Şimdi Ara

yeni NİSSAN X-TRAİL 2014 - paylaşım platformu- (75. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.637
Cevap
56
Favori
187.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HYUNDAİ TUSCON DEMEK İSTEDİM...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet Perşembe günü xtrail ppp aracımı teslim aldım. 5 gün oldu 200 km yol yaptım, konuşmak için çok erken elbette.

    Yine de şanzıman arızası yaşayan arkadaşlardan detaylı bilgi, nasıl oldu, ne zaman ne anda yaşandı duymak isterdim. Çünkü en alıcı arıza bu olur. Bu konuda benim söyleyebileceklerim;
    * araç ile bir kullanım kitabı veriliyor; Bu kitapta
    a) Garanti şartları detaylı anlatılıyor, iki arıza 7 şer gün süre ve ayıplı mal kabulüdür diyor, aracı 2 kez şanzıman değişiminden sonra değişecekler gibi bir anlam çıkıyor.
    b) ilk 1600 km rodaj var diyor. 4000 dd geçme diyor, uzun süre aynı devirde kullanma diyor, ani süratlenerek kalkıp aniden gazdan ayağını çekme diyor, yüksek tork ile zorlama diyor.
    * Ben daha önce 12 sene değişik araçlarda cvt kullandım, ancak bu çok farklı gerçekten. xtronic bir cins yazılım. aracı bir yazılım kullanıyor sanki. Gerçekten çok faydalı ve konforlu kullanım sunuyor. ama bozulur mu bu elektronik sistem acaba diyorum.
    * sayın fakay; frenler çok başarılı. durma anında basit bir ses var ama Jeep Compass son aracımdı, bu ses ne ki. Rahatsızlık ne kelime, frenler eski araçlarımdan çok daha düzgün.
    * Aracın kamera sistemi, park asistanı, sürüş destek programları çok güzel. ama çok elektronik,, yine acaba arızaya davet mi diyorum.
    * Direksiyon ankara simidi gibi, çok ince, beğenmedim. Elektronik olduğu için, yine sanki başkası kullanıyor gibi. alışmak lazım. Herşeye karşın kullanması zevkli.
    * Yol bilgisayarı km tutmuyor, sarf ve hız ortalama tutuyor, değişik!
    * İstanbulun yoğun trafiği için bedava yakıyor :) Eski aracımda 16-20 lt/100km sarfiyatım 9,5 a düştü. hatta 100-120 arası kısa bir sütre kullanınca 6,8 e kadar düşüyor.
    * Ses izolasyonu bence 10 numara. Benizinli compass tan daha az ses geliyor içeri.
    * aracın büyüklüğü ve ferahlığı 10 numara.
    * Bluetooth çok başarılı, ses sistemi fena değil
    * Koltukların tasarımı çok çok iyi., dolgu sert, otomatik aksam hızlı, otomatik camlar hızlı, bagaj kapağı çok yavaş.
    * Yine şanzıman diyeceğim, düşük süratlerde devir yükseliyor, bir ayarlama yapıyor, suni gereksiz bir müdahale var, ayarlara baktım, kitaptan okudum, otomatik motor freni ni kapattım. acil durum freni ile karıştırmayın, o açık.
    80-100 gibi süratlerde halen 2000 devir civarında. demek ki tork çok yüksek. Bu durum narin cvt şanzımanı zorlar mı bilemedim.
    * start-stop çok başarılı, ancak yakıt tasarrufu yapacağız derken akü ömrü bitmesin. ??
    * olumsuz yanı bence yok ilk 200 km de :)
    * saclar çok ince, hatta kaportada ön kaput 120 civarında tir tir titriyor.
    * araç narin, farlardaki ışık bile titriyor araç rölantide çalışırken, insana kaldırım vs tırmanırken güvenli sağlam hissi vermiyor ama youtube da çok video izledim araç sağlam görünüyor.
    * araç sağa çekiyor ilk kalkışta, bu düzelmez bunu biliyorum, jeep compass ta aynıydı.. sebebi cvt. güçlü tork için şanzıman küçük kalıyor.
    * tavan camı ses yapmıyor ve süper, bayıldım.
    * ön iki cama da film yaptırdım, camlar arkalarla eşitlendi. tavsiye ederim.
    * cantlar çok hoş, lastikler de havalı ama patinaj yapıyor, düzgün bi michelin almak lazım, aracın şerit ve yol tutma asistanı devreye giriyor , araç kayınca güzelce topluyor. latiğin açığını yine elektronik sistem kapatıyor.
    * far otomotiği başarılı, aydınlatma güzel, ama kolu ileri itip uzun far yakamıyorum, kitaptada aynısı yazıyor, uzun far asistanını kapatmak lazım eğer varsa. yoksa kalıcı uzun far yok araçta.

    yeni araç almak isteyenler başka sorular sorabilir, eski kullanıcılar özellikle şanzıman sorununu detaylı anlatırlarsa hepimize faydalı olurlar.
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Frasier

    Sayın fakay2015, doğruları yazmak istediğinizi biliyorum, ancak değişmez doğru olarak yazdığınız şey tam da kişiden kişiye değişecek birşey. Siz eğer "bence" diyerek yazsaydınız bunu anlayabilirim, ancak "arka koltuklar kullanışsız, sadece göstermelik" derseniz "kime göre?" diye sormam lazım. Uzun yazılar kafa karıştırabiliyor o yüzden madde madde yazacağım.

    1) Arka koltuklar boyu 150 cm civarında veya altında çocukları uzun mesafeler sorunsuz taşıyabilir. Bundan uzun gençler veya yetişkinler için kısa mesafelerde "katlanılabilecek" bir yolculuk sunar. Tabii ki 3. sırayı açtığınız zaman, 2. sıra koltukları öne çekerek ayarlamanız lazım.

    2) Arka koltuklar doğal olarak bagaj mesafesini daraltır. Buna rağmen kalan kısıma veya arkada sadece bir koltuk doluysa diğer tarafa çanta veya valiz koyabilirsiniz.

    3) Dikkatinizden kaçtığı için sorumu bir daha tekrarlıyayım. Diyelim ki aynı sınıf ve 3. sıra koltuğu olmayan bir aracınız var. Bu araca 5 yetişkin ve 2 çocuk binmeniz lazım. X-trail'de mi daha rahat edersiniz, yoksa çocukları yetişkinlerin kucağına oturtmak daha mı pratik olur? Yetişkinlerin bacağı uyuşmadan ne kadar seyahat edebilirsiniz?

    4) Size katılacağım nokta bazı aileler için 3. sıranın zaruri ihtiyaç olmadığı. Bence türkiyede 5 koltuklu modelin de satışta olması gerekirdi.

    5) Hem şehir içinde rahat kullanılacak boyutlarda, hem 7 yetişkin, hem de şehirler arası yolculuk valizlerini taşıyabilecek özelliklerde bir araç biliyorsanız bana da söylemenizi rica ederim.

    6) Son olarak sesi "duymamın" neden aylar aldığına açıklık getireyim. Konu ilk yazıldığında cevap olarak bunun tüm otomatik araçlarda olabilecek bir ses olduğu yorumunu yapmıştım. Daha sonra siz konunun üzerine gidince bu sese dikkat etmek ve doğru bilgi vermek için özellikle dikkat etmeye karar verdim. Ancak benim arabam benim hayatımın merkezi değil, dolayısıyla basit bir balata sesine dikkat etmek çoğu zaman aklıma bile gelmedi. Sonunda bir gün park ederken aklıma gelince bir kaç manevra yapıp size duyduklarım hakkında bilgi verdim. Evet duydum, ve hala da önemsemiyorum. Değişim zamanı, bulursam, seramik balata taktırırım, ve bu bilgiyi verdiğiniz için de teşekkür ederim, o ayrı. Saygılarımla.


    bu sınıflarda hem bagaj hem 7 kişi alacak araç yok.. ford galaxy veya s-max larda ancak söz konusu olabiliyor durum.

    benim 2. sırası hareketli koltuklu 5008 in en arkasına 1,78 boyumla ben defalarca oturdum. tam olarak diğer koltukların konforu yok. (katlanıp gizlenebildiğinden de olsa gerek) . tavanı da açınca çok ferah yolculuk etmek olası.. 7 kişi + 2-3 günlük kısa yolculuk bagajını bir şekilde halledebiliyorsunuz. 6 ve 7. koltuklardan boşalan yere ufak tefek eşya sığıyor. koltuklarla bagaj kapağı arasındaki alanı da doğru çanta ve paketleme ile epey kullanmak mümkün. ancak o kadar. daha fazla bagaj ancak >>> portbagaj

    nissanı yermek peugeot u övmek veya tersi değil amacım. bilgi paylaştım sadece.. iyi forumlar..




  • Ben de X-trail'e niyetlenmiştim ama tercihimi SUV değil otomobilden yana kullanıp Yeni Mondeo'da karar kıldım. Nasipse önümüzdeki hafta teslim alıyorumaracımı.
  • Keske passat alsaymışsınız daha hoş duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Mondeo'yu daha şık ve karakterli buluyorum. Tabiki zevkler tartışılmaz :)
  • Aynen öyle :) 1.5 ecoboost aldınız dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YOK BEN DİZELCİYİM. 1.6TDCİ OLDU TERCİHİM.
  • Fari auto dan cikarip manuel olarak kisaya getirin. Sonra kolu ileri itin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, X-trail'i de değerlendrme listeme almış ve bu bölümü ilgiyle takip etmiştim. Sonunda tercihim SUV değil binek arabadan yana oldu. Aracımı teslim aldım, buradan da paylaşmış olayım. :)

  • Resimlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebay -- 19 Ocak 2016; 6:46:21 >




  • Face grubundan kovulanlar hala burdan XT ye atıp tutuyor.Sen boşversene ya.Çok şükür aracımızdan memnunuz iyikide almışız..
  • Merhabalar dostlar,

    Nissan Qashqai 2015 tekna paket sahibiyim.

    Bu sıralar xtrail geçiş yapsam mı diye düşünüyorum sizce aradaki farklar değiştirmeye değer mi ?

    En çok hangi özelliğinden memnunsunuz ve İstanbul gibi trafikli şehirlerde + şehirdışı uzun yollarda yakıt tüketimleri nelerdir?
  • Arabayı alalı 40 gün oldu ful versiyonu şuan yakıt tüketimi şehir içi 6.5 litre bence en iyi özelliği üst camın açılması almamda en büyük etken bende benzinli otomatik qashqai den geçtim bu arabanın performansının yarısı yoktu
  • bende xtrail le opel insignia arasında kaldım. Malzeme kalitesi anlamında insignia çok üst düzey ama xtrailde jeeep. Kararsızım 138 binlik bir araçta bukadar adi malzeme kullanımı enteresan geldi bana
  • Malzeme kalitesini herkes överken sizin beğenmemeniz ilginç daha buyuk geniş araç istiyosanız x trail performans hız istiyorsanız insignia derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • X Trailde de Çoğu Otomobilde olduğu gibi yumuşak malzeme olması gereken yerler yumuşak sert olması gereken yerler sert.ön alt kısım ve arka kısımlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CoMMaNDeRCX kullanıcısına yanıt
    Alman araclarindaki malzeme kalitesini nissan'da bulamazsin zaten. Nissan makyajli kadin gibidir, makyaj kalkinca gercekte kalitesiz oldugunu anlarsin. Ama kaliteden anliyorsan anlarsin, goruntuye bakip aldanan o kadar cok kisi var ki..

    Benim xtrail'in on silecegini (kisa olani) havaya kaldirirken, on kaputa temas ediyor. Bana ait bir sorun mu, geneli boyle mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde böyle 2 sileceğide kaldıramıyosun sadece arka kalkıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasil bir mantikla bu sekilde yaptiysa Nissan... kalitesini burda da gostermis anlasilan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.