını düşünenlerde.
    Siz aracı inceleyip en doğru kararı kendiniz verin.




  • Wow hızlı cevap için teşekürler. Konuyu okudum evet, yarın kısmet arabaya bir göz atıcam. Ha, Toyota salonundayken Lancerin motoru çok seslidir da söylediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertay18 -- 19 Eylül 2008; 2:42:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ertay18

    Wow hızlı cevap için teşekürler. Konuyu okudum evet, yarın kısmet arabaya bir göz atıcam. Ha, Toyota salonundayken Lancerin motoru çok seslidir da söylediler

    Lancer'ın motor sesi yalıtımı bir önceki kasası kadar iyi değil. Bunu sportif bir sürüş sağlama amaçlı yaptıklarını bir kaç yerden okumuştum ancak ne kadar doğru bilmiyorum.
    Motor sesi rahatsız edici boyutta kesinlikle değil. Devirlenme esnasında çıkardığı ses benim gerçekten hoşuma gitti.
    Sürüş zevki açısından gerçekten keyifli bir araç. Denediğinizde bir çok açıdan bana hak vereceksiniz.
  • Hehe ok. Yarın akşam nasıl olduğunu söylerim. İyi geceler.
  • yaaa kasa harika lafım yok ama, sizin daha öncede konustuğunuz üzerine bu ne biçim kokpit demezler mi adama yahu, hyundai accent'in kokpitine benziyor hatta accent daha güzel , nasıl bi ar-ge cilik anlamadım, hani aceleye gelmiş gibi, o kadar da para istiyorlar arabaya, tutmayacak 2*2=4 ama yazık olmuş bu kasaya üzüldüm, ve neden bu kadar pahalı onuda anlamadım. En önemli sorum yanlış da biliyor olabilirim ama azcıkda eminim, şimdi bu lancer bir önceki kasada b segmentinde değilmiydi, şimdi ne oldu aldılar arabayı c'ye koydular, isim mi bulamadınız koyun başka bi isim, daha önce böyle bir örnek görmedim ben, clio'nun megane olduğu, city'nin civic olduğu, yaris'in corolla olduğu, harbi mitsubishi çok değişik ve anlaması güç bir iş çıkarmış en azından TC pazarında olmayacak orası kesin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    yaaa kasa harika lafım yok ama, sizin daha öncede konustuğunuz üzerine bu ne biçim kokpit demezler mi adama yahu, hyundai accent'in kokpitine benziyor hatta accent daha güzel , nasıl bi ar-ge cilik anlamadım, hani aceleye gelmiş gibi, o kadar da para istiyorlar arabaya, tutmayacak 2*2=4 ama yazık olmuş bu kasaya üzüldüm, ve neden bu kadar pahalı onuda anlamadım. En önemli sorum yanlış da biliyor olabilirim ama azcıkda eminim, şimdi bu lancer bir önceki kasada b segmentinde değilmiydi, şimdi ne oldu aldılar arabayı c'ye koydular, isim mi bulamadınız koyun başka bi isim, daha önce böyle bir örnek görmedim ben, clio'nun megane olduğu, city'nin civic olduğu, yaris'in corolla olduğu, harbi mitsubishi çok değişik ve anlaması güç bir iş çıkarmış en azından TC pazarında olmayacak orası kesin.


    Ebd ve BA destekli 4 tekerlek disk ABS fren sistemi
    9 hava yastığı
    Esp
    İmmobiliser
    Işıklandırmalı kontak yuvası
    Hıza duyarlı sileceklet, ön bardak tutucular, kapılarda şişe tutucular, uzaktan kumandalı kilit, konfor modlu sinyaller, klima, ön arka sıkışma önleyicili tek dokunuşla açılıp kapanabilen elektirkli camlar. Elektirkli aynalar, Orta kol dayama, yol bilgisayarı
    Müzik sistemi kontrollü deri direksiyon, soğutmalı torpido gözü, krom hava kanalı çerçeveleri, tam otomatik klima, 6 hoparlörlü AM/FM radyo, CD, MP3 çalar, bluetooth handsfree araç kiti (direksiyondan kumandalı ve ses kontrollü)

    Şeklinde donanımı olan yakıt tüketiminde iddalı 1.5 109 hp motorlu bir araç için 35500 ytl istiyorlar.
    Bu para bu araç için az olmayabilir ama çokta değil.

    Mitsubishi'nin Türkiye'deki mantalitesi aynen devam ediyor adamların bu aracı tutturup satış rekorları kırmak gibi bir hedefi yok zaten.
    Türkiye için 3000 adet kota verilmiş bunları satacaklar tamam.
    Zaten Türkiye'de Mitsubishi'yi alacak kişiler genelde yine daha önceki Mitsubishi kullanıcıları.

    Mitsubishi diğer tüm araçlara göre trafikte biraz daha farklı...
    Bir Toyota, bir Renault vs. sahibi hiç bir zaman arabanın markası neydi ya güzelmiş? sorusunu duymaz. Çünkü herkes o araçları zaten biliyordur ya beğeniyordur ya beğenmiyordur. Bu yüzden dile getirmez.
    Mitsubishi'yi beğenmeyenler çok ona birşey demem ama Mitsubishi sahipleri bu soruyu çevrelerinden duyabiliyorlar...

    Bu arada Lancer hiç bir zaman B sınıfı olmadı. Bir önceki kasasıda tüm kıstaslarıyla C segmenti araç özelliklerini karşılıyordu.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Allah aşkına bunun neresi Accent e benziyor

    Bence sınıfındaki güzel dizaynlardan birisine sahip


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)
  • CYBORG00TR kesinlikle haklısın. Sade fakat dikkat çekici bir konsolu var. Dışarıdan ise kırmızı rengi kesinlikle cezbedici.

    supermum, demek ki Lancer'larda olan genel bir şey bu. Konforu, rahatlığı size veriyor. Spor sürüşler için sert debriyajı önerseler de zaten bu araç öyle aman aman bir spor sürüşlük araç değil. Şehir içinde kullanım için ise gayet güzel bir düşünce bence yumuşak debriyaj. Acaba Evo versiyonunda da böyle yumuşak mıdır?
  • ertay18

    yeni lancer tam bir aile arabası ona denecek bir laf yok...içinde 4 kişi çok rahat yolculuk yapar
    ancak egzos sesi var...motor sesi yok...yolcu kabininden duyulan ses egzos sesi. sanıyorum özellikle spor sürüş zevki yaşatmak için kasıtlı yapılmış birşey...ama uzun yolda rahatsız eder...onuda belirteyim
    ben 3 kere sürüş yaptım bu araba ile...düşüncelerimi yazdım daha önce
    en güzeli sende bir incele ve yeterince bir kullan....daha iyi bir fikir edinirsin
    zevkler ve renkler değişir demişler....önce görüp kullanıp bilgi edinmek ve sonra fikir sahibi olmak lazım, başkalarınada bakmamak lazım pek...aralarında ne tip insanlar vardır bilinmez.....para senin paran sonuçta....başkasının ipiyle kuyuya inme bence, kopar mopar ne me lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 19 Eylül 2008; 17:16:21 >




  • aynı zamanda kullanılan malzemede çok kalitesiz konsolda, hani bi laf vardır kuzguna yavrusu şahin gibi gözükürdie, doğrudur ama kabul edin azıcık, bu konsol civic'nde corolla'nda çok aşağısında fransızlar almanlar keza ole, 35000 lirayla açılan bi arabanın konsolu bundan daha çarpıcı olması gerekiyordu, inform adı verilen donanım seviyesi fiyatına göre boş, nysee ben ole forumlarda takılan bi üye değilim, arabanın kasası çok hoşuma gitti kesinlikle standart bi araba değil bu farklı ama bu şekilde lansmanınmın yapılması çok kötü, fiyatını hak etmediği gibi hak ettiğini göstermek adına bir çaba da yok, megane II'de fiyatına hak etmez ama adamları ettiriyor, keşke işçiliğe azcık özen gösterselerdi, nysee kızacaksınız bana haa azıcık bakındım bir önceki kasa kesinlikle c değil bence, çoğu zaman milletin kullandığı bi tabir var bence hiç mantıklı değil ama, c+ die bi segment yaratıyorlar kendilerince, eğer eski lancer c ise dierleri c+ oluyor ne yazıkki.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    aynı zamanda kullanılan malzemede çok kalitesiz konsolda, hani bi laf vardır kuzguna yavrusu şahin gibi gözükürdie, doğrudur ama kabul edin azıcık, bu konsol civic'nde corolla'nda çok aşağısında fransızlar almanlar keza ole, 35000 lirayla açılan bi arabanın konsolu bundan daha çarpıcı olması gerekiyordu, inform adı verilen donanım seviyesi fiyatına göre boş, nysee ben ole forumlarda takılan bi üye değilim, arabanın kasası çok hoşuma gitti kesinlikle standart bi araba değil bu farklı ama bu şekilde lansmanınmın yapılması çok kötü, fiyatını hak etmediği gibi hak ettiğini göstermek adına bir çaba da yok, megane II'de fiyatına hak etmez ama adamları ettiriyor, keşke işçiliğe azcık özen gösterselerdi, nysee kızacaksınız bana haa azıcık bakındım bir önceki kasa kesinlikle c değil bence, çoğu zaman milletin kullandığı bi tabir var bence hiç mantıklı değil ama, c+ die bi segment yaratıyorlar kendilerince, eğer eski lancer c ise dierleri c+ oluyor ne yazıkki.

    Lancer konsolunun bir Civic kadar ya da bir Yeni Corolla'dan daha alımlı olduğunu söylemek için kör olmak lazım. Burada savunacak söyleyecek birşey yok. Kullanılan malzeme kalitesininde beklenilenin altında olduğunuda kesinlikle kabul ediyorum ancak işçilik kesinlikle kötü değil. Konsolda ve kabinde bariz işçilik hataları görmek mümkün değil. Herşey yerli yerinde ve düzgün şekilde oturtulmuş.

    İşçilikten kastınız konsolu tasarlarken ortaya çıkan iş ise o zaman birşey diyemem.
    35000 listedeki açılış fiyatı. Hiç pazarlık yapmadan İnvite modeli için 35500 fiyat aldım ben. İnform modelinde de 33-32 lere kadar düşebilir fiyat.

    Bu arada samimi bir soru sormak istiyorum.
    Lancer'ın C sınıfı vasıflarını karşılamadığına hangi yönden vardınız? Lancer her zaman heryerde C sınıfında gösterilmiştir.
    Öyleki Rusya'da 2 yıl üst üste C sınıfı kategorisinde "Yılın Aracı" ünvanını almıştır.

    quote:


    On April 15th, 2005, one of the most coveted automotive awards in Russia went to Mitsubishi Motors: as the best car in its category (C-segment), Lancer was voted "Car of the Year in Russia 2005".

    Readers of these five russian titles (49 878 voted), selected their best cars in different classes. Competing against the Lancer in its class were all the C-segment models available in Russia (Alfa Romeo 147, Audi A3, BMW 1 Series, Chevrolet Lacetti, Chevrole Viva, Citroen Xsara, Daewoo Nexia, Fiat Stilo, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai Accent, KIA Cerato, KIA Rio, Mazda 3, Nissan Almera, Opel Astra, Peugeot 307, Renault Megane, Rover 25, Seat Leon, Seat Toledo, Skoda Octavia, Subaru Impresa, Suzuki Liana, Toyota Corolla, VW Beetle, VW Bora, VW Golf, VAZ 2105, VAZ 2110, VAZ 2115, IZH Oda).

    In this challenging contest Lancer won aganst it's main competitors, Corolla was 2nd and Mazda 3 - 3rd.

    "Car Of The Year in Russia 2005" is the third award for the Lancer in Russia which was also voted as the best car of the Russian Motorshow in 2003, by the Russian automotive magazine "Za Rulem" (Behind the Wheel), and "Best Choyce" by "Autobobili. Vybor za Vami" (Your Choice) magazine.

    http://www.carpages.co.uk/mitsubishi/mitsubishi-lancer-22-04-05.asp
    Alıntıyı bir önceki nesil Lancer'ı sadece buna göre değerlendirip bu araçlardan iyidir anlamında koymuyorum yanlış anlamayın. O ülkede oranın koşullarında sonuç Lancer lehine olmuş. Lancer B sınıfı olsaydı rakipleri City, Fiesta, Corsa, Logan vs. olurdu.

    Estağfurullar burada kimseye düşüncelerinden dolayı kimsenin kızması gibi bir durum olamaz. Burası forum, herkes özgürce düşüncelerini açıklayacak üzerinde konuşulacak tartışılacak isteyen karşıt görüşü kabul edecek istemeyen bildiğine devam edecek.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    aynı zamanda kullanılan malzemede çok kalitesiz konsolda, hani bi laf vardır kuzguna yavrusu şahin gibi gözükürdie, doğrudur ama kabul edin azıcık, bu konsol civic'nde corolla'nda çok aşağısında fransızlar almanlar keza ole, 35000 lirayla açılan bi arabanın konsolu bundan daha çarpıcı olması gerekiyordu, inform adı verilen donanım seviyesi fiyatına göre boş, nysee ben ole forumlarda takılan bi üye değilim, arabanın kasası çok hoşuma gitti kesinlikle standart bi araba değil bu farklı ama bu şekilde lansmanınmın yapılması çok kötü, fiyatını hak etmediği gibi hak ettiğini göstermek adına bir çaba da yok, megane II'de fiyatına hak etmez ama adamları ettiriyor, keşke işçiliğe azcık özen gösterselerdi, nysee kızacaksınız bana haa azıcık bakındım bir önceki kasa kesinlikle c değil bence, çoğu zaman milletin kullandığı bi tabir var bence hiç mantıklı değil ama, c+ die bi segment yaratıyorlar kendilerince, eğer eski lancer c ise dierleri c+ oluyor ne yazıkki.


    plastik kalitesi = kalite anlayışını çok tartıştık

    bence kaliteli plastik yıllar sonra bile hala ilk günkü gibi görüne plastiktir
    lancer sınıfının en geniş iç hacme sahip sedanı idi geçen kasada.

    mitsubishinin b segmenti aracı colttur.

    hayırlı günler.




  • İç mekan bana biraz kalitesiz geldi
  • kardeş dikkatini çekeyim civic testini de göster bize aynı kuruluşun ondan güvenliğini tartışalım hatta ÇOK ÖVDÜĞÜN JETTA yı koy testlerini koy bizde seni anlayalım hafifletilmiş şasi ile yol tutuşu ve güvenliği üst seviye bir araç diyoruz BU TEST TE lancer'ı sınıfında di diğer arabalardan daha ii yapar
    SEB BEĞEN YADA BEĞENME SANA TAVSİYEM SEN CİVİC AL VE BİN DOSTUM
  • AYRICA PARÇA FİYATLARINDA

    ALMAN GURUBU EN PAHALI SERVİS VE YEDEK PARÇASI OLAN ARABALARDIR
    GİT BİR HONCA CİVİC SOR OPEL ASTRA SOR
    BEN 15 000 BAKIMINDA 150 YTL VERİRKEN GİTTİĞİM SERVİR VW SERVİS FİYATLARINI KOYMUŞTU MASASINA VE BEN GÜLDÜM 300 YTL
    AYRICA VW 4000 KM BAKIMA SOKTULAR ZONGULDAK'TA 1000 YTL VERDİLER 2007 DE ANLAMADIM 4000 DEKİ BİR ARABA ÇOK KALİTELİ OLDUĞU İÇİN MASRAF ÇIKARMIŞTIR.

    BENİM SIRALAMAM

    TOYOTA COROLLA
    HONDA CİVİC
    OPEL ASTRA
    MİTSUBİSHİ LANCER
    MAZDA 3
    SEAT LEON
    .....

    DİYE GİDER BAAK FANATİKLİK SENDE VW GRUBUNDANSIN HERALDE
  • spor direksiyon ve göstergelere lafım yok ancak kalan kısım charisma dan alınabilirdi,su halinden daha güzel bence,ama yine de mitsubishi bu,bir kere aldığınız zaman periyodik bakım haricinde size hicbir masrafı yoktur emin olun
  • teşekkür ederim çoğu forumda fikir karşıtlığı balyozlama olarak algılanıyor, benim fikrim pek değişmeyecek, konsol çok basit, eski kasadan sonra bu araca yeni bir isim verilmesi gerekliydi, daha rahat lansmanını yapmak için daha kolay pazarlamak ve tutundurmak için, mitsubishi kalite firmadır ama otomobilleri tutmamıştır, bole giderse de dünya devi bir otomotiv firması olamayacaktır, herkese iyi forumlar, yorumlarıma tepki göstermediğiniz tekrar teşekkür ederim,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    teşekkür ederim çoğu forumda fikir karşıtlığı balyozlama olarak algılanıyor, benim fikrim pek değişmeyecek, konsol çok basit, eski kasadan sonra bu araca yeni bir isim verilmesi gerekliydi, daha rahat lansmanını yapmak için daha kolay pazarlamak ve tutundurmak için, mitsubishi kalite firmadır ama otomobilleri tutmamıştır, bole giderse de dünya devi bir otomotiv firması olamayacaktır, herkese iyi forumlar, yorumlarıma tepki göstermediğiniz tekrar teşekkür ederim,



    yeteri kadar dünya devi zaten geçenlerde konusu açılmıştı.

    daha devleşse otomobil imalatını bırakıp uzay gemisi imalatına geçecek az kaldı :)

    mitsubishinin sadık bir müşteri kitlesi var.

    bir kere herhangi bir mitsubishi aracı kullnmış kişiler ticari olsun binek olsun büyü oranda gene mitsubisi tercih ediyorlar.

    o bakımdan kanımca avrupa otomobili sevenlere dizaynı basit gelsede mesela bana sade ve fonksiyonel geliyor.

    konsol basit olabilir ama olması gereken her şey mevcut.

    mesela klimanın iyi çalışması için illa dijital bir ekranı olması gerekmiyor bence.

    lancerin kliması otomatiktir. ama dijital bir ekranı yok. bu bir eksiklik değil.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 20 Eylül 2008; 16:14:05 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    teşekkür ederim çoğu forumda fikir karşıtlığı balyozlama olarak algılanıyor, benim fikrim pek değişmeyecek, konsol çok basit, eski kasadan sonra bu araca yeni bir isim verilmesi gerekliydi, daha rahat lansmanını yapmak için daha kolay pazarlamak ve tutundurmak için, mitsubishi kalite firmadır ama otomobilleri tutmamıştır, bole giderse de dünya devi bir otomotiv firması olamayacaktır, herkese iyi forumlar, yorumlarıma tepki göstermediğiniz tekrar teşekkür ederim,


    Huh? Pardon? Mitsubishi böyle giderse dünya devi bir otomotiv firması mı olamayacaktır? Dünyayı Türkiye'den ibaret mi sayıyorsunuz anlamadım? Siz gidin bir Avrupa'ya bakalım Mitsubishi'ye orada nasıl bakıyorlar? Bir araba sırf Türkiye'de tutmadı diye o araba dünya devi değil midir? Ben İsviçre'de hala 95 model Colt'ların kullanıldığını bilirim hem de az değil.. Mitsubishi Türkiye'de başarısızdır, ama dünya devi bir otomotiv firmasıdır.. Saygılarımla..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bulenttt324


    quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    teşekkür ederim çoğu forumda fikir karşıtlığı balyozlama olarak algılanıyor, benim fikrim pek değişmeyecek, konsol çok basit, eski kasadan sonra bu araca yeni bir isim verilmesi gerekliydi, daha rahat lansmanını yapmak için daha kolay pazarlamak ve tutundurmak için, mitsubishi kalite firmadır ama otomobilleri tutmamıştır, bole giderse de dünya devi bir otomotiv firması olamayacaktır, herkese iyi forumlar, yorumlarıma tepki göstermediğiniz tekrar teşekkür ederim,


    Huh? Pardon? Mitsubishi böyle giderse dünya devi bir otomotiv firması mı olamayacaktır? Dünyayı Türkiye'den ibaret mi sayıyorsunuz anlamadım? Siz gidin bir Avrupa'ya bakalım Mitsubishi'ye orada nasıl bakıyorlar? Bir araba sırf Türkiye'de tutmadı diye o araba dünya devi değil midir? Ben İsviçre'de hala 95 model Colt'ların kullanıldığını bilirim hem de az değil.. Mitsubishi Türkiye'de başarısızdır, ama dünya devi bir otomotiv firmasıdır.. Saygılarımla..




    lancer reklamları ne kadar sürdü? bir de izleyeniniz varsa gayet kısa bir reklamdı.

    bir megane yada bir opel astra reklamları gibi film gibi değil. ford kuga reklamı gibi değil.

    ana haber bültenlerinin önüne 30 sn reklam vermiyor. vb.vb.

    tanıtımı yapılmıyor, sadece bilenler biliyor.

    eminim bu forumlara girmeyen ve c segmenti araba almaya çalışan arabalardan pek anlamayan bir tüketicinin seçenekleri arasında dahi yoktur.

    zira haberi yoktur. kazara bu nasıl diye eşe dosta sorsa eşi dostuda hayatında büyük ihtimal hiç mitsubishi ye binmediği için aman abi 2. eli kötüdür servisleri pahalıdır (iddialıyız servisleri en ucuz markaların başında mitsubishi gelir) gibi gerekçeler öne sürer ve adam zaten tanıtımıda olmadığı için iyi o zaman gideyim hergün reklamı olan sitede 15 tane olan x markaya bakayım filan der.

    kısaca eş dost tavsiyesi ile mitsubishi alınmaz, eş dost komşu vw önerir , fiat önerir ,renault önerir, opel önerir, hyundai önerir, son zamanlarda toyota ve honda da önermeye başlamıştır reklam kampanyaları sağolsun.

    zira araba dendimi aklına onlar gelir.

    ama bir arkadaşın dediği gibi sanayideki motor ustalarının olumlu tavsiyeleri üzerine mitsubishi alan vardır.

    mitsubishi, subaru, saab gibi markaları herkes almaz.

    bu markaları satın almak için bu markaları tanımak gerekir.

    onun eziyetine katlanan kişiler bu markaları satın alır. ve bir daha da kolay kolay vazgeçmezler.

    hayırlı günler.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.