Şimdi Ara

Yeni Mobil Oyunum - Zombie Survival - Android & IOS (Bir Göz Atabilirsiniz) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
2
Favori
17.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
262 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZK_Games


    quote:

    Orijinalden alıntı: JustInCase

    Klasik, bir süre Unity çalışıp acemi bir şekilde hazır modellerle geçiştirilen oyunlardan biri. Desteklemek lazım mı? Kendini daha fazla geliştirmesi adına motive etmek için evet desteklemek lazım. Ama oyunun bir güzelliği, özelliği yok. Bizi ileri taşıyan hiçbir şey yok yine maalesef.

    - Kontroller zayıf.

    - Grafikler açıkçası çok kötü, mobil oyun olduğu için önemli değil ama çağın gerisinde. Çizgisel bir oynanış, insanı cezbeden bir şey görünmüyor.

    Yapanın emeğine sağlık.





    Yorumunuz için teşekkürler ama ACEMİ değilim.

    - Kontroller bana göre iyi ama herkes farklı şekilde oynar. Herkese göre ayar yapmaya çalışacağım ama benim oynayış tarzıma göre kontroller mükemmel. Ayrıca ben tam olarak mobil bir oyuncu değilim hala en iyi kontroller için ne yapılmalı onu kavramaya çalışıyorum

    - Grafikler gayet iyi istersen texture 2K çekerim daha şahane gözükür ama yüksek çözünürlük telefonlarda kasmaya başlar ve oyunun boyutu 60MB dan 300-400MB olur.

    Eğer oyun 100MB aşmıcak hedefi koymasaydım 1GB Yüksek çözünürlüklü texturelar koyardım. Google Play ve Appstore üzerinde 100MB'dan daha az oyunlar daha çok indiriliyor.

    512x512 bir texture 300KB ise
    2048x2048 bir texture 5MB

    Şimdi o alandaki tüm textureların 2K olduğunu düşün boyut kaç olurdu oyunun kim indirirdi? Kimin telefonu kaldırırdı?


    Hocam texture çözünürlüğünün yüksek olması grafiklerin iyi olacağı anlamına gelmez,bu yanlış bir algı.

    Sahnelerde çok bariz uv problemleri var,kaplamalar objelerin üstüne(kolonlara bakın mesela) strech olarak oturmuş,

    Kaplama ne kadar iyi ve yüksek çözünürlüklü olursa olsun,yanlış uv map ile her kaplama kötü durur.

    Kendinizi geliştirip daha iyi şeyler başarmanız dileğiyle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ClimbDown


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZK_Games


    quote:

    Orijinalden alıntı: JustInCase

    Klasik, bir süre Unity çalışıp acemi bir şekilde hazır modellerle geçiştirilen oyunlardan biri. Desteklemek lazım mı? Kendini daha fazla geliştirmesi adına motive etmek için evet desteklemek lazım. Ama oyunun bir güzelliği, özelliği yok. Bizi ileri taşıyan hiçbir şey yok yine maalesef.

    - Kontroller zayıf.

    - Grafikler açıkçası çok kötü, mobil oyun olduğu için önemli değil ama çağın gerisinde. Çizgisel bir oynanış, insanı cezbeden bir şey görünmüyor.

    Yapanın emeğine sağlık.





    Yorumunuz için teşekkürler ama ACEMİ değilim.

    - Kontroller bana göre iyi ama herkes farklı şekilde oynar. Herkese göre ayar yapmaya çalışacağım ama benim oynayış tarzıma göre kontroller mükemmel. Ayrıca ben tam olarak mobil bir oyuncu değilim hala en iyi kontroller için ne yapılmalı onu kavramaya çalışıyorum

    - Grafikler gayet iyi istersen texture 2K çekerim daha şahane gözükür ama yüksek çözünürlük telefonlarda kasmaya başlar ve oyunun boyutu 60MB dan 300-400MB olur.

    Eğer oyun 100MB aşmıcak hedefi koymasaydım 1GB Yüksek çözünürlüklü texturelar koyardım. Google Play ve Appstore üzerinde 100MB'dan daha az oyunlar daha çok indiriliyor.

    512x512 bir texture 300KB ise
    2048x2048 bir texture 5MB

    Şimdi o alandaki tüm textureların 2K olduğunu düşün boyut kaç olurdu oyunun kim indirirdi? Kimin telefonu kaldırırdı?


    Hocam texture çözünürlüğünün yüksek olması grafiklerin iyi olacağı anlamına gelmez,bu yanlış bir algı.

    Sahnelerde çok bariz uv problemleri var,kaplamalar objelerin üstüne(kolonlara bakın mesela) strech olarak oturmuş,

    Kaplama ne kadar iyi ve yüksek çözünürlüklü olursa olsun,yanlış uv map ile her kaplama kötü durur.

    Kendinizi geliştirip daha iyi şeyler başarmanız dileğiyle..

    Kolondaki görüntü texture çözünürlüğüyle alakalı, UV düzgün. O kadar büyük bir obje 512x512 olduğu için.




  • ZK_Games Z kullanıcısına yanıt
    Hocam 512x512 texture var diyelim,

    Siz bunu 1:1(kaplama oranı olarak) oranında bir küpe koysanız,yukarıda dediğiniz doğru olurdu.

    Kullandığınız kolonun yüksekliği 5,genişliği 1,ama resimde görüldüğü kadarıyla texture yukarı yönde yeteri kadar uzatılmamış,

    Ayarları bir kontrol edin bence.
  • 1.1:
    ★ Hassasiyet Ayarı Eklendi
    ★ Zombiler Dengelendi
    ★ Kamera Sorunu Düzeltildi
    ★ Başarımlar Düzeltildi
    ★ Çökme Sorunları Düzeltildi
    ★ Oyunun Boyutu Azaltıldı
    ★ Reklamlar Kaldırıldı
    ★ Gereksiz İzinler Kaldırıldı

    IOS versiyonu Apple tarafından onaylandığında yayınlanacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZK_Games -- 23 Şubat 2018; 22:1:8 >
  • I like zombie. Tebrikler en kısa sürede deneyeceğim
  • Bence last day on earth:survival tarzı bir oyun yapsanız daha iyi olur. just survive oyununuzun ekran görüntülerine ve videosuna baktım sandık/loot sistemi crafting sistemi var,bunu fps değil de rng yapıp format olarakta last day on earth formatı yapabilirseniz ve ileride de multiplayere açarsanız su anki formata göre çok çok fazla sayıda indirme sayısı alınabilir.
  • Emeğinize sağlık. İzninizle bir sorum var. Biraz saçma gelebilir ancak... Android'te ki kodlamalar ile IOS versiyondaki kodlamalar aynı mı? Farklılık varsa çok fazla mı? Ios'a uyumlu hale getirmek için ne yaptınız ya da ekstra ne yaptınız? Yazılım konusunda acemiyim, öğrenme aşamasındayım merak ettim bunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cplusgazoz

    Emeğinize sağlık. İzninizle bir sorum var. Biraz saçma gelebilir ancak... Android'te ki kodlamalar ile IOS versiyondaki kodlamalar aynı mı? Farklılık varsa çok fazla mı? Ios'a uyumlu hale getirmek için ne yaptınız ya da ekstra ne yaptınız? Yazılım konusunda acemiyim, öğrenme aşamasındayım merak ettim bunu.

    Unity Engine avantajlarından biri cross-platform build edebilmesi. Normalde Android ve IOS aynı dili kullanmıyor. Biri Java diğeri Swift

    Profesyonel bir oyun geliştiriyorsan hazir bir oyun motoru kullanman şart. Çünkü bazı Iphonelar veya her hangi bir Android cihazda sıkıntı yarattığında bu sorunla sen uğraşmıyorsun sen direk oyununa odaklanıyorsun.

    Bugün Hearthstone bile Unity ile geliştirilmiş. Koca blizzard şirketi. Çoğu oyun büyük şirketler ama Unreal Engine ile yapılıyor çünkü sıfırdan motor yazmak para ve zaman kaybı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZK_Games -- 24 Şubat 2018; 2:0:51 >




  • indirdim 1 yildiz verip uyg. yi acmadan sildim tekrar. arkadasa da yaptirdim aynisini

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZK_Games Z kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim yeterince ayrıntılı bir cevap oldu. Başarılar dilerim.
  • Bu tarz oyunlari hiçbir platformda oynamam ama.

    Forumdan olduğun,emek harcadiğin için yüklemedim ama 5 yildiz verdim.

    Oyunun nasil bilmiyorum ama birşeyler yapmak istiyorsan herşeye herkese rağmen devam et üretmek güzeldir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun oynanmıyor. Ayrıca nasıl oynandığı da belli değil. Bir öğretici koysanız oyuna güzel olur. Ancak kontroller de sıkıntılı gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çöp oyuna gereksiz tartışma çıkartarak üste çıkarmışsınız primi siz vermişsiniz. Adam amacına ulaşmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZK_Games Z kullanıcısına yanıt
    Anticheat assetleri vardı parasını ver al direkt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlangıç için güzel bir denemek ama. Kontrol etmek mümkün değil gibi oyunu..ilk defa oyun oynayan biri gibi 2 metre gidemedim



    Emek güzel, geliştirmeye devam,l.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğe saygı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Daha oynamadım ama indirdim telefonuma en kısa zamanda bakıcam, oyunu incelediğimde oyun hakkında yorum yaparım iyi yada kötü olmuş önemli değil, bir oyun geliştirmek bence başlı başına bir başarı sonuçta ülkemizde kaç tane oyun yapılıyor? Ekran görüntülerinden gördüğüm kadarıyla gayetde iyi görünüyor oyun Ülkemizde birileri birşeyler yapınca kesinlikle yerin dibine sokulur yaptığı şey ne kadar başarılı olursa olsun, o yüzden oturduğu yerden ahkam kesenleri hiç kafanıza takmayın. Yeni projelerinizde başarılar dilerim.

    Türkiye'nin mobil oyun sektörü yok sanıyorsunuz. Çünkü sadece devletin açısından bakıyorsunuz. Oysaki sandığınızdan çok daha fazlaları yapılıyor. Facebook unity grubuna bakın isterseniz. Ne güzel oyunlar paylaşılıyor orada.

    Türkiye'de bir oyun geliştirmek başlı başına bir başarı diyorsunuz. Emek olduğunu kabul ediyorum. Ancak işe sektörün gelişmesi açısından bakacaksak bu oyunun "zombi oyunu" olduğunu unutmayalım.

    Bunları yazma amacım konu sahibi arkadaşı baltalamak değil. Ben de unity ile oyun geliştiriyorum, benim demek istediğim, farklı bir şey yapmadığımız sürece oyun sektörü nasıl gelişebilir? Sadece olaya bakış açınızı eleştirdim.

    Zula da türk yapımı oyun. Bazı insanlar ona nasıl bakıyorsa, sizde aynı açıyla bakıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amcui

    Anticheat assetleri vardı parasını ver al direkt

    Anticheat asseti var ama IAP engellemiyor sadece veriyi koruyor ve editlenmesini engelliyor.
  • Guncelleme gelmis,guncelleme yapinca yorumumu yazarim ama mobil de fps oyunu sevemyen birisi olarak , kontroller zor gelmisti.



    AntiCheat olarak basit kodlar ile sorunu bir sekil de cozebilirsin.

    Mobil oldugu icin hile yontemleri baya sinirli( emulator ile pc de takilanlara lafim yok )

    Mesela Tabanca da sinirsiz mermi sikmayi engellemek icin

    Sarjor kapasitesi 10 ise sende sikilan mermiyi sayarsin ve 11. Mermi reload yapilmadan atilirsa exit ile oyunu kapatirsin .

    Bu tarz basit onlemler isine yarar ama , boyle oyunlarida bazi hileler daha cok oynatiyor.

    Bence ilk olarak para hilesine cozum bul gerisini sonra yaparsin zaten bunlari dusunmussundur.

    Bir de bir sorum olacak.
    Single bir oyunda Veri saklama islemini ne ile yapiyorsun veya tavsiye edersin.
    Playerprefs kullanmistim en son



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxa -- 24 Şubat 2018; 11:53:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa

    Guncelleme gelmis,guncelleme yapinca yorumumu yazarim ama mobil de fps oyunu sevemyen birisi olarak , kontroller zor gelmisti.



    AntiCheat olarak basit kodlar ile sorunu bir sekil de cozebilirsin.

    Mobil oldugu icin hile yontemleri baya sinirli( emulator ile pc de takilanlara lafim yok )

    Mesela Tabanca da sinirsiz mermi sikmayi engellemek icin

    Sarjor kapasitesi 10 ise sende sikilan mermiyi sayarsin ve 11. Mermi reload yapilmadan atilirsa exit ile oyunu kapatirsin .

    Bu tarz basit onlemler isine yarar ama , boyle oyunlarida bazi hileler daha cok oynatiyor.

    Bence ilk olarak para hilesine cozum bul gerisini sonra yaparsin zaten bunlari dusunmussundur.

    Bir de bir sorum olacak.
    Single bir oyunda Veri saklama islemini ne ile yapiyorsun veya tavsiye edersin.
    Playerprefs kullanmistim en son

    Anticheat için şu asseti kullanıyorum
    www.assetstore.unity3d.com
    400 Bad Request
    https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/10395


    Cheat Engine gibi programların verileri değiştirmesini engelliyor.

    Normalde coini falan editleyemezsin zaten burada arkadaşların yaptığı Jailbreak ile sınırsız uygulama içi satın alma yapması. Onu çözmenin bir yolunu arıyorum ama singleplayer bir oyunda biraz zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZK_Games -- 24 Şubat 2018; 12:0:42 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.