Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
12 Misafir - 12 Masaüstü
5 sn
2.916
Cevap
38
Favori
140.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Bu arada millet bir ekran kartına 1000 dolar verir, gelir şu kadar güçlü bu kadar güçlü muhabbeti yapar.Evet güçlü ama, o gücü gösterecek grafikte bir oyun çıktı mı?Ama 400 dolarlık ps4'te açık dünya bir oyunda, fizik olaylarının yoğun olduğu bir oyunda native 1080p 30 fps üzeri çalışan böyle bir grafik yapılıyor.Hem de bunlar ilk oyunlar..
    Infamous Second Son
    Birebir direct feed resimler.Kendi çekimimdir.Oyun içinde çok daha iyi görünüyor bu resimlerden.

    gayet kötü görünyrlar
  • Zuhaaaaaaaaa.
    Nasıl da çekemiyorsunuz.Çatlayın da patlayın.Tartışmasız en iyi grafikli oyun.Kötü görünüyor falan filan.Varsa daha iyisini gösterin. Tabi sadece bir ekran kartına 400 dolar verirsen ve böyle bir grafik ggöremezsen ya kabul edersin, ya da şekil A'da görüldüğü çamur atarsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konuda en çok dikkatimi çeken şey oyun yapımcılarının yaptıkları sahneleri xbox kontrolleriyle test etmeleri oldu. dinazor oyuncular olarakta bazılarımız klavye mouse ergonomisi bekleyoruz boşa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Zuhaaaaaaaaa.
    Nasıl da çekemiyorsunuz.Çatlayın da patlayın.Tartışmasız en iyi grafikli oyun.Kötü görünüyor falan filan.Varsa daha iyisini gösterin. Tabi sadece bir ekran kartına 400 dolar verirsen ve böyle bir grafik ggöremezsen ya kabul edersin, ya da şekil A'da görüldüğü çamur atarsın.

    Kötü görünmüyor abicim.Ama çok bi esprisi yok yani.Öyle çok iyi , aman aman ağızları açık bırakacak , yenilikçi bir grafik yok oyunda.Umarım ps4e ilerde daha sağlam grafikli oyunlar yapılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Rsan-

    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Zuhaaaaaaaaa.
    Nasıl da çekemiyorsunuz.Çatlayın da patlayın.Tartışmasız en iyi grafikli oyun.Kötü görünüyor falan filan.Varsa daha iyisini gösterin. Tabi sadece bir ekran kartına 400 dolar verirsen ve böyle bir grafik ggöremezsen ya kabul edersin, ya da şekil A'da görüldüğü çamur atarsın.

    Kötü görünmüyor abicim.Ama çok bi esprisi yok yani.Öyle çok iyi , aman aman ağızları açık bırakacak , yenilikçi bir grafik yok oyunda.Umarım ps4e ilerde daha sağlam grafikli oyunlar yapılır.

    Oyunu oynadınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hakikaten oku oku gül bir başlık olmuş. Gelin gelin konsolcular bakın neler konuşuluyor burada :D

    Tek bir şey söylüyorum size.

    pc oyunculuğu = masturbasyon.

    sen bilmem kaç 1000 tl verip metascore ları en yüksek oyunları oynayamıyorsan ben böyle oyunculuğun.

    Yahu tüm dünya konsol oyunculuğuna geçti bunlar hala tabanvay. aferin arkadaş. Adam second son ın screenshotlarına bence renk cümbüşü demiş. :D pc ye çıksaydı nasıl da allayıp pullardı zavallım. adam bilmiyor ki muhtaç bizim konsolların oyunlarına. yarın bi gün bu oyunu exc den çıkarıp pc ye uyarlasalar, zavallım fellik fellik ekran kartı arayışına girecek. hayır buldu diyelim aldı. bu sefer de bugdır patch dir çözülemeyen problemlerdir, fps düşmeleridir yok ekran kartı driver uyumsuzluğudur. ahahah arkadaş ben gülerim buna ya. vallahi bende pc de çok oynadım da cidden bazılarının neyi kanıtlamaya çalıştığını anlamıyorum. yahu zorlama işte yanlıştasın. bırak kurcalama fazla. gel yardımcı olayım güzel bir konsol alalım sana . uğraşma böyle tırıvırı şeylerle.

    aaaah ah.

    pc de sadece oynadığım oyun LOL. o güzel bak Allah var. Gerisi için 360, ps3, ps4 akar hacııııııı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubillian -- 7 Nisan 2014; 1:03:48 >




  • Çok şey istiyorsun bence bu devrin şartlarına göre. İstediğin şeyler ya güngörmüşlük sonucu, yada gittikçe yüzeyselleşip "daha daha " diyenlerle ile aynı yer. Hangisi bilemem ikisinin karışımı da olabilir. ETkileiyici olması için ya 5. derece polinomu çözecek donanım uyduracaksın, yada bunu indirgemeye çalışırkan kayıpları engellemenin bi yolunu bulacaksın. Second Son'daki grafik için milletin bi tarafı çatlıo. Hem basit oyuncu anlamında, hemde onu kodlayana kadar. Second Son'daki kodlamayı PC'de AMD için yapmayı göze almış olan yok daha, bf4 dahil. Belki ben 3-5 O oyunun nasıl yapıldığı hakkında bilgim var diye direk bu tarz yorumlardan haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Ama en başa dönersem ister göngörmüşlük yüzünden de, ister bişeylere daha kolay ulaşılıyor diye insanların kolayca burun kıvırıp "hıh demesi "sonrasında beni etkilemedi demesi ile, firmalar "woow ilk defa güzel yeni bişey gördüm" dedirtecek işlerin peşine düşmezler. O woow için, daha çok beklenmek zorunda. Kimse etkilenmek zorunda değil ona bişey demiyorum. hani deyiş vardır ""Gerçeğinden etkilenmediğimiz şeylerin sahtelerine bu derece hayran olmak şaşılacak şeydir"" diye. Sen baktığın zaman aynı paletle boyanmış tablolardan farklı bişey görmüyorsun, yeni bişey şey görmek istiyorsun o yüzden "aynı geç" diyorsun, konsol oyuncusu uzun zamandan beri güzel şeyler görmenin keyfinde, başkası oyunu gerçekleştiren matematiği ve kodlama hakkında fikir sahibi o yüzden başka yerden saygı duyuyor veya güzel olmuş diyor.

    MAU da yeni oyunlara öyle kötü böyle kötü, hl2 ye bak belli yerlerdeki kalitesine bak, şimdikilerde dahası yok diyordu. Belli, sahnenin çok kısıtlı bi bölümünde gerçeğe benzer bi görüntü elde ettin diyelim. Dahası ne olacak ne kadar fazlsını isteyeceksin? bugün kısıtlı olarak yapılabiliyor bunlar. Ondan hl2 de güzel gözüken kısımları için bugün üstüne koyabileceğin çok çok feci şeyler yok. Bunlar, Oyunların gerçekçi olması ile yakından uzaktan alakası yok ama kısım kısım benzediği yerler var. Bişeyin gerçekçi görünmesi ışık ile alakalı, nasıl yansıdığı nasıl kırıldığı ile ilgili. Bunun güzel gözükmesi için uzun uzadıya çalışan tonla araştırmasını yapan dünya insan var.

    http://www.fxguide.com/featured/game-environments-partc/

    Daha Öncesinde, Sebastian tonla uğraşmış etmiş, eyvalla da gide gide Remember Me'yi bu haliyle mi çıkartabilmişler dahası olmaz mıymış? Sorsam yapabiliosan gel dükkan senin der, o cürrete giremem.

    Şimdilerde daha çok PBR ile bişeyler yapmaya çalışıyorlar (physical based rendering). Öyle he diyince yürümüyor işler tonla sorun var önünde. Komplo teoricilerinin dediği önmüzdeki 5 yılın çipleri haızr bekliyor olayı yok bi yerde, kodlamada da öyle. Belli noktaya kadar ufku genişletecek veya alet hırdavat anlamında gelişmeler var o kadar. Gerisi piyasa ile kısıtlanıp kalıyorsn her seferinde.

    Bu senin ilerlemeni mi engelliyor? FXAA ne zmandan beri yaygın, veya çoğunlukla dahil ediliyor? TXAA yada? Nvidia bayılır ya bak nasıl cillop gibi demeye? 80 lerden kalma şeyler şimdi mi hayat buluyor? Görece daha yeni olan radiosity'nin oyunlarda düzgün kullanılmaya çalışmasının geçmişi ne zmanlara kadar gidiyor? 80-90 arasına. kaç yıl geçmiş aradan. Farcry3 de deferred radiance transfer diye bi yöntem var (pre-computed radiance transfer ). dx9'da da önermeleri vs. vardı bunun basitçe. Pre-compute kısmı CPU tarafında hızlıca hesaplanıyor bunun. düzgün işlemesi için dx11 ile compute shader'a faln muhtaç. bu PRT denen zımbırtı 2000 lerden faln kalma.

    Bunları niye zırvalıyorum, her bişeyi bilmek zorunda değilsin ama parmak şıklatma ile yürümüyor işler, yürümeyecek de. Engel olan tonla şey var. O iyi değil bu iyi değil diyeyerek sadece bilmem kaç zaman sonraki daha iyi farazi oyunları şimdiki hali ile karşılaştrıyorsun. Ps4 de oyunu görüp yine beğenmeyebilirsin, ama Post-mortem Engine (Second Son'ınki) bugüne kadar görebileceğin en kapsamlı, bişeyleri en iyi en geniş ölçüde yapmaya çalışan motorlardan (PS4 deki kısıtlı donanım bütçesine rağmen). PC'de daha temiz bi API ile daha geniş kaynaklarda görmeyi isteyecen türden bi motor(veya özel ama daha güçlü bi donanımda).

    Senin yaptığın şey, yukarda dediğim gibi, gelecekteki farazi kalite/oyunlar ile şimdikini karşılaştırmak. Yine tekrarlarsam etkilenmek zorunda değilsin, kimse değil. Belli bi güngörmüşlük seviyesi elbette olabilir. Ama bugün neler yapılabileceği yada yapılamayacağı hakkında fikre sahip olmadan "yetmez" gibi yaklaşımlar bana göre biraz insafsız yoldan gitmek oluyor. Fikre sahip olup iyisini istemek de kötü değil, ama yine de biraz insafsız geliyor bana.



    Quixel ile ilgili, sabit ışıklandırma ile güzel gözükür. Full dinamik ışık altına dinamik şartlar altına girdiğinde oyunu böyle rahat sorunsuz işler halde tutamazsın her parçasını. ya FPS hedefini değiştirmen gerekir yada kalite hedefini. PC'de de kullanılabilir konsolda da, Cry, unity, ue bi sürü seçenek var sonuçta artist aracı bunlar. O videodaki güzel gözüküyor biliyorum. Ama bundan oyun çıkartayım ve bu şekilde olmasını istiyorsan o güzel gözüken limitleri bilip oyunun da o limitlerde olacağını unutmamak lazım. Çok fazla dinamik ışıklandırmanın efektlerin içine girip fps hedefini değiştirmeyeceği , fizik için süper dinamik şeylere bütçenin yetmeyeceği, sadece açık alanlarda görece ışıklandırma maliyetinin az olduğu yerlerde oyunu kurmak gibi.


    www.anandtech.com
    Imagination Announces PowerVR Wizard GPU Family: Rogue Learns Ray Tracing
    http://www.anandtech.com/show/7870/imagination-announces-powervr-wizard-gpu-family-rogue-learns-ray-tracing


    Konuyla alakasız olarak, Power VR'ın Wizard'ında mesela özelleşmiş bi Ray-tracer ünitesi var. Amaç ray-tracing + şimdiki rasterizing ile hibrid ama güzel gözüken oyunlar için imkan vermek. Donanım olarak 1.5 sene öncesinden kalan Caustics render kartından çok çok daha güçlü. Ama ss lerine baktıysan raytrace edilmiş sahnenin bazı kısımlarının aslında kötü gözüktüğünü göreceksin. Direk yansımalar, bunları bu şekilde içermeyen haline göre güzel gözüküyor. Ama sahnede belli gölgelerin, belli konturların ray-trace ile o kadar güzel gelmediği yerler var. Günümüzdeki oyunlarda ve render metodlarında da var bu. Bişeyi gerçeğe daha uygun şekilde denklemini kurduğun zaman, ona uygun şekilde kodladığın zaman, oyunda veya demoda daha gerçeğe uyan gölge geçişi oluyor olsa bile oyun içerisinde konturları daha keskin olan denklemi daha az gerçekçi olan bazı gölgelendirmeler göze daha hoş geliyor. Yani gerçeğe uygun olması illa güzel gözükmesi anlamına da gelmez.

    Yukarda sana karşılaştırmayı gelecekteki seni etkleme ihtimali olan gerçeğe daha yakın olrak yapıp şimdiki oyunlara bakıyorsun deidm ya. Özel bi beklentin yoksa, şurası şu şekilde olsun tarzında yaklaşımın yoksa dedikleirmin çoğu boşa yazılmış oluyor zaten. Önemli olan sadece gerçeğe benzemesi gerekmese bile "eğlenceli yaa bana göre" dedirtmesi oluyor. O zman sana yönelik yukardakilerin Çoğu kısmını yok sayarsın.

    Madem kıytırık PowerVR bu tarz özel donanım koyabiliyor çipin içine de AMD ile Sony/MS niye bi cacık yapamıyorlar? En basitinden Crossfire gidecek küçük çipden bile olsa bi yapı kursalardı da ve programlama altyapısını ona özel tutsalardı( CF 7770/7790/7850 vs. gibi mesela), en azından donanım tarafı zamana daha dayanıklı olmazmıydı niye yapmadılar? Eh işte o noktadan sonra kısır döngüdeyiz zaten, maliyet, arge, bunun kodlanması için gereken ilave zımbırtılar vs. vs. derken geri dönüp maliyeti düşürüp idare edecek donanıma, konsolcuların yıllardır ağustos böceği misali yatmalarına argenin içinden çıkamamalarına, yüksek fiyatlı konsolu milletin kabul etmemesine, düşük maliyetli konsolun donanımdan kısıtlanmasına, onun programcıları limitlemesine, PC'nin bundan etkilenmesine her yere uzatırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    Hakikaten oku oku gül bir başlık olmuş. Gelin gelin konsolcular bakın neler konuşuluyor burada :D

    Tek bir şey söylüyorum size.

    pc oyunculuğu = masturbasyon.

    sen bilmem kaç 1000 tl verip metascore ları en yüksek oyunları oynayamıyorsan ben böyle oyunculuğun.

    Yahu tüm dünya konsol oyunculuğuna geçti bunlar hala tabanvay. aferin arkadaş. Adam second son ın screenshotlarına bence renk cümbüşü demiş. :D pc ye çıksaydı nasıl da allayıp pullardı zavallım. adam bilmiyor ki muhtaç bizim konsolların oyunlarına. yarın bi gün bu oyunu exc den çıkarıp pc ye uyarlasalar, zavallım fellik fellik ekran kartı arayışına girecek. hayır buldu diyelim aldı. bu sefer de bugdır patch dir çözülemeyen problemlerdir, fps düşmeleridir yok ekran kartı driver uyumsuzluğudur. ahahah arkadaş ben gülerim buna ya. vallahi bende pc de çok oynadım da cidden bazılarının neyi kanıtlamaya çalıştığını anlamıyorum. yahu zorlama işte yanlıştasın. bırak kurcalama fazla. gel yardımcı olayım güzel bir konsol alalım sana . uğraşma böyle tırıvırı şeylerle.

    aaaah ah.

    pc de sadece oynadığım oyun LOL. o güzel bak Allah var. Gerisi için 360, ps3, ps4 akar hacııııııı

    Beyler avatarıma bakarsanız eski konsolcu olduğumu anlayabilirsiniz.Atari 2600den ps3'e kadar birçok konsola sahip oldum ve oynadım.Evet ps3 ve xbox360 kısıtlı donanımlarıyla sizin tabirinizle 256mb ramle çok iyi işler çıkardı.Fakat yanıldığınız bir nokta var.O konsolların mimarisi farklıydı.Tamamen o donanımlara odaklanıp çok iyi görseller sunabiliyorlardı.Yeni nesil tabir edilen ps4 ve xbox one'da ise mimari pc ile neredeyse aynı.Donanımı tamamen oyuna harcayamıyorlar. 8gb ramin neredeyse yarısını işletim sistemi tüketiyor.Hakkını yiyemem ps3'te çok iyi görsellerde oyunlar oynadım.The last of us , uncharted 3 , gta 5 , gran turismo ve dahası.Fakat ps4 , ps3 ve günümüz pcleri ıle kıyaslandığında zamanına göre cidden zayıf kalıyor.Her yeni çıkan nesil bir önceki nesle göre daha zayıf çıkıyor.PS3 ilk çıktığında o zamanın pcleri ile aşağı yukarı aynı güçteydi.Pcler çok az gerideydi.Kısa sürede bu arayı kapadılar.Ps2 çıktığında pclerden baya bir öndeydi.Pclerde ps2 ayarında grafik görmek çok zordu.Yıllar sonra bu ara kapandı.Ps1 ilk çıktığında zaten pcde doğru dürüst 3d yoktu.Ps1 pcnin her türlü önündeydi ve yıllar boyunca da böyle kaldı.Pc oyunculupu 2000den sonra adam olmaya başladı.Kimse kusura bakmasın ama hızlı bir yükselişle de günümüz konsollarını güç ve kapasite olarak çok geride bıraktı.Şu an pcye konsollardan daha iyi grafikte oyunlar yapılamıyorsa bunun tek sebebi konsolların sınırları.Bunu onlarca kez söyledik.Yeni nesil konsollar çok daha güçlü çıkabilirdi.Bu sayede pcde çok daha iyi oyun oynayabilirdik.Yeni nesil konsolların mimarisi pc mimarisine döndüğü için konsola çıkan bir oyunu pcde oynayabilmek eskisi kadar zor ve masraflı da değil.Giriş seviyesi kartlarla bile yeni nesil konsola çıkan oyunlar oynanıyor.Öyle fazla atıp tutmaya gerek yok yani.Ben hangi cihaz iyiyse hangisi işime geliyorsa onu savunur ve kullanırım.Konsolar pcden iyi olsun o zaman konsolu savunurum kardeşim.Kimse babamın oğlu değil sonuçta.Ha bu arada grafik dışında konsolun rahatlığı ayrıdır.Ben kendi pcmi plazmaya bağlarım , kablosuz klavye mouse , kablosuz gamepad ile takılırım yine aynı konforu yakalarım ama herkes aynı şartları sağlayacak diye birşey yok.O açıdan konsolları her zaman daha üstün görüyorum.Ama grafik olarak kim ne derse desin pc bu nesilde konsolların çok ötesinde.

    GT_55 oyunu oynamadım ama oynanış videolarını ve ssleri gördük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aterikasedi -- 7 Nisan 2014; 3:23:31 >




  • Rubisco kullanıcısına yanıt
    Babacım bak şimdi bazı konularda çok haklısın.Adamlar o kadar uğraşıyor ediyor.Belli limitler dahilinde çok güzel şeyler ortaya koyuyor eyvallah.Ben de görsel sanatlarla uğraşıyorum.Bu tarz işlerin tasarım , yapım , yapım sonrası vs aşamaları çok zor işler eyvallah.Benim oyundan görsel olarak beklediğim şey gerçekçilik de değil.Gerçekçi gözükse bu kadar iyi görseller elde edilmez.Daha düz daha yavan , daha cansız görseller elde edilir belki.Sıradan bir video bile efekt eklenmeden çok soluk cansız görünüyor.Efektler , farklı tonlamalar , ışık oyunları bu işin en büyük esprisi.Benim beklediğim şey daha yüksek poligonlu modeller kullanılması , daha yüksek çözünürlüklü dokular , daha iyi vücut ve ağız animasyonları , daha dolu ve detaylı bir çevre.Tüm bunları ps3'ün ilk yıllarından beri beklediğim ve bu nesilde de tam olarak bulamadığım için büyük bir eksiklik , bir boşluk olarak görüyorum.He bu nesle tamamen sırtımı da dönmüyorum.Yine bekleyeceğiz.Gelecek iki üç senede belki konsolu daha iyi kullanırlar , daha iyi şeyler görürüz.Ama tam olarak beklediğim şeyler ne zaman gelir onu bilemiyorum.

    Adamlar bırakın benim istediğim özellikleri kullanmayı , mevcut grafiklerle doğru dürüst 1080p 60fps veremiyor.Ryse oyunundaki karakterin poligon sayısını düşürüyorlar falan...1080p olayı geçen nesilde kalmalıydı halbuki.Biz bu nesilde her oyunda daha iyi grafiklerle birlikte 1080p 60hz görmeli , zaman zaman da 4k oynayabilmeliydik.Konsol dediğin pcden önde olmalı , güçlü olmalı.Biz zamanında böyle gördük çünkü...Eskiden konsollar çıktığında pclerden teknoloji olarkak üstün olurdu.Bu ps2ye kadar böyle devam etti.Şimdi pcler 4k oyun koştururken konsollar 720 ,900 ve 1080p ile sınırlı kalacak.Devir tersine döndü.




  • Herkes çok uzatmış olayın özeti şudur.
    399 dolara ps4 kalitesinde grafik oynatacak pc yok. Daha çok parası olan varsa gider paraya kıyar pc alır daha iyi grafiklere sahip olur. Bu işin sınırı yok. Tartışılcak bir durumda yok.
    Şunu ekliyim konsol kontrolleriyle olsun stabil olmasıyla olsun oyun için tasarlandığı için benim için doldurulmuycak bir yere sahip. Ucu olmayan grafiklere sahip olmak isteyen pc alır. Kafam rahat olsun 10 saniye sonra oyuna giriyim tek tuşla konsolu kapatiyim tek derdim kontrolörü şarj etmek olsun diyen konsol alır.
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtrlw220

    Herkes çok uzatmış olayın özeti şudur.
    399 dolara ps4 kalitesinde grafik oynatacak pc yok. Daha çok parası olan varsa gider paraya kıyar pc alır daha iyi grafiklere sahip olur. Bu işin sınırı yok. Tartışılcak bir durumda yok.
    Şunu ekliyim konsol kontrolleriyle olsun stabil olmasıyla olsun oyun için tasarlandığı için benim için doldurulmuycak bir yere sahip. Ucu olmayan grafiklere sahip olmak isteyen pc alır. Kafam rahat olsun 10 saniye sonra oyuna giriyim tek tuşla konsolu kapatiyim tek derdim kontrolörü şarj etmek olsun diyen konsol alır.
    Saygılar

    Çok güzel özetlemişsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Rsan-

    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Zuhaaaaaaaaa.
    Nasıl da çekemiyorsunuz.Çatlayın da patlayın.Tartışmasız en iyi grafikli oyun.Kötü görünüyor falan filan.Varsa daha iyisini gösterin. Tabi sadece bir ekran kartına 400 dolar verirsen ve böyle bir grafik ggöremezsen ya kabul edersin, ya da şekil A'da görüldüğü çamur atarsın.

    Kötü görünmüyor abicim.Ama çok bi esprisi yok yani.Öyle çok iyi , aman aman ağızları açık bırakacak , yenilikçi bir grafik yok oyunda.Umarım ps4e ilerde daha sağlam grafikli oyunlar yapılır.

    Oyunu oynadınız mı?

    Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş buda öyle işte.Bırakta binlerce lira harcadığı ekran kartlarına karşı savunsunlar kendilerini reyis biz neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz zaten.




  • en iyi film osurung bonbası izleyin görün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Rsan-



    GT_55 oyunu oynamadım ama oynanış videolarını ve ssleri gördük.

    Pc'de bir çok oyunu ultra ayarlarda oynamış biri olarak söylüyorum.Böyle bir grafik daha görmedim.Hem de açık dünya bi oyunda gördüğümüz grafik bu.O yüzden oynamadan yorum yapmayın bence.
  • ps4'ün sistemi şuan bir bilgisayarda olsa sanıyorum çoğu oyunu çok rahat ve yüksek ayarda oynatır. ayrıca optimizasyonları da pc'lere göre gayet yüksek. ben konsollar döver diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Rsan-

    Murdered: Soul Suspect isimli oyunla birlikte PC, PS3, PS4, Xbox 360 ve Xbox One'a çıkış yapmaya hazırlanan Airtight Games'in görsel yönetmeni Dennis Price, yeni nesil konsolların donanımıyla ilgili açıklamalar yaptı.

    Bildiğiniz gibi Xbox One yapımcılara 5 GB, PS4 ise 4.5 GB RAM sağlıyor. PS4'te 'özel durumlar' için bu miktar 5.5 GB'a çıkabiliyor. Ancak Price'ın belirttiklerine göre bu miktarlar gelecekte daha karışık oyunlarda yetersiz kalabilir.

    Yaptığı açıklamalarda Dennis Price, 15 seneden beri grafiklerin programlanmasıyla ilgili çalıştığını fakat yeni nesil konsolların şimdilik kendilerini pek zorlamadığını belirtti. Price, neslin ilerleyen dönemlerinde daha zorlayıcı ve kaliteli oyunlarda yapımcıların daha fazla RAM'e ihtiyacının olacağını söyledi.

    O karmaşık hesaplar....o karmaşık durumlar 20 yıldır gelemedi...artık nitelikli yapımlar cımbızla seçiliyor...grafik olarak süper ama çocukluğumuzdan beri beklediğimiz thief beter...ayıla bayıla cryengine şovları...çalıştırmak için binbir takla...ama crysis beter...gel gelelim hala o dünyanın parasını saydığımız ve sürekli kendimizi onun için hazır tuttuğumuz benim dahi 1800 mhz e yükselen 16 gb vengeancelerim, seçilmiş oyunu "the one" ı beklerken çürüdü...adam bioshock infinite diye bir oyun yapıyor çok üst düzey olmasa da grafikler,atmosferi sizi çekiyor...yani burada istediğinizi tartışadurun sona yaklaşıyoruz...bu konudaki tartışmalara da nokta konacak...oculus rift mi cart curtmu lara geçeceğiz...Witcherin yapımcısı ps4 te uzay olacak dedi mi ? dedi...konsolcuyu enterese etmemeli artık hesaplar kitaplar...gittiği yere kadar gider...

    Bu arada airtight nedir Dennis Price kim?Ne yapmış sektörün önde gelen söz sahibi bir arkadaş mı?Hangi nitelikli yapıma imza atmış?Veya hangi bu kadar gaz sözle gelip beğenilen oyun var şu ana kadar yapılmış?Ve hangi nitelikli yapımcının bu kadar grafik pompalama ihtiyacı olmuştur sanatını sunarken..?

    Ps3 ü bırakıp daha oyunu olmayan ps4 e geçmiş bi ton arkadaşım var...daha ps3 ünde uncharted-gt-rdr-mgs-ico-shadow of the colossus-last of us-heavy rain-ve bi ton muhteşem yapımı oynamamış adam bana oyuncuyum deyip son teknoloji alet almaya kalkıyor...


    "Nitelik" li yapımlar zor geliyor asıl korkmamız gereken budur...hangi platformdaysa bulur edinir oynarım...gerisi fasafiso...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancanax -- 7 Nisan 2014; 22:33:19 >




  • Konsollarda AMD Apu'su var diye duydum Recep Baltaş'tan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mytr06 -- 7 Nisan 2014; 22:42:46 >
  • Nedenleri yok sayıp sonuçlardan hareketle niye böyle kötü diyorsun sen. Sadece kötü diyeceksen geçeceksen kabul, ama bi tarafının eksik olduğunu kabul etmen lazım. "Niye" diye sorduğun zaman, engellerin ne olduğunu merak ettiğin zaman bulabileceğin çok cevap var. Cevaplar sonucu değiştiriyor mu? Hayır. O yüzden önemli mi? Belli insanlara göre olmayabilir. Ama Eleştirirken nedenlerden bağımsız kötü diye gitmek benim bakış açıma göre pek hoş değil. Kimse bilmek merak etmek zorunda değil sonuçta herkesin dediği gibi aptal bi kutuyu tv ye bağlayıp eğlenme peşindesin bişey bilmen araştırman öğrenmen gerekmez. "woaahh" lık şeyler yok diye kızarsın, ama niye yok dediğin zaman birbirimiz ile alakamız yokken yollarımız kesişir. O noktadan sonra ABD'deki parasal genişlemenin etkisinden çip üretim teknolojisindeki sorunlara, kodlama yapılarına algoritmalara kadar tonla alakalı şeyimiz çıkar karşımıza.

    cancanax da mesela kısmen aynı noktadan gidiyor. Nitelikli yapım diyor. Bunu, bu nitelikli yapım dediğin şeyleri yani(kimisinin grafiği efekkteleri iyi olur, kimsiinin çevre ile etkileşimi iyi olur, kimisi motion cap'i süper uygular, kimsi harika bi fikir sunar gameplay adına vs.), geçmişte gerçekleştirebilen stüdyoların neden nasıl yapabildiklerini ve başka bi sürü oyun olamadığına bakarsak yukarda sana yönelttiğim şeye benzer / kesişen yere geliriz. Milyon dolarlık bütçe ile motion capi + Cell'i yalayıp yutmuş core-group programcılardan harika yönetmene kadar bi sürü insanı bi araya getirebilen stüdyo ile, grafiğe önem versem başka yerim açık kalıyor fikrin üstüne gitsem grafikler açık kalıyo diyen adamların arasında devasa farklar vardı geçmişte. Oyun gelmiyorsa, istenilen seviyelerde 3-5 oyunun ötesine geçilemiyorsa yine aynı yere geliyorz ama nedenini nasılı hakkında fikir sahibi olup beklentilerini ona göre de ayarlayabilirsin, "hmm hnnn" da diyebilirsin, "topusunun dibine kibrit suyu, hafta sonu 2 saat bi oyun oynucaz yok ısınan konsola fan takmak lazımış yok sarı ışıkmış bilmemneymişle uğraşıoz " da diyebilirsin.

    Eleştiriye bişeyine bişey demiyorum. Merak etmek ilgilenmek zorunda değil insanlar ona da bişey demiyorum. Ama az çok bişeylerle ilgisi olan varsa nedenlerine bakıp beklentilerini ona göre ayarlayabilir. Veya öbür arkadaşın dediği gibi deli grafik olmasa bile orjinal oynanılabilirlik içerecek şeyleri neden bekleyebileceğini bilbilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtrlw220

    Herkes çok uzatmış olayın özeti şudur.
    399 dolara ps4 kalitesinde grafik oynatacak pc yok. Daha çok parası olan varsa gider paraya kıyar pc alır daha iyi grafiklere sahip olur. Bu işin sınırı yok. Tartışılcak bir durumda yok.
    Şunu ekliyim konsol kontrolleriyle olsun stabil olmasıyla olsun oyun için tasarlandığı için benim için doldurulmuycak bir yere sahip. Ucu olmayan grafiklere sahip olmak isteyen pc alır. Kafam rahat olsun 10 saniye sonra oyuna giriyim tek tuşla konsolu kapatiyim tek derdim kontrolörü şarj etmek olsun diyen konsol alır.
    Saygılar

    vay beee. cidden özetlemişsin. tek tuşla açayım oyunu oynayayım sonra kapatayım tek tuşla. optimizasyon sorunu yok kasar mı derdi yok akıcı olsun diye ayar kısma derdi yok. şuan ekran kartı yenileme fikrimi bıraktım diyebilirim. pc'den beklediğim bunlar iken neden zora koşuyorum ki abi ? alırım bi konsol tamam işte 10 yıl rahat




  • NeoGAF
    2014 High-Res PC Screenshot Thread of the Last Hope for Image Quality
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=743719

    ayrıca konsolda kasar mı derdi nasıl olmaz?
    30 fps de sabit gidiyor sanır gören.
    frame analizlerini izleyin arada
    dark souls zamanında blight town a girmeye çekinen konsolcular
    ayar kısma da geldi ff le birlikte
    hayırlı olsun




  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.