Şimdi Ara

Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Jokeriss
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
530
Cevap
76
Favori
108.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cyildizcicek C kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. 2-3 gündür ses kesilmişti randevu zamanım geldi diye bugün gittim ustayla test yaptık ses çıkmadı. Muhtmelen parçanın biri rodaj süresinde yaptı. Umarım daha çıkmaz.
  • Merhaba arkadaşlar, yeni makyajlı qashqai skypack sahibiyim. Cam tavan perdesi tek dokunuşla aç-kapa yapılamıyor. Tuşu tutmanız gerekiyor. Bir ayarı var mıdır? Yada kullanımı bu şekilde mi? Bilgisi olan paylaşabilir mi?
  • foreverda F kullanıcısına yanıt
    Selamlar, tek seferde biraz uzun basıp çekersen otomatik açılıp kapanıyor. Elininizin biraz alışması lazım.
  • suat45 S kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam, bir sorum daha var, motor stop ederken bazen arka soldan tık diye bir ses geliyor, sizlerde böyle bir durum var mı?
  • foreverda F kullanıcısına yanıt
    Evet geliyor ama çok üzerinde durmadım, sonuçta tekerlerde rejenerasyon için aparatlar vs. Var. Auto hold devreden çıkarken de ona benzer ses çıkıyor zaten. En azından ben üzerinde durmadım.
  • suat45 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.
  • Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu
    Arkadaşlar merhaba. Qasqhai 2023 model aracıma araç kamerası takacağım. Park modu kablosunu sürekli enerji olan yere takmak istiyorum park modunda çalışması için. Önceki aracımda boş biryer forumda yardımcı olmuşlardı. Foto yükledim sürekli enerji örneğin dörtlüler neresidir? Şimdiden teşekkürler

    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu




  • Yeni makyajlanmış Nissan quashqai e power ve tesla model y arasında kaldım. Sizce hangisini almalıyım? Bu sorumu her açıdan değerlendirmenizi isterim.

    Yeni e power kullanıcılarından yorumlarını bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sipahiysn -- 24 Temmuz 2024; 14:20:53 >
  • merhaba aranıza yeni katıldım. whatsapp grup varsa dahil olabilirmiyim ?

  • Merhabalar. Whatsapp linki alabilir miyim?

  • ozgurum kullanıcısına yanıt

    Merhabalar yazdığınız araç yeni kasa mıydı? Çünkü dün fiyat aldım bayiden yeni kasa PP paket için 2450 skypack için 2150 fiyat aldım. Ben de almışken PP paket almak istiyorum ama mevcut fiyat bana çok geldi. Ayrıca 2023 model eski kasa PP için 2270 skypack için 1800 teklif aldım. Yeni kasa için aradaki bu farkı vermeye değer mi? Test sürüşünde epower motor çok hoşuma gitti kullanıcı olarak bu motoru önerir misiniz bir sorun yaşadınız mı!

  • 2024 son kasa e-power aldık yaklaşık 1 ay oldu. Hem yakıt tüketimi hakkında bilgi vermek istiyorum hem de bir şey sormak istiyorum.

    Henüz 1000 km olmadı araç. hem uzun yol hem de şehir içi kullanımımız var. Uzun yolda kesinlikle yüksek süratlere çıkmadık, en fazla 130 km dir. Sürekli ECO modda kullandık. Şu ana kadar ki ortalama tüketim yaklaşık 7.0 litre

    Fazla bir km yapmadığımız için çabuk değişebiliyor bu veri.


    Kullanıcılara sormak istediğim de şu ; yaptığımız kullanıcı ayarları arabayı kapattığımızda sıfırlanıyor. Tekrar aracı çalıştırdığımız yine o ayarı yapmamız gerekiyor. Mesela , hız sınırı uyarısı olayını kapattığımızda , her arabayı çalıştırdığımızda tekrar o ayarı kapatmamız gerekiyor. En basitinden sürüş modunu bile her seferinde ECO ya almamız gerekiyor. Bu ayarları hatırlama gibi bir seçenek bulunmuyor mu?



    Güncelleme yapıyorum :

    Nissan Qashqai almak isteyenler forumlardan konuyu takip ediyor olabilir diye bir güncelleme yapmak istedim.

    Şu an aracımızın KM değeri 2800 civarı. Şu anda ortalamamız 6.2 Litreye düştü.

    Biz aracı yaz aylarında aldık ve yaz çok sıcaktı biliyorsunuz. Sürekli klima çalıştı tabii. Ve birçok defa sıcakta trafikte beklerken klima çalışmaya devam ediyordu. Bu olay en çok yakıtı etkileyen durum bana göre. Çok net bunu gözlemledim.

    Kış aylarına girip klima kapatılınca işin rengi değişmeye başladı. Ekstra olarak da sürekli e-pedal kullanmaya başladım. Şehir için şehir dışı fark etmeden her koşulda e-pedal kullanıyorum , onun da mutlaka faydası oldu.

    Bu süre zarfında şehirler arası yollarda giderken yine sakin kullandım. 130 km yi pek geçmedim.

    Tabii daha da bu yakıt tüketimi düşürülebilir ama sadece aracı benim kullanmam lazım , eşim benim kadar dikkat olmadığından ortalamayı bozuyor :))

    6.2 L benim için uygun bir değer. O yüzden şuan memnunum.



    Yeni Nissan QASHQAI e-POWER - Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ratm -- 9 Aralık 2024; 15:31:9 >




  • whatsapp grubuna beni de alabilir misiniz?

  • merhabalar yaklaşık 2000 km pp kullanıyorum. yakıt ortalamam 6 litre civarı agresif bir kullanımım yok. fabrika verilerine çok yakın da değil. fabrika verilerinde kullanan var mı acaba? Bir de yaklaşık 5-10 dk sonra bazan radyo kendiliğinden açılıyor. tam kapatmanın yolu var mıdır? teşekkürler...

  • myriandros M kullanıcısına yanıt

    aracınız e-power mi yoksa hafif hibrit mi? (almayı düşündüğüm için soruyorum)

  • Merhaba herkese,


    Yakın bir dostum Qashqai-Epower'da yaşadığı güç arızası nedeniyle yolda kaldı ve hem yaşadıklarından hem okuduklarından hem de ilerleyen süreçten dolayı araçtan soğumuş durumda .Aracı alalı 6 ay oldu yada olmadı, iade etme fikri var. Bu süreçle ilgili fikri ve tecrübesi olanlar yardım edebilirler mi nasıl yol izlenmeli? Ayrıca watsapp grubu ve Facebook grubunun linklerini paylaşır mısınız?

  • Araçla ilgili net bir bilgi yok. E power arızaları çok oluyor diyorlar. Yakıt tüketimi olarak da ekstra çok bir katkısının olmadığı söyleniyor. Daha önce buraya yazdım cevaplanmadı fakat ben e powerdan uzaklaştım. Allah nasip ederse tesla model y düşünüyorum. Bizzat yakınımdan test etme fırsatım oldu. Menzil harici muhteşem bir araç. Menzil de sabırlıysanız sorun yok.
  • Yakıt tüketimi konusundaki mesajlar icin yaziyorum.


    Arac teknolojik bir arac, bunu bilmeden alip veya özelliklerini bilmeden bodoslama kullanınca birakin az yaktirmayi size fabrika verisi üzerinde bile yakıt yaktiracaktir. Asagida önce kendi verilerimi, sonra yukarlarda 21. sayfada yazdigim tüyolari ve sonra da link birakacagim.


    Kendi verilerim:

    - 5 aydır 2023 PP sahibiyim, yaklasık 400km sehir ici 1500km de sehir disi otoyol kullanımım var. Otoyol ve sehir disi kullanımım yüksek oranda olmasina ragmen ortalamam 6lt su an. Fabrika verileri ile oranlayinca oldukca tutarli görünmekte. (Fabrika verisi otoyol cok yüksek hiz fabrika verisi 6.6lt, orta hiz 4.6lt) Kendi sürüslerimde cektigim resimler de mevcut, talep eden olursa üsenmezsem eklerim :)


    Tüyolar

    - Araci verimli kullanmak icin kullanici klavuzlarina, en azindan kisa kullanım klavuzuna (8 sayfa) göz atmanizi oneririm. Epedal sehir ici güzel bir özellik ve maksimum rejeratif frenleme saglar. Rejerenatif frenleme gücleri kullanici klavuzuna göre su sekildedir : Epedal > B > D > D + Eco. Sehir ici B modu veya tercihe göre sıkısık trafikte kullanacaksaniz B + Epedal, sehir disi ve akici yollarda D + Eco modu kullanmanız öneriliyor kullanıcı klavuzunda. Ve tabiki de arac her ne kadar jenerator ve elektrik kombinasyonlu optimum da olsa gaz tepkimeleriniz sert hizlanma yavaslama hareketleri yakit tüketimine negatif yönde etki edecektir.


    Araci yukardaki paragrafta yazdigim sıralamasını bilmeden kullanip ekonomi yapacagim diye Eco moduna alip ardından B veya Epedal yerine D modunda kullandiginiz zaman arabanin rejeneratif frenlemesi minimum olacak ve ayagınız fren pedalina oldukca cok giderek tasarruf yerine zarar hanesine yazmis olacaksınız.


    Aracı sehir ici disi farketmeksizin kullanırken trafik isiklarinda durmak veya park etmek harici ayaginiz frene cokca gidiyorsa bir yerde hata yapiyorsunuz demektir. Rejeneratif frenleme ile bataryaya aktaracaginiz enerjiyi fren diskindeki ısı enerjisine cevirdiniz. Batarya ne kadar dolu durursa, ne kadar geri kazanim saglarsaniz jenerator o kadar az devreye girecek ve benzin-yakıt tüketiminiz az olacaktir.


    Link

    - Buyrun gercek kullanım videosu. Arastirinca benzer videolardan cokca bulabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=Opl_hybRA_4



    Jenerator arızaları icin sans diyorum, Ingilterede bazı modellerde cokca oldu, yeni model ve versiyonlarda düzelttiler oldukca azaldı. Elektronik veya yeni bir sistem oldugu icin hayırlısı, marka arkasinda durup degisim/destek sagliyor tabiki de.


    Elektrikli aracla karsilastirmalar icinse elma ile karpuzu karsilastirmanin lüzumu yok. Epower serial hibrit aractir; jenerator elektrik üretir ve range extender görevi görür, batarya depolama ve booster görevi görür, cekis/itki sadece elektrik motor ile saglanir, elektrik motorunun yüksek torklu ve performansli sürüsünü alirsiniz ve menzil derdiniz olmadan zevkle ve tasarruflu olarak kullanabilirsiniz. Bataryası kücük oldugu icin degisim maliyeti de düsük olacaktir 5-10 yıl sonrasında. Elektrikli araclar zaten belli, evde kurulu chargeriniz (2.5tl kw) yoksa disardaki sarj istasyonlarina 3-4 misli (8.5-9.5tl kw) ödersiniz. Uzun yola cikarken yer zaman sarj klima acsam mi kapasam mi vs vs planlama yapar, sarj istasyonu kapmaca oynarsınız. Off X marka 158932589135km menzilli katı hal bataryali arac cikarmis, cikaracak diye kendinize dert edinebilir veya kol gibi MTV ile karsi karsiya kalabilirsiniz. Devami icin google amca...


    İyi seyirler...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakuza13 -- 13 Ağustos 2024; 13:35:29 >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.