Şimdi Ara

Yeni megan sedan Touch 1.2 Tce EDC 130 bg vsToyota corolla 1.6 Advance Multidrive S (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
13.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel otomatik Elantra ya da Cerato daha iyi olmaz mı bu bütçede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Corolla' nın lpg uyumlu motoru, arka diz mesafesinin daha iyi oluşu (şaft tüneli yok) ve biraz daha iyi ikinci el piyasası 3 önemli artısı ama bunun dışında her türlü megane daha iyi arsç. Turbo 1.2 130 hp motor çok faha keyifli olacaktır, ayrıca edc Cvt'den çok daha seri bit şanzıman. Megane daha güncel en az 4 sene kasa yenilmeyecek. İhtiyaçlarınızı belirleyip ona göre karar verin hocam ve mutlaka test sürüşü yapın.

    Edc cvt'ye göre daha nazlı bir şanzıman ve şikayet sayısı hayli fazla. Vites geçişlerinde de kararsızlık yapabilen, düşürmelerde hissettiren bir şanzıman. Cvt ise tabiri caizse kaymak. Yeni nesil cvt'ler performans konusunda da başarılı. Devri çok hızlı yükseltiyor.
  • Corolla gomuculer toplanmış yine başlığa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meganın test sürüşünü yapmıştım çok guzel araba yapmış adamlar..asla pisman etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    eski bir toyota (yeni bir opel) sahibi olarak; megane IV-toyota corolla karşılaştırmasında megane dan yana tarafım. ikisini de kullanmışlığım var. eğer ki yaş 50 nin üstünde, duble yolda bile 100 ü geçmeyen, amacı a noktasından b noktasına gitmek olan birisiyseniz bile bence corolla artık gereksiz. sürüşü bu kadar sıkıcı, kendisi bu kadar ruhsuz araba zor bulunur. gidin corolla forumuna bakın, öne çıkarabildikleri arkada şaft tüneli olmaması, motorun lpg uyumu ve sözde sorunsuzluğu. sözde diyorum çünkü o forumdakilerin büyük çoğunluğu 2-4 yıl içinde araç yenileyen insanlar sorunsuzluğu ne ara gözlemlediler ve niye ihtiyaç duyuyorlar orası muamma. ayrıca, motor ve şanzıman açısından her bakımdan üstün olan (turbo motor-atmosferik motor, edc şanzıman-cvt şanzıman) megane karşısında corollanın aynı miktar parayı talep etmesi, üstüne bunu veren çıkması çok daha ilginç bir nokta. rakibinden ucuz parçaların olduğu otomobil için insan niye daha fazla ödemeye gönüllü olur bilmiyorum. hani premium olsa neyse. ayrıca comfort modunda uyuz bir araç olan megane sporta alınca gayet canlanıyor. herkesin tercihine saygı duyarım ama corolla megane dan iyi diyenin yorumuna duymam.

    Sizin için sorunsuzluk kriteri motor ve şanzuman durumundan ibaretmi. Mesela yukarda saydıklarıma ek olarak arka süspansiyonun lüt küt vurması bir sorun değil mi ?.. sedanların yağışlı havalarda 100 km gibi hızlarsa yağmur suyunu ön cam dibine değilde yan camlara süzmesi ve görüşü zayıflatması gibi bir aero dinamik sıkıntı sorun değil mi 🤔🤔. Basit şeyler için zırtpırt servise gitmek size normal geliyorsa heleki 100 bin tl verdiğiniz araçta , söylenecek sözüm yok hakim bey.

    Edit: insanlar 2-4 senede araç değişip araç tanıyamıyorlar ama bizim millet 10 dklık , şu kavşaktan dönelim test sürüşünde araç tanıyor 🤔🤔

    sounsuzluk. nedir sorunsuzluk? dünya ralli şampiyonsını 10 sene üst üste kazanan bir otomobil için sorunsuz diyeblir miyiz? dememek için aptal olmak lazım. ya, popülerliğini kaybetmiş olsa da f1 şampiyonluğunu ferrrari kadar kazanan bir markayı sorunsuz görebilir miyiz? hemen cevap gelecek "efendim onlar motorsporları gündelik hayatla bir değil" doğru, çünkü fabrikalalara para çok gelir o yüzden çarçur etmek için sağda solda yarış düzenler yarışçılara birsürü para akıtır. kendimizi kandırmayalım. bugün, servis bakımları düzgün yapılan aracın sorun çıkarması sadece şanssızlıktır. 1989 senesinden beri ailecek reno sahibiyiz. 3 reno 9, 1 flash s, 1 laguna I şimdide latitude var babamda. neredeyse 30 yıldır en kalitesizinden en kalitelisine renault kullandık. bizi bir gün olsun yolda bırakmadı bir gün olsun hayalkırıklığına uğratmadı. ayrıca hiçbir resmi servisin "bunlareda oluyor abi" şeklinde cıvık sayılabilecek cevap vereceğine inanmam. turizmde çalışıyorum. işim ve şirketim gereği değişik marka ve model araç kullanıp yetkili servislere götürüyorum. son 10 yıldır sizin ifade ettiğiniz tarzda abukça bir cevapla karşılaşmadım. hülasa, megane IV corolladan her bakımdan iyimidir iyidir. buna rağmen isteyen corolla alır mı alır. kimsenin keyfinin kahyası değiliz. ama gerçek dışı beyanlarla o yada bu markanın/modelin kötülenmesinden hoşlanmam.

    edit: ilave.

    Sorunsuzluk motor şanzumandan ibaretmidir diyorum sen , motor sporlarından bişeyler anlatıyorsun. Banane motor sporlarından kardeşim. Bu devirde kötü motor yok zaten. En dandik arabayıda alsan motoru yolda bırakmaz. O motor sporlarında otomatik şanzımanmı kullanılıyor , kaçtane sensör kullanılıyor, kaportadaki işçilik hatalarının çok önemi varmı. Ben bildiğimi yazdım çizdim.



    İster inan ister inanma çokta önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Corolla' nın lpg uyumlu motoru, arka diz mesafesinin daha iyi oluşu (şaft tüneli yok) ve biraz daha iyi ikinci el piyasası 3 önemli artısı ama bunun dışında her türlü megane daha iyi arsç. Turbo 1.2 130 hp motor çok faha keyifli olacaktır, ayrıca edc Cvt'den çok daha seri bit şanzıman. Megane daha güncel en az 4 sene kasa yenilmeyecek. İhtiyaçlarınızı belirleyip ona göre karar verin hocam ve mutlaka test sürüşü yapın.

    Edc cvt'ye göre daha nazlı bir şanzıman ve şikayet sayısı hayli fazla. Vites geçişlerinde de kararsızlık yapabilen, düşürmelerde hissettiren bir şanzıman. Cvt ise tabiri caizse kaymak. Yeni nesil cvt'ler performans konusunda da başarılı. Devri çok hızlı yükseltiyor.


    Cvt daha sağlam ve uzun ömürlü ona lafın yok hocam. Hem edc hem de Cvt kullanmışlığım var. Hatta öncesinde 4 ileri Tam otm Corollamda oldu. Şu anda tdi dsg golf kullanıyorum. Cvt benim için sağlam ama sağlam olduğu kadar da ölü bir şanzıman. Gerek ani hızlanmada gerekse yokuş gördüğünde motorun inim inim inlemesini ama gitmemesini sevemedim bir türlü. Tabi bunun bir sebebi de 50 senelik atmosferik motor. İlk mesajda da belirttiğim gibi tercih meselesi. Özellikle çift kavramaya alışık kişi Cvt de zorlanır diye düşünüyorum. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahaman -- 18 Eylül 2017; 0:14:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Corolla' nın lpg uyumlu motoru, arka diz mesafesinin daha iyi oluşu (şaft tüneli yok) ve biraz daha iyi ikinci el piyasası 3 önemli artısı ama bunun dışında her türlü megane daha iyi arsç. Turbo 1.2 130 hp motor çok faha keyifli olacaktır, ayrıca edc Cvt'den çok daha seri bit şanzıman. Megane daha güncel en az 4 sene kasa yenilmeyecek. İhtiyaçlarınızı belirleyip ona göre karar verin hocam ve mutlaka test sürüşü yapın.

    Edc cvt'ye göre daha nazlı bir şanzıman ve şikayet sayısı hayli fazla. Vites geçişlerinde de kararsızlık yapabilen, düşürmelerde hissettiren bir şanzıman. Cvt ise tabiri caizse kaymak. Yeni nesil cvt'ler performans konusunda da başarılı. Devri çok hızlı yükseltiyor.


    Cvt daha sağlam ve uzun ömürlü ona lafın yok hcoa hocam. Hem edc hem de Cvt kullanmışlığım var. Hatta öncesinde 4 ileri Tam otm Corollamda oldu. Şu anda tdi dsg golf kullanmıyorum. Cvt benim için sağlam ama sağlam olduğu kadar da ölü bir şanzıman. Gerek ani hızlanmada gerekse yokuş gördüğünde motorun inim inim inlemesini ama gitmemesini sevemedim bir türlü. İlk mesajda da belirttiğim gibi tercih meselesi.

    O inlemeler aslında şanzıman değil motorla alakalı. 3.0 atmosferik tam otomatik şanzıman da yokuşlarda inliyordu.



    Atmosferik motora dsg EDC koysaniz yine aynı şey olur bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • toyoto- kendini kanıtlamış , yılların motorunu taşıyor ,donanım da zengin ,
    megane - yeni kasa , albenisi var , motor güçlü turbo ,bir ara yağ yakma sorunları vardı bu motorun ,
    umarım üretici güncelleme yapmıştır ,
  • corolla'nın tek avantajı lpg konusunda olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    motorsporlarındaki araçlar safi motordan ibaret değil mi? söylenecek fazla bir söz yok. sorunsuz olsun diye ilk çıktığında (son kasa için konuşuyorum) davlumbazları bile fabrika tarafından çalınan, gündelik hayatı kolaylaştıran basit ihtiyaçları bile çok gören (dört cam otomatik tek dokunuş, cam düğme aydınlatmaları vs) corolla sorunsuz. haklısın nesi var ki sorun çıkaracak?
  • Merhabalar,2.elde Megane 1.2 TCE Touch Bezinli Yarı otomatik araç buldum. Megane 1.2 TCE Touch motor şanziman uyumu nasıldır? aracın yakıt tüketimi, performansı, kronik bir sorunu var mıdır?
    araçla ilgili yorumunuz nelerdir?
  • 1.2lt benzinli motor için kullanıcı kitapçığında araç 1.000 km de 0.5 litre yağ eksiltme normaldir diye yazar. Kullanıcılar arasında da bu rakama yakın yağ yakan araçları olanlar mevcut. Bu miktar veya ondan az yağ eksiltiyorsa araç motoru garantiden değişim olmaz.

    EDC şanzımanın baskı balatası değişimi 10-15 bin TL civarında ve yan sanayisi yok. Sanayide ucuza taktığını iddia edenler çıkma olanları takıyorlar.

    Bence de sürdükten sonra hiç Toyota mı alınır. Para var huzur var,devir turbolu Megane devri,varsın üç beş kuruş masrafı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    1.2lt benzinli motor için kullanıcı kitapçığında araç 1.000 km de 0.5 litre yağ eksiltme normaldir diye yazar. Kullanıcılar arasında da bu rakama yakın yağ yakan araçları olanlar mevcut. Bu miktar veya ondan az yağ eksiltiyorsa araç motoru garantiden değişim olmaz.

    EDC şanzımanın baskı balatası değişimi 10-15 bin TL civarında ve yan sanayisi yok. Sanayide ucuza taktığını iddia edenler çıkma olanları takıyorlar.

    Bence de sürdükten sonra hiç Toyota mı alınır. Para var huzur var,devir turbolu Megane devri,varsın üç beş kuruş masrafı olsun
    Hocam bu bilgiler çol ciddi? 1000 km 0.5 lt nedemek? Zaten 1 lt eksiltmede yağ uyarısı yanar. Nasıl normal olabilir? 1.2 130 luk tce lerde yağ yakma hiç duymadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Engin Cann kullanıcısına yanıt
    Sizin olayınız mastürbasyon gibi , hayal ederek kendinizi tatmin ediyorsunuz.
    Dünyada sadece bu 2 araç satılsaydı. Corollayı tercih ederdim. Ama normalde ikisinide almam ( o fiyata )

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kullanım kitapçığında yazıyor bu bilgi. 0,5 lt'ye kadar normal üstünde yakarsa eğer motor tamiri veya değişimi yapılıyor. Bu şekilde olan araçlar var siz duymamış olabilirsiniz. Eksiltme oranı her araçta farklı olabiliyor bazıları da eksiltmiyor. İddia değil kısacası olan normal bir durum. Evet yağ uyarı ışığı yanıyor fakat ışık yansa da yanmasa da bu eksiltmenin takibini yine araç sahibi yapmak zorunda. Aşağıya da İngilizcesini koyuyorum Türkçesinde de aynen bunun çevirisi var.

    "It is normal for an engine to use oil for lubrication and cooling of moving parts and it is normal to top up the level between oil changes. However, contact your approved dealer if more than 0.5 litres is being consumed every 600 miles (1,000 km) after the running in period. Oil change frequency: check the oil
    level from time to time and certainly before any long journey to avoid the risk of damaging your engine."
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Iyi akşamlar.Bilmediğim için soruyorum.Toyota cvt de sorun çıkarsa kaça patlar.Arkadaşımın x trail ı 4000 km de patladı.Servis kullanıcı hatası diyip 40.000 tl istedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha hiç sorun çıkan görmediğim için maalesef bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Iyi akşamlar.Bilmediğim için soruyorum.Toyota cvt de sorun çıkarsa kaça patlar.Arkadaşımın x trail ı 4000 km de patladı.Servis kullanıcı hatası diyip 40.000 tl istedi.
    İnanılmaz bi durum gerçekten

    Yasal yollara başvuracak sanırım?

    40 bin ne demek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Zaten mahkemelikler hocam,bilirkişi aracı inceledi sonuç bekleniyor.

    Işin garibi hondada.
    Yeni megan sedan Touch 1.2 Tce EDC 130 bg vsToyota corolla 1.6 Advance Multidrive S
    Yeni megan sedan Touch 1.2 Tce EDC 130 bg vsToyota corolla 1.6 Advance Multidrive S

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.