Şimdi Ara

YENİ LANCER BAYİİLERDE (KALİTE BURADA) (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
852
Cevap
4
Favori
121.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 5 Şubat 2010; 0:01:47 >
  • Son yıllarda yapılan testlerde aracın kaportasının kalın ve ağır olmasın güvenliğe çelik koruma barlarından daha az etkisi olduğu anlaşılmış ve son yıllarda çıkan modellere bakıldığında kaporta sacları inceltilmiş, direnci ve korozyona karşı etkisi daha yüksek fakat mm olarak daha ince saclar kullanılmaya başlanmıştır. Bu bilgilere ek olarak Kapı içlerinde bulunan çelik koruma barları eklenmiş ya da kuvvetlendirilmiş, şaseler darbelere karşı daha kuvvetli ve darbe emici katlanabilir şase sistemleri birçok modelde uygulanmaya başlanmıştır. Araçlar eklenen onlarca aksesuar ve ekipmana rağmen daha da hafifletilmeye çalışılmış ya da aynı değerlere yakın değerlerde kalıp araçların yakıt tüketimleri daha az ve aracın performansı, ilk hızlanması daha verilmli değerlere ulaştırılmıştır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rabies


    quote:

    Orjinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Kardeşim senle anlaşamayacağız. En iyisi Ben 2004 MODEL bmw 5 e bineyim sende 2002 megane a, kafa kafaya çarpışalım, sonuca göre kimin yorumu haklıymış öğrenmiş oluruz. Euroncap testlerinde araçlar sabit bir platforma çarpıyor. Ama hareket halinde kafa kafaya çarpan, BMW 5 ile bir megane veya sembolden sana şunu söylebilirimki BMW 5 in içindeki daha az hasarla kurtulur. Bunu iyi test edebilmek için deve kuşu yumurtasıyla tavuk yumurtasını çarpıştır ok.


    yeni test verileri de verdim yukarda

    "hafif vs ağır" testi modus ve volvo ile yapıldı. volvo 1,5 ton. boyutlarının karşılaştırmasını da videoda görebilirsin.

    http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

    sen ağır aveoya bin ben de opel corsaya bir de öyle deneyelim istersen


    Yaw kardeşim sizde olayı saptırmayın, Ben kaliteli malzeme kullanılmış, çelik barlarla kuvvetlendirilmiş, ağır ve yere sağlam basan araçlardan bahsediyorum siz şimdi çin arabalarınıda karşılaştırmaya sokarsınız. Dediğim gibi BMW5 le ve meganela varmısın kafa kafaya çarpışmaya. Siz takmışsınız saç kalınlığına size saç kalınlığından bahseden mi oldu, ben kullanılan kaliteli dirençli çelik ile çelik barlarla arabaların daha sağlam olduğunu, 1100 kilodan fazla araçların yer çekiminin etkisiyle yere daha sağlam basdığını rüzgar vesaireden daha az etkilendiğini dile getiriyorum. Sizse Aveo gibi ikinci sınıf araçlarla yorum yapıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoMMaNDeRCX -- 23 Mart 2009; 11:59:28 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rabies


    quote:

    Orjinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Kardeşim senle anlaşamayacağız. En iyisi Ben 2004 MODEL bmw 5 e bineyim sende 2002 megane a, kafa kafaya çarpışalım, sonuca göre kimin yorumu haklıymış öğrenmiş oluruz. Euroncap testlerinde araçlar sabit bir platforma çarpıyor. Ama hareket halinde kafa kafaya çarpan, BMW 5 ile bir megane veya sembolden sana şunu söylebilirimki BMW 5 in içindeki daha az hasarla kurtulur. Bunu iyi test edebilmek için deve kuşu yumurtasıyla tavuk yumurtasını çarpıştır ok.


    yeni test verileri de verdim yukarda

    "hafif vs ağır" testi modus ve volvo ile yapıldı. volvo 1,5 ton. boyutlarının karşılaştırmasını da videoda görebilirsin.

    http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

    sen ağır aveoya bin ben de opel corsaya bir de öyle deneyelim istersen


    Ayrıca verdiğin linkteki teste baktım, bence 20 küsür yıl önce üretilmiş bir Volvo olmasına rağmen, yeni teknoloji ile üretilmiş Modusa göre oldukça başarılı. Biliyoruzki şu an araçlarda kullanılan çelik daha yoğun ve daha dirençli. Ben bu testi yeni üretilmiş bir volvo S40 ile yapılmasını beklerdim. AMA eski teknoloji ile üretilmiş volvonun performansından bile menun kaldım bunuda dile getireyim. Arçalar arasında o kadar teknoloji farkı olmasına rağmen. Siz şimdi 1950 model Chavroletle, CLİOYU DA çarpıştırısınız.




  • birader araç sınıfı belirtmeden ağır = sağlam dedin biz de öyle değil diyoruz. megane vs bmw testine de varım. sponsor bulursan söyle seve seve otururum megane'ın direksiyonuna

    nissan note vs opel corsa örneği yukarıda. corsa daha hafif ama 5 yıldız.

    tekniğin/teknolojinin ağırlıktan daha önemli olduğunu gösteren en güzel test volvo vs modus testidir. o da yukarıda.
  • Nerrden nereyee .. Ya lancerden başka bi konu hakkında tartıscaksanız yeni konu açın bu ne bee ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Nerrden nereyee .. Ya lancerden başka bi konu hakkında tartıscaksanız yeni konu açın bu ne bee ...

    hocam kızmayınız. lancer ın tartışılacak bir boyutu olmadığı için durum bu hale gelmiştir. fiyatı ne olursa olsun, indirim bindirim olayları tartışılmaya devam edecek ama kalitesi ve karizmasıyla lancer bir numara olmaya devam edecektir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilke42


    quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Nerrden nereyee .. Ya lancerden başka bi konu hakkında tartıscaksanız yeni konu açın bu ne bee ...

    hocam kızmayınız. lancer ın tartışılacak bir boyutu olmadığı için durum bu hale gelmiştir. fiyatı ne olursa olsun, indirim bindirim olayları tartışılmaya devam edecek ama kalitesi ve karizmasıyla lancer bir numara olmaya devam edecektir.




    Ayrıca hiiç anlamadığım bir konu da şu: Adamlar aynı sınıf arabalara göre zaten uygun satıyorlardı arabaları. Ford'u düşünün, Opeli'i düşünün. Hatta ve hatta astra'nın kasası değişecek ama fiyatta tık yok. Ben daha önce de yazmıştım, bu araçları araştırdığımı ve almamamın sebeplerini.
    Hem iyi olsun, hem yok pahasına olsun. Kimse boşa para ödemesin ama aldığı malında hakkını ödesin.
    Tabiki herkesin iyi kavramı farklı, fakat lütfen birbirimizin beğenilerini ve tercihlerini seviyeli bir şekilde eleştirelim.
    Mitsubishi'ye kızan ve ötv indirimini yetersiz bulan arkadaşlar,
    Neden Doğuş Oto fahiş fiyatla VW satarken ses çıkarmıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volt -- 24 Mart 2009; 17:02:35 >




  • O yünden vw almıyoruz
    abal--bbal'ın eşi..
    Ara Allah ara,kıyasla,ele, bul, alama!!
  • Ya arkadaşlar benim lancer çok yakıor sanki. Bazen deneme amaçlı basıyorum 180 yaptıktan sonra ewe geri dönüşte Gösterge bi basamak inior. Yalnız 180 i uzun süreli yapıyorum onu da belirteyim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Ya arkadaşlar benim lancer çok yakıor sanki. Bazen deneme amaçlı basıyorum 180 yaptıktan sonra ewe geri dönüşte Gösterge bi basamak inior. Yalnız 180 i uzun süreli yapıyorum onu da belirteyim..


    uzun süre sonucunda 10 lt yi bulmuyorsanız gayet iyi hocam :) ne kadar ekmek o kadar köfte. gösterge iniyoru anlayamadım belirteyim.
  • Yani benzin göstergesi küçük bi basamak azalıor.. Gittiğim mesafe 10 km.. Yani bi 5 litre yakıodur :D:D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    Yani benzin göstergesi küçük bi basamak azalıor.. Gittiğim mesafe 10 km.. Yani bi 5 litre yakıodur :D:D


    Hız: 180km/h Mesafe: 10km... Çok uzun mesafe değil.
  • daha gelmeden bu kadar iyi yorum yapıldıysa geldiğinde de
    beklenenden fazla satılır
  • lancer in şu an ötv sonrası fiyatlarını,özellikle caramurat başta,yazabilecek arkadaşlar var mı?..
  • arkadaslar sizce lancer 1.5 mi passaT 1.4 tsi mi geçer?? performansta hangisi dha ii?? teknik weriler hemen hemen aynı . hatta lancerin 0-100 ü 0.2 sn dha erken..
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 5 Şubat 2010; 0:05:28 >
  • Sen yanlış bakmışsın sanırım sitelerdeki hızlanma değerlerinde 1.4 tsi 1.5 lancer dan daha iyi.
    Bu durumda en matıklısı sanırım kg başına beygir gücü ve tork değerlerine bakmak
    passat 1.4 tsi: 122 hp, 200 Nm, 1388 kg
    lancer 1.5: 109 hp, 143 Nm, 1250 kg
    Hal böyleyken:
    Passat'ta 1 kg başına 0,08789 hp güç, 0,144 Nm tork düşüyor
    Lancer'da 1 kg başına 0.08720 hp güç, 0.1144 Nm tork düşüyor.
    Passatın tork değerlerinin 1500-5000 d/d arası bu şekilde olduğu yazıyor sitede. Yani geniş bir bantta bu değere sahip. Lancer ise 4000 d/d de ulaşıyor maksimum torka. Bunun üzerine passat'ın 6 ileri olduğunu düşünürsek de daha şanslı görünüyor. Üstüne maksimum beygir gücüne de passat daha önce ulaşıyor. (passat 5000 d/d, lancer 6000)
    tüketim değerleri de fabrika verilerine göre lancer'dan yana.
    Sanırım passat bu konuda lancer'dan oldukça önde. Ama birisinin aslında turbolu olduğunu unutmamak gerekir. yani boşuna demiyoruz 1.5 turbolu czt motorunu koysalardı keşke diye. yine de tsi tüketim değeri olarak turbodan öndedir.
    bir de 122 hp modelin baz versiyonunun 50.000 tl den başladığını unutmamak gerekir. arka hava yastığı, bluetooth kiti gibi eksikleri yanında, tavan hava yastığı ve cruise control gibi ekstraları var. bunlar birbirini nötürler bence. o zaman fiyat farıkının genel itibari ile motordan olduğunu söyleyebiliriz. ha o kadar farka değer mi değmez mi artık o parayı verecek olanın insiyatifi. passatın iç dizayn olarak kalite hissi daha fazla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sansansan

    arkadaslar sizce lancer 1.5 mi passaT 1.4 tsi mi geçer?? performansta hangisi dha ii?? teknik weriler hemen hemen aynı . hatta lancerin 0-100 ü 0.2 sn dha erken..




  • Özür dilerim ben yanlış bakmışım
    122 hp TSİ 0-100 : 10.5
    109 hp lncer 0-100: 11.6 :S yani passat ksnlikle geçer diorsunuz :.
  • Çukurlu ve tümsekli yollarda lancere bodykit önerir misiniz?? sonuçta arabada bi miktar alçalma olacak arabaya bi zararı olmaz mı??
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.