Şimdi Ara

YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
628
Cevap
4
Favori
91.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bulenttt324


    quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    teşekkür ederim çoğu forumda fikir karşıtlığı balyozlama olarak algılanıyor, benim fikrim pek değişmeyecek, konsol çok basit, eski kasadan sonra bu araca yeni bir isim verilmesi gerekliydi, daha rahat lansmanını yapmak için daha kolay pazarlamak ve tutundurmak için, mitsubishi kalite firmadır ama otomobilleri tutmamıştır, bole giderse de dünya devi bir otomotiv firması olamayacaktır, herkese iyi forumlar, yorumlarıma tepki göstermediğiniz tekrar teşekkür ederim,


    Huh? Pardon? Mitsubishi böyle giderse dünya devi bir otomotiv firması mı olamayacaktır? Dünyayı Türkiye'den ibaret mi sayıyorsunuz anlamadım? Siz gidin bir Avrupa'ya bakalım Mitsubishi'ye orada nasıl bakıyorlar? Bir araba sırf Türkiye'de tutmadı diye o araba dünya devi değil midir? Ben İsviçre'de hala 95 model Colt'ların kullanıldığını bilirim hem de az değil.. Mitsubishi Türkiye'de başarısızdır, ama dünya devi bir otomotiv firmasıdır.. Saygılarımla..




    lancer reklamları ne kadar sürdü? bir de izleyeniniz varsa gayet kısa bir reklamdı.

    bir megane yada bir opel astra reklamları gibi film gibi değil. ford kuga reklamı gibi değil.

    ana haber bültenlerinin önüne 30 sn reklam vermiyor. vb.vb.

    tanıtımı yapılmıyor, sadece bilenler biliyor.

    eminim bu forumlara girmeyen ve c segmenti araba almaya çalışan arabalardan pek anlamayan bir tüketicinin seçenekleri arasında dahi yoktur.

    zira haberi yoktur. kazara bu nasıl diye eşe dosta sorsa eşi dostuda hayatında büyük ihtimal hiç mitsubishi ye binmediği için aman abi 2. eli kötüdür servisleri pahalıdır (iddialıyız servisleri en ucuz markaların başında mitsubishi gelir) gibi gerekçeler öne sürer ve adam zaten tanıtımıda olmadığı için iyi o zaman gideyim hergün reklamı olan sitede 15 tane olan x markaya bakayım filan der.

    kısaca eş dost tavsiyesi ile mitsubishi alınmaz, eş dost komşu vw önerir , fiat önerir ,renault önerir, opel önerir, hyundai önerir, son zamanlarda toyota ve honda da önermeye başlamıştır reklam kampanyaları sağolsun.

    zira araba dendimi aklına onlar gelir.

    ama bir arkadaşın dediği gibi sanayideki motor ustalarının olumlu tavsiyeleri üzerine mitsubishi alan vardır.

    mitsubishi, subaru, saab gibi markaları herkes almaz.

    bu markaları satın almak için bu markaları tanımak gerekir.

    onun eziyetine katlanan kişiler bu markaları satın alır. ve bir daha da kolay kolay vazgeçmezler.

    hayırlı günler.



    +++++




  • quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    CYBORG00TR kesinlikle haklısın. Sade fakat dikkat çekici bir konsolu var. Dışarıdan ise kırmızı rengi kesinlikle cezbedici.

    supermum, demek ki Lancer'larda olan genel bir şey bu. Konforu, rahatlığı size veriyor. Spor sürüşler için sert debriyajı önerseler de zaten bu araç öyle aman aman bir spor sürüşlük araç değil. Şehir içinde kullanım için ise gayet güzel bir düşünce bence yumuşak debriyaj. Acaba Evo versiyonunda da böyle yumuşak mıdır?


    Hocam haklıyımda işte gittim bende baktım araca

    yakından bakmak lazım böyle forumda konuşuyor adam

    Hayatında Lancer ın yanından geçmemiş Accentin içi ile bir diyor.
  • çok iyi ya
  • benim fazla bişey söylememe gerek yok, siz bu fanatiklilikle fazla yaşarsınız eminim, reklam gibi bir gerçeğede kulp bulmussunuz, aslında mitsubishiyi yaşıyorsunuz, firma da aynı sizin gibi düşünüyor, böyle bir arabayı nasıl az sattırırımın yollarını arıyor, yaa madem kasayı yaptık, kokpitten çalalım :) accentin konsolundan bahsederken elbette ciddi değildim, ama gerçek şuki mitsubishi hiç bi zaman opelin toyotanın hondanın citroen in ve daha nicelerinin yaptıklarını yapamayacak, ve siz mitsubishicilerde ne yazıkki bu fanatiklilikle o kaliteden mahrum kalıcaksınız, işte gerçek bu...
  • aracı inceleyen arkadaşlar aracın iç plastik kalitesi hakkında yorum yapabilirmi..
    ben inceledim çok kalitesiz gibi geldi.. Kapı kolunun bulunduğu kısım falan çok basit duruyor..
    dizayn olarak içi güzel ama malzeme kalitesi iyi değil bence. bu araç birkaç yaşına girince bu kalitesizlikten dolayı sorunlar çıkarabilir..
    ama göstergeleri falan çok hoş aracın..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    benim fazla bişey söylememe gerek yok, siz bu fanatiklilikle fazla yaşarsınız eminim, reklam gibi bir gerçeğede kulp bulmussunuz, aslında mitsubishiyi yaşıyorsunuz, firma da aynı sizin gibi düşünüyor, böyle bir arabayı nasıl az sattırırımın yollarını arıyor, yaa madem kasayı yaptık, kokpitten çalalım :) accentin konsolundan bahsederken elbette ciddi değildim, ama gerçek şuki mitsubishi hiç bi zaman opelin toyotanın hondanın citroen in ve daha nicelerinin yaptıklarını yapamayacak, ve siz mitsubishicilerde ne yazıkki bu fanatiklilikle o kaliteden mahrum kalıcaksınız, işte gerçek bu...


    Sormayın gitsin, fanatiklikten gözlerimiz görmez olmuş. Başka marka göremez hale gelmişiz. Eee başka markaları sevemez olduysak sizce bunda neyin katkısı vardır? Mitsubishi kullanıcısı olmamız olabilir mi acaba Demek o kadar ''bize göre'' güzel araçlar yapıyor ki diğer araçları araçtan saymıyoruz bile.. Bir kokpit görünümüyle kaliteden mahrum kalacaksam kalayım, hiç değilse gecenin vakti durduk yere yolda kalmam. Kaldı ki 4 yıldır hiç kalmadım da Biz size göre kaliteden mahrum kalırken, bize göre de kaliteyi ve ayrıcalığı yaşıyoruz. Herkes gibi sıradan yollarda çok görülen bir araba kullanmıyoruz. Bu bana ve eminim tüm Mitsubishi kullanıcılarına göre ayrıcalıktır. Biz mutluyuz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    benim fazla bişey söylememe gerek yok, siz bu fanatiklilikle fazla yaşarsınız eminim, reklam gibi bir gerçeğede kulp bulmussunuz, aslında mitsubishiyi yaşıyorsunuz, firma da aynı sizin gibi düşünüyor, böyle bir arabayı nasıl az sattırırımın yollarını arıyor, yaa madem kasayı yaptık, kokpitten çalalım :) accentin konsolundan bahsederken elbette ciddi değildim, ama gerçek şuki mitsubishi hiç bi zaman opelin toyotanın hondanın citroen in ve daha nicelerinin yaptıklarını yapamayacak, ve siz mitsubishicilerde ne yazıkki bu fanatiklilikle o kaliteden mahrum kalıcaksınız, işte gerçek bu...



    yazılarınız çok kesin hükümlerde. yok kalitesiz, yok parçadan malzemeden çalıyor, yok hiç bir zaman diğer firmalar gibi üretim yapamaz.

    herhalde gittiniz gezdiniz tüm mitsbishi fabrikalarını böyle kesin konuşuyorsunuz

    forumda yeni moda oldu vurun mitsubishi ye. ne mitsubishi imiş be.

    cidden bana tuhaf geliyor şu plastik olayı. bugüne dek araba alırken ön konsol hiç bir zaman kriterlerimden biri olmadı.

    arabada yaşamıyorum ki günde 2 saat içindeyim ön konsol altın kaplı olsa ne olur, ahşap kaplı olsa ne olur, sert plastik olsa ne olur yumuşak plastik olsa ne olur. cidden içinizde ön konsolü araba almaktan vazgeçircek bir kriter olarak algılayanınız varmı? en gösterişli ön konsollü arabayı bile alsanız algı alışması sebebi ile en fazla 2 ay içinde size bir şey ifade etmeyecek zaten.

    ben katalogları alır teknik verileri donanımları bir de bana vaat ettiği olası sorunsuzluğu öncelik olarak alırım.

    konsol ergonomik olsun yeterli. daha da hiç ah yumuşak plastiklerin olsun diye iç çektiğimi hatırlamam.

    sürücünün konforuna, yol tutuşa, tüketime,hızlanmaya,servis maliyetlerine, yani gerçekten önemli olan herhangi bir değişkene herhangi bir etkisi varmı? yok.

    ee ne işe yarıyor o zaman? tek bir işe MAKYAJ. oldum olası makyajı sevmemişimdir ne bayanlarda;ne arabalarda.

    yazdıklarınızdan kalite anlayışınız belli = süslü püslü ön konsol ve yumuşak plastikler. saygılıyım sizde onu seviyorsunuz ama sizde başkalarının beğenilerine saygılı olun.

    siz kendi kalite anlayışındaki araçları kullanmaya devam edin size karışan yok. mitsubishi almayacaksınız diye mitsubishinin kaybedeceği bir şey de yok.

    zevki farklı olanların kişilerin araçlarına da "kalitesiz-malzemeden çalan" gibi sıfatlar yakıştırmayın.

    neyseki bizim kaliteden anladığımız yumuşak plastik değil.

    o bakımdan bizce gerçek kaliteden mahrum kalmıyoruz.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Eylül 2008; 14:07:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    benim fazla bişey söylememe gerek yok, siz bu fanatiklilikle fazla yaşarsınız eminim, reklam gibi bir gerçeğede kulp bulmussunuz, aslında mitsubishiyi yaşıyorsunuz, firma da aynı sizin gibi düşünüyor, böyle bir arabayı nasıl az sattırırımın yollarını arıyor, yaa madem kasayı yaptık, kokpitten çalalım :) accentin konsolundan bahsederken elbette ciddi değildim, ama gerçek şuki mitsubishi hiç bi zaman opelin toyotanın hondanın citroen in ve daha nicelerinin yaptıklarını yapamayacak, ve siz mitsubishicilerde ne yazıkki bu fanatiklilikle o kaliteden mahrum kalıcaksınız, işte gerçek bu...

    kıssadan hisse: imzasında mitsubishi logosu olanlarla tartışmayacaksın...onların tarafsız olmasını bekleyemezsin...
  • evet biz temsanın maaşlı elemanlarıyız. :)

    evimizde de mitsubishi armalı bayraklar var. :)

    her ayda japonyaya gidip fanatiklik dersleri alıyoruz. :)

    neyse orucum daha fazla yazmak istemiyorum.

    siz ölesiye eleştirin , sonra biz aracı savununca fanatik olalım

    ne güzel dünya.

    kötülemek, haksız eleştirmek serbest. savunmak fanatiklik.

    hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Eylül 2008; 16:23:29 >
  • Çok pahalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Çok pahalı.

    Ederi nedir sizce?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Çok pahalı.

    Ederi nedir sizce?


    Eski kasaların sıfırı 23-24 e satılıyordu. Bir anda 36-37 civarına çıkınca ister istemez bi tepki doğuyor insanda...

    Ha eski kasaya göre çok daha iyi ona bir şey diyemem ancak, bir anda 13-14 bin liralık fiyat artışı "ÇOK" fazla.

    Ederine bir yorum yapamayacağım ancak şunu belirteyim, bu fiyat artışı fazla. Hem de Çok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahbaba -- 21 Eylül 2008; 15:52:38 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    quote:

    Orjinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Çok pahalı.

    Ederi nedir sizce?


    Eski kasaların sıfırı 23-24 e satılıyordu. Bir anda 36-37 civarına çıkınca ister istemez bi tepki doğuyor insanda...

    Ha eski kasaya göre çok daha iyi ona bir şey diyemem ancak, bir anda 13-14 bin liralık fiyat artışı "ÇOK" fazla.

    Ederine bir yorum yapamayacağım ancak şunu belirteyim, bu fiyat artışı fazla. Hem de Çok.

    yanlışınız var.

    colt bile ancak 24000 ytl ye düştü bugüne dek.

    ben 2006 da 24000 e colt aldım aldığım gün 25000 e 1 yaşında lancer plus alacaktım az kalsın. oradan hatırlıyorum yani.

    lancer hiç bir zaman 23-24 olmadı.

    ayrıca eski kasa lancer de abs ebd ve 2 havayastığı vardı.

    bu lancer de abs-ebd-asr-esp-ba-ve 9 havayastığı var.

    sırf bu güvenlik paketi bile aradaki fiyat artışını açıklar kanımca.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Eylül 2008; 16:11:35 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    kıssadan hisse: imzasında mitsubishi logosu olanlarla tartışmayacaksın...onların tarafsız olmasını bekleyemezsin...


    çok güzel ortam germeye çalışıyosun kardeşim de burda "xx" holiganı gibi cevap yazacak kimse bulamazsın, en fazla alacağın cevap "iyi günler" olur
    ------
    @ iç melkan accent gibi diyen arkadaş:
    1993 yılından beri toyota kullanıyoruz (2 corolla + 1 yaris). B sınıfı otomatik araç almaya niyetlendiğimde önce gidip yeni yaris baktım çünkü memnumdum toyota firmasından, araçların hiçbiri yolda bırakmadı, keyfimizi kaçırmadı, bakımlarını aksattığımızda bile hiç problem çıkarmadı. Forumda da mevcuttur açtığım başlık "yaris dizel mmt mi 1.3 benzinli mmt'mi" diye. Gidip inceledim beğendim. Sonra gidip mitsubishi colt inceledim, bunca yıllık toyota geleneğine rağmen coltta karar kıldım. "Ön yargı tarafsızlık" derseniz toyota tarafına ağır basan bir önyargıyla inceledim mitsubishi'yi. Belki bazı şeyleri düzgün yapıyordur mitsubishi,asıl siz ön yargılarınızdan bir kurtulsanız..

    Lancer'ın direksiyonunu ben de beğenmiyorum, daha önce de yazdım, ama beğenmeme sebebim sportif dış tasarıma hiç yakışmaması. yoksa ticarisinden coupé cabrio arabasına, b sınıfından suv'una kadar aynı direksiyonu, iç mekanı kullanan x markasından çok daha güzel iç mekanı, direksiyonu. kalite konusuna gelince onu zaman gösterecek bakalım kapı kolları, düğmelerin kaplamaları soyulacak mı.. kalite hissi/sanrısı başka, kalite başkadır. 93 model japon üretimi corollanın içine ilk binenler sanırım çok kalitesiz demişlerdir. 13-14 yıl 197.000km sonra aynen durduğunu gördüklerinde ne derlerdi kim bilir.. Bir de 2 yılda dökülen "kaliteli" iç mekanlar var tabi..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    quote:

    Orjinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Çok pahalı.

    Ederi nedir sizce?


    Eski kasaların sıfırı 23-24 e satılıyordu. Bir anda 36-37 civarına çıkınca ister istemez bi tepki doğuyor insanda...

    Ha eski kasaya göre çok daha iyi ona bir şey diyemem ancak, bir anda 13-14 bin liralık fiyat artışı "ÇOK" fazla.

    Ederine bir yorum yapamayacağım ancak şunu belirteyim, bu fiyat artışı fazla. Hem de Çok.

    Eski kasanında liste fiyatı 32500 lira idi. Hatta 1000 ytl'de plus paket için alıyorlardı. (Deri direksiyon, vites, park sensörü, arka spoiler)
    2 kez kampanya yaptılar ve bu kampanyalarla en düşük 26000 liraya sattılar.

    Yeni Lancer'ında reel alış fiyatı liste fiyatından kesinlikle daha aşağı olacaktır. Çünkü daha 20-25 gün önce aracı test ettiğimde invite manuel modeli için
    Aldığım fiyat 35500 idi. Ben bu aracı alacak olsam 35bin'e hatta 34 küsüre bile alırım.
    Liste fiyatı 38 küsür...

    34 binlik araçta
    Ebd ve BA destekli 4 tekerlek disk ABS fren sistemi
    9 hava yastığı
    Esp
    İmmobiliser
    Alaşım Jantlar
    Işıklandırmalı kontak yuvası
    Hıza duyarlı sileceklet
    Tam otomatik klima, ,
    Müzik sistemi kontrollü deri direksiyon
    Soğutmalı torpido gözü
    Bluetooth handsfree araç kiti (direksiyondan kumandalı ve ses kontrollü)
    6 hoparlörlü AM/FM radyo, CD, MP3 çalar
    Ön bardak tutucular
    Kapılarda şişe tutucular
    Uzaktan kumandalı kilit,
    Konfor modlu sinyaller,
    Ön arka sıkışma önleyicili tek dokunuşla açılıp kapanabilen elektirkli camlar.
    Elektirkli aynalar,
    Orta kol dayama,
    Yol bilgisayarı
    Krom hava kanalı çerçeveleri

    Standart.

    35 binlik kaç tane araçta Esp standart?
    Ya da 9 tane hava yastığı, ya da manuel olmayan klima, ya da 6 hoparlörlü müzik sistemi...

    Fanatiklik yakıştırmasından hoşlanmadığım için fazla da savunmak istemiyorum. Aynı konu içinde bile söyledim şuan 49binlira param olsa
    Lancer 1.8 intense yerine Jetta düşünürdüm diye. Her zaman her aracıda savunur gerektiğinde de eleştiririm.
    Ancak yiğidi öldür ama hakkınıda yeme.

    Evo'da aynı kabine oturduğunda vavvv tepkisi verenler Lancer'ın aynı kabinini beğenmiyorlar.
    Malzeme kalitesi vs. iyi olduğunu asla iddia etmiyorum. Aksine herkesin kendi fikri sonuna kadar saygı duyuyorum.

    Bu araç böyle...




  • Bugün Üsküpten döndüm. Aracı görmeye babamle ve kardeşimle gittik. Arabayı 20 dakika test ettik, 15600 euro bu araba için valla muhteşem(Makedonyada), belki ıçerdeki plastik biraz daha düşük kalitelidir ama benim için o fark etmez. Yani ABS,EBD,ESP,Traction Control, elektrikli camlar, Alaşım Jantlar (hepisi) kombinasyonu için Makedonyada böyle bir araç bulunamaz. Fiyatı da sahiden TOO GOOD TO BE TRUE ama öyledir . Babam Egzosun sesi biraz fazla olduğunu söylüyor (tabii ki söyler 50 yaşındadır ) ama bence süper bir araç. Bir de Japonyada yapılıyor, yani Japonyadan buraya geliyor, Made in China/Taiwan ve sayre değil. Onun da ayrı bir değeri olmalıdır. İnvite 1.5 paketi Üsküpte çok satılıyor. Yeni arabalar Makedonyaya Ekim de gelir ama hepisi şimdiden satın alınık. Ben almak istersem Ancak Kasım sonu ya da Aralıkta alabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertay18 -- 21 Eylül 2008; 20:53:36 >




  • Arkadaşlar Lancer için bodykitler bunlar. Temsa istek üzerine aşağıdaki bodykitleri getiriyormuş.
    Fiyat için tam birşey söylememekle birlikte(kite göre fiyat değişiyor) 2000-3000 ytl arası fiyata orjinal bodykitli Lancer alınabiliyor.

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)




  • spoyle yakışmış araca
  • sırf bu body kıt ıcın alınır bu araba....onden cok cekıcı olmus...daha cok motor seceneklerı de olsa...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod

    spoyle yakışmış araca



    spoylersiz lancer zaten gerçek bir lancer değildir.

    yakışmaması mümkün değil.

    hayırlı günler.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.