Şimdi Ara

Yeni MSI Teknik Servisi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
17.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Anko bilgisayarın teknik destek kabiliyetini isteyen herkişiyle tartışırım isteyenede deliller ilede gösteririm. Amacım hiç bir firmayı karalamak değildir çünkü orada çalışanlarda bu firmalar sayesinde karnını doyuruyolar. Birileri karnını doyuracak diyede kimsenin benim gibi parasını yanlış yerlere yatırmasını istemem

    Başımdan geçen olayları anlatayım ve yazıyı sonuna kadar okuduktan sonra cevaplayınız.

    Yaklaşık 10 senedir bilg kullanıyorum ve masaüstü bilg msi anakartını çok kullandım ve memnundum. buna güvenerek msi m675 modelini 2 sene önce mavibilgisayardan aldım.herşey güllük gülistanlık gidiyordu taki 2008 in aralık ayında çoğu msi m675 modelinde geçekleşen ekrana görüntü gelmeme sorunu gerçekleşene kadar. forum.donanimhaber.com da msi m675 diye aratırsanız aynı sorunda mağdur olan kişileri görebilirsiniz.

    Başımdan geçen teknik servis facialarını anlatmaya başlıyorum.

    Bilgisayar bozulur bozulmaz teknik servise gönderdim. Bu zaman zarfında projelerim olduğu için ve bilg ihtiyacım olduğu için Toshiba notebook aldım. ve ailedeki bilg sayısı üçe çıktı.

    1- Yapılan işlemler ana kart ve lcd panel değişimi. (Evde normal masaüstü bilgisayar olduğu için dizüstü bilgisayar çok fazla kullanılmıyo )
    10 gün geçmeden ekrana görüntü gelmeme problemi tekrar yaşandı.

    2.sefer tekrar aynı hatadan gönderdim. 10 gün geçmeden aynı hata tekrar gerçekleşti.

    3. sefer tekrar aynı hatadan gönderdim. 10 gün geçmeden aynı hata tekrar gerçekleşti.

    4-tekrar aynı hata gerçekleşti ve bu sefer ANKO bilgisayara bizzat kendim giderek konuştum. Çünkü aynı hatanın 4. sefer meydana gelişi sabır taşını bile çatlatır niteliktedir.

    Cuma günü ANKO bilgsayara gittim ve Adem beyi ile konuştum.Derdimi anlatmaya başladım neden 4.kez aynı hatanın geçekleştiğini sordum Bana söylediği sebep biraz komiğime gitti. Mainbook modellerinde anakartın büyük olması nedeni ile taşıma sırasında ana kartta esnemeler olabileceğinden bahsetti ve buyüzden olabileceğini söyledi. Ancak bu zaman zarfında yukarıda belirttiğim gibi evde 3 bilg olduğu için msi yerinden bile kımıldamıyodu salonda masanın üstünde biblo gibi duruyordu.Kaldıki koskoca msi hiçmi mukavemet hesabı yapmayı bilmiyor. Hiçmi malzeme seçimi yapmayı bilmiyor. Ben makina müh öğrencisi olarak bu kartın hertürlü hesabını yapacağımı temenni ediyorum.Yeterki mağduriyetimi gidersinler.

    Konuşmamız yaklaşık 45 dakika sürdü ve değişim talebi kararı aldık ve benden faturayı istedi. Daha sonra faturayı gönderdiğim zaman garantinin bitmiş olduğunu söyledi.

    Şimdi sonuca gelmek gekirse ;

    Aynı sorun 4 kere gerçekleşti ve hiç birinde sağlıklı bir çözüm bulunamadı. Bulunamadığı yetmediği gibi beni oyalamarı sonucunda garanti tarihide bitti.
    Sizce ANKO bilgisayar nekadar iyibir teknik servis.

    Lütfen yorumlarınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ishak_koc -- 27 Şubat 2009; 17:51:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ishak_koc

    Anko bilgisayarın teknik destek kabiliyetini isteyen herkişiyle tartışırım isteyenede deliller ilede gösteririm. Amacım hiç bir firmayı karalamak değildir çünkü orada çalışanlarda bu firmalar sayesinde karnını doyuruyolar. Birileri karnını doyuracak diyede kimsenin benim gibi parasını yanlış yerlere yatırmasını istemem

    Başımdan geçen olayları anlatayım ve yazıyı sonuna kadar okuduktan sonra cevaplayınız.

    Yaklaşık 10 senedir bilg kullanıyorum ve masaüstü bilg msi anakartını çok kullandım ve memnundum. buna güvenerek msi m675 modelini 2 sene önce mavibilgisayardan aldım.herşey güllük gülistanlık gidiyordu taki 2008 in aralık ayında çoğu msi m675 modelinde geçekleşen ekrana görüntü gelmeme sorunu gerçekleşene kadar. forum.donanimhaber.com da msi m675 diye aratırsanız aynı sorunda mağdur olan kişileri görebilirsiniz.

    Başımdan geçen teknik servis facialarını anlatmaya başlıyorum.

    Bilgisayar bozulur bozulmaz teknik servise gönderdim. Bu zaman zarfında projelerim olduğu için ve bilg ihtiyacım olduğu için Toshiba notebook aldım. ve ailedeki bilg sayısı üçe çıktı.

    1- Yapılan işlemler ana kart ve lcd panel değişimi. (Evde normal masaüstü bilgisayar olduğu için dizüstü bilgisayar çok fazla kullanılmıyo )
    10 gün geçmeden ekrana görüntü gelmeme problemi tekrar yaşandı.

    2.sefer tekrar aynı hatadan gönderdim. 10 gün geçmeden aynı hata tekrar gerçekleşti.

    3. sefer tekrar aynı hatadan gönderdim. 10 gün geçmeden aynı hata tekrar gerçekleşti.

    4-tekrar aynı hata gerçekleşti ve bu sefer ANKO bilgisayara bizzat kendim giderek konuştum. Çünkü aynı hatanın 4. sefer meydana gelişi sabır taşını bile çatlatır niteliktedir.

    Cuma günü ANKO bilgsayara gittim ve Adem beyi ile konuştum.Derdimi anlatmaya başladım neden 4.kez aynı hatanın geçekleştiğini sordum Bana söylediği sebep biraz komiğime gitti. Mainbook modellerinde anakartın büyük olması nedeni ile taşıma sırasında ana kartta esnemeler olabileceğinden bahsetti ve buyüzden olabileceğini söyledi. Ancak bu zaman zarfında yukarıda belirttiğim gibi evde 3 bilg olduğu için msi yerinden bile kımıldamıyodu salonda masanın üstünde biblo gibi duruyordu.Kaldıki koskoca msi hiçmi mukavemet hesabı yapmayı bilmiyor. Hiçmi malzeme seçimi yapmayı bilmiyor. Ben makina müh öğrencisi olarak bu kartın hertürlü hesabını yapacağımı temenni ediyorum.Yeterki mağduriyetimi gidersinler.

    Konuşmamız yaklaşık 45 dakika sürdü ve değişim talebi kararı aldık ve benden faturayı istedi. Daha sonra faturayı gönderdiğim zaman garantinin bitmiş olduğunu söyledi.

    Şimdi sonuca gelmek gekirse ;

    Aynı sorun 4 kere gerçekleşti ve hiç birinde sağlıklı bir çözüm bulunamadı. Bulunamadığı yetmediği gibi beni oyalamarı sonucunda garanti tarihide bitti.
    Sizce ANKO bilgisayar nekadar iyibir teknik servis.

    Lütfen yorumlarınızı bekliyorum

    Hocam aynı problem işte. Aynı şeyleri yaşamışız. Aynı şeyler başımıza gelmiş. Hikayenin tümü aynı şekilde işlemiş. Sizin notebookunuz değişmek zorundadır. İlk teknik servise giriş tarihi ile işlem yapmak zorundalar. Anko Bilgisayara gidin ve tüketici haklarına vereceğinizi söyleyin. Ha değiştirme raporu vermezler ise gerçekden tüketici haklarına başvurun. Hangi ilde yaşıyorsanız o ildeki sanayi bakanlığına dilekçe vererek tüketici haklarına başvurun. Haklısınız sonuna kadar hakkınızı arayın. Bu teknik servisin yaptığı ayıptır. Umarım değiştirme raporunu biran önce alırsnınız. Eminimde o değiştirme raporunu en sonunda alacaksınız. Şimdiden çokk kolay gelsin. Ben forumu takip edeceğim. Yeni olaylar geliştikçe anlatırsanız sevinirim. Bu arada anko 1 numaradır diyen arkadaşlarada sakın kulak vermeyin. Biliyorum çok sinir bozucu bir durum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: svs


    quote:

    Orjinalden alıntı: ishak_koc

    Anko bilgisayarın teknik destek kabiliyetini isteyen herkişiyle tartışırım isteyenede deliller ilede gösteririm. Amacım hiç bir firmayı karalamak değildir çünkü orada çalışanlarda bu firmalar sayesinde karnını doyuruyolar. Birileri karnını doyuracak diyede kimsenin benim gibi parasını yanlış yerlere yatırmasını istemem

    Başımdan geçen olayları anlatayım ve yazıyı sonuna kadar okuduktan sonra cevaplayınız.

    Yaklaşık 10 senedir bilg kullanıyorum ve masaüstü bilg msi anakartını çok kullandım ve memnundum. buna güvenerek msi m675 modelini 2 sene önce mavibilgisayardan aldım.herşey güllük gülistanlık gidiyordu taki 2008 in aralık ayında çoğu msi m675 modelinde geçekleşen ekrana görüntü gelmeme sorunu gerçekleşene kadar. forum.donanimhaber.com da msi m675 diye aratırsanız aynı sorunda mağdur olan kişileri görebilirsiniz.

    Başımdan geçen teknik servis facialarını anlatmaya başlıyorum.

    Bilgisayar bozulur bozulmaz teknik servise gönderdim. Bu zaman zarfında projelerim olduğu için ve bilg ihtiyacım olduğu için Toshiba notebook aldım. ve ailedeki bilg sayısı üçe çıktı.

    1- Yapılan işlemler ana kart ve lcd panel değişimi. (Evde normal masaüstü bilgisayar olduğu için dizüstü bilgisayar çok fazla kullanılmıyo )
    10 gün geçmeden ekrana görüntü gelmeme problemi tekrar yaşandı.

    2.sefer tekrar aynı hatadan gönderdim. 10 gün geçmeden aynı hata tekrar gerçekleşti.

    3. sefer tekrar aynı hatadan gönderdim. 10 gün geçmeden aynı hata tekrar gerçekleşti.

    4-tekrar aynı hata gerçekleşti ve bu sefer ANKO bilgisayara bizzat kendim giderek konuştum. Çünkü aynı hatanın 4. sefer meydana gelişi sabır taşını bile çatlatır niteliktedir.

    Cuma günü ANKO bilgsayara gittim ve Adem beyi ile konuştum.Derdimi anlatmaya başladım neden 4.kez aynı hatanın geçekleştiğini sordum Bana söylediği sebep biraz komiğime gitti. Mainbook modellerinde anakartın büyük olması nedeni ile taşıma sırasında ana kartta esnemeler olabileceğinden bahsetti ve buyüzden olabileceğini söyledi. Ancak bu zaman zarfında yukarıda belirttiğim gibi evde 3 bilg olduğu için msi yerinden bile kımıldamıyodu salonda masanın üstünde biblo gibi duruyordu.Kaldıki koskoca msi hiçmi mukavemet hesabı yapmayı bilmiyor. Hiçmi malzeme seçimi yapmayı bilmiyor. Ben makina müh öğrencisi olarak bu kartın hertürlü hesabını yapacağımı temenni ediyorum.Yeterki mağduriyetimi gidersinler.

    Konuşmamız yaklaşık 45 dakika sürdü ve değişim talebi kararı aldık ve benden faturayı istedi. Daha sonra faturayı gönderdiğim zaman garantinin bitmiş olduğunu söyledi.

    Şimdi sonuca gelmek gekirse ;

    Aynı sorun 4 kere gerçekleşti ve hiç birinde sağlıklı bir çözüm bulunamadı. Bulunamadığı yetmediği gibi beni oyalamarı sonucunda garanti tarihide bitti.
    Sizce ANKO bilgisayar nekadar iyibir teknik servis.

    Lütfen yorumlarınızı bekliyorum

    Hocam aynı problem işte. Aynı şeyleri yaşamışız. Aynı şeyler başımıza gelmiş. Hikayenin tümü aynı şekilde işlemiş. Sizin notebookunuz değişmek zorundadır. İlk teknik servise giriş tarihi ile işlem yapmak zorundalar. Anko Bilgisayara gidin ve tüketici haklarına vereceğinizi söyleyin. Ha değiştirme raporu vermezler ise gerçekden tüketici haklarına başvurun. Hangi ilde yaşıyorsanız o ildeki sanayi bakanlığına dilekçe vererek tüketici haklarına başvurun. Haklısınız sonuna kadar hakkınızı arayın. Bu teknik servisin yaptığı ayıptır. Umarım değiştirme raporunu biran önce alırsnınız. Eminimde o değiştirme raporunu en sonunda alacaksınız. Şimdiden çokk kolay gelsin. Ben forumu takip edeceğim. Yeni olaylar geliştikçe anlatırsanız sevinirim. Bu arada anko 1 numaradır diyen arkadaşlarada sakın kulak vermeyin. Biliyorum çok sinir bozucu bir durum.



    izlemiş olduğunuz prosedürü yazarmısınız




  • Bir de şöyle bakabiliriz 2 kez cihazımı servise gönderdim ve diyebilirim ki ANKO en azından Bimtes'ten iyiydi.
    Ayrıca başlığı açan arkadaşın cahilliği sanırım ANKO MSI'ın zaten eskiden beri servisi idi sadece 2 adet olan servis
    sayısı artık 1 'e düştü.Ayrıca Bimtes taksim harbiye deydi tam şehrin içinde elden verilebiliyordu oysa Anko şehir dışında ve bence buda kargo süresini uzatacaktır.İstanbul'u bilmeyenlere söyleyeyim o nedenle Anko'dan değil az da kargoların suçudur ürünün geç kalması.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: svs

    ...................................................
    Bu arada anko 1 numaradır diyen arkadaşlarada sakın kulak vermeyin. Biliyorum çok sinir bozucu bir durum.


    Arkadaşım!, Bakıyorum da kendi kendine verdiğin söze rağmen fırsatı kaçırmıyorsun.
    çünki; o kelimeyi sadece ben kullanmıştım. tabii benim sana yazdığım bir önceki mesajın cevabı bu olsa gerek.

    Artık tartışıp, sataşmaktan ziyade sorun yaşayanlara gerçekci yol gösterelim, madem sen aynı sorunları yaşadın onun derdini bizden iyi sen anlarsın, varsa mesajında yazmadığın tavsiyeler onları söyle. izlemesi gereken yolları yaz. banada sataşmayı bırak artık. benim gözümde ANKO iyi iz, senin gözünde kötü iz bırakmış, tartışarak diğer arkadaşlara bir faydamız olmaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila


    quote:

    Orjinalden alıntı: svs

    ...................................................
    Bu arada anko 1 numaradır diyen arkadaşlarada sakın kulak vermeyin. Biliyorum çok sinir bozucu bir durum.


    Arkadaşım!, Bakıyorum da kendi kendine verdiğin söze rağmen fırsatı kaçırmıyorsun.
    çünki; o kelimeyi sadece ben kullanmıştım. tabii benim sana yazdığım bir önceki mesajın cevabı bu olsa gerek.

    Artık tartışıp, sataşmaktan ziyade sorun yaşayanlara gerçekci yol gösterelim, madem sen aynı sorunları yaşadın onun derdini bizden iyi sen anlarsın, varsa mesajında yazmadığın tavsiyeler onları söyle. izlemesi gereken yolları yaz. banada sataşmayı bırak artık. benim gözümde ANKO iyi iz, senin gözünde kötü iz bırakmış, tartışarak diğer arkadaşlara bir faydamız olmaz.



    Hiç merak etmeyin zor durumda olan arkadaşlarımıza elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz. Zor durumda olan kişilerle irtibata geçtik. Sorunu çözmeye çalışıyoruz.




  • forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.