Şimdi Ara

Yeni MSI Teknik Servisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
17.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi mail attım bakalım sonuç ne olacak. hepsiburada ya attığım bütün maillerde gidin anko bilgisayarı arayın diyorlar, diyorum 4 gündür arıyorum açmıyorlar bile, yine aynı cevap yazılıyor gidin anko bilgisayarı arayın! resmen dalga geçiyorlar! bu ülkede kanun var göreceğim onları ben bekletsinler beni daha sonuçta fatura onlara patlayacak!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dirdom

    şimdi mail attım bakalım sonuç ne olacak. hepsiburada ya attığım bütün maillerde gidin anko bilgisayarı arayın diyorlar, diyorum 4 gündür arıyorum açmıyorlar bile, yine aynı cevap yazılıyor gidin anko bilgisayarı arayın! resmen dalga geçiyorlar! bu ülkede kanun var göreceğim onları ben bekletsinler beni daha sonuçta fatura onlara patlayacak!

    Maalesef bu ülkede efendilikle güzellikle problemini halledemiyosun. Nezamanki tehdit ediyosun. Kötü konuşuyosun, ilgili insanlar ancak o zaman harakete geçiyo. Bende Anko bilgisayarı aradığımda açmıyolar. 4-5 defa arıyorum o zaman ancak amacıma ulaşabiliyorum. Hoş sesli bir bayan çıkıyo. Neyse biraz tatlı diliyle beni yatıştırmasını biliyo. Bide sabah saatlerinde aramanızı öneririm. Saat 9:30-10 gibi çok daha rahat konuşup derdinizi anlatabiliyosnuz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: svs


    quote:

    Orjinalden alıntı: eXaLs

    arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
    bu servis kapsamına girer mi?
    ne yapmam lazım

    Öncelikle kullanım hatasından kaynaklanan bir hata olduğu için ne yazık ki ürün garanti dışına çıkmıştır. Bu konuyu Anko bilgisayarla telefonla konuşup daha detaylı bir bilgi alabilirsiniz. Sonuçda Garanti kapsamından çıktığı için ürün bir para karşılığında yapılıcak. Bu nedenle başka teknik servislerlede daha uygun fiyata cihazı onartabilirsiniz. Önce ama yinede kendi teknik servisinden fiyat ve bilgi almayı deneyin. Daha sonra diğer teknik servislerden aldığınız fiyatlarla iyi bir teknik servis seçin. Geçmiş olsun çok. Umarım sorununuz enaz masrafla kurtulursunuz. Kolay gelsin...


    tesekkur ederim ilginiz için.
    birşey daha sormak istiyorum. Tamiratı başka bir serviste yaptırsam garantisi bozulma gibi bir durum söz konus olur mu?
    birde ekranın boyu 14.1" tahmini ne kadar patlar :(




  • ya bende kulaklık girişinin içini kırdım ses sistemiyle kullanıyordun şimdi ses sistemi yatıyor. garantiye yollasan bu seferde bilgisayarsız kalıcaz. biraz bekleyeyim bari bu servis işleri netleşsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: svs


    quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

    Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

    Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

    Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

    Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın

    Siz bence bugün Anko bilgisayarı bir arayın. Bakalım telesekreter çıkıyo mu çıkmıyo mu? Ben yaklaşık 1.5 aydan beri çözüm bulamadım sorunuma. Zaman zaman arıyorum haftada bir. Telefonu açan yok. İlgisizlik diz boyu. Bir laptop 2 kez gidip gelir mi yaw. Hoş hala daha gelmedi notebook beklemekdeyim. Bugün aradım nedir son durumu cihazın dedim. Bugün kısmetse kargoya vericeklermiş hadi bakalım dedim. Doğru düzgün cihaz onarıldıkdan sonra test edilmiyo bile. Geçen yolladıklarında 10 dakika cihazı ya kullandım ya kullanamadım. Hemen cihaz arıza verdi. Bakalım geldiğinde tekrar aynı sorun olursa artık mahkemelik olucaz. Hayatımda bukadar uğraştığımı hatırlamıyorum. MSI gerçekden fiyat/performans açısından çok iyi allah için. Ama şu teknik servis olayını birtürlü düzeltemediler. Ya Anko bilgisayar kendini düzelticek. Yada MSI artık başka bir teknik servisle anlaşmak zorunda kalıcak. İnternette Anko bilgisayar ile alakalı çok fazla şikayet okudum. Birtek bu forumdaki MSI kullanıcıları ile sınırlı değil problemler...

    Arkadaşım dediğini yaparak şu anda aradım mesai saatinin hafta içi 09:00 ile 18:00 saatleri olduğu bildiren mesaj var. saat 09'dan sonra tekrar arıyacağım çünki ben en son 3 ay kadar önce işim olmuştu ve o sıralar Anko'dan başka diğer serviste vardı, o servis kapanınca belki yükleri artmış olabilir ancak tatlı dille halledilemeyecek bir durum olduğunu sanmıyorum nitekim "http://forum.donanimhaber.com/m_14859021/mpage_5/tm.htm" da
    "dervishh" isimli arkadaşa yardımcı olmuştuk o da oraya problemini hallettiğini yazmış okumanızı öneririm.




  • Arkadaşım üst mesajda yazdığım gibi tekrar ANKO bilgisayarı aradım "0216 371 26 00" Telesekreter koymuşlar ama 1 defa çalar çalmaz aradığınız yeri biliyorsanız tuşlayın diyerek 1-2-3-4 gidiyor ve santral için " 0 " tuşlamamızı söylüyor, tabi ben deneme amaçlı olunca "0"ı tuşladım karşımda telesekreter olmadan önce de santral görevlisi olan bayan arkadaş hemen buyurun diyerek tatlı sesiyle çıktı, kendisine deneme amaçlı aradığımı söyledim, bazı arkadaşlar telefonlarına cevap verilmediğini hatta hiç telefonun açılmadığını yazıyorlar bende servisle işim olduğu zamanlar böyle bir problemle karşılaşmadığımı ve "ANKO BİLGİSAYAR"a haksızlık yapıldığını yazdığımı söyleyerek ne dersiniz dedim,

    Yine tatlı sesiyle 81 Vilayete hizmet verdiklerini bu nedenle daha hızlı ve iyi hizmet olması açısından hangi servisle işi olduğunu bilenler için Telesekreterli santral koyduklarını söyledi, zaman zaman insanların heyacanı ve acelesi sebebiyle bazı olumsuzlukların istenmeden oluştuğunu ancak "ANKO" servis olarak ellerinden geleni en iyi şekilde yaptıklarını ve yapacaklarını söyledi, Adem bey'e selam söylemesini isteyerek iyi günler ve iyi çalışmalar dileyerek telefonu kapattım.

    Bence ANKO hala "1" numara.

    Servise işi olanlar için birkaç uyarı;
    1-Garanti kapsamında bulunan ve arızalanan Bilgisayar'ınızın problemini bir kağıda açık, net ve anlaşılır bir dille yazınız ve yazdığınız kağıdı Bilgisayarın kapağının içine koyunuz.

    2-Servis ile e-mail'den ziyade telefon ile haberleşiniz.

    3-Arızalanan ve garanti kapsamında olan Bilgisayarınızın problemi çok küçük de olsa alttaki güvenlik etiketini sökmeyin, garanti dışına çıkar ilerde oluşacak daha büyük problemlerde sorun yaşarsınız.

    4-Garantisi bitmiş olan Bilgisayarınızı da Yetkili teknik servisten başkasına kurcalatmamanızı tavsiye ederim.

    Ne de olsa Siemens SX1 kullanıcısıyız, çok kasaplar gördük




  • tesekkur ederim ilginiz için.
    birşey daha sormak istiyorum. Tamiratı başka bir serviste yaptırsam garantisi bozulma gibi bir durum söz konus olur mu?
    birde ekranın boyu 14.1" tahmini ne kadar patlar :(



    MSI notebook u yaklaşık ben 2 yıl önce almıştım. Cihaz bana geldiğinde notebook un alt tarafında kalan bölümde (Windows orjinal ürün anahtarı nın olduğu kısımlarda) herhangi bir garanti etiketi yoktu. Eğer sizdede garanti ile ilgili bir etiket yoksa, ürünü başka bir teknik servise yollarsanız garanti ile ilgili herhangi bir problem çıkmaz. Ha ama böyle bir garanti etiketi söz konusuysa, asla başka bir teknik servise göndermemenizi öneririm.
    Notebook için LCD ekranların fiyatlarını pek fazla bilmiyorum açıkcası. İlla bir LCD değişimi olacak diye birşeyde olmayabilir. Yani LCD ekranı onarılabilicek bir düzeyde hasar görmüşse çok fazla bir ücret ödeyeceğinizi zannetmem. Ama bir değişim söz konusu olucaksada bir miktar ücret ödemek zorunda kalabilirsiniz. Çok kolay gelsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    Arkadaşım üst mesajda yazdığım gibi tekrar ANKO bilgisayarı aradım "0216 371 26 00" Telesekreter koymuşlar ama 1 defa çalar çalmaz aradığınız yeri biliyorsanız tuşlayın diyerek 1-2-3-4 gidiyor ve santral için " 0 " tuşlamamızı söylüyor, tabi ben deneme amaçlı olunca "0"ı tuşladım karşımda telesekreter olmadan önce de santral görevlisi olan bayan arkadaş hemen buyurun diyerek tatlı sesiyle çıktı, kendisine deneme amaçlı aradığımı söyledim, bazı arkadaşlar telefonlarına cevap verilmediğini hatta hiç telefonun açılmadığını yazıyorlar bende servisle işim olduğu zamanlar böyle bir problemle karşılaşmadığımı ve "ANKO BİLGİSAYAR"a haksızlık yapıldığını yazdığımı söyleyerek ne dersiniz dedim,

    Yine tatlı sesiyle 81 Vilayete hizmet verdiklerini bu nedenle daha hızlı ve iyi hizmet olması açısından hangi servisle işi olduğunu bilenler için Telesekreterli santral koyduklarını söyledi, zaman zaman insanların heyacanı ve acelesi sebebiyle bazı olumsuzlukların istenmeden oluştuğunu ancak "ANKO" servis olarak ellerinden geleni en iyi şekilde yaptıklarını ve yapacaklarını söyledi, Adem bey'e selam söylemesini isteyerek iyi günler ve iyi çalışmalar dileyerek telefonu kapattım.

    Bence ANKO hala "1" numara.

    Servise işi olanlar için birkaç uyarı;
    1-Garanti kapsamında bulunan ve arızalanan Bilgisayar'ınızın problemini bir kağıda açık, net ve anlaşılır bir dille yazınız ve yazdığınız kağıdı Bilgisayarın kapağının içine koyunuz.

    2-Servis ile e-mail'den ziyade telefon ile haberleşiniz.

    3-Arızalanan ve garanti kapsamında olan Bilgisayarınızın problemi çok küçük de olsa alttaki güvenlik etiketini sökmeyin, garanti dışına çıkar ilerde oluşacak daha büyük problemlerde sorun yaşarsınız.

    4-Garantisi bitmiş olan Bilgisayarınızı da Yetkili teknik servisten başkasına kurcalatmamanızı tavsiye ederim.

    Ne de olsa Siemens SX1 kullanıcısıyız, çok kasaplar gördük

    Öncelikle ilginiz alakanız için teşekkür ediyorum. Fakat size sormak istediğim bir kaç soru var. İyi bir teknik servis sizce bir ürünü 2-3 defa gelip göndertir mi? Bir ürün hiç kontrol edilmeden müşteriye yapılmış gibi gönderilebilir mi? Bakın bir teknik servise gönderilen bir ürün ortalama 2-3 hafta içinde yapılıp gönderiliyor. 2 defa gidip geldiğini düşünün 1ayı aşan bir zaman dilimi demektir bu. Örneğin ben bir işletme öğrencisiyim. Şuanda finallerim var ve ençok bir bilgisayara ihtiyaç duyduğum zamanlar. Fakat ne yazık ki bazı derslerime verimli bir şekilde çalışamadım. Bazı insanlarında bir bilgisayar sayesinde ekmeklerini kazandıklarını unutmayalım. 1 ay dan fazla bir süre bilgisayarsız kalmak inanın ki çok kötü birşey.
    Başka bir soruyu size sormak isterim. Ben ürünümü 2 kez teknik servise yolladım. İlk yollarken bütün faturası ile beraber orjinal kutusu dahil bütün garanti şartları içinde herşeyiyle beraber yolladım. Neyse ilk yolladığım teknik servisden döndüğünde cihazım 10 dakika çalıştı ve problem yarattı. Tekrar yolladım cihazı anko bilgisayara. 1 hafta sonra anko bilgisayarı aradım. Karşıma çıkan adam hala gelmiş bana kutunun içine faturayı koymamışsınız. Faturayı yollayın bana diyor. Dedim ben ilk yolladığımda size yolladım herşeyiyle beraber. Siz benden nasıl tekrar fatura istersiniz dedim. Karşımdaki kişi hala bana faturayı yollamamı ısrarla istedi. İlk gönderimde faturamı yollamama rağmen neden hala benden fatura istediğinizi sorabilirmiyim dedim. O da faturanın kaybolmuş olabiliceğini söyledi. Ben hayatımda bu kadar ciddiyetsiz bir firma görmedim.
    Telefon konusunda birkaç birşey daha paylaşmak isterim. Siz santrale bağlanmayı tercih etmişsiniz. Bi bakalım notebook departmanına bağlanmayı çalışın bakalım açan olacak mı? Lütfen banada saygın duyun yaklaşık 1 ayı geçen süreden beri o firma ile iletişim halindeyim. Bir firrmayı yoktan yere karalamak gibi asla bir art niyetim olamaz. 3-4 sefer aradım o telefon açılmadı ister inanın ister inanmayın. Ha bu arada 81 vilayete hizmet vermeside beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Eğer MSI büyük bir firması ise tekbir teknik servisle çalışmaması gerekir. Enazından Ankara, İzmir, İstanbulda birer şube bulundursa çok daha hızlı çözümler bulunabilir.
    Sonuç olarak;
    Siz sonuçda mutlu ve hızlı bir şekilde probleminizi çözmüşsünüz. Fakat foruma genel olarak bakıldığında ve googledaki araştırmalarıma göre mutsuz olan kullanıcı sayısıda küçümsenmeyecek kadar az. Şu foruma baktığımızda atıyorum 20 kişi bir yazı yazmışsa bunun 10-11 kişisi mutsuz olduğunu görüyoruz. %50 olasılıkla bir müşterinin olumsuz yargılar içinde olduğu anlaşılıyor Anko bilgisayar hakkında. Umarım kafanızı şişirmemişimdir. Biraz fazla konuştum ama beni anlamanızı isterim. Saygılarla...




  • Arkadaşım yaşadığın olumsuzluklar için gerçekten üzgünüm, şuna emin ol bende sen gibi bir müşteriyim ve Antalyada ikamet ediyorum Bilgisayarımı "EX600" Ankara'dan Mavi Bilgisayardan aldım.

    Fiyat performans açısından keseme uygun bulduğum için hemde 2 tane bir tanesini çocuklar için bir tanesini kedim için aldım. Bir taesinde bazı arkadaşların bahsettiği gibi fanın ses çıkarma sornu vardı, diğeri kameram ile "SONY DCR-TRV60" i-link bağlantısında sorun vardı. Kamera ile birlikte Bilgisayarı servise gönderdim. Teknik servis sorumlusu Adem bey sağolsun yardımcı oldu.

    Öğrenci olduğundan mutlaka sürekli lazımdır, buna katılıyorum banı bazı sorular sormuşsunuz.

    1.Sorunuz:İyi bir teknik servis sizce bir ürünü 2-3 defa gelip göndertir mi? Bir ürün hiç kontrol edilmeden müşteriye yapılmış gibi gönderilebilir mi?

    Cevap: Hayır gönderilmez Ancak;Birden fazla sorunu olan bir Bilgisayarın sorunlarını tek tek yazmışsanız! yok öyle değilde eğer sadece bir sorundan bahsetmiş iseniz herhalde o yapılıp ve o yapılan iş kontrol edilip gönderilmiş başka bir problemden bahsetmediyseniz onlar yapılmamış olabilir.

    2.Sorunuz:Ben ürünümü 2 kez teknik servise yolladım. İlk yollarken bütün faturası ile beraber orjinal kutusu dahil bütün garanti şartları içinde herşeyiyle beraber yolladım. Neyse ilk yolladığım teknik servisden döndüğünde cihazım 10 dakika çalıştı ve problem yarattı. Tekrar yolladım cihazı anko bilgisayara. 1 hafta sonra anko bilgisayarı aradım. Karşıma çıkan adam hala gelmiş bana kutunun içine faturayı koymamışsınız. Faturayı yollayın bana diyor. Dedim ben ilk yolladığımda size yolladım herşeyiyle beraber. Siz benden nasıl tekrar fatura istersiniz dedim.

    Cevap: Peki siz servis olsanız, faturayı daha önce gördüm bir daha görmeme gerek yok dermisiniz, Arkadaşım O serviste kim bilir kaç kişi çalışıyor ve kimbilir günde kaç tane Bilgisayar geliyor, sizin önceki gönderdiğinizde "A" kişisi baktıysa, 2. defa gönderdiğinizde "B" kişisi servise almış olabilir bunları yadırgamamak lazım.

    Mesela ben Antalya'dan Isparta'ya giderken Polis Kontrolünde ehliyetime ve ruhsatıma bakılsa ve sorunbulunmayıp salıverilsem ve akşam geri dönerken aynı kontrol noktasında tekrar durdurulup ehliyet ve ruhsat istense, ben onlara sabah göstermiştim tekrar neden istiyorsunuz desem sonuç ne olur sence.

    3.Soru:Siz santrale bağlanmayı tercih etmişsiniz. Bi bakalım notebook departmanına bağlanmayı çalışın bakalım açan olacak mı?

    Cevap:Arkadaşım sonuçta o santral görevlisine departmandan cevap alamadığını ama Bilgisayarın hakkında bilgi almak istediğini söylersen, o görevli bayan arkadaş seni bilgilendirir veya başkasına yönlendirir.

    Sonuç olarak şunu söylemek isterim, tatlı dille halledilemeyecek bir şey yoktur.
    ayrıca sizin 20 kişi meaj yazmışsa ve 10-11 kişisi mutsuz ise %50 mutsuzdur yorumunuza katılmıyorum, çünki sorun yaşamayan ve bu nedenle mesaj yazmayan insanları unutmayalım.

    Senin yazı gibi benim yazıda uzun oldu okuyup sıkılanlardan özür dilerim ve sorunlarını umarım en kısa sürede giderirsin. bu forumlarda da birbirlerimize yardımcı olacağız.




  • @nashiila
    Öncelikle bu güzel uzun yazınız için teşekkür ederim. Hemen bir kaç birşey daha yazmak isterim bu yazının üstüne. :)
    İlk olarak sorunum notebook un ekranına görüntü gitmiyordu. Bu sorunumu çok güzel bir dille anlattım ilgililere. Ayrıyeten de yazdım. Tek bir sorun var dedim. Benim notebook cihazıma görüntü gitmiyo dedim ve ekledim. Cihazın görüntü kartı biriminde sorun olabiliceğini yazdım hem kağıda hemde telefonla olan konuşmamızda. Yani sorunum çok net bir şekilde anlatıldı. Tek bir sorun vardı onuda 1 ayı geçen bir süre içinde sorunumu çözemediler.
    2. olarak teknik servisden geldiği gün arıza verdi ve ürün elime geçtiği gün tekrar anko bilgisayara yolladım ve kutunun üstüne tekrar yazdım. Bu ürün 2. kez teknik servise gönderilmiştir. Şu şu problemi vardır. Teknik servisdeki ilgili kişi anakart ve diğer bileşenlerin değişiceğini söylemiştir. Gereğinin yapılmasını rica ederim dedim. İlk teknik servisden gelen o raporu da kutunun içine koydum. Yani kutuyu açar açmaz bu ürünün 2. kez teknik servise geldiğini tarihlerine bakarak kullanıcının ne durumda olduğunu anlayabilirler. Buna ek olarak anko bilgisayarda da anladığım kadarıyla gelişmiş bir veri tabanı sistemi var. Adımızı soyadımızı girerek ürün hakkında neler yapıldığını öğrenebiliyolar. Tutupda bana hala fatura istemeleri gerçekden çok fazla sinirimi bozdu. Ha sonuçda ben faturamı tekrar yollamadım. Faturayı kaybettiyseniz o sizin sorununuz dedim.
    3. ve son olarak :) Bu forumdan rastgele örneklemler seçiyoruz ve onların olumlu yada olumsuz yazılarını alıyoruz. Bir şirketin iyi yada kötü yolda olduğunu gösteren en güzel gösterge bence budur.Tüm teknik servise giden kullanıcıların görüşlerini alamayacağımıza göre bu yolla iyi yolda mı kötü yoldamı olduğunu bir şirketin tahmin edebiliyoruz.
    Bakalım ürünüm yarın öbürgün gelicek. Anakart ve seri numaraları elimde. Umarım değişim yapmışlardır. Eğer yapmamışlarsa benden çekicekleri var. :) Tekrar saygılarla...




  • Saygılar bizden,
    Üst üste arızalanma talihsizlikleri yaşamışsınız geçmiş olsun, inşaallah sorunu giderilmiş bir vaziyette kavuşursun. iyi günler.
  • Evet son gelişmeyi sizlerle paylaşmak isterim. Bugün cihazıma kavuştum. Zevkle açtım notebook umu. 15 dakika sonra cihaz tekrar arıza verdi. Tabi bu cihazı tekrar anko bilgisayara göndermiycem. Öyle bir aptallık yapmayacağım. Artık problemimi sanayi bakanlığı ve tüketici hakları ile sorunumu çözeceğim. Bir daha MSI ürünleri ne alırım nede kullanırım. ANKO, KANKO, BANKO yalan böyle teknik servis hizmeti olmaz. Böyle müşteri memnuniyeti hiç olmaz. Doğru düzgün bir teknik servis hizmeti verebilicek yerle anlaşıcan sevgili MSI. Artık MSI benim için bitmiştir. Ne birdaha alırım MSI ürünü nede aldırtırım. Herkese saygılarla. Gelişmeleri tek tek bu forum sitesinde anlatacağım. Hiç merak etmesin sevgili MSI kullanıcıları...
  • inanmıyorum yani üçüncü arızası oldu ha? uf be! nerden düştüm ben bu MSI markasına yaw!
  • benim de 30 iş günü dolmak üzere görüntü o ki yine hepsiburada sitesinden almak zorunda kalacağım. yine yenisini mi istesem yoksa acer 6950 modelini mi istesem ya. o da 3.5 kilo çok ağır. ama bi yandan da korkuyorum yeni gelecek MSI yine bozulursa hadi bi daha bi sürü uğraş! ne yapsam?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dirdom

    benim de 30 iş günü dolmak üzere görüntü o ki yine hepsiburada sitesinden almak zorunda kalacağım. yine yenisini mi istesem yoksa acer 6950 modelini mi istesem ya. o da 3.5 kilo çok ağır. ama bi yandan da korkuyorum yeni gelecek MSI yine bozulursa hadi bi daha bi sürü uğraş! ne yapsam?

    Tekrar benim yaşadıklarımı burada özetlemek isterim. Ben aslında MSI dan çok memnundum. Taaki notebook arıza yapıncaya kadar. Tüm beklentilerime gayet güzel cevap vermişti. Yukarıdada anlattım cihaz 2 kere teknik servise gitti. Dün 3. defa yollamak zorunda kaldım. MSI Türkiye ile irtibata geçtim problemimin derhal çözüm bulunucağına dair söz aldım. Ha bu arada bi kaç tanıdığıda araya soktum. :) Eğer problemim çözülemezse 1 hafta içinde ya ürünle değişim yapacaklar yada paramı geri iade edicekler. Bakalım göreceğiz hep beraber. 1 hafta sonra yine deneyimlerimi burada paylaşırım. Kolay gelsin...




  • okey seni takipteyim hehe!
  • beni de dün anko bilgisyar aradı ve laptopumun tamir edildiğini alabileceğimi söyledi.14 gündür servisde bekleyen laptopumu almaya gittim. Fazla zamanım olmadığı için orada 5 dakika kadar durumuna baktım eve gelip açınca sorunun aynen devam ettiğini gördüm. (bilgisayar yaklaşık 30-45 dakika ilk çalışma süresinin ardından kendi kendine kapanıyor.)
    Bu ne saçma servis anlayışıdır. Az önce hem anko bilgisayara hemde msi türkiyeye mail attım. Servisde ürünler test edilmeden yollanıyor dedim. Şimdi işin yoksa tekrar aynı sorun için servise gönder.
    Aslında işin güzel tarafı aynı sorun aynı alette 3 defa gözükürse tüketiciyi koruma kanununa göre para iadesi/yeni ürün/muadil ürün talebi doğabiliyor. Kendi kendilerine ilk haklarını boş yere doldurdular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coppermine -- 31 Ocak 2009; 21:33:27 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: coppermine

    beni de dün anko bilgisyar aradı ve laptopumun tamir edildiğini alabileceğimi söyledi.14 gündür servisde bekleyen laptopumu almaya gittim. Fazla zamanım olmadığı için orada 5 dakika kadar durumuna baktım eve gelip açınca sorunun aynen devam ettiğini gördüm. (bilgisayar yaklaşık 30-45 dakika ilk çalışma süresinin ardından kendi kendine kapanıyor.)
    Bu ne saçma servis anlayışıdır. Az önce hem anko bilgisayara hemde msi türkiyeye mail attım. Servisde ürünler test edilmeden yollanıyor dedim. Şimdi işin yoksa tekrar aynı sorun için servise gönder.
    Aslında işin güzel tarafı aynı sorun aynı alette 3 defa gözükürse tüketiciyi koruma kanununa göre para iadesi/yeni ürün/muadil ürün talebi doğabiliyor. Kendi kendilerine ilk haklarını boş yere doldurdular.


    Bana kalırsa bu sorun mail ile hiç çözüm bulunmuyo maalesef. Ben heryere mail attım fakat hiç bir çözüm bulamadım. Birebir MSI Türkiye ile irtibata geçin telefon numarasını google da MSI Türkiye TEL yazarak bi kaç telefon numarası çıkıyo o numaraları denemenizde fayda var. Anko Bilgisayar çok kötü durumda, bu kadar problemli bir teknik servis ile MSI nasıl çalışıyor aklım almıyor. Bakalım pazartesiye kadar süreleri var. Pazartesiden sonra yine deneyimlerimi yazacağım. Tüm dili anko bilgisayardan yanmış MSI kullanıcılarına çok kolay gelsin...




  • arkadaşlar bende vrx330 var

    bunu bazı tuşları aldığımdan beri zor basıyor

    sert basmak lazım

    çokda önemli görmeyerek ve uzak servislerle uğraşmamak için götürmedim

    kartal-maltepe civarı iyi bi servisi varmı acaba

    bu anko iyi oldu demiştim ama iş yok sanırım
  • arkadaşlar bozuk laptop servisten geldi şimdi iade edip parasını isteyeceğim hepsiburada paranı vermez diyorlar ya doğru mudur? sitesinde laptopun iadesi olmaz diyor da sonuçta tamir olamayacak şekilde bozuk bi sorun olmaz umarım! fikri olan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.