Şimdi Ara

YENİ MEGANE HB 1.5 dCİ PRIVILEGE Mİ? TOYOTO COROLLA DİZEL 1.4 D-4D COMFORT MU? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
85
Cevap
0
Favori
18.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kesinlikle full olan megane hb almanı öneririm
  • bu değerlendirmeye katılıyorum
    quote:

    Orijinalden alıntı: automania

    Şimdi bu karşılaştırmada 3 nokta önemli. Birincisi Renault-Toyota kıyaslaması ikincisi motor kıyaslaması. Üçüncüsü donanım kıyaslaması.

    1) Renault-Toyota Kıyaslaması: Fransız arabalarından hiç hoşlanmayan biri olmamla beraber "Toyota çok sağlam Renault güvensiz" önyargısının bu yıl itibariyle kaybolması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle yeni Megane'ın Euroncap güvenlik test sonuçlarına bakarsanız, Toyota'dan çok daha güvenilir olduğunu görürsünüz. Kaldı ki, geçen sene Toyota araçlarının önemli bir bölümünü gaz pedalı sorunundan dolayı geri çağırdı. Burada galip Renault Megane.

    2) Motor Kıyaslaması: 105bg'lik motorun torku itibariyle her ihtimalde 90bg'lik motordan daha iyi olacağı düşüncesindeyim. Kaldı ki bu motor, Renault-Nissan ortaklığıyla geliştirilen ve Qasqhai'da kullanılan motordur. Burada da galip Renault Megane.

    3) Donanım olarak kesinlikle Renault Megane. Ben Toyota'nın, Sabancıların distribütörlüğünden çıktıktan sonraki fiyat stratejisini anlamıs degilim. Bombos Comfort Extra arabasını, Mazda 3 Impressive, Renault Megane Privilige, Yeni Opel Astra Enjoy PP gibi full araçlarla aynı fiyata satıyor. 16 yıllık Toyota kullanıcısı olarak, şu an itibariyle,Toyota'nın reklamlardaki aile hissiyatını kullanarak arac pazarlamaktan başka bir iş yaptığını görmedim. Bu noktada da Renault Megane tercih sebebidir.

    Japon arabalarının rahatlığını seven ve fransız arabalarından hoşlanmayan birinden bu yorumları duymak enteresan gelebilir ancak duygusallığı, mevcut veri ve gerçeklerin önüne koyamayız. En nihayetinde önemli bir miktar para veriyoruz ve karşılığını almak durumundayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: automania

    Şimdi bu karşılaştırmada 3 nokta önemli. Birincisi Renault-Toyota kıyaslaması ikincisi motor kıyaslaması. Üçüncüsü donanım kıyaslaması.

    1) Renault-Toyota Kıyaslaması: Fransız arabalarından hiç hoşlanmayan biri olmamla beraber "Toyota çok sağlam Renault güvensiz" önyargısının bu yıl itibariyle kaybolması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle yeni Megane'ın Euroncap güvenlik test sonuçlarına bakarsanız, Toyota'dan çok daha güvenilir olduğunu görürsünüz. Kaldı ki, geçen sene Toyota araçlarının önemli bir bölümünü gaz pedalı sorunundan dolayı geri çağırdı. Burada galip Renault Megane.

    2) Motor Kıyaslaması: 105bg'lik motorun torku itibariyle her ihtimalde 90bg'lik motordan daha iyi olacağı düşüncesindeyim. Kaldı ki bu motor, Renault-Nissan ortaklığıyla geliştirilen ve Qasqhai'da kullanılan motordur. Burada da galip Renault Megane.

    3) Donanım olarak kesinlikle Renault Megane. Ben Toyota'nın, Sabancıların distribütörlüğünden çıktıktan sonraki fiyat stratejisini anlamıs degilim. Bombos Comfort Extra arabasını, Mazda 3 Impressive, Renault Megane Privilige, Yeni Opel Astra Enjoy PP gibi full araçlarla aynı fiyata satıyor. 16 yıllık Toyota kullanıcısı olarak, şu an itibariyle,Toyota'nın reklamlardaki aile hissiyatını kullanarak arac pazarlamaktan başka bir iş yaptığını görmedim. Bu noktada da Renault Megane tercih sebebidir.

    Japon arabalarının rahatlığını seven ve fransız arabalarından hoşlanmayan birinden bu yorumları duymak enteresan gelebilir ancak duygusallığı, mevcut veri ve gerçeklerin önüne koyamayız. En nihayetinde önemli bir miktar para veriyoruz ve karşılığını almak durumundayız.






    tek kelime ile




  • Kesinlikle meganeee !
  • imaj açısından bakarsak kesinlikle toyota.

    toyota marka olarak genelde sadık bir müşteri kitlesine sahiptir. öte yandan renault un alanlar genellikle yedek parçası ve bakımı ucuz ayağımızı yerden kessin yeterci bir anlayışı temsil eder .

    bir de renault, hyundai ve ford için filo arabası imajı oluştu son yıllarda. dolayısıyla özel araç alacak olanlar, özellikle sıfır düşünenler, bu markalara daha mesafeli yaklaşıyor; en azından çevremde gördüğüm yaklaşım bu yönde...sırf bu yüzden renault yerine fiat alan bir arkadaş tanıyorum. fiat imaj konusunda epey mesafe almış anlaşılan.
  • hb araçlardan genelde filo aracı olmaz
    bence karşılaştırma biraz farklı olmuş
    biri sedan biri hb araba
    bu iki farkı gözardı edersek Megane çok daha ağır basıyor motor, performans(acu men duymasın)donanım olarak megane daha önde.
    diğer arkadaşların da dediği gibi sorunsuzluk masalını bırakmak lazım.
    sanki dünyada bir tek toyota sorunsuz diğer markalar arızadan başını kaldıramıyor
  • çok genel ve subjektif bir yorum olacak ama fransız arabası olmadan önce bir kez daha değil en az iki defa düşünün derim.

    fransız üreticiler kuzey amerika pazarında yoklar. güney kore bile çoktan girdi bu pazara hatta iyi yerlere de geldi ancak ne citroen-peugeot ne de renault kuzey amerikada hala araba satmıyor ya da satamıyor.

    yine fransız üreticiler almanların hegemonyasındaki üst sınıf pazarda(premium market) yoklar ya da çok cılızlar; aklıma 607 ve vel satis gibi bir iki enteresan model geliyor hemen. ancak diğer taraftan bu sınıfta lexus un yani toyota nın yakaladığı başarı ortada.

    dolayısıyla, bu karşılaştırma çok da adil bir karşılaştırma olmamış bana kalırsa. dünyanın en büyük otomobil pazarı kuzey amerikada ve premıum segmentte kendine yer bulamayan fransızlarla, kuzey amerika pazarının yıllardır lideri konumunda olan toyota nın karşılaştırılması doğru değil.

    meganın mantıklı yönleri, üstün olduğu taraflar elbette var; ama sonuçta corolla corolla dır...tıpkı golfun golf olması gibi.




  • Corolla
  • Dünyanın en çok satan otomobili.. demek ki tüm dünya yanılıyor bizim türkler olayı çözmüş :))
  • kesinlikle megane derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75


    çok genel ve subjektif bir yorum olacak ama fransız arabası olmadan önce bir kez daha değil en az iki defa düşünün derim.

    fransız üreticiler kuzey amerika pazarında yoklar. güney kore bile çoktan girdi bu pazara hatta iyi yerlere de geldi ancak ne citroen-peugeot ne de renault kuzey amerikada hala araba satmıyor ya da satamıyor.

    yine fransız üreticiler almanların hegemonyasındaki üst sınıf pazarda(premium market) yoklar ya da çok cılızlar; aklıma 607 ve vel satis gibi bir iki enteresan model geliyor hemen. ancak diğer taraftan bu sınıfta lexus un yani toyota nın yakaladığı başarı ortada.

    dolayısıyla, bu karşılaştırma çok da adil bir karşılaştırma olmamış bana kalırsa. dünyanın en büyük otomobil pazarı kuzey amerikada ve premıum segmentte kendine yer bulamayan fransızlarla, kuzey amerika pazarının yıllardır lideri konumunda olan toyota nın karşılaştırılması doğru değil.

    meganın mantıklı yönleri, üstün olduğu taraflar elbette var; ama sonuçta corolla corolla dır...tıpkı golfun golf olması gibi.



    Corolla degil, Mercedes S serisi mubarek :D

    Firmalarin farkli pazarlar icin farkli stratejiler izlemesi son derece normaldir. Nasil ABD uretimi bir cok arac turk pazarina uygun olmadigi icin Turkiye de satis yapmiyorsa, Renault ya da bir baska marka firmada beklentileri farkli oldugu icin ABD pazarina acilmayabilir. Yoksa bunun kalite ile falan alakasi yok. Zaten ABD de 1.4d4d Corollada yoktur muhtemelen.

    Hic bir avrupa firmasinin oncelikli pazarininda ABD pazari oldugunu sanmiyorum.Zaten hic bir avrupa markasida ABD de satis rekorlari kirmiyor. Avrupa pazarindaki beklentilerle ABD pazarindaki beklentilerin arasindaki ciddi farkliliklarda bunun en buyuk sebebidir aslinda.


    Benolsam bu iki arac arasindan Megane alirdim, Corolla'nin Megane'a karsi tek ustunlugu daha ariza cikardiginin iddaa edilmesi. Ustelik bu firma daha gecen bir dunya aracini geri cagirdi, ustelik olumlere sebebiyet verebilen cok ciddi bir kronik ariza yuzunden! E bunun disindaki her konudada ( motor, donanim, konfor ) Coralla Megane 3 karsinda cok geride.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    imaj açısından bakarsak kesinlikle toyota.

    toyota marka olarak genelde sadık bir müşteri kitlesine sahiptir. öte yandan renault un alanlar genellikle yedek parçası ve bakımı ucuz ayağımızı yerden kessin yeterci bir anlayışı temsil eder .

    bir de renault, hyundai ve ford için filo arabası imajı oluştu son yıllarda. dolayısıyla özel araç alacak olanlar, özellikle sıfır düşünenler, bu markalara daha mesafeli yaklaşıyor; en azından çevremde gördüğüm yaklaşım bu yönde...sırf bu yüzden renault yerine fiat alan bir arkadaş tanıyorum. fiat imaj konusunda epey mesafe almış anlaşılan.


    yollardaki corolla ların çoğunluğu filo aracıdır.demekki toyota nın imajı pek iyi durunda değil sana göre.




  • Fransız araçlarının Kuzey Amerika pazarında olmaması onların kötü olduğu anlamına gelmez. Bu pazarda olmamalarının sebebini ben de çok merak ediyorum. Ancak bu durumdan hareket ederek Fransız araçlarının kötü olduğunu söyleyemeyiz. Evet Güney Kore de Amerika'da araç satıyor, ama Hyundai ve Kia satıyor. Şimdi Hyundai ve Kia'nın Renault ya da Peugeot-Citröen'den iyi olduğunu söyleyebilir misiniz? Gelelim Japonlara. Motor sporlarının zirvesi Formula 1'dir. Formula 1'de Renault'un 2005'te ve 2006'da 2 kez takım olarak şampiyon olduğunu hatırlayalım. Sadece bu kadar da değil. Motor üreticisi olarak Renault'un Williams takımı ile en az 5 şampiyonluğu olduğunu da biliyorum. Bu sezon takımlar şampiyonu olan Red Bull da Renault motoru kullanmaktadır ve takımın asıl adı Red Bull Renault'tur. Ayrıca Red Bull'un gelecek sezon da Renault motoru kullanacağı açıklanmıştır. Red Bull'un F1'deki diğer takımı Toro Rosso ise Ferrari motoru kullanmaktadır. Renault F1'de Ferrari ve Mercedes motorları ile mücadele ediyor. Rakiplerine bakın , Renault'un ne olduğunu anlayın. En büyük Japon Toyota'nın ise F 1'de ne takım olarak ne de motor üreticisi olarak bir tane bile şampiyonluğu yoktur. Nitekim Toyota'nın F 1 takımı F 1'den çekilmiştir. Japonlardan sadece Honda'nın McLaren ile 6 şampiyonluğu vardır. Takım olartak şampiyonluğu yoktur. Honda da F 1'den çekilmiştir.Yine bir dayanıklılık yarışı olan Dünya Ralli Şampiyonası WRC'de Citreöen'nin Fransız pilotu Sabestian LOEB ile bu sezon 6. veya 7. şampiyonluğunu kazandığını biliyorum. Peugeot'un ise dünyanın en ünlü spor otomobil dayanıklılık yarışlarından birisi LE MANS'ta yarışlarında 3 şampiyonluğu vardır. Peugeot LE Mans'ta Audi ile rekabet etmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t821926 -- 13 Kasım 2010; 2:46:47 >




  • Meganın full'ü ile Corolla'nın boşu aynı fiyata satılıyorsa vardır bir hikmeti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Meganın full'ü ile Corolla'nın boşu aynı fiyata satılıyorsa vardır bir hikmeti


    +1 golf.. cruze için de zamanında yok ncap dan 5 yıldız almış falan.. gördük alan bin pişman..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Judge34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Meganın full'ü ile Corolla'nın boşu aynı fiyata satılıyorsa vardır bir hikmeti


    +1 golf.. cruze için de zamanında yok ncap dan 5 yıldız almış falan.. gördük alan bin pişman..


    yok artik lebron james

    #@!#@!+???#@??




  • megane



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 13 Kasım 2010; 21:09:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Judge34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Meganın full'ü ile Corolla'nın boşu aynı fiyata satılıyorsa vardır bir hikmeti


    +1 golf.. cruze için de zamanında yok ncap dan 5 yıldız almış falan.. gördük alan bin pişman..


    yok artik lebron james

    #@!#@!+???#@??


    ben ncap a asla inanmıyorum kriter de yapmam güvenlik konusunda.. megane 5 almış golf 7 almış bi anlamı yok.. ayrıca cruze a binmedim ama içini dışını inceledim kullanıcı yorumlarını okudum.. ben megane kötü demiyorum ama bence toyota daha kaliteli.. müşteri memnuniyeti de bir artısı.. müşterisini adam yerine koyan nadir markalardan..




  • mesajım silinmiş.varmı öyle kafana göre msj silmek
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.