Şimdi Ara

Yeni MG HS PHEV Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
4
Favori
4.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zekibeyy Z kullanıcısına yanıt

    Vergi avantajlı hali bu zaten, %30 ötv


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Çinden gelen araçlar için %40 ek vergiden bahsedilmiş kastım oydu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    ağırlık hızlanma ilişkisinde 1 e 1 orantı kuramazsınız.


    ornegin 250 lik bir scooter kalkışta 0-100 u 10 saniye olan araçları geçer ama hız artıkça beygir gücü önem kazanır ve araba geçer.


    Hafiflik ilk kalkışta özellikle 50km/sa kadar büyük avantaj kazandırır.


    ayrica iki araçta kasalarına göre yeterince iyi hızlanıyor kâğıt üzerinde. Yani bir suv için iki aracın değeri de cok iyi. Burada hibrit bir araçta alındığı göz önüne alınarak yakıt ekonomisi bu iki araç arasında daha belirleyici bir kriter.


    bu noktada da sizin yaptığınız 900+ km değil, firmanın belirttikleri önem kazanır. Bu noktada da mg önde.


    muhtemelen hızlanma farkı, batarya farkı, menzil farkı gibi konular düşünülünce alfa güçlü benzinli motor, mg ise güçlü elektrikli motor tercih etmiş. Araçlarda yakıt/performans farklarını bu oluşturmuş olabilir.


    Not: bu araçlarda batarya+depo şeklinde menzil veriyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şunuda söyleyim phev araçlar Türkiye’de çok da kabul görmüş değil.

    İkinci elde phev hs ler ile duz hsler neredeyse aynı para.

    Birinde batarya, elektrik motoru, muhtemelen bunların bağlantısı için daha pahalı bir şanzıman vs bir sürü ekstra malzeme var. Az yakıyor, performans iyi vs vs.

    Bu phev işine Türkiye’de %30 luk dilimden vag girmedikçe diğer firmaların bu paralara başarı göstermesi zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç çok güzel yanlız araçta cam tavan olmaması beni bu araçtan almayı vazgeçiriyor.Böyle bir donanımlı araçta cam tavan olmalıydı.

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    Mevcut kasasını nisan ayında Avrupa'da tesadüf eseri kiralayıp 1 hafta 2bin km.den fazla kullanmıştım. Ara hızlanması, malzeme kalitesi vs. güzeldi. Kaputun şeklinden dolayı ön çapraz görüş biraz sıkıntılıydı ama zamanla alışılır. Yeni kasası radarımdaydı ama cam tavan, sunroof vs. olmaması hayal kırıklığı oldu.

    Mevcut kasasında varken buna koymayıp verimlilik vs. diye bahane uydurmaları saçma. Şuan piyasadaki en büyük rakibi BYD Seal U'da da var mesela.

  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Bu aracın 339 beygir olmasının imkanı yok.


    Hibrit araçlarda kümülatif bir değer verilir. Bu araçta elektrik motoru ile benzinli motorun maksimum gücünü toplasan yine 339 yapmıyor. Çin hesaplama vs farklılıkları olabilir.


    Şimdi baktım, ingiltere sitesinde de 307ps görünüyor. Hızlanma verisi 6.8sn yine zayıf. Şanzıman kaynaklı olabilir. İki ileri otomatik diyor. Zaten performans arabası değil, verimlilik daha önemli bu araç için.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Ben de bunu anlatmaya çalıştım zaten. 339hp nin karşılığı teknik olarak yok bariz belli


    Batarya bitikken nasıl bir performans ve yakıt sunacak acaba. Benim asıl ilgilendiğim kısım burası. Önümüzdeki yıllarda mg müşterisi olabilirim bagaj biraz küçük olsa da. Byd ve cherye göre daha çok beğeniyorum yaptıkları işleri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Çinli markaların bagaj hacimlerinde kağıt üzerindeki verileri baz almamak lazım. 400 küsur dedikleri tiggo 8 bagajı sözde 615 litre diye geçen Tiguandan bariz büyük, kullanışlı.

    Mg hs den memnunuz. 1 seneyi devirdik. Hanım son aylarda komşunun audi A6 sını kullandı. Hs den soğudu. Mg 4 test ettirdim önceki gün. A6 dan daha çok beğendi. Testte çok arkasını attı araba. Arkadan itiş güçlü, oturaklı araba oynamaya müsait. Mg gerçekten güzel işler çıkarıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    ""Hanım son aylarda komşunun audi A6 sını kullandı. Hs den soğudu. Mg 4 test ettirdim önceki gün. A6 dan daha çok beğendi.""

    Senin hanımın arabalardan hiç anlamıyor demek ki . Bir insan nasıl mg4'ü Audi A6 dan daha çok beğenebilir ki . Abartma istersen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Mg4 güzel araç cidden, ankara şehir içi 500km menzil alıyoruz ortalama hız 26km/s. Hs yi gelince inceleyeceğim ama arabaya ayıracak bütçem yok, 1-2 sene sonra belki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Çin markaları mekanın sahiplerini yerinden eder 10 yıl içerisinde dünyada.


    Amerika piyasasına girmeleri zor ama Amerikalı ortak bulurlarsa orayada sızarlar ve kimse tutamaz bu markaları.


    BYD Fabrika açıp uygun fiyatlara kaliteli otomobil satmaya başlarsa ülkemizde 10 yıl içerisinde ilk sıraya oturur.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    A6 dan alacağın keyif güç kaynaklı olur. Tadı uzun yolda çıkar. Şehir içi çok keyif vermez. Mg4 te test sürüşünde bile 10 viraja girdiyse 5 inde yanlayarak döndü. Elektronik sistemler müdahale ediyor tabii hemen. Performans olarak da A6 dan kötü değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Benim t7 pro 475lt geçiyor ama kesinlikle daha geniş bir alan mevcut. Sanırım zeminden sadece pandizota kadar hesaplıyorlar. Bana kalsa en az 520 - 550lt arası bagaj hacmi var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yalnız çok yakışıklı duruyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şarj edilebilir hibritler için yeni çıkan yasa, Yeni mg hs phev için ilk gelecek partileri kapsamayacakmış. Tabi sonraki dönem için birçok faktör var, kur, teşvik olayı vs, ama bu durumda ön sipariş ile aracı almak mantıklı olur mu? Teşvik alacak byd için bile 1900 deniyor fiyat olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AbesLang kullanıcısına yanıt

    İlk partileri kaplamayıp sonrakiler etkilenecek ve çözülemeyecekse 2. eli bitik olacak demektir. Servis tecrübesi de çok kısıtlı olur bu durumda. Teslanın 1790 olduğu yerde 2000 az para değil açıkçası, riske gerek yok bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de %30’luk ÖTV teşviğinden yararlanan ilk marka MG oldu.


    Buna ramen 2 M üzeri satışla çıkmış. Eğer %30 indirim olmasaydı en az 2.5 M'dan başlayan fiyatlarla satılırdı.


    Bu fiyatlarla rekabet edebilmesi vede iyi satış yapması çok zor.


    Çünkü başka Çin markaları daha rekabetçi fiyatlara satılmakta.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 21 Eylül 2024; 17:3:54 >
  • Bataryası LFP değilse alınmaz

  • GÜZEL VE VERİMLİ BİR ARAÇA BENZİOR TİGGO 9 DA GELİRSE İKİSİ ARASINDA SEÇİM YAPMAK ZOR OLACAK GİBİ

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.