Şimdi Ara

YENİ MEGANE SPORT TOURER SAHİPLERİ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.103
Cevap
87
Favori
873.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar işlerin yoğunluğundan bir süredir katılamıyorum aranıza.aracımı geçen çarşamba teslim aldım.araçtan genel olarak memnunum.tüketim değerleri ortalama 6.0 şu sıralar.bu değerler 5-6 bin km sonra düşecektir diye tahmin ediyorum.alırken 1500 km kadar 3000 deviri geçmeyin dediler bu tavsiyeye uyuyorum.aracım premiyum paket cam tavan navigasyonlu.ilk izlenimlerimi aktarmak isterim
    aracın içi döşeme rengininde desteği ile çok ferah.daha önce megane 2 sedanım vardı ona göre iç mekanı daha geniş hissi var.kabin gürültüsü dizel bir otomobile göre sessiz diyebilirim.ilk etkilendiğim nokta viraj lambaları oldu.farların direksiyonun döndüğü noktaya dönmesi gerçekten çok farklı görüş sağlıyor.direksiyon çok yumuşak ama hızlandıkça ne kadar sertleşecek daha hız yapamadığımdan bilmiyorum umarım böyle kalmaz.beni hayal kırıklığına uğratan tek konu müzik sistemi oldu.öyle abartıldığı gibi 160 watt lık bir sistem gibi performans vermiyor.eski aracımla aynı gibi.bas sesler bence zayıf.navigasyon sistemi bence başarılı orta konsoldaki merkezi bir üniteden kumanda ediliyor tek sıkıntı hedef adresi girerken bildiğimiz sokak cadde isimleri farklı görünüyor buna alışmak lazım belkide harita güncelleyince bir miktar daha düzelir.birde adres girmek için joyistikle baya bir emek harcamanız gerekiyor.havalandırma sistemi başarılı ama biraz sesli çalışıyor gibi geldi.ayrıca dikkat edilmesi gereken bir nokta klima fonksiyonu ac off butonuna basmadığınız sürece aktif halde.butonun üzerinde kırmızı ışık yanınca devre dışı.aslında tam tersiyken ışık yanınca devrede olsa daha kolay farkedilir gereksiz kullanım önlenebilirdi.aldığımda 3 gün kadar standart lastikleriyle dolaştım.frenleri eski meganedeki gibi abs erken devreye giriyor.şimdi kışlık lastiklerimle sonuç biraz daha iyi ama yinede var.birde stepne lastiğinizin markası lastiklerinizle aynı mı?benim lastikler goodyear stepnem meichelin.bunu için baya mücadele verdim.satış sefi arkadaş bana oradaki birkaç arabayı gezdirdi maalesef çoğunda durum bu.hatta fluence lerde stepnenin jant çapı bile küçük.ESP nin marifetlerini ise henüz deneyemedim.sınırlı kullanım süresinden sonra inşallah.bluetooth özelliği trafikte çok konforlu.Elektronik park freni de yokuş kalkış desteği olarak mükemmel alışıyor.arac hiç geri kaçmıyor. bayanlar için mükemmel.diğer bir negatif nokta arka cam fıskiyesi.cama su gelene kadar silecek zımpara gibi baya sürünüyor cama.yurt dışında geri görüş kamerası var ama türkiyeye sadece sesli park sensörünü uygun görmüşler.motor 2000 dd in üzerinde çok canlı ama alt devirlerde bayılıyor.sürekli vites küçültmek gerekiyor ama sürüş çok akıcı ve keyifli.şimdilik izlenimlerim bu kadar.yeni alan arkadaşlarada şimdiden hayırlı olsun iyi günlerde kullansınlar.




  • Dostum aracınız hayırlı olsun.İzlenimlerinizi paylaşmanız çok iyi oldu gerçekten.Araç renginizide iletirseniz,mst105 ilk sayfadaki üye listesine ekler..Tekrar hayırlı olsun
  • sagolasın dostum.aracım bulut gri.ayrıca vites değiştirme zamanını gösteren ışıklar dizel versiyonlarda yok.arkadaşlar aramasınlar.benzinli motorlar daha düşük tork değerleri üretirler ve bu değeri daha yüksek devirlerde dar bir devir aralığında üretirler. benzinli motorlarda ekonomi yapabilmek için aracı max torkun üretildiği bu devir aralığında tutmak gerekir.dizel motorlar ise max torklarını daha düşük devirlerden itibaren daha uzun bir devir bandında sabit tutabilirler.zaten çok agresif kullanımlar dışında sürüş sırasında bu verimli devir aralığında kalındığından dizel motorlarda vites değisim asistanları çok fonksiyonel olmaz.
  • Seninde bulut gri demek...Bi tanede duman gri çıkmadı yaw,çekinmeyin bu kadar koyu renkten,ben bide antalya sıcağnda kullancam bu rengi:)
    Devir asistanıyla ilgili verdiğin bilgi için teşekkürler,bizde niye yok ki diye merak ediyoduk..
  • operation compleet beyler araca kavustuk vesselam izlenimlerim derseniz zenon far ta van i gosteriyor bi ayar yeride bulamadim gece gece baya adamin kafasi karisti ankara cankaya civarlarinda

    makina sessiz ben vitese alisana kadar 3 bni felan gecerim sanirim

    acilir tavanda bir sorun yok saat gibi calisiyor

    eller serbest manyak bisi 50 liralik arabalarin yaninda vup diye kapaniyor ben gidince hepsi bakiyor bu ne yapti diye :)

    calismada bir mars sorunu var gibime geldi ama yarin servise ugruycam kislik lastikleri tatirmaya bi check ettirim artik

    nav cok iyi isliyor kadin sesini koymamaislar coskun sesiyle devam ediyoruz

    typ de iyide cok karisik gibime geldi

    evet havalandirma cok iyinin ustu sessiz calisiyor kim demis sesli diye

    arka cami gorme mesafesi garip aliskinim gibi sanki ama genede dikkat edelim

    nav dan geri vites olceri yok avrupadan gelememis herhalde

    baskada yakit cok fazla su an ama herhalde duzelir duzelmesse kirsal motorine donus yapariz sanirim :)

    geri kalan izlenimleri ve foto gonderme islerinin yarine kaliyor su an yorgunum herkese iyi geceler




  • Aracınız hayırlı olsun.Sabahları ilk çalıştırmada benm arabada geç çalışıyo gibi oluyo..Ben soğuktandır diye düşünüp üstünde durmadım,ama yinede bi soruverin bakalım normalmiymiş..Bizide bilgilendirirseniz sevinirim..
  • Aracını Yeni almış ve alacak arkadaşlara Kazasız Belasız keyifli sürüşler dilerim, uzun zamandır sessiz sedasız forumu takip etmekteydim STW görünümü beni düşündürüyordu ama yakından görünce tüm fikrim değişti Sport Tourer a karşı Renault a pek sıcak bakmazken bu arabayla kafamda Renault çizgisi değişti adeta araba İstanbulda yok satıyor Şubata Kadar da araç yok dediler tek sıkıntı bu özelliklere ilave olarak otomatik vites olmalıydı bu arabada ama neyseki Haziran ayında Otomatiklerin geleceğini duyunca sevindim bekleyip göreceğiz artık acelem yok zaten 2010 yılı sonlarına doğru almayı planlıyorum şu anda 1.numaram spor tourer diğer yandan Detroitte tanıtımı yapılan Yeni Focus sedan ı da merakla bekliyorum bakalım hangisi kandıracak beni.
  • arkadaşlar merhaba sizlere yine bir kaç sorum olacak inşallah bende bıkmamışsınızdır.

    1.anahtarsız çalıştırmada yani eller serbest olayında mesela ihtiyacınız olduğunda ayrıca yedek bir normal anahtar varmı .mesela o kartın pili bittiğinde aracı nasıl çalıştıracaksınız .mesela ford focusda hem anahtarsız çalıştırma var hemde gerekirse diye normal anahtar yeride var.

    2.otomatik el fireninde;diyelimki akü bitti ve arabayı vurdurmak zorunda kaldım yokuş aşagı inerken arabayı yine çalıoştıramadım bildiğiniz gibi araç çalışmazsa firenlerde şiler kalır el fireni kullanılır peki bu arçta nasıl olmalı el fireni yok diye yokuşun sonundaki evemi giricem çay içmeye :)))))))

    3.zenon farlarda sellektör yapılabiliyormu benim bildiğim zenonlar açılış sırasında patlıyormuş gibi yanıyor sanki acaba sürekli sellektör kullanımında bir sorun yaratırmı

    4.normal dizel araçlarda kızsırmalı bujiler var sanırım mesela be işyerinin aracını kullanıyorum L300 var mitsubishi kışın yarım kontak yapıp önce kızdırma bujilerini çalıştıtıp yani bir kaç kez dizeli ısıtıp sonra ateşleme yaptırıyorum peki bu araçta nasıl yapıyorsunuz nasıl olmalı mesela vitalisin dediği gibi araç geç çalışıyor demişti çalışmayıp araç aküden yerse.

    bu sorular aklıma takıldı.hepte takılıyor başınızı ağrıtmıyorum inşallah şimdiden teşekkürler .




  • 1,5 dci cam tavan + PP kül beji
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KF850

    1,5 dci cam tavan + PP kül beji

    hayırlı olsun sanada kazasız belasız kullanmak nasip olsun insallah .ne zamanaldın aracını dostum ne kadar rengi nedir .nasıl memnunmusun aracından olumlu olumsuz yönlerini bizimle paylaşırmısın müsait oldukça
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bende arabamı yılbaşı sonrası aldım. Renault dan genel olarak nefret eden biri olmama rağmen ve gerçektende çok ihtiyacım olmamasına rağmen aldım :)
    İlk başta yola İnsignia Sport Tourer almak için çıkmıştım. Gerçekten görünümü güzel bir araba idi baktığınızda alçak duran Q7 gibi duran şık bir araba. Römork çekeceğimden dolayı dizel bir araba almak istiyordum fakat sadece 2000cc motor seçeniğinde olduğu için fiyat çok yükseliyordu o yüzden 1,6 turbo 180 bg olan araca yöneldim. Aracı defalarca test ettim motor genel anlamda başarılı fakat yine de benzinli motor römork çekmek problem olabilecek gibi duruyordu. Bir başka sıkıntımda tablet şeklinde katlanmayan ön koltuğu oldu ayrıca bagaj alanında yan saklama gözleri yoktu ki resimlere baktığınızda var gibi duruyor. Kafamda bu şüpheler duruken televizyonda o garip ama çok başarılı megane sport tourer reklamını gördüm ve ertesi gün bayiye gidip aracı gördüm. İnanılmaz güzeldi ve yaklaşık 20.000 TL para cebimde kalacaktı bu aracı almakla hem de dizel araç almış olacaktım. Sonrasında 1,5 HB modeli ile test sürüşü yaptım ve motorun tatmin edici düzeyde olduğunu gördüm. Neyse sonunda satınalma kararı verdim ve istediğim renk,donanım da arabayı rdso çeki demiri ile birlikte sipariş ettim.
    Aracı aldığımdan beri çok kullanma şansım olmadı ama ilk izlenimlerim şöyle:
    Yaklaşık 200 km kadar otoban 100 km kadar da şehiriçi kullandım
    Aynı anda da 2008 1,9 tdi jetta sahibiyim
    2 aracın da beygir gücü aynı megane da 240 olan tork jetta da 250
    meganın alt devri jetta ya göre daha güçsüz olmasına karşılık üst devirleri çok daha sarsıntız ve hızlanma konusunda istekli
    meganın motoru gerek yüksek süratte gerekse de şehiriçi kullanımda jetta ya göre çok sessiz. yanında benzinli gibi kalıyor :)
    aracın modülerliği ise inanılmaz başarılı hobisi veya kalabalık eşyası çoluk çocuk vs herkese tavsiye ederim
    diğer teknolojik oyuncaklar ise bağımlılık yapacak gibi duruyor
    bir süredir sayfadaki yazıları takip ediyorum bazı arkadaşların sedan ve sw 2.el değerleri konusunda çekinceleri var. Bu çok normal ve unutulmamlı ki her arabanı sw ve coupe versiyonu Türkiye koşullarında sedan versiyonlara oranla daha sınırlı bir kitleye hitap eder
    Ayrıca sedan dan daha fazla para ödemek durumunda kalırsınız. İstediğiniz markanın sitesine girip bakabilirsiniz. Mesela sedan insignia ve sport tourer arasındaki farka bakın.
    Bir de şöyle bir karşılaştırma yapın :
    Fluence 1,5 dci privelege full paket ile megane sport tourer full paket fiyatına bakın. Arada fark yok gibi!!! Hatta fluence da olmayan bazı şeyleri göz önüne alırsanız daha ucuz olduğunu göreceksiniz. Mesela fluence da otomatik el freni yok, cam tavan da yok, dijital gösterge yok işin komiği orta havalandırma ızgaralarında açma kapama anahtarı yok....
    İlerleyen zamanda yazmaya devam edeciğim. Herkes yeni arabası hayırlı olsun. Düşünenler ise zaman kaybetmesin boşa kazayla araba Türkiye'de üretilmeye başlanırsa Hatcback de olduğu gibi birçok donanım eksilir ve işçilik mantarlar.
    Yolunuz açık olsun.




  • Dostum elektronik beyinli ve özellikle dijital göstergeli araçlarda vurdurmanın yapılmaması gerektiğini biliyorum.Hiç bişey olmasa gösterge bozuluyormuş sanırım.Kolayı var at bagajına bi akü şarj kablosu olsun bitsin;)
    Anahtarlarımızın içinde de bi manuel! anahtar gizli:) Üzerindeki küçük düğmeye bastırarak kulağını çektiğimizde maymuncuk anahtar çıkıyo;) oda kapıyı açıyo böyle durumlarda..
    Xenon far bilgim sıfır....
    Megane 2 si olan arkadaşa sordum kışın -5lerde bile bastımı çalışıyo,bi sorun olmamış..İnşallah bizdede olmaz.
  • teybi kurcalayan var mı? mp3 çaldım cd den ses süper geliyo, radyodan çok çok iyi ama kafama takılan bişey var parçaları hep sıradan çalıyor, random modu yok sanırım bu da büyük eksiklik bence.
  • Karışık çalma modu var diye hatırlıyorum ama...Şu müzik sistemiyle ilgili verilen koca kitapçığa bak bakalım ne diyo,orda her ayrıntı var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xigris

    teybi kurcalayan var mı? mp3 çaldım cd den ses süper geliyo, radyodan çok çok iyi ama kafama takılan bişey var parçaları hep sıradan çalıyor, random modu yok sanırım bu da büyük eksiklik bence.

    random modu var dostum. türkçelestirmişler ve "tesadüf" modu yazmıslar bu cok komik. ama o ayarı sectikten sonra normal ekranda alt kısımda random diye yazıyor.
    audio ayarlarından secebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vitalis07

    Dostum elektronik beyinli ve özellikle dijital göstergeli araçlarda vurdurmanın yapılmaması gerektiğini biliyorum.Hiç bişey olmasa gösterge bozuluyormuş sanırım.Kolayı var at bagajına bi akü şarj kablosu olsun bitsin;)
    Anahtarlarımızın içinde de bi manuel! anahtar gizli:) Üzerindeki küçük düğmeye bastırarak kulağını çektiğimizde maymuncuk anahtar çıkıyo;) oda kapıyı açıyo böyle durumlarda..
    Xenon far bilgim sıfır....
    Megane 2 si olan arkadaşa sordum kışın -5lerde bile bastımı çalışıyo,bi sorun olmamış..İnşallah bizdede olmaz.

    evet benim megane 2 var 6 senedir ankaranin en soguk havasinda tik demeden calisti km de 300 bin hic bir sorunu yok her kisa girmeden akunun degerlerini ve suyunu 6 ayda bir kontrol ettirmek sartiyla yolda birakmaz




  • xenon fari titreyen varmi yoksa tek bendemi titriyor sadece dururken yapiyor bide ayarlari cok yuksek yapmislar dusutturdum arkadaslar laf aramizda kalsin bizim servis flunece doluydu aksam bi ugradim baya sorunlari varmis msaltik duymasin :)
  • elektronik park freni bir sıkıntı olduğunda manuel olarak devre dışı bıraklabilme fonksiyonuna sahip.kullanım klavuzunda buna ait bilgileri bulabilirsiniz.bence önemli bir ayrıntı.mutlaka öğrenin derim.
    Bi xenon farlarda selektör yapabilmenin birkaç varyasyonu var.yakından incelediğinizde bixenon far devresinin yanında uzun far reflektörleri mevcuttur.Bu reflektörlerde normal flamanlı ampul bulunur.Gündüz farlarınız açık değilken selektör yaptığınızda sadece bu ampuller yanar.Çünkü xenon ampuller ancak yandıktan belli bir süre sonra tam aydınlatma performansına ulaşır.bixenon farlarda uzun kısa far devresi tek bir ampulden kaynak alır.Kısa farlar yanarken selektör yaptığınızda motorize bir ünite ampulün önünde bulunan optik kısımı ışığı daha uzakta yoğunlaştıran başka bir optik düzenekle değiştirir.yani ampulun ışık şiddeti değişmez sadece ışığın yönlendirme şekli değiştirilerek bu etki sağlanır.Bu sistem çalışırken az önce bahsettiğim normal flamanlı ampulde yanarak sisteme eşlik eder.kısacası gündüz normal ampulle gece xenon ve normal ampulle birlikte selektör yaparsınız.maalesef bütün bunları sağlayan motorize ünitenin belirli bir ömrü vardır.aynı xenon ampulün ömrü gibi ama baya uzun bir zaman.
    xenon farlarım maalesef benimde titriyor.sadece rölantide yapıyor bence rölantide motordaki titreşimin max olmasından kaynaklanıyor.ama böyle küçük şeyleri sorun olmadıkça servise gitmeme kararı aldım çünkü sileceğim çizgi şeklinde iz bırakıyordu servise gittim değiştirelim dediler yenisini takarken ters taktılar söktüler eydiler vs .bir sürü sıkıntılı özensiz uygulama.bir yerleri yaparken bir yerleri bozuyorlar.üstelik silecekler hala aynı sonuç değişmedi.






  • İLK KEZ 85 LİK GORUYORUM. NEDEN SATIYOR ACABA?
  • İlk st pazara düştü demek:)) Hemde iddialı bi fiyatla düşmüş,42 bin liste fiyatlı arabaya 40 a yakın istemiş arkadaş..Satılırmı bilmem ama pazara iyi bi fiyattan giriş yapmış olduk diyelim:))
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.