Şimdi Ara

Yeni MSI Teknik Servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
17.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni MSI teknik servisi ANKO Bilgisayar olmuş. Bimtes'in MSI ile olan sözleşmesi dolmuş.

    İletişim Bilgileri:

    ANKO Bilgisayar ve Elektronik Sistemleri Tic. A.Ş

    Adres : Bağdat Cad. Çoşkun Sk. No: 16/1 Maltepe - ISTANBUL

    Tel : (0216) 371 12 00 - 371 11 98 - 371 11 99

    Faks : (0216) 441 63 47

    e-mail : msi@ankobilgisayar.com

    Web:www.ankobilgisayar.com



  • yeni derken uzun süre oldu heralde :) geçen ay servise götürmüştüm msi laptopumu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademozipek

    yeni derken uzun süre oldu heralde :) geçen ay servise götürmüştüm msi laptopumu :)
    SERVİS REZALETİ

    Arkadaşlar Msi ürünlerini tercih ediyorsanız bir kere daha düşünün.

    Eğer şanslıyımdır teknik servise ihtiyacım olmaz diyorsanız Msi Vr201 süper bir laptop ancak eğer teknik servis önemli diyorsanız işte orada geri adım atın....

    Mayıs ayında Msi vr-201 laptop aldım ve ürün gerçekten kullanım amaçlarımı karşıladı. Sıradan görünüşü ancak vaat ettiklerini karşılayan bir donanımı vardı. Ta ki.... Ekim ayında fanı epey ses çıkarmaya başladı tabi dolayısı ile ısınma sorunu başladı. Servise gönderirim diye düşünürken birden şarj almamaya başladı ve bende tüm Türkiye için Msi teknik servisi olarak Anko bilgisayar adlı firmayı buldum. Tüm Türkiye için tek servis olması garibime gitti ve söyledikleri gibi ups kargo ya verdim.

    Kargolama tarihim : 22 aralık
    Teslim Olduğı Tarih : 23 aralık

    Ancak bir hafta boyunca Anko bilgisayarı ne zaman arasam laptopunuz bize ulaşmadı dediler. Ben ise Bayram bey teslim almış ups te gözüküyor dediğimde kıvırdılar ve yarın servise girer dediler.Bu olay 2 ocağa kadar sürdü. 2 ocakta telefon açtığımda bana 30 aralıkta servise girdiğini söylediler. Websitelerine ürün takibi koymuşlar ancak websiteleri 2 saat çalışıyorsa 3 gün sistemleri arızalı. Telefonları ile ulaşmak imkansız. Operatör hanıma denk gelir iseniz o da sürekli sistemimiz arızalı sonra arayın gibi bir cevap veriyor hatta bir seferinde benim sorunum değil arayın teknik servis ile görüşün deyip kapattı. Bende şikayetlerimi Msi firmasına yazdım ( Ne yazıkki msi türkiye telefonlarını iptal etmiş ve websitesinden kaldırmış - bu da ayrı bir gariplik ) 2 gün önce Msi türkiye cevap yazdı ürününüz onarıldı. Gönderilecektir....
    Ve iki gündür anko bilgisayar sevkiyat bugün gönderilecek deyip oyalıyor. Az önce ( 22.30 da) ups i aradım ancak adıma hala bir gönderi olmamaış. Ups firmasında bu saatte müşteri temsilcisi var iken. Anko bilgisayar gün içinde bile telefonları açmıyor.

    Msi gibi bir firma teknik altyapısı olmayan bir firmayı teknik servis olarak seçmiş. Ve inanın ben 4 gündür internette inanılmaz şikayetler okuyorum.

    Tekrar belirtmek istiyorum. Msi ürünleri gösterişsiz ama donanımı iyi ancak teknik servise düşerseniz atın gitsin......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperyan

    SERVİS REZALETİ

    Arkadaşlar Msi ürünlerini tercih ediyorsanız bir kere daha düşünün.

    Eğer şanslıyımdır teknik servise ihtiyacım olmaz diyorsanız Msi Vr201 süper bir laptop ancak eğer teknik servis önemli diyorsanız işte orada geri adım atın....

    Mayıs ayında Msi vr-201 laptop aldım ve ürün gerçekten kullanım amaçlarımı karşıladı. Sıradan görünüşü ancak vaat ettiklerini karşılayan bir donanımı vardı. Ta ki.... Ekim ayında fanı epey ses çıkarmaya başladı tabi dolayısı ile ısınma sorunu başladı. Servise gönderirim diye düşünürken birden şarj almamaya başladı ve bende tüm Türkiye için Msi teknik servisi olarak Anko bilgisayar adlı firmayı buldum. Tüm Türkiye için tek servis olması garibime gitti ve söyledikleri gibi ups kargo ya verdim.

    Kargolama tarihim : 22 aralık
    Teslim Olduğı Tarih : 23 aralık

    Ancak bir hafta boyunca Anko bilgisayarı ne zaman arasam laptopunuz bize ulaşmadı dediler. Ben ise Bayram bey teslim almış ups te gözüküyor dediğimde kıvırdılar ve yarın servise girer dediler.Bu olay 2 ocağa kadar sürdü. 2 ocakta telefon açtığımda bana 30 aralıkta servise girdiğini söylediler. Websitelerine ürün takibi koymuşlar ancak websiteleri 2 saat çalışıyorsa 3 gün sistemleri arızalı. Telefonları ile ulaşmak imkansız. Operatör hanıma denk gelir iseniz o da sürekli sistemimiz arızalı sonra arayın gibi bir cevap veriyor hatta bir seferinde benim sorunum değil arayın teknik servis ile görüşün deyip kapattı. Bende şikayetlerimi Msi firmasına yazdım ( Ne yazıkki msi türkiye telefonlarını iptal etmiş ve websitesinden kaldırmış - bu da ayrı bir gariplik ) 2 gün önce Msi türkiye cevap yazdı ürününüz onarıldı. Gönderilecektir....
    Ve iki gündür anko bilgisayar sevkiyat bugün gönderilecek deyip oyalıyor. Az önce ( 22.30 da) ups i aradım ancak adıma hala bir gönderi olmamaış. Ups firmasında bu saatte müşteri temsilcisi var iken. Anko bilgisayar gün içinde bile telefonları açmıyor.

    Msi gibi bir firma teknik altyapısı olmayan bir firmayı teknik servis olarak seçmiş. Ve inanın ben 4 gündür internette inanılmaz şikayetler okuyorum.

    Tekrar belirtmek istiyorum. Msi ürünleri gösterişsiz ama donanımı iyi ancak teknik servise düşerseniz atın gitsin......

    Alıntıları Göster
    Anko bilgisayar bu işi maalesef becerememektedir. Hayatımda gördüğüm en ciddiyetsiz teknik servisi. Müşterilerini üzen, müşterilerini enaz 1 ay bekleten, işe yaramaz bir teknik servisi. MSI a ilgili yerlere şikayet mektupları yazıldı. Müşterilerin ne kadar zor durumda olduğu anlatıldı. Bundan sonra MSI ilgilenmezse ne ben bir MSI ürünü satın alırım. Nede çevremdeki insanlara bir daha MSI ürünü satın aldırırım. Teknik servis hizmetini düzeltemezlerse, çok müşteri kaybederler bu kafayla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: svs

    Anko bilgisayar bu işi maalesef becerememektedir. Hayatımda gördüğüm en ciddiyetsiz teknik servisi. Müşterilerini üzen, müşterilerini enaz 1 ay bekleten, işe yaramaz bir teknik servisi. MSI a ilgili yerlere şikayet mektupları yazıldı. Müşterilerin ne kadar zor durumda olduğu anlatıldı. Bundan sonra MSI ilgilenmezse ne ben bir MSI ürünü satın alırım. Nede çevremdeki insanlara bir daha MSI ürünü satın aldırırım. Teknik servis hizmetini düzeltemezlerse, çok müşteri kaybederler bu kafayla...

    Alıntıları Göster
    oo kötü mü gerçekten
    beinm webcam bozuldu onun için yollayacaktım servise




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracy

    oo kötü mü gerçekten
    beinm webcam bozuldu onun için yollayacaktım servise

    Alıntıları Göster
    arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
    bu servis kapsamına girer mi?
    ne yapmam lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eXaLs

    arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
    bu servis kapsamına girer mi?
    ne yapmam lazım

    Alıntıları Göster
    soğuk su iç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderbolt

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım bilgisayarını tamir etmeye götürdü, 4 sefer gidişte anca halledebildi her seferinde bi terslik çıkarttı anko
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doruk..

    arkadaşım bilgisayarını tamir etmeye götürdü, 4 sefer gidişte anca halledebildi her seferinde bi terslik çıkarttı anko

    Alıntıları Göster
    beni de mahvettiler ben özel okulda öğretmenim aldım bir hafta sonra hard disk gitti nasılsa. 30 iş günü diye bişey var dolmasını bekliyorum dava açacağım! 30 iş günü dolmadan gönderirler diyorlar ya doğru mudur bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: virtusft

    soğuk su iç

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: virtusft

    soğuk su iç


    adam gibi cevap ver vermeyeceksen boşuna post kasma burda.
    hadi işine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eXaLs

    quote:

    Orjinalden alıntı: virtusft

    soğuk su iç


    adam gibi cevap ver vermeyeceksen boşuna post kasma burda.
    hadi işine.

    Alıntıları Göster
    Benim de şarz aleti temassızlık yapıyor, ben hala bimtes diye biliyordum, yollamayayım en iyisi, götürürüm bir elektronikçiye halleder herhalde. Şarz aleti olmadan da bi halta yaramaz ki bilgisayar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirmehmed

    Benim de şarz aleti temassızlık yapıyor, ben hala bimtes diye biliyordum, yollamayayım en iyisi, götürürüm bir elektronikçiye halleder herhalde. Şarz aleti olmadan da bi halta yaramaz ki bilgisayar...

    Alıntıları Göster
    Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

    Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

    Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

    Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

    Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nashiila

    Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

    Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

    Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

    Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

    Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın

    Alıntıları Göster
    benim dvd yazicim bozuldu galiba :( bu da msi laptoplarin ortak bir sorunu mudur? bununla ilgili bilgisi olan var mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nashiila

    Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

    Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

    Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

    Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

    Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın

    Alıntıları Göster
    4 gün boyunca farklı saatlerde ard arda aramalar yaptım açmadılar bile haksızlık yapmayın diyorsun da! hiç açmıyorlar resmen. öyle askerin tezkere sayması gibi 30 iş günü sayıyorum vericem mahkemeye!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirdom

    4 gün boyunca farklı saatlerde ard arda aramalar yaptım açmadılar bile haksızlık yapmayın diyorsun da! hiç açmıyorlar resmen. öyle askerin tezkere sayması gibi 30 iş günü sayıyorum vericem mahkemeye!

    Alıntıları Göster
    arkadaslar bu dvd yazıcı/ okuyucu sorunu servislik midir? bir bilen yok mudur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yelthenymph -- 26 Ocak 2009; 17:13:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nashiila

    Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

    Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

    Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

    Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

    Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

    Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

    Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

    Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

    Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın

    Siz bence bugün Anko bilgisayarı bir arayın. Bakalım telesekreter çıkıyo mu çıkmıyo mu? Ben yaklaşık 1.5 aydan beri çözüm bulamadım sorunuma. Zaman zaman arıyorum haftada bir. Telefonu açan yok. İlgisizlik diz boyu. Bir laptop 2 kez gidip gelir mi yaw. Hoş hala daha gelmedi notebook beklemekdeyim. Bugün aradım nedir son durumu cihazın dedim. Bugün kısmetse kargoya vericeklermiş hadi bakalım dedim. Doğru düzgün cihaz onarıldıkdan sonra test edilmiyo bile. Geçen yolladıklarında 10 dakika cihazı ya kullandım ya kullanamadım. Hemen cihaz arıza verdi. Bakalım geldiğinde tekrar aynı sorun olursa artık mahkemelik olucaz. Hayatımda bukadar uğraştığımı hatırlamıyorum. MSI gerçekden fiyat/performans açısından çok iyi allah için. Ama şu teknik servis olayını birtürlü düzeltemediler. Ya Anko bilgisayar kendini düzelticek. Yada MSI artık başka bir teknik servisle anlaşmak zorunda kalıcak. İnternette Anko bilgisayar ile alakalı çok fazla şikayet okudum. Birtek bu forumdaki MSI kullanıcıları ile sınırlı değil problemler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eXaLs

    arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
    bu servis kapsamına girer mi?
    ne yapmam lazım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: eXaLs

    arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
    bu servis kapsamına girer mi?
    ne yapmam lazım

    Öncelikle kullanım hatasından kaynaklanan bir hata olduğu için ne yazık ki ürün garanti dışına çıkmıştır. Bu konuyu Anko bilgisayarla telefonla konuşup daha detaylı bir bilgi alabilirsiniz. Sonuçda Garanti kapsamından çıktığı için ürün bir para karşılığında yapılıcak. Bu nedenle başka teknik servislerlede daha uygun fiyata cihazı onartabilirsiniz. Önce ama yinede kendi teknik servisinden fiyat ve bilgi almayı deneyin. Daha sonra diğer teknik servislerden aldığınız fiyatlarla iyi bir teknik servis seçin. Geçmiş olsun çok. Umarım sorununuz enaz masrafla kurtulursunuz. Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirdom

    beni de mahvettiler ben özel okulda öğretmenim aldım bir hafta sonra hard disk gitti nasılsa. 30 iş günü diye bişey var dolmasını bekliyorum dava açacağım! 30 iş günü dolmadan gönderirler diyorlar ya doğru mudur bu?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dirdom

    beni de mahvettiler ben özel okulda öğretmenim aldım bir hafta sonra hard disk gitti nasılsa. 30 iş günü diye bişey var dolmasını bekliyorum dava açacağım! 30 iş günü dolmadan gönderirler diyorlar ya doğru mudur bu?

    Değerli hocam kusurlu ürün diye birşey vardır. Eğer bu ürün içinize sinmediyse; bu ürünü değiştirmek zorundular. Çünkü ürün kusurludur. Bence teknik servisle fazla uğraşmayın derim. Örneğin ben cihazı kargoya veriliş tarihinden itibaren, tam 19 gün boyunca bekledim. Yani İstanbul dışındaysanız 2 günde cihaz istanbula ulaşıyo. Ulaştıkdan sonra ne yazık ki hemen teknik servise giremiyo. Yaklaşık 4 günde servise girmek için bekliyo. Ondan sonra 9-10 gün anladığım kadarıyla yine bi bekleme durumunda oluyo. onların da tekrar kargoya vermesiyle bi 2 gün daha geçiyo. Yani olay 2-3 hafta içinde yaklaşık tamamlanmış oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yelthenymph

    arkadaslar bu dvd yazıcı/ okuyucu sorunu servislik midir? bir bilen yok mudur ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yelthenymph

    arkadaslar bu dvd yazıcı/ okuyucu sorunu servislik midir? bir bilen yok mudur ?

    Kullanım hatasından kaynaklanan bir hata olmadığı için, ürününüzün garanti kapsamı içinde olması gerekir. DVD yazmada gerçekden donanımsal bir hata olduğunu düşünüyorsanız ve daha önce dvd yazıp bugün dvd niz yazmıyorsa, cihazı teknik servise yolayabilirsiniz. Ha bi kullanıcı bu problemi düzeltebilir mi? Bu konuda fazla bir bilgiye sahip değilim. Umarım probleminiz biran önce hallolur. Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirdom

    4 gün boyunca farklı saatlerde ard arda aramalar yaptım açmadılar bile haksızlık yapmayın diyorsun da! hiç açmıyorlar resmen. öyle askerin tezkere sayması gibi 30 iş günü sayıyorum vericem mahkemeye!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dirdom

    4 gün boyunca farklı saatlerde ard arda aramalar yaptım açmadılar bile haksızlık yapmayın diyorsun da! hiç açmıyorlar resmen. öyle askerin tezkere sayması gibi 30 iş günü sayıyorum vericem mahkemeye!

    Aynı durum ile karşı karşıyayız maalesef. destek@msi.com.tr Bu e-mail adresine bi şikayet maili atabilirsiniz. Ellerinden geldikçe ilgileniyorlar. Ha diyceksiniz bi yararı faydası oldu mu diye. Enazından MSI ın böyle bir teknik servis problemi yaşadığını dile getirebilirsiniz. Kolay gelsin...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.