Şimdi Ara

YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
628
Cevap
4
Favori
91.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rabies

    colt czt'de kullanılan 1.5 turbo motor ya da en azından tam otomatik şanzman yerine 6 ileri amt ile satılmadıktan sonra bu indirimli fiyatlarla bile zor işi. en azından ben almayı düşünmem. çok yakın fiayatlara 0km civic, corolla hatta 32.000 e dizel kia ceed var. Corolla'da mmt seçeneği de var. Görüntüsü gerçekten harika, alıp hem motor hem dış görünüşü modifye etmek için mükemmel bir araç.

    Önümüzdeki 2 yıl gibi araç değiştirmeyi düşünmüyorum.
    Bu süre zarfında 1.5 turbo ya da en azından 1.8 manuel versiyonu gelirse ciddi anlamda almayı düşünürüm. Hatta belki 1.5 DI-D...
    Bu motorların hepsi zaten Mitsubishi'nin elinde var. 1.8 manuel versiyon üretimi dahi var ancak Türkiye'ye gelmiyor.
    1.8 manuelin şuanki 1.8 otomatik fiyatından biraz daha ucuz olacağını düşünürsek 42-43 arasına gelebilir.
    1.5 turbo motor Lancer'a konulur ve Türkiye'ye de getirilirse vergi avantajı ile de yine 45 liranın altında olur gibi geliyor.
    İnşallah beklentilerimizi dinler Mitsubishi ve Temsa.

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • bence lanceri modifiye etmeye gerek yok zaten tipi şahane...tabi tercih meselesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    Fiyatlarda 3000 ytl'yi aşan indirimler söz konusu arkadaşlar.
    Kampanyalı fiyat listesi aşağıda.
     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)



    işte şimdi oldu,biraz rekabet gücü kazandı rakiplerine göre,çıktığından beri sadece 1 defa gördüm zaten trafikte,adamlar anladı heralde hatalarını




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serdem


    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    Ön tasarımı Volvo'ya ve başka modellere benzetenler vardı. Lancer'ın ön tasarımı yine Mitsubishi'nin efsane araçlarından biri olan Galant'a dayanıyor.




    bende bunu defalarca kez yadım durdum.

    en gıcık olduğum şey yeni lancer konusunda " önü volvo çakması gibi olmuş" lafı.

    arkadaşları suçlamıyorum tabi galant ülkemize nadir olan bir araç.

    buyrun mitsubishinin D segmenti aracı.

    aracın güncel versiyonun resmini de ben koyayım bu kasayla pek alakası kalmadı galantın.

    ülkemize getirilse değişik bir alternatif olur.

    hayırlı günler.




    Mitsubishi seven biri olan dediğinize katılmıyorum, far kısmı galantı andırabilir fakat özellikle burun kısmına ve kaputun bittiği yere dikkatlice bakarsanız s40'a ne kadar benzediğini daha iyi anlarsınız..

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)



    Ayrıca bu kadar güzel dış tasarıma yine sıradan bir iç tasarım giydirip yazık etmişler :(





    biraz geç oldu ama gezerken farkettim...S 40 a benzemiyor s 40 yeni lancer"a benziyor...s 40ı Volvo Mitsubishi ortak tasarlamış üretmiştir...




  • ortak olan eski s40.yeni s40 ford focusdur.zaten eski s40 yeniden daha çok benzer lancere ve galanta.yeni s40 ise o kadar iri buruna o ufak arka hiç gitmemiş benim hoşuma gitmiyor.
  • what a car ve fifthgear sitelerinde lancer a düşük not vermişler.özellikle sürüş özelliklerine .
  • fifth gear sitesinde yeni lancerin yol tutusuna 1 yıldız vermişler (5 üzerinden) hiç vermeselermiş.

    bilmiyorum fakat kullanananların en çok memnun oldugu özelliklerden birisi yol tutuşu.ayrıca sınıfında en iyi 2. yol tutuşuna sahip araç olarak gösteriliyordu ntv de.

    yani lancerin iddaa lı oldugu bir konu yol tutuşu ve bu tek yıldızla degerlendiriliyorsa diger özelliklerine kaç yıldız verildigine bakmam bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evolution313 -- 20 Ekim 2008; 4:15:10 >
  • ya arkadaşım okumanız yoksa öğrenin comfort bölümüne tek yıldız verilmiş sallamayın oda aşırı sert süspansiyonlardan Sport sürüş için ne sallıyonuz ama HERKEZ SPOR SÜRÜŞ SEVMEYEBİLİR nihayetinde compact aile aracı olarak lanse ediliyor
    still: 4 YILDIZ

    sürüş: 2 YILDIZ /// NEDENİ B SÜTUNUNUN GÖRÜŞÜ DÖNEMÇLERDE KAPATMASI DÖNÜŞ ÇAPIYLA ALAKALI BİR DURUM YOLTUTUŞ SORUNUNDAN BAHSEDİLMEMİŞ

    COMFOR: 1 YILDIZ ARKADAŞLAR BURAYA TAKILMIŞ AMA KONFOR İLE YOL TUTUŞ ARASINDA KELİME BAĞLANTISI YOK KONFORUN AZ OLMASININ SEBEBİ SERT SÜSPANSİYONLARA VERİLMİŞ. TEKNİK KURAL SERT SÜSPANSİYON İİ YOL TUTUŞ DEMEKTİR.
    BİLMEYENLERE DUYURULUR

    KALİTE VE GÜVENLİK : SIKI DURUN 5 YILDIZ
     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)

    BUDA DEMEK OLUYORKİ OKUMASINI BİLECEKSİNİZ AYRICA SIRALAMAYA BAKARSANIZ İNGİLİZLER
    ÇOK TUTUCUDUR KENDİ ARABALARI YADA KENDİ ÜLKELERİNDE ÜRETİLEN ARAÇLARI ÖN PLANA ÇIKARIRLAR

    FIFTH GERAR PROGRAMINDA C4 HDI ARACI YERDEN YERE VURMUŞ ADAM ŞAŞIRMIŞTIM YİNE PEJOYUDA

    AMA FOCUS FİESTA C MAX NISSAN X RAİL TOYOTA COROLLA GİBİ ARAÇLARA GELİNCE HEMEN MERCEDESİ BMW Yİ BİLE GÖZ ARDI EDİYORLAR
    [simage][/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karayel_kara -- 20 Ekim 2008; 16:51:04 >




  • öncelikle ben COMFORT dan degil,HANDLING den bahsediyorum. alt alta oldukları için yanlış görmüşüm pardon.bu emir kiplerini kullanman da hoş olmamış okumayı bilceksiniz,sallamayacaksınız gibi..eger bir yanlışımız varsa size göre bunu daha nazik şekilde ifade edebilirsin.

    handling de bildigim kadarıyla yol tutuşu nu kastediyor.eger burda yanlışım varsa düzeltin.
    handling in 2 yıldız olması da komik bence.
    sitenin taraf oldugunu zaten kendiniz belirtmişsiniz.demek istedigim de buna tekabul ediyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evolution313 -- 20 Ekim 2008; 17:56:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karayel_kara

    FIFTH GERAR PROGRAMINDA C4 HDI ARACI YERDEN YERE VURMUŞ ADAM ŞAŞIRMIŞTIM YİNE PEJOYUDA


    yerden yere vurdukları arabayı kendi sınıfının en iyi üçüncü arabası nasıl seçmişler peki?

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    1.5 litre 109 hp 143 nm tork.

    bu araç 1.3 dizellerin oyuncağı olur.


    Forumda konu konu dolaşıp aynı mesajı ya da benzerlerini her yere yazmaktan sıkılmadınız mı?

    Mesajınızı yazıyorsunuz sonra alıntı yapıp tepki verenleri şikayet ediyorsunuz. Bu mesajıda şikayet edebilirsiniz.
    En son Mazda 3 konusunda aynı şeyleri söylemiştiniz. Mazda3'ün düşük hacimli dizeller karşısında şansı olmadığını...

    Bu sefer açıkça belirtmemişsiniz 1,4 D4-D bu aracı maskara eder diye 1.3 lere kadar inmişsiniz.

    Kusura bakmayın ama 1.3 dizelleri geçtim D4-D dizelde bu aracı oyuncağı edemez!
    Fazladan 19 beygiri nasıl göz ardı edebiliyorsunuz anlamıyorum. Corolla'nın alt devirde turbo ile yaptığını yüksek devirlerde beygir gücü ile yapacak.

    Teknik veri, test verisi denilen birşey var.
    Corolla D4D MMT
    0-100km/h= 15,7 sn
    0-130km/h= 23,6sn
    0-400m= 19,1 sn
    60-100=8,7 sn
    80-120=10,2 sn
    Son hız=175 km/h

    Lancer 1.5 AT
    0-100=13,8 sn
    0-130= 18,9 sn
    0-400m=18,3 sn
    60-100=7,9 sn
    80-120=10,7 sn
    Son hız= 178km/h

    Şu durumda oyuncaklık konusu pek su üstünde kalamıyor.
    Düz vites olanı zaten mevzu bahis etmiyorum.
    0-100=11,25 sn
    Son hız 191km/h
    0-400m= 18 saniyenin altında çünkü.



    FifthGear değerlerine açıkçası anlam veremedim. Direksiyonu hissiz bulmuşlar onun dışında handling için olumsuz bir şey yazmadıkları halde 2 yıldız vermişler. Bu aracı deneyen herkes, yol tutuşu konusunda hem fikir.
    Türkiye'de yapılan iki farklı testtede özellikle yol tutuş ve sürüş özellikleri ile öne çıkan bir araç. Şüphesi olan gitsin test etsin diyorum.
    Konfordan 1 yıldız vermeleride ayrı bir durum.
    Bkz.
     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


    Sert süspansiyonların yol tutuşa yardımcı olduğunu söylerken darbeleri hissettirmesinden bahsedip konfora 1 yıldız vermişler.
    Sert süspansiyon yol tutuş için iyi yorumu yapılırken Esp'li bir araç yol tutuştan nasıl 2 yıldız alıyor?

    Bu arada bizim hunharca eleştirdiğimiz iç mekana sadece sert plastik kullanılmış, dokunulduğunda yumuşaklık hissi yok deyip geçiştirilirken kalite ve güvenlik kısmı 5 yıldızla geçilmiş.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: karayel_kara

    FIFTH GERAR PROGRAMINDA C4 HDI ARACI YERDEN YERE VURMUŞ ADAM ŞAŞIRMIŞTIM YİNE PEJOYUDA


    yerden yere vurdukları arabayı kendi sınıfının en iyi üçüncü arabası nasıl seçmişler peki?

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)





    sevgili kardeşim digiturk ekranlarında sürekli izlediğim bir program geçen sene adamlar televizyonda çok eleştirdiler bir çok seyirci önünde özelliklede dizelden dolayı ama aynı adamlar aynı motor olan focus 1.6 hdi için neredeyse uzaydan geldi yakıştırması yapıyorlardı.

    siteye çyle koymuşlar ben oraya bakmadım ama bir çelişki yumağı olduğu aşikar




  • mitsubishi satış temsilcisinin boğazını sıktık arkadaşa 1.8 intense'i 42.000YTL'ye bıraktılar....bilginize
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    mitsubishi satış temsilcisinin boğazını sıktık arkadaşa 1.8 intense'i 42.000YTL'ye bıraktılar....bilginize

    42'ye iyi inmişler.

    Konu içindeki Lancer hakkındaki yorumlarını göz önünde bulundurarak soruyorum.
    1.8 Intense için 42bin lira fiyat sence nasıl?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    mitsubishi satış temsilcisinin boğazını sıktık arkadaşa 1.8 intense'i 42.000YTL'ye bıraktılar....bilginize

    42'ye iyi inmişler.

    Konu içindeki Lancer hakkındaki yorumlarını göz önünde bulundurarak soruyorum.
    1.8 Intense için 42bin lira fiyat sence nasıl?


    çok iyi yahu

    bakınız imza




  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    42'ye iyi inmişler.
    -Konu içindeki Lancer hakkındaki yorumlarını göz önünde bulundurarak soruyorum.
    1.8 Intense için 42bin lira fiyat sence nasıl?

    benim yorumumun geçmişte temel noktası alternatiflere göre bu arabanın fiyatının yüksek olduğu idi...hatırlarsanız...

    Mitsubishi Lancer 1.8 Intense için 42000YTL'lik fiyat bana cazip geldi...(hatta sabancı indirimi ile 41000YTL)
    fiyatların nereden nereye geldiğini herkes biliyordur herhalde...cazibenin asıl sebebide o aslında
    birde showroom'daki kırmızı dış (kaporta) rengi ve bej iç döşemesi olan lancer alımlı duruyordu (görsel beğeni diyebiliriz)
    kişisel zevk meselesidir ama bana göre lancer'a kırmızı renk ve bej döşeme gidiyor...görünce o fikire ulaştım
    daha önce siyah iç döşeme hakim olmak şartı ile siyah, gri ve açık mavi gibi dış renkleri incelemiştim...siyah iç döşeme bana güzel ve çekici gelmemişti
    bej döşeme olunca ön konsolda çift renk oluyor ve o ön konsolun monotonluğunu biraz olsun kırıyor...
    ayrıca bej döşeme/renk kapı içlerinde, arka koltuk ile arka cam arasında göze daha güzel gözüküyor...siyahtan o kadar zevk almamıştım
    bej rengin çabuk kirlenmesi ve bakım zorluğu sorunu baki kalıyor tabiiki
    showroom'da birde intense modelinde rüzgarlık vardı...ve sonuçta araba (intense tabiki) oldukça alımlı gözüküyordu...fiyatta cazip olunca insan neden olmasın diyor açıkçası
    benim olumsuz bulduğum yönleri açıkladığım sırada satış temsilcisinin üstüne basa basa 2009 modellerinde gelen şikayetler üzerine
    - egzost sesi
    - yol sesi
    - süspansiyon
    gibi kısımlarda ciddi iyileştirmeler yapıldığını ilave etmesi olumlu bir etken oldu (aslında bu ne kadar doğru bir bilgidir bilemiyorum)
    2008 invite testimde gözlediğim yol ve egzost sesi ile kasislerde süpansiyondan gelen rahatsız edici sesler benim için olumsuz özelliklerdi
    elbette 2009 model bir intense veya invite test etme şansımız olmadı (intense test etmek zaten garip bir şekilde ne zamandır mümkün değildi, umarım temsa bari bir tane intense test arabası ayırır)
    satış temsilcisinin dediği değişimleri gözlemek için bari 2009 invite test edelim dedik o da mümkün olmadı...yani söylenene inanmak veya inanmamak dışında bir seçeneğimiz kalmadı..sadece yalan söylediğine ihtimal vermek istemiyorum şimdilik
    eski yorumumda 1.5 modellerindeki otomatik vitesin kaydırdığını söylemiştim..burda bir değişiklik yapmam gerekiyor...bu 3. testim olacak ve ilginçtir bu 3. testte geri kayma sorunu yaşamadık...(özellkle hep yokuşlarda durup kalktım)....bu da benim için oldukça ilginç bir gelişme oldu...test aracı 2009 model deselerdi yerdim herhalde

    yani olumlu gelişmeler olması ile birlikte yinede halen işçilik ve malzeme kalitesi ile ilgili olarak var olan bir takım olumsuz görüşlerime rağmen lancer'i en fazla test edenlerden biriyim "sanıyorum" ancak yinede satış temsilcisinin dediklerinin doğru olduğunu kabul edersek (2009 model bir arabayı test edemediğim için) yapılan iyileştirmeler gerçek ise takdir edilecek bir durum...fiyat konusunda gelinen son durum ise zaten ortada.....

    sonuçta fiyat konusunda cazip bir noktaya geldiklerini söylemem lazım...eğer dedikleri gibi ekim sonuna kadar bu fiyat geçerli olacak ise ekim sonrası fiyatının doğru belirlenip belirlenmediği konusunda farklı konuşmaya başlayabilirim otomobil sektörünün yaşadığı bu krizde fiyatı yine eski seviyesine çıkarmaları bence çok doğru bir karar olmayacaktır zaten...otomobil sektörünün yaşadığı kriz yüzünden kotalar dolmadı ve gizli gizli (belli etmeden hatta autoshow bahane edilerek) aralık indirimi ekimde başladı bir çok firmada, eski fiyatı uygulayarak mitsubishinin rekabet şansını yitirmemesi gerekir.....o da ayrı bir konu....

    umarım yorumlarımdaki değişimi de bu şekilde vurgulamış oldum

    sağlıcakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 22 Ekim 2008; 0:23:01 >




  • aracı çok ama çok beğendim.yakıt verileri yaklaşık olarak yakalanıyor.1.8 motorda fabrika verilerine gerçekten yaklaşmış olması benim için artı puan.malzeme kalitesini beğenmedi test edenler ancak bence gayet yeterli bir konsola sahip.çok görsel değil belki ama kalitesizde değil.yol sesini her capon gibi oda alıyor ama abartıldığı kadar değil.süspansiyonlar 1.8de sert ancak yol tutuş çok iyi.
    42000liram olsa kesin ve kesin olarak yarın gider bu arabayı alırdım.o paraya boş bir tisiay alacağıma bunu alırım.hem karizmatik hem çekici.

    ancak bence 1.8intense in en büyük eksikliği manuel şanzıman ile gelmemiş olması.o motora manuel 6 ileri vites yakışır.duy sesimi temsa.
  • 1.8'i nerede test edebiliriz, aracı çok merak ediyorum, orda burda kötüleyen bi sürü inceleme var ama, o kadar kötü olacağını tahmin etmiyorum.

    0-100 9.6 saniye

    6 ileri vites ve direksiyondan vites değişimi

    kasa ve aerodinamik harika,

    güvenlik donanımı çok iyi

    fiyatıda düzeldi, tek eksik vergi ve yakıt tüketimi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oliwer

    1.8'i nerede test edebiliriz, aracı çok merak ediyorum, orda burda kötüleyen bi sürü inceleme var ama, o kadar kötü olacağını tahmin etmiyorum.

    0-100 9.6 saniye

    6 ileri vites ve direksiyondan vites değişimi

    kasa ve aerodinamik harika,

    güvenlik donanımı çok iyi

    fiyatıda düzeldi, tek eksik vergi ve yakıt tüketimi

    maalesef 1.8 intense'i test etme şansınız şu ana kadar yok....çünkü TEMSA test aracı ayırmamış....bayilerde OTV'si yüksek, pahallı ve az satılan bu araba için kendi ceplerinden bir test arabası ayırmaya hiç niyetli değiller......sonuçta TEMSA'nın 1.8 intense olarak bir test aracı ayırması ve bayilerine duyurması gerekiyor

    1.8 intense'in fiyatı düştü ama yakıt tüketimi, vergileri ve kaskosu gibi kısımlarda hala ekonomik olarak çok cazip bir araba değil...satın alma fiyatı cazip olsa da almaya niyetli olanlar satın aldıktan sonra ödeyecekleri paraları düşünüyorlar.......bunu dert etmeyen bir grup için fiyatının sanıyorum 40 veya 50 oılması çok da önemli değil....ayrıca birde "Bas bas paraları Leyla'ya... Bi daha mı geleceğiz dünyaya!" diyen bir kesim var, o da ayrı bir konu

    1.5 motorlu modelde intense donanım seçeneği olsa idi sanırım satışta çok daha iyi bir noktayı yakalama şansları olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 22 Ekim 2008; 13:09:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pascuu


    quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    Teşekkür ederim.
    1.8 lik 140 küsür beygirlik bir araç için her ne kadar ağırlığı 1380kg da olsa 11 küsür saniyelik 0-100 hızlanması bencede kötü bir değer sanırım bunun sebebide otomatik şanzıman...

    Ne yazık ki tüketiciler için yeterli motor seçeneği yok. Oysa Mitsubishi'nin elinde yine COlt CZT'lerde kullanılan 1,5 litrelik 150 beygirlik bir motor var, Coltlarda kullanılan 1.5 litrelik dizel motor var. Keşke bu motorlarla beraber satışa sunulsaydı Lancer.

    Eğer öyle olsaydı inanıyorum ki en az tercih edilen motor seçenekleri şuan satılanlar olurdu.

    Kesinlikle katılıyorum buna czt motoru koyulsa yeter.1.8 motora fln gerek de kalmazdı.Hem de bu motordan daha seri olacağı garanti.

    drag yarışlarına mı katılacaksın?




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.