Şimdi Ara

Yeni megan sedan Touch 1.2 Tce EDC 130 bg vsToyota corolla 1.6 Advance Multidrive S (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
13.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar,megane 7 bin tl daha pahalı,ancak cüzi bir miktar indirimli alabilirim,acaba diyorum 100 bin tl yi gözden çıkarıp icon donanım olanı mı alsam? (tahminim indirimle bana 101 veya 102 bin tl ye gelir.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann

    Megane alın geçin hocam forumdaki çok bilmiş arkadaşlar aracı kullanmadan yorum yapıyor yeni Megane gerçekten iyi bir araç, kullanmadan araç almayın. Eski renaultlarla uzaktan yakından alakası yok. Megane tavsiye ediyorum . Kasası 4 yaşını doldurmuş , yıllardır kullanılan atmosferik motorlu corollaya para vermeyin.

    100 bin tl.yi başkası vereceği için alın geçin demesi ne kadar kolay değilmi. Şu sedan kasada yaşayacağı sorunlar hakkında herhangi bir fikriniz varmı acaba ?

    Hocam en az sizin kadar araç bilgim var belkide daha fazladır. Araştırmayı da severim.2006'da Türkiye'de çok çok az satan 0 Octavia aldım. 2012'de kimse ismini duymamışken doğru düzgün piyasası yokken gittim 0 Elantra aldım. 5 yıl sonra yani bu yıl yine araştırmalarım bilgilerim doğrultusunda Megane aldım. Çok da memnunum. Aracın eksi yönleri kesinlikle var zaten böyle olmayan bir araçta bildiğim kadarıyla yok. Araştırıp iyi araçlara binmeye çalışıyorum.

    Corollanın 100.000 lira ettiği yerde Megane 100.000 lira fazla fazla eder. İkiside iyi araçlar ancak Corolla gerçekten eskidi. Bir tarafta 2016'nın sonunda üretilmeye başlayan bir araç diğer tarafta 2013'te üretilmeye başlanmış ve son demlerini yaşayan Corolla. Bu kıyaslama Megane - Corolla değilde Civic (RS) olsaydı o zaman tercih edilebilirdi ancak bu durumda gayet yaşlı bir araç olan Corolla almak bana göre mantıksız. 100.000 lira seviyesinde atmosferik araç almak bana göre gerçekten mantıksız markası ne olursa olsun(1.6 lpgli Megane kullanıyorum). Bu arada Megane'de şuana kadar servise 1 kere dahi gitmedim. Aracın siyah koltuklarının çok çabuk pislenmesi ve motor sesini fazla alması hariç bir problemim yok.

    Konu bilgi yarışı değil , yani durum ben sizden tecrübeliyim veya değilim mevzusu değil. Şuan ki aracım benim ne 5. ne de 10. İşin bu kısmını bir kenara bırakalım. Megana sıra gelince burdakilerin bir çoğu ya sokakta gördüğü ya da 10 dk.lık test sürüşü ile yorum yapıyor. Kasa yakışıklı albenisi var yok değil. Venim aracımı alırken bende meganla ikilem yaşadım. Ama meg4 sedanlardaki kalite ve işçilik zaaflarını lütfen göz ardı etmeyelim ve inkarda etmeyelim. Ön cam çatlaması , dikiz aybası konusu , aracın çamurluk , kapı hatlarının tutmaması , pedalların ordaki devirdaim borularının izolasyonsuz olması ısı yalıtımının olmaması , elektronik aksamdaki sapıtmalar , yıkama sonrası bagaja su birikmesi , edc nin afallamaları , rampada geri kaydırması vs. aklıma gelmeyen bir çok meganda görülen şikayetler mevcut. Ya bir aracın gösterge panelinin camı durduk yere çatlar mı ?.. Sedanlarda elektrik tesisatı 1 tl.lik elektrik bantlarıyla çekilmiş , hb.lerde durumu bilmiyorum, bunlar hep resimli ıspatlıydı bende ama bıraktım artık.


    Bak bu aracı 1.5 yıldır takip ediyorum ve otoparkta aracımın bir tarafında hb ve bir tarafında sedan kasanın olmasından dolayı bu bilgilerin sallama olmadığına emin olabilirsin. Belkide bir çoğundan kullanıcı olarak seninde haberin vardır. Eğer aracın joysa bir nebze şanslısın ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 15 Eylül 2017; 22:24:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann

    Megane alın geçin hocam forumdaki çok bilmiş arkadaşlar aracı kullanmadan yorum yapıyor yeni Megane gerçekten iyi bir araç, kullanmadan araç almayın. Eski renaultlarla uzaktan yakından alakası yok. Megane tavsiye ediyorum . Kasası 4 yaşını doldurmuş , yıllardır kullanılan atmosferik motorlu corollaya para vermeyin.

    100 bin tl.yi başkası vereceği için alın geçin demesi ne kadar kolay değilmi. Şu sedan kasada yaşayacağı sorunlar hakkında herhangi bir fikriniz varmı acaba ?

    Hocam en az sizin kadar araç bilgim var belkide daha fazladır. Araştırmayı da severim.2006'da Türkiye'de çok çok az satan 0 Octavia aldım. 2012'de kimse ismini duymamışken doğru düzgün piyasası yokken gittim 0 Elantra aldım. 5 yıl sonra yani bu yıl yine araştırmalarım bilgilerim doğrultusunda Megane aldım. Çok da memnunum. Aracın eksi yönleri kesinlikle var zaten böyle olmayan bir araçta bildiğim kadarıyla yok. Araştırıp iyi araçlara binmeye çalışıyorum.

    Corollanın 100.000 lira ettiği yerde Megane 100.000 lira fazla fazla eder. İkiside iyi araçlar ancak Corolla gerçekten eskidi. Bir tarafta 2016'nın sonunda üretilmeye başlayan bir araç diğer tarafta 2013'te üretilmeye başlanmış ve son demlerini yaşayan Corolla. Bu kıyaslama Megane - Corolla değilde Civic (RS) olsaydı o zaman tercih edilebilirdi ancak bu durumda gayet yaşlı bir araç olan Corolla almak bana göre mantıksız. 100.000 lira seviyesinde atmosferik araç almak bana göre gerçekten mantıksız markası ne olursa olsun(1.6 lpgli Megane kullanıyorum). Bu arada Megane'de şuana kadar servise 1 kere dahi gitmedim. Aracın siyah koltuklarının çok çabuk pislenmesi ve motor sesini fazla alması hariç bir problemim yok.

    Konu bilgi yarışı değil , yani durum ben sizden tecrübeliyim veya değilim mevzusu değil. Şuan ki aracım benim ne 5. ne de 10. İşin bu kısmını bir kenara bırakalım. Megana sıra gelince burdakilerin bir çoğu ya sokakta gördüğü ya da 10 dk.lık test sürüşü ile yorum yapıyor. Kasa yakışıklı albenisi var yok değil. Venim aracımı alırken bende meganla ikilem yaşadım. Ama meg4 sedanlardaki kalite ve işçilik zaaflarını lütfen göz ardı etmeyelim ve inkarda etmeyelim. Ön cam çatlaması , dikiz aybası konusu , aracın çamurluk , kapı hatlarının tutmaması , pedalların ordaki devirdaim borularının izolasyonsuz olması ısı yalıtımının olmaması , elektronik aksamdaki sapıtmalar , yıkama sonrası bagaja su birikmesi , edc nin afallamaları , rampada geri kaydırması vs. aklıma gelmeyen bir çok meganda görülen şikayetler mevcut. Ya bir aracın gösterge panelinin camı durduk yere çatlar mı ?.. Sedanlarda elektrik tesisatı 1 tl.lik elektrik bantlarıyla çekilmiş , hb.lerde durumu bilmiyorum, bunlar hep resimli ıspatlıydı bende ama bıraktım artık.


    Bak bu aracı 1.5 yıldır takip ediyorum ve otoparkta aracımın bir tarafında hb ve bir tarafında sedan kasanın olmasından dolayı bu bilgilerin sallama olmadığına emin olabilirsin. Belkide bir çoğundan kullanıcı olarak seninde haberin vardır. Eğer aracın joysa bir nebze şanslısın ...

    Aracım joy hocam belki de bu yüzden bu kadar memnunumdur olabilir. Bu bahsettiğiniz sorunları bende okudum özellikle dikiz aynasının düşmesi filan olmaması gerekir. Ancak ben şöyle düşünüyorum bu araçları gelen tepkilere göre düzelttiler. Örneğin 2016 modellerin hız kadranı beyazken 2017 modellerin kırmızı. 2016 iconlarda bagaj açma tuşunun yerinde geri görüş kamerası olduğu için bagaj dışarıdan açılamıyordu ama 2017 modellerde tuş koydular dışarıdan açmak için. Böyle gelişmelerin olması aracın gelen tepkilere göre eksiklerinin giderildiği anlamına geliyor bana göre. Sorun yaşayanların çoğu 2016 model diye biliyorum.

    Kalite zaafı derken neyi kastettiğinizi tam anlamadım. Jetta,Elantra,Octavia modellerinin kapı üstleri sertken Megane'nin yumuşak. İşçilik hataları var evet bu konuda hak veriyorum size.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann

    Megane alın geçin hocam forumdaki çok bilmiş arkadaşlar aracı kullanmadan yorum yapıyor yeni Megane gerçekten iyi bir araç, kullanmadan araç almayın. Eski renaultlarla uzaktan yakından alakası yok. Megane tavsiye ediyorum . Kasası 4 yaşını doldurmuş , yıllardır kullanılan atmosferik motorlu corollaya para vermeyin.

    100 bin tl.yi başkası vereceği için alın geçin demesi ne kadar kolay değilmi. Şu sedan kasada yaşayacağı sorunlar hakkında herhangi bir fikriniz varmı acaba ?

    Hocam en az sizin kadar araç bilgim var belkide daha fazladır. Araştırmayı da severim.2006'da Türkiye'de çok çok az satan 0 Octavia aldım. 2012'de kimse ismini duymamışken doğru düzgün piyasası yokken gittim 0 Elantra aldım. 5 yıl sonra yani bu yıl yine araştırmalarım bilgilerim doğrultusunda Megane aldım. Çok da memnunum. Aracın eksi yönleri kesinlikle var zaten böyle olmayan bir araçta bildiğim kadarıyla yok. Araştırıp iyi araçlara binmeye çalışıyorum.

    Corollanın 100.000 lira ettiği yerde Megane 100.000 lira fazla fazla eder. İkiside iyi araçlar ancak Corolla gerçekten eskidi. Bir tarafta 2016'nın sonunda üretilmeye başlayan bir araç diğer tarafta 2013'te üretilmeye başlanmış ve son demlerini yaşayan Corolla. Bu kıyaslama Megane - Corolla değilde Civic (RS) olsaydı o zaman tercih edilebilirdi ancak bu durumda gayet yaşlı bir araç olan Corolla almak bana göre mantıksız. 100.000 lira seviyesinde atmosferik araç almak bana göre gerçekten mantıksız markası ne olursa olsun(1.6 lpgli Megane kullanıyorum). Bu arada Megane'de şuana kadar servise 1 kere dahi gitmedim. Aracın siyah koltuklarının çok çabuk pislenmesi ve motor sesini fazla alması hariç bir problemim yok.

    Konu bilgi yarışı değil , yani durum ben sizden tecrübeliyim veya değilim mevzusu değil. Şuan ki aracım benim ne 5. ne de 10. İşin bu kısmını bir kenara bırakalım. Megana sıra gelince burdakilerin bir çoğu ya sokakta gördüğü ya da 10 dk.lık test sürüşü ile yorum yapıyor. Kasa yakışıklı albenisi var yok değil. Venim aracımı alırken bende meganla ikilem yaşadım. Ama meg4 sedanlardaki kalite ve işçilik zaaflarını lütfen göz ardı etmeyelim ve inkarda etmeyelim. Ön cam çatlaması , dikiz aybası konusu , aracın çamurluk , kapı hatlarının tutmaması , pedalların ordaki devirdaim borularının izolasyonsuz olması ısı yalıtımının olmaması , elektronik aksamdaki sapıtmalar , yıkama sonrası bagaja su birikmesi , edc nin afallamaları , rampada geri kaydırması vs. aklıma gelmeyen bir çok meganda görülen şikayetler mevcut. Ya bir aracın gösterge panelinin camı durduk yere çatlar mı ?.. Sedanlarda elektrik tesisatı 1 tl.lik elektrik bantlarıyla çekilmiş , hb.lerde durumu bilmiyorum, bunlar hep resimli ıspatlıydı bende ama bıraktım artık.


    Bak bu aracı 1.5 yıldır takip ediyorum ve otoparkta aracımın bir tarafında hb ve bir tarafında sedan kasanın olmasından dolayı bu bilgilerin sallama olmadığına emin olabilirsin. Belkide bir çoğundan kullanıcı olarak seninde haberin vardır. Eğer aracın joysa bir nebze şanslısın ...

    Aracım joy hocam belki de bu yüzden bu kadar memnunumdur olabilir. Bu bahsettiğiniz sorunları bende okudum özellikle dikiz aynasının düşmesi filan olmaması gerekir. Ancak ben şöyle düşünüyorum bu araçları gelen tepkilere göre düzelttiler. Örneğin 2016 modellerin hız kadranı beyazken 2017 modellerin kırmızı. 2016 iconlarda bagaj açma tuşunun yerinde geri görüş kamerası olduğu için bagaj dışarıdan açılamıyordu ama 2017 modellerde tuş koydular dışarıdan açmak için. Böyle gelişmelerin olması aracın gelen tepkilere göre eksiklerinin giderildiği anlamına geliyor bana göre. Sorun yaşayanların çoğu 2016 model diye biliyorum.

    Kalite zaafı derken neyi kastettiğinizi tam anlamadım. Jetta,Elantra,Octavia modellerinin kapı üstleri sertken Megane'nin yumuşak. İşçilik hataları var evet bu konuda hak veriyorum size.

    Evet, neden corolla dediğimi aslında dolaylı yoldan sizde ifade ettiniz. Megan 4 belkide bir iki yıl sonra bü tarz iyileştirmelerle daha stabil olacak. Belki bende aracımı değişeceğim zaman yine listenin başında olacak bu durum gelecekteki iyileştirmelerle netleşecek.



    Ben söyle düşünüyorum , bu kadar para vereceksem kasası yeni çıkmış , kronik sorunlarla uğraşmma riski olan araçtan ziyade, kasası oturmuş , tok bir araç almayı yeğlerim. Nitekim öylede yaptım. 1.5 yıl oldu şeytan kulağına kurşun , zibil gibi donanıma rağnen ne bir lamba ne bir sorun yaşadım. Ha kasası eskidi artık , yakında kasa değişecek ama kafam rahat en azından...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann

    Megane alın geçin hocam forumdaki çok bilmiş arkadaşlar aracı kullanmadan yorum yapıyor yeni Megane gerçekten iyi bir araç, kullanmadan araç almayın. Eski renaultlarla uzaktan yakından alakası yok. Megane tavsiye ediyorum . Kasası 4 yaşını doldurmuş , yıllardır kullanılan atmosferik motorlu corollaya para vermeyin.

    100 bin tl.yi başkası vereceği için alın geçin demesi ne kadar kolay değilmi. Şu sedan kasada yaşayacağı sorunlar hakkında herhangi bir fikriniz varmı acaba ?

    Hocam en az sizin kadar araç bilgim var belkide daha fazladır. Araştırmayı da severim.2006'da Türkiye'de çok çok az satan 0 Octavia aldım. 2012'de kimse ismini duymamışken doğru düzgün piyasası yokken gittim 0 Elantra aldım. 5 yıl sonra yani bu yıl yine araştırmalarım bilgilerim doğrultusunda Megane aldım. Çok da memnunum. Aracın eksi yönleri kesinlikle var zaten böyle olmayan bir araçta bildiğim kadarıyla yok. Araştırıp iyi araçlara binmeye çalışıyorum.

    Corollanın 100.000 lira ettiği yerde Megane 100.000 lira fazla fazla eder. İkiside iyi araçlar ancak Corolla gerçekten eskidi. Bir tarafta 2016'nın sonunda üretilmeye başlayan bir araç diğer tarafta 2013'te üretilmeye başlanmış ve son demlerini yaşayan Corolla. Bu kıyaslama Megane - Corolla değilde Civic (RS) olsaydı o zaman tercih edilebilirdi ancak bu durumda gayet yaşlı bir araç olan Corolla almak bana göre mantıksız. 100.000 lira seviyesinde atmosferik araç almak bana göre gerçekten mantıksız markası ne olursa olsun(1.6 lpgli Megane kullanıyorum). Bu arada Megane'de şuana kadar servise 1 kere dahi gitmedim. Aracın siyah koltuklarının çok çabuk pislenmesi ve motor sesini fazla alması hariç bir problemim yok.

    Konu bilgi yarışı değil , yani durum ben sizden tecrübeliyim veya değilim mevzusu değil. Şuan ki aracım benim ne 5. ne de 10. İşin bu kısmını bir kenara bırakalım. Megana sıra gelince burdakilerin bir çoğu ya sokakta gördüğü ya da 10 dk.lık test sürüşü ile yorum yapıyor. Kasa yakışıklı albenisi var yok değil. Venim aracımı alırken bende meganla ikilem yaşadım. Ama meg4 sedanlardaki kalite ve işçilik zaaflarını lütfen göz ardı etmeyelim ve inkarda etmeyelim. Ön cam çatlaması , dikiz aybası konusu , aracın çamurluk , kapı hatlarının tutmaması , pedalların ordaki devirdaim borularının izolasyonsuz olması ısı yalıtımının olmaması , elektronik aksamdaki sapıtmalar , yıkama sonrası bagaja su birikmesi , edc nin afallamaları , rampada geri kaydırması vs. aklıma gelmeyen bir çok meganda görülen şikayetler mevcut. Ya bir aracın gösterge panelinin camı durduk yere çatlar mı ?.. Sedanlarda elektrik tesisatı 1 tl.lik elektrik bantlarıyla çekilmiş , hb.lerde durumu bilmiyorum, bunlar hep resimli ıspatlıydı bende ama bıraktım artık.


    Bak bu aracı 1.5 yıldır takip ediyorum ve otoparkta aracımın bir tarafında hb ve bir tarafında sedan kasanın olmasından dolayı bu bilgilerin sallama olmadığına emin olabilirsin. Belkide bir çoğundan kullanıcı olarak seninde haberin vardır. Eğer aracın joysa bir nebze şanslısın ...

    Aracım joy hocam belki de bu yüzden bu kadar memnunumdur olabilir. Bu bahsettiğiniz sorunları bende okudum özellikle dikiz aynasının düşmesi filan olmaması gerekir. Ancak ben şöyle düşünüyorum bu araçları gelen tepkilere göre düzelttiler. Örneğin 2016 modellerin hız kadranı beyazken 2017 modellerin kırmızı. 2016 iconlarda bagaj açma tuşunun yerinde geri görüş kamerası olduğu için bagaj dışarıdan açılamıyordu ama 2017 modellerde tuş koydular dışarıdan açmak için. Böyle gelişmelerin olması aracın gelen tepkilere göre eksiklerinin giderildiği anlamına geliyor bana göre. Sorun yaşayanların çoğu 2016 model diye biliyorum.

    Kalite zaafı derken neyi kastettiğinizi tam anlamadım. Jetta,Elantra,Octavia modellerinin kapı üstleri sertken Megane'nin yumuşak. İşçilik hataları var evet bu konuda hak veriyorum size.

    Evet, neden corolla dediğimi aslında dolaylı yoldan sizde ifade ettiniz. Megan 4 belkide bir iki yıl sonra bü tarz iyileştirmelerle daha stabil olacak. Belki bende aracımı değişeceğim zaman yine listenin başında olacak bu durum gelecekteki iyileştirmelerle netleşecek.



    Ben söyle düşünüyorum , bu kadar para vereceksem kasası yeni çıkmış , kronik sorunlarla uğraşmma riski olan araçtan ziyade, kasası oturmuş , tok bir araç almayı yeğlerim. Nitekim öylede yaptım. 1.5 yıl oldu şeytan kulağına kurşun , zibil gibi donanıma rağnen ne bir lamba ne bir sorun yaşadım. Ha kasası eskidi artık , yakında kasa değişecek ama kafam rahat en azından...

    Siz alcağınız araç baş ağrıtmasın istiyorsunuz anladığım kadarıyla ama emin olun artık hangi arabayı alırsanız alın sorunlarla boğuşmayacaksınız. Artık kötü araba kalmadı sadece ihtiyaç ve tercih meselesi. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim hocam.




  • citroen c4 dizel otomatik daha uygun fiyata alınabiliyor bir kaç bayide 2016 mevcut şanzımanda robotize değil makyajla birlikte tork konvoktörüne gectiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane HB 1.2 TCe EDC Touchchrome modelini hem uzun yolda hem de şehiriçinde kullandım, tecrübelerimi aktarayım:

    -Bu motoru 1.6 atmosferik K4M motordan sonra kullandım ve hızlanmalarda falan acayip akıcı geldi. 1.6 olan atmosferik olduğu halde 1.2 TCe'nin alt devirleri daha dolu.
    -EDC 7 ileri, 120km/s'te 7.viteste 2600 devir çeviriyor. Bolu'dan Ankara Akıncı gişelerine hız sabitleyici ile 110-130 arası gittim. Rampalarda hiçbir zaman vites düşürmedi ve hangi hıza sabitlediysem o hızda rampa tırmandı. Araçta 4 yetişkin 1 bebek vardı ve bagajda ağzına kadar doluydu.
    -İstanbul'un içinde sıfırladım, İstanbul'da dur-kalk yaptık, gece Ankara'nın içinde dolanıp Aksaray'a ulaştığımızda ortalama 6.5 litre yakıt tüketimi elde ettik. Rodajda olan benzinli bir araç için gayet iyi bir değer.
    -Araç kalkarken nazlı kalkıyor; biraz deneyimli kalkarken şöför 2-3 saniyede tam kavramaya gelir ama bu şanzımanda kalkış bazen 5-6 saniyeyi buluyor.
    -Vites düşürürken sarsıntılı düşürdüğü oluyor ama vites yükseltirken geçişleri genelde hissetmedim.
    -Bayramda anayola çıkıcaktım ama yol ciddi anlamda kalabalıktı, arkadan gelen ile biraz mesafe olsa gaza yüklenip çıkıcam. O şekilde oldu, arkadan gelen ile biraz mesafe olunca gaza biraz bastım, 3500 devir gibi vites attı ama trafiğin akış hızına gelmem çok ama çok kısa sürdü. Bunda şanzımanın da etkisi var, gayet güzel vites değiştirdi. 1.6 ile böyle akıcı kalkamazdım.
    -Araç 800km'ye yaklaşınca arka taraftan trim sesi gelmeye başladı. Şuan 2000 kilometre civarında, trim sesi var malesef.
    -Kullandığım paket Touchchrome, içinde R-Link 2.0 multimedya paketi var. Radyodaki ses kalitesi iyi değil ama Bluetooth ile bağlanıp Spotify gibi kaliteli müzik aktaran uygulamalarda gayet güzel ses veriyor.
    -Ön camı küçük, görüş açıları biraz sıkıntılı.
    -Araç İspanya üretimi ve işçilik hataları var. Reklamındakiyle alakası yok :)) Ön iki kapı da çamurluğa göre içerde kalıyor, arka stoplarda çamurluk ile bagajdaki çizgi tutmuyor.
    -Koltuğun yanal ve baldır destekleri gayet güzel ama ön koltukları ileri alırken koltuklar orta konsola değiyor, ileri alması zor biraz :)
    -HB modelin direksiyon tepkileri çok hoşuma gitti. Megane II ile Megane IV arasında kullanım olarak ciddi fark var. Aracı teslim alırken yetkili kişi daha sonra Sedan modelini de teste gelin,HB ile arasında sürüş konusunda ciddi fark var dedi. Siz de bir inceleyin derim

    Aktarabildiklerim bu kadar, merak ettiğiniz birşey olursa elimden geldiğince cevaplamak isterim. Yine söyleyeceğim ama turbolu motorun keyfi, ara hızlanmaları ve rampadaki performansından sonra 1.6 atmosferik cidden üzüyor :)




  • civic eco lpg ve elantra inceleyin derim.
  • createemir kullanıcısına yanıt
    -HB modelin direksiyon tepkileri çok hoşuma gitti. Megane II ile Megane IV arasında kullanım olarak ciddi fark var. Aracı teslim alırken yetkili kişi daha sonra Sedan modelini de teste gelin,HB ile arasında sürüş konusunda ciddi fark var dedi. Siz de bir inceleyin derim.

    Sedan ve HB arasında; her açıdan, ne gibi farklılıklar olabilir?
    Süspansiyon, yol tutuşu, araç içi sessizlik vs. vs.
  • eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.




  • mcakrep23 kullanıcısına yanıt
    Megane II'den örnek vereyim, HB modellerinin işçiliği ve yalıtımı sedana göre daha iyiydi. Aynı zamanda HB modeli sedana göre yere daha yakındı. Yere yakın olan aracın ağırlık merkezi daha aşağıda olur, gövde salınımı ve buna bağlı olarak aracın virajda yatması da azalır.



    Otopark'ın incelemesinde "HB'ten sedana çevrilme" gibi birşey söylemişlerdi. Yani araç ilk başta HB olarak dizayn ediliyor, ondan sonra sedan olarak yeniden imâl ediliyor.



    Bu arada yukarıda yazdığım direksiyon tepkisi ile ilgili parantez açayım; Megane II sedan ile Megane IV HB arasında ciddi fark var, yanlış anlaşılma olmasın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 0 touch yerine benzer fiyatlara 0 ayarında 2. el cam tavanlı, opsiyonlu Icon bulabilirsiniz. Benim tercihim o olurdu. Sahibinden.com'a göz atmanızı öneririm.

    Örnek İlan:

    Full + Full İCON'UN EN DOLU HALİ-DAHA DOLUSU YOK
    İlan No: 471709816
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-full-plus-full-icon-un-en-dolu-hali-daha-dolusu-yok-471709816/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 16 Eylül 2017; 13:2:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Hocam 0 touch yerine benzer fiyatlara 0 ayarında 2. el cam tavanlı, opsiyonlu Icon bulabilirsiniz. Benim tercihim o olurdu. Sahibinden.com'a göz atmanızı öneririm.

    Örnek İlan:

    Full + Full İCON'UN EN DOLU HALİ-DAHA DOLUSU YOK
    İlan No: 471709816
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-full-plus-full-icon-un-en-dolu-hali-daha-dolusu-yok-471709816/detay

    Değerli arkadaşım bende bakıyorum o ilanlara ama malum 2.ci elde ortalık çakal dolu güvenilir bir satıcı olsa akla yatkın bir teklif..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Edit: insanlar 2-4 senede araç değişip araç tanıyamıyorlar ama bizim millet 10 dklık , şu kavşaktan dönelim test sürüşünde araç tanıyor 🤔🤔



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 16 Eylül 2017; 21:46:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Nedir sizdeki bu megan düşmanlığı ! Bırakın da insanlar ne isterse onu alsınlar .Başkalarının fikirlerini değiştirmeye çalışmayı bırakın.Ayrıca dediğiniz sorunlar yeni modellerde düzeltildi , yanlış bilgiler vermeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şifon


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Nedir sizdeki bu megan düşmanlığı ! Bırakın da insanlar ne isterse onu alsınlar .Başkalarının fikirlerini değiştirmeye çalışmayı bırakın.Ayrıca dediğiniz sorunlar yeni modellerde düzeltildi , yanlış bilgiler vermeyin.

    Şunca yazdığım gerçeklere rağmen düşmanlık olarak mı adlandırdınız olayı. Bildiklerimi yazdım ve bunların hepsi reel veriler, burda megan övenlerin hiç biri bnm kadar tanımıyordur. Konuştuğum kişilere sorunlardan bahsettiğimde bir çoğu evet o bemde de var ya da duydum diyor. Yukardaki kullanıcıda benzer bir cevap vermiş zaten. Kimse kolay kolay ayranım ekşi demez ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şifon


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Nedir sizdeki bu megan düşmanlığı ! Bırakın da insanlar ne isterse onu alsınlar .Başkalarının fikirlerini değiştirmeye çalışmayı bırakın.Ayrıca dediğiniz sorunlar yeni modellerde düzeltildi , yanlış bilgiler vermeyin.

    Şunca yazdığım gerçeklere rağmen düşmanlık olarak mı adlandırdınız olayı. Bildiklerimi yazdım ve bunların hepsi reel veriler, burda megan övenlerin hiç biri bnm kadar tanımıyordur. Konuştuğum kişilere sorunlardan bahsettiğimde bir çoğu evet o bemde de var ya da duydum diyor. Yukardaki kullanıcıda benzer bir cevap vermiş zaten. Kimse kolay kolay ayranım ekşi demez ...

    Bende Megane yok, Renault marka araçımda yok.Ama siz burada bir sürü sorun yazıp insanları belkide Megan almaktan vazgeçiriyorsunuz.Her araçta sorun vardır önemli olan o sorunun giderilip giderilmedigi.Yeni modellerde bu sorunların çoğu yok.O yüzden bence günümüz gözüyle yorum yapmak daha mantıklı.Megan çok satan kaliteli araçlardan biri.Zaten insanların bu sınıfta alabileceği pek araç yok o yüzden bence en alınası araçlardan biri sayılır.Sonuc olarak her araçta sorunlar olur önemli olan o sorunların giderilmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şifon


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şifon


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Nedir sizdeki bu megan düşmanlığı ! Bırakın da insanlar ne isterse onu alsınlar .Başkalarının fikirlerini değiştirmeye çalışmayı bırakın.Ayrıca dediğiniz sorunlar yeni modellerde düzeltildi , yanlış bilgiler vermeyin.

    Şunca yazdığım gerçeklere rağmen düşmanlık olarak mı adlandırdınız olayı. Bildiklerimi yazdım ve bunların hepsi reel veriler, burda megan övenlerin hiç biri bnm kadar tanımıyordur. Konuştuğum kişilere sorunlardan bahsettiğimde bir çoğu evet o bemde de var ya da duydum diyor. Yukardaki kullanıcıda benzer bir cevap vermiş zaten. Kimse kolay kolay ayranım ekşi demez ...

    Bende Megane yok, Renault marka araçımda yok.Ama siz burada bir sürü sorun yazıp insanları belkide Megan almaktan vazgeçiriyorsunuz.Her araçta sorun vardır önemli olan o sorunun giderilip giderilmedigi.Yeni modellerde bu sorunların çoğu yok.O yüzden bence günümüz gözüyle yorum yapmak daha mantıklı.Megan çok satan kaliteli araçlardan biri.Zaten insanların bu sınıfta alabileceği pek araç yok o yüzden bence en alınası araçlardan biri sayılır.Sonuc olarak her araçta sorunlar olur önemli olan o sorunların giderilmesi.

    Bakın yetkili servislerin verdiği güncel cevabıda yazıyorum ; bunlarda oluyor abi , bunlarda normal abi.



    Ön camı değişip , değiştirilen camın tekrar çatladığı araçlar var. Renonun bunun için bir farkındalık mesajı gönderdiği üzerinde çalıştığı bişgisi var. Geri kalan şeyler bunlarda normal ağğğbiiii.



    İsteyen istediğini alır tabiiki de Allah cc.nin bildiğini kuldan neden saklayalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Edit: insanlar 2-4 senede araç değişip araç tanıyamıyorlar ama bizim millet 10 dklık , şu kavşaktan dönelim test sürüşünde araç tanıyor 🤔🤔

    sounsuzluk. nedir sorunsuzluk? dünya ralli şampiyonsını 10 sene üst üste kazanan bir otomobil için sorunsuz diyeblir miyiz? dememek için aptal olmak lazım. ya, popülerliğini kaybetmiş olsa da f1 şampiyonluğunu ferrrari kadar kazanan bir markayı sorunsuz görebilir miyiz? hemen cevap gelecek "efendim onlar motorsporları gündelik hayatla bir değil" doğru, çünkü fabrikalalara para çok gelir o yüzden çarçur etmek için sağda solda yarış düzenler yarışçılara birsürü para akıtır. kendimizi kandırmayalım. bugün, servis bakımları düzgün yapılan aracın sorun çıkarması sadece şanssızlıktır. 1989 senesinden beri ailecek reno sahibiyiz. 3 reno 9, 1 flash s, 1 laguna I şimdide latitude var babamda. neredeyse 30 yıldır en kalitesizinden en kalitelisine renault kullandık. bizi bir gün olsun yolda bırakmadı bir gün olsun hayalkırıklığına uğratmadı. ayrıca hiçbir resmi servisin "bunlareda oluyor abi" şeklinde cıvık sayılabilecek cevap vereceğine inanmam. turizmde çalışıyorum. işim ve şirketim gereği değişik marka ve model araç kullanıp yetkili servislere götürüyorum. son 10 yıldır sizin ifade ettiğiniz tarzda abukça bir cevapla karşılaşmadım. hülasa, megane IV corolladan her bakımdan iyimidir iyidir. buna rağmen isteyen corolla alır mı alır. kimsenin keyfinin kahyası değiliz. ama gerçek dışı beyanlarla o yada bu markanın/modelin kötülenmesinden hoşlanmam.

    edit: ilave.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 17 Eylül 2017; 9:33:29 >




  • Corolla' nın lpg uyumlu motoru, arka diz mesafesinin daha iyi oluşu (şaft tüneli yok) ve biraz daha iyi ikinci el piyasası 3 önemli artısı ama bunun dışında her türlü megane daha iyi arsç. Turbo 1.2 130 hp motor çok faha keyifli olacaktır, ayrıca edc Cvt'den çok daha seri bit şanzıman. Megane daha güncel en az 4 sene kasa yenilmeyecek. İhtiyaçlarınızı belirleyip ona göre karar verin hocam ve mutlaka test sürüşü yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.