< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
1 ay önceki haberde 922’den başlıyordu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Donanım haber fiyat bilgisi paylaşarak kime ve neye hizmet etmektedir, hangi şer güçlere ortaklık yapmaktadır?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen ak fakirler bunu görmemesi lazım onlar mercedeleri ak gruların altında görmesi lazım kapalı ama makyajı bol giyimi modaya uygun yada dindar ama pudra şekerci genç erkekleri yada orta yaş önüne gelene atlayan abileri haklısın fiyatını neden yazıyorsun eyyhhhhh donanım haber :))))
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1 milyon tl ve başlangıç fiyatı :) İşin garibi artık arabalar evler için milyonlar konuşmak garipte gelmiyor, öyle bir kafaya girdik ki pahalı ucuz algımız yerle bir oldu.
Giderler 10 kat arttı ama gelirler o kadar artmadı, insanımız bu saçma düzende ne kadar sağlıklı kafaya sahip olacak merak ediyorum. Bu işin sonu nereye gidiyor arkadaş ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buna 1 milyon verene kadar TOGG alırım.
-
2023'te de akülü arabalar 1 milyon olur artık.
-
Ülkelerin otomobil vergilendirmeleri 4 tiptir.
İlki düşük vergi alanlar. (%20den az.) Bunlar ya krallıkla yönetilen doğal kaynakları (Petrol, doğalgaz gibi.) fazla olan ülkeler “Sudi Arabistan, BAE gibi.” yada otomobil üretip dünyaya satan ülkeler “Almanya, Fransa, ABD gibi.” Krallıkla yönetilen ülkelerde verginin düşük olmasının nedeni halk kralı devirmesin, cumhuriyet ilan etmesindir. Otomobil üretip dünyaya satanlarda verginin düşük olmasının nedeni bu sektörün ülkeye para kazandıran başlıca sektörlerden birisi olması ve onu teşvik etmektir. (Otomobil üreticisi ülkelerden her biri yılda 3 milyondan fazla otomobil ürettiğinden yurtdışına ihraç ettikleri otomobilin fazlasını yurtiçinde eritmek zorundadırlar. )
İkincisi %50-%20 arası vergi alan ülkeler “İspanya, Hollanda, Polonya gibi. ” Bu ülkeler çoğunlukla eski sömürge imparatorluklarıdır. Zengindirler. Polonya istisna gibi durmaktadır. Onun da kendi özel nedeni vardır. eski bir sosyalist ülke olan Polonya’nın başkenti Varşova’dır. Sovyetler Birliğinin kurduğu Varşova Paktında yer almıştır. Şu anda NATOnun kuzey sınırını Rusyaya karşı korumaktadır. Avrupa’nın genelinden düşük olan alım gücü nedeniyle insanlarına kapitalizmi sevdirmek maksadıyla düşük vergi politikası izlenmektedir.
Üçüncüsü %50-5100 arası vergi alan ülkeler “İsrail, İzlanda, İrlanda, Yunanistan gibi”. Bu ülkeler genelde ekonomik olarak batık ülkelerdir. Hep İMF ile yeni borç anlaşmaları yaparlar. Borçlarını ödeyemezler. Halklarını da daha çok bunaltmamak için daha yüksek otomobil vergisi alamazlar. Burada istisna İsrail gibi gözüksede İsrail de çok borçlu ve ekonomik anlamda darboğazda olan ayrıca işgalci olduğu için de askeri harcamaları çok yüksek olan bir ülkedir.
Dördüncüsü %150 ve üzeri otomobil vergisi alan ülkeler “Danimarka, Norveç, Finlandiya, Türkiye gibi”. Bu ülkeler kendileri otomobil üretmedikleri için yurtdışına çıkan dövizi dengelemek ve ayağını yorganına göre uzatmak maksadıyla bu vergi sistemini benimsemişlerdir. Bu ülkelerin İMF’ye borcu yoktur. Ekonomik olarak batık değildir. Kendi yağlarında kavrulan ülkelerdir.
Kendisi otomobil üretmediği halde otomobil üreten ülkelerle aynı vergi sistemi bizde de olsun isteriz. (Biz at avrat silah üçlemesiyle meşhur bir milletiz. ) Ancak Dünya üretmediğini tüketen ve bu nedenle iflas eden ülkelerin örnekleriyle dolu. İflas edince ne olur? Osmanlı Devletindeki gibi alacaklı ülkeler sizin doğal kaynaklarınıza çöker, onları yok pahasına işletir. Sizi sömürge devleti yapmaya çalışır.
Kısaca borçlanmadan ucuz otomobile binebilmek için ülke olarak çok çalışıp tüketen değil üreten ülke olmamız gerekiyor. Bunun için tek başına çalışmak da yetmiyor, ülkemizin ayağına çelme takanları durduracak bir siyasi irade de gerekiyor. Ülkemizin kaynakları ABD destekli darbelerle her 10 yılda bir sömürülmüştür. En son 15 Temmuz 2015’te yine darbe denenmiş lakin siyasi irade ve Aziz Türk milleti sayesinde başaramamışlardır. Devrim arabalarını ürettirmeyenler (O zamanın teknolojisiyle 3 ayda motor dahil otomobil üretmişlerdir.), Türkiye’de yerli araç üretmek isteyen Özdemir Sabancı’yı DHKP-C’ye öldürtenler aynı merkezden emir alan tiplerdir. Bunlarla mücadeleyi göze alacak bir siyasi irade gerekmektedir. Batının her dediğini yaparsanız, dolar sınırlı yüklenir belki ama sizin kaynaklarınızı onlar kullanır. Akdeniz’de doğalgazı onlar çıkartır, yanınıza terör devleti kurup sizden toprak talep eder. Kullanmanıza izin vermedikleri silahları size kazık fiyatlara satarlar.
Devletimizin sağladığı hizmetlerin kaynağı vergilerdir. Vergileri indireceğiz diyenler ya yeni kaynak bulacak (İMFye borçlanmadan.) yada hizmetleri-yatırımları azaltacak. Lütfen muhalefet partileri bol bol vakitleri varken plan program yapsın. İcraatlarını vaatlerini, vaatlerini hangi kaynakla gerçekleştireceklerini araştırsın. Kervan yolda düzülür mantığı ile ülke yönetimine talip olunmaz. Mesela sadece 2022 yılı bütçesinde “….65 yaş üstü yaşlılarımız, bakıma ihtiyacı olan engelli vatandaşlarımız ve yakınlarına bağlanan aylıklar kapsamında 15,6 milyar lira, engelli vatandaşlarımızın evde bakımına destek amacıyla 13,2 milyar lira…” kaynak ayrılacak.
Cumhurbaşkanımız faizle olabildiğince mücadele etmeye çalışıyor. Kolay değil bu faiz baronlarıyla baş etmek. Eninde sonunda Türkiye galip gelecek İnşallah. Faizli sistem aslında onlara da zarar veriyor. İngilterede orta sınıf bir araba 1938’de 280 sterlin iken şu anda 21.000 sterlin. Enflasyonla araç fiyatı 70 kat artmış. Dünyayı sömürdükleri için sömürgelerden gelirle açığı kapıyorlar. Sömürgeler bilinçlenmeye başlayınca açığı kapatamayacaklar.
-
keşke inci sözlükte görseydim bu yazıyı en güzel cevap orada yazılırdı.
herşeyi geçtim bu ülkelerle bizi nasıl aynı kefeye koyup bir güzel salladın..
Dördüncüsü %150 ve üzeri otomobil vergisi alan ülkeler “Danimarka, Norveç, Finlandiya, Türkiye gibi”.
uzun yazıyı gören de içinde gerçekten mantıklı bir şey var sanacak.
IMFden borç almıyoruz. ama karaborsa piyasadan normalin 2-3 katı dolar faizi ile Londra tefecilerinden borç alarak dimdik ayaktayız.
"konuş damat konuş"
-
Ya ne mercedes'i, camları manuel açılan zeytin tenekesinden hallice arabalar 200K, onları bile bu maaşlarla almak hayal oldu.
O zaman tüm sevenlerine gelsin;
ERDUVAN ERDUVAAN ERDUVAAANNN (hangi ses tonuyla okuyacağınızı biliyorsunuz)
-
2012 de 0km aldiydim. 44bin eur idi. Eur 2.4 idi.110 bine gelmisti.
Nerden...... nereye. Simdi oyle bir otv oyle bir kur farki bindirdiler ki araba alinamaz olmus.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birincisi, önceki kasada orta konsoldaki ekran sonradan yerleştirilmiş tablet gibi duruyordu. Geri kalanıyla neredeyse muhteşem olan iç dizaynın en çok eleştirilen yönü buydu. Şimdi ise orta konsoldaki ekran muhteşem olmuş. Tutup sürücü ekranını tablet yapmışlar, daha da eğreti durmuş arkadaş o nedir ya. Tesla bu tip dizaynlar yapıyor ama aracı ucuz tutmak için. Koca Mercedes'sin yakışmış mı o?
İkincisi aracın vergisiz fiyatı 45.000 dolar, aslında dolar bazında bakıldığında fiyatı son model bir Mercedes C için oldukça uygun :) Türk Lirasının değerinin A4 kağıdın altına inmesi adamların suçu değil...
-
Orta kol dayama tam pudra şekeri çekmek için yapılmış.. Vergilerim el sallıyor bana
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi besiktas033 -- 17 Kasım 2021; 17:57:30 > -
2023 te egeayı bu rakamlara konuşuruz böyle giderse
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen ay yaptığınız haberdeki fiyatı;
Yeni C-Serisi fiyatı 922.000 TL'den başlıyor. Vergisiz liste fiyatıysa 433.145 TL.
Arabaya bak 1 ayda 5000 dolar eklemiş üstüne :)
-
450 arabaya 550 reise
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yazı tam bir saçmalıklar silsilesi. Norveç, finlandiya o kadar çok cari fazla veriyor ki, artan parayı nereye harcayacaklarını şaşırmış durumdalar. Ekonomik olarak biz ne durumdaysak tam zıttımızda yer alıyorlar. Öyle dövizi dengelemek vs gibi dertleri yok. Bizim IMF'ye borcumuz artık var, dahası dış borcumuz da tarihi rekor seviye de.
Batık dediğin Yunanistan'ın kişi başı milli geliri bile bizim nerdeyse 2.5 katımız. Zengin dediğin portekiz avrupanın en kırılgan ekonomilerinden biri, her sene Avrupa birliğinden milyarcarla euro borç dileniyor.
Ayrıca bilmediğin bir bilgi vereyim. Bulgaristan avrupanın en fakir 2-3 ülkesinden birisi. Git araştır bakalım araç vergileri nasılmış. Senin tezine göre %150'den fazla olması lazım.
Bu bilgileri nerden öğrendim bilmiyorum ama baya komik duruma düşürmüşsün kendini.
-
2016 yılında ben 75bin liraya Mazda alırken, sıfır C serisi 125bin liraydı. 5 yıl içinde 8 kat artış ne demek. Hangimizin maaşı 5 yılda 8 kat arttı ki?
-
Göğüs kısmı Orhan Gencebay takım elbisesi.
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X