Şimdi Ara

YENİ MAZDA6 NİSAN'DA TÜRKİYE'DE İŞTE FİYATI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
6.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    Biri Skyactive teknolojini açıklarsa konu daha aydınlatıcı olabilir

    9 milyar dolar yatırım yapılmış. Bir kuruluşun hali hazırda bu kadar sermayesi varsa neden macera arasın ki?


    http://www.mazda-tr.com/hikayeler/pbc-destination/#/cx5/videos
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Ön tasarımı bir önceki model Mazda 6'ya göre bence hayal kırıklığı.
     YENİ MAZDA6 NİSAN'DA TÜRKİYE'DE İŞTE FİYATI

     YENİ MAZDA6 NİSAN'DA TÜRKİYE'DE İŞTE FİYATI


    Bence komple hayal kırıklığı.

    Üstteki eski alttaki yeni kasa olmalıydı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    2.0 benzinli otomatik 5.9Lt mumkun olabilir mi bu?

    Skyactive ile mümkün. Boru değil adamlar çalışıyor

    Skyactive anlamı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasarımı tüketimi rengi güzel olsada
    hayatta 117 bin tl etmez
  • Eski kasası daha güzel,bu olmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 6 Takeri konsepti üzerine tasarlandı ama konseptteki çok keskin ve çekici hatlardan çok fazla uzaklaşılmış ve maalesef tasarım çok güzel olmamış.

    Bence eski kasa Mazda 6'nın tasarımı bundan daha güzel.

    Şu başlıkta Takeri konseptinin resimleri var. O keskin ve çekici hatlara sahip konsepte keşke daha fazla sadık kalsalardı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_59251785/tm.htm

    Bi şu konseptin arkasına bakın, bi de Mazda 6'nın arkasına bakın

     YENİ MAZDA6 NİSAN'DA TÜRKİYE'DE İŞTE FİYATI

     YENİ MAZDA6 NİSAN'DA TÜRKİYE'DE İŞTE FİYATI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 26 Ocak 2013; 23:34:03 >




  • aracın orjinal konusunda 100 de 99 begenilen aracı bu konuda kimse begenmezse varılacak sonuc sudur; görsel de paraya baglıdır..
  • hasta kaldım ama 117 bin..........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy

    Bence bizim milletimizin kesinlile marka takıntısı var bu yüzden en boş kasaları tonla para verip alıyoruz VW-FORD-BMW-Audi-Mercedes bunların en boş hali bile şöyle böyle diyoruz ben burda bi tek BMW'e eyvallah derim Piyasada çok ciddi araçlar var keyfedilmeyi bekleyen Mazda-Nissan bunlardan biri ve 117 param olsa giderim bu araçı alırım çünkü adamlar ciddi ciddi çok emek veriyorlar zaten araç için istedikleri fiyat çok fazla değil aslında Türkiyedeki sömürgeci köpeklerden dolayı oluşan bir uçuklama 3 araba fiyatına 1 tane alıyoruz


    Renkler ve zevkler tabii ki tartışılmaz ama o paraya 2 yaşında premium dizel alınabilinir veya gırtlağına kadar dolu 195 PS 400 Tork dizel Insignia alabilirsiniz.Yani o paraya 2.0 litre benzinli ve 2. eli zayıf bir araba alacağıma daha tasaruflu,daha performanslı ve daha iyi 2. elini koruyan herhangi bir modele yönelirdim,tabii ki bu benim tercihim. Mazdaya çok sıcak bakanlar hariç bu güzel araç bu fiyatlarla Türkiye'de ölü doğmuştur bence.




  • İ40 alın aynı hatlara sahip arkası. Önü zaten çok güzel değil.

    İnsignia gibi bir araç var ve çok daha ulaşabilir fiyatlara Spor D segmentinde. Tasarım olarak bundan çok daha güzel .

    Ne diye onca para dökeyim. Hadi 70 olsa bir nebze. 3.20D fiyatına niye Mazda alayım?

    Peh. Uyu mazda. İyi araçtır ama Tr piyasası için bitik. Ölü doğuyor. Zahmet edip getirmesinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAZAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy

    Bence bizim milletimizin kesinlile marka takıntısı var bu yüzden en boş kasaları tonla para verip alıyoruz VW-FORD-BMW-Audi-Mercedes bunların en boş hali bile şöyle böyle diyoruz ben burda bi tek BMW'e eyvallah derim Piyasada çok ciddi araçlar var keyfedilmeyi bekleyen Mazda-Nissan bunlardan biri ve 117 param olsa giderim bu araçı alırım çünkü adamlar ciddi ciddi çok emek veriyorlar zaten araç için istedikleri fiyat çok fazla değil aslında Türkiyedeki sömürgeci köpeklerden dolayı oluşan bir uçuklama 3 araba fiyatına 1 tane alıyoruz


    Renkler ve zevkler tabii ki tartışılmaz ama o paraya 2 yaşında premium dizel alınabilinir veya gırtlağına kadar dolu 195 PS 400 Tork dizel Insignia alabilirsiniz.Yani o paraya 2.0 litre benzinli ve 2. eli zayıf bir araba alacağıma daha tasaruflu,daha performanslı ve daha iyi 2. elini koruyan herhangi bir modele yönelirdim,tabii ki bu benim tercihim. Mazdaya çok sıcak bakanlar hariç bu güzel araç bu fiyatlarla Türkiye'de ölü doğmuştur bence.

    Mazda kaliteli bir araçtır ve motor konusunda 1 numaradır.Bu araça bu kadar para veren insanların durumu iyidir kötü olan insan o araçı alamaz bu yüzden benzin ve vergisi onu yıpratmaz diye düşünüyorum sonuçta bende bu araçı zar zor alırım fakat benzin-Vergi-Bakım altından kalkamam Bmw ve diğerleride öyle bu yüzden sınıfımda bir focus düşünüyorum bunun sebebi senin dediğin gibi 2.el muhabbeti Bmw vardı kuzenımde Fransada yaşıyordu buraya geldi bundan 3-4 sene önce Bmw 5.20 dizel ile böyle mükemmel bir araç olamaz fiyatını sorduğumda bana öyle komik birşey söyledi ki dokunsalar ağlardım bence bizim hakkımızda bu araçlardır fakat hep vergi ve benzeri durumlardan dolayı o paraya daha düşük sınıf araç alıyoruz benim sitemim en çokta buna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SAZAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy

    Bence bizim milletimizin kesinlile marka takıntısı var bu yüzden en boş kasaları tonla para verip alıyoruz VW-FORD-BMW-Audi-Mercedes bunların en boş hali bile şöyle böyle diyoruz ben burda bi tek BMW'e eyvallah derim Piyasada çok ciddi araçlar var keyfedilmeyi bekleyen Mazda-Nissan bunlardan biri ve 117 param olsa giderim bu araçı alırım çünkü adamlar ciddi ciddi çok emek veriyorlar zaten araç için istedikleri fiyat çok fazla değil aslında Türkiyedeki sömürgeci köpeklerden dolayı oluşan bir uçuklama 3 araba fiyatına 1 tane alıyoruz


    Renkler ve zevkler tabii ki tartışılmaz ama o paraya 2 yaşında premium dizel alınabilinir veya gırtlağına kadar dolu 195 PS 400 Tork dizel Insignia alabilirsiniz.Yani o paraya 2.0 litre benzinli ve 2. eli zayıf bir araba alacağıma daha tasaruflu,daha performanslı ve daha iyi 2. elini koruyan herhangi bir modele yönelirdim,tabii ki bu benim tercihim. Mazdaya çok sıcak bakanlar hariç bu güzel araç bu fiyatlarla Türkiye'de ölü doğmuştur bence.

    Mazda kaliteli bir araçtır ve motor konusunda 1 numaradır.Bu araça bu kadar para veren insanların durumu iyidir kötü olan insan o araçı alamaz bu yüzden benzin ve vergisi onu yıpratmaz diye düşünüyorum sonuçta bende bu araçı zar zor alırım fakat benzin-Vergi-Bakım altından kalkamam Bmw ve diğerleride öyle bu yüzden sınıfımda bir focus düşünüyorum bunun sebebi senin dediğin gibi 2.el muhabbeti Bmw vardı kuzenımde Fransada yaşıyordu buraya geldi bundan 3-4 sene önce Bmw 5.20 dizel ile böyle mükemmel bir araç olamaz fiyatını sorduğumda bana öyle komik birşey söyledi ki dokunsalar ağlardım bence bizim hakkımızda bu araçlardır fakat hep vergi ve benzeri durumlardan dolayı o paraya daha düşük sınıf araç alıyoruz benim sitemim en çokta buna

    Sitemenizde haklısınız. Hangi marka olursa olsun Türkiye'de araçlar çook pahalıya satılıyor bu yüzden bir çoğumuz fazladan verilen paraları bir nebze ileride kurtarır mıyım diye 2. eli kuvvetli araçlara yöneliyoruz.Vergi sistemi (hem akaryakıt hem araç) tüketici davranışlarımızı ciddi derecede etkilyor ve distribütörlerde uzun süredir bunun farkındalar :))




  • 117 bin eder mi etmez mi donanıma bakıp karar vermek lazım ama 2.0 TDI Highline Passat o fiyata alınabiliyorken zor gibi(Passat dahi önceki kasaya göre çok az satıyor bu kombinasyonu), tasarıma gelince ön farlar dış kenarlardan audiye ızgaranın yanındaki kenarlardan bakınca yeni 3 serisine benzior
  • Otomobil fiyat belirleyici üstad gelmemiş, gelseydi bu aracın satılması için 50-55 bin TL'den başlaması gerektiğini söylerdi

    Bu arada konudaki bir çok arkadaşla aynı fikirdeyim, tasarım bir önceki kasadan geriye gitmiş.

    Sonuç olarak ben 'Hayır' diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    2.0 benzinli otomatik 5.9Lt mumkun olabilir mi bu?

    Skyactive ile mümkün. Boru değil adamlar çalışıyor

    Skyactive anlamı nedir?

    Skyactiv aslında bir paket. Alt bileşenleri motor yönünde benzinli ve dizel skyactiv motorlar. Dizellerin kompresyon oranı genel olarak kullanılan kompresyondan daha düşük. Benzinlilerde de 14:1 gibi (sanırım değer buydu) oldukça yüksek bir değer. Bu değerlere erişebilmek için benzinli ve dizel motorlarda farklı uygulamalar mevcut, ama hatırlamıyorum. Örneğin benzinlilerde direkt enjeksiyon vardı sanırım, bir de egr regülasyonu bilindik düzenlemelerin biraz dışındaydı.
    Bir diğer bileşen güncellenen şanzımanlar. Örneğin 6 ileri tork konvertörlü otomatik şanzıman (Skyactiv Drive), bu şanzımanın iç yapısı tümüyle tüketimi düşürmek üzere elden geçirilmiş, tüketim artışına yolaçan bir bileşen olan tork konvertöründen bir an önce kurtulmak için lock-up clutch'ı agresif bir şekilde devreye sokan şanzıman yönetimi. Lock-up clutch, şanzımanın belirli yük, hız, devir kombinasyonlarında tork konvertörüne kilitlenen bir balata, bu balata kilitlendiğinde konvertör devre dışı kalmakta ve motor-şanzıman aktarımı manuel vites bir araca benzer yapıya bürünmekte. Tork konvertörü "idling" denilen ve ilk kalkış anında ve vites geçişlerinde tork aktarımının modüle edilmesi için kullanılan bir yapı.

    Bir diğer bileşen aracın hafifletilmesi vs.vs.

    Yani Skyactiv, Mazda'nın daha düşük emisyna erişmek için araç üzerinde yürüttüğü bir rafinasyon projesi. Alt bileşenleri de motor, şanzıman, karoser ağırlığı gibi bileşenler. Burada geçen de bu proje kapsamında tasarlanıp üretilen güncel motor ailesi.
    Benzer bir proje de (yalnızca motor açısından) Honda'nın "Earth Dreams" motor ailesi, ki Honda F1 takımının yıllar yıllar önce araçları üzerinde tanıtımı yapılmış, geçen yıl 1.6 dizel Honda motor lansmanı ile Türk tüketicisinin bilgisi olmuştur. Bizi de yalnızca 1.6 dizel ilgilendirir zaten.

    Link:http://www.mazda.com/mazdaspirit/skyactiv/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan0075 -- 27 Ocak 2013; 1:19:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    70.000 eder.



    80.000 yapalim orta yol buluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 90.000 olsaydi yeni heves belki satardi ama 117.000 tl'ye mumkun degil

    O paraya a4 aliniyor 3.20 aliniyor c 180 aliniyor

    Kim ne yapsin mazdayi zaten anahtar vursan %20 sildin gitti

    Bu arabayi kiralamak en mantiklisi ayda 2000-2500 tl arasi olur birde sirketin varsa %100 gider gosterirsin sikilina kadar bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllık satış hedefini 50'nin üstünde belirlememişlerdir umarım
  • autoshow'da görmüştüm bu arabayı. 98 senesinde 93 model olanını kullanırdı babam, o zamanlarda arabanın hayranıydım. as'da görünce danıimana fiyatını sormuştum, 90bin tl civarında gelmesini tahmin ediyoruz demişti. yanılmamış olmalarını umuyorum. bence çok güzel bir araç. uzun süre incelemiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    70.000 eder.

    Şener seni geçiyorum,
    70 bin de olsa zor satar.
    2000cc benzinli motor bize göre DEĞİL.
    Bu ötv ve mtv ile bize gider motor 1.6 dizel otomatik.
    O zaman 80-90 a da satılır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.