Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
41.376
Cevap
301
Favori
2.391.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    200kg hafiflemiş 1.6 cdti performansı oldukça tatmin edici olacaktır diye düşünüyorum. Muhtemelen 9sn civarı olacaktır.

    O motorun çok bir esprisi olmayacaktır. Muhtemelen 80000TL üzeri olacağı için hicbir albenisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Negatiwe kullanıcısına yanıt


    buradaki arabada normal sunroof var. Firmanın ikisini de üreteceğini sanmıyorum. Ama belki test aracı olduğu için öyle üretilmiş de olabilir m

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: cridor

    Donanımhaber benzetme timi görevini tamamladıysa yorumlara geçelim;



    Bilgiler için teşekkürler ayrıca bu muhteşem girişiniz için size ayrıca teşekkür ederim.
  • Agresif bir duruş gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum
  • Astra K'nın sedanı hatta tek kapısı olmayacağı söyleniyor. Opel Türkiye'de, sedanın bu kasada olmayacağını yazmış. Muhtemelen 1.6 200'lük motoru, OPC paket olarak sunacaklar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba lansman fiyatları ne olur. 2. El Astra J alana kadar bekleyip 0 K mı alsak. Tam bir şeye karar vermişken bir 6-7 ay daha düşün şimdi.
  • arka stoplar bir auris ne bilim bir audi havası vermiş.1.4 Motor iyi duruyor şanzımanı da halletilerse tamamdır.Ama alabilir miyim ? Hayır
  • Şu an fiyatlarına yakın olursa iyi.şu an 57 bin tl sport 1.4 turbo astra.1.6 dizel enjoy ise 63 bin.şu şekilde olursa mecburen donanımdan kısıp enjoy dizel alırdım.ki alacağa benziyorum.yıllardır çok opel gördüm,dizelleri az benzinlileri çok yakıyor maalesef.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Astra K'nın sedanı hatta tek kapısı olmayacağı söyleniyor. Opel Türkiye'de, sedanın bu kasada olmayacağını yazmış. Muhtemelen 1.6 200'lük motoru, OPC paket olarak sunacaklar.

    Bildiğim kadarıyla eski 1.6 180Hp lik motorun yerini alan yeni 1.6 170 ve 200Hp lik motorlar dışında yeni Astra nın OPC versiyonunda yine 1.6 ama minimum 280Hp dolaylarında bir motor kullanılacak.
  • Sedan olacak ama gec cikar her zamanki gibi. OPC de 200 luk motor olmayacak en az 280 hp ama 1.6 motor olacak. GTC kasa olmayacak evet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde ne zaman satışa sunulur?
  • cridor C kullanıcısına yanıt
    Ne yaptın hocam :) orta dolulukta manuel dizel 85-90, dolu manuel 95-100 olacaksa hiç gelmesin zaten :) BMW 1.16d, Audi A3 tdi o fiyatlara satılıyor zaten.

    Dizel + otomatik + cosmo + 1-2 opsiyon ile 90 binli rakamlara gelebilir. VW ve Ford'da geliyor bu fiyatlara ama satılan GOLF ve FOCUS'ların kaç tanesi dizel otomatik ve full bunu bir incelemek lazım. VW'de 1.2tsi olmasa, Focus'ta da lpg uyumlu 1.6 motor olmasa satışlar(filo harici) ne olur çok merak ediyorum doğrusu. Trafikte gördüğüm yeni golflerin neredeyse tamamı 1.2tsi örneğin.

    Dizel sport ve cosmo donanımlarda rekabetçi bir fiyatla girmeleri lazım yoksa satış yapamazlar doğru düzgün.
  • Negatiwe kullanıcısına yanıt
    Opel Türkiye Facebook sayfasında,2015'in son üç ayı içinde Türkiye'de olacağı yazılmış. Bence Ekim ayı içinde gelir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016'da sedan dizel honda civic de geliyor. full donanımlar 80-85'i geçmezse bu iki araba alınabilir.
  • Araç mükemmel olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kralı selamlayın.
  • 200Kg diyet yaptirabildilerse gercekten opel muhendisleri beni ciddi sasirtir.Makul performansi ,guclu dizel motorlarina tasarruflu bir otomatik sanziman eklerlerse belki tr deki kan kaybini onlerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Ne yaptın hocam :) orta dolulukta manuel dizel 85-90, dolu manuel 95-100 olacaksa hiç gelmesin zaten :) BMW 1.16d, Audi A3 tdi o fiyatlara satılıyor zaten.

    Dizel + otomatik + cosmo + 1-2 opsiyon ile 90 binli rakamlara gelebilir. VW ve Ford'da geliyor bu fiyatlara ama satılan GOLF ve FOCUS'ların kaç tanesi dizel otomatik ve full bunu bir incelemek lazım. VW'de 1.2tsi olmasa, Focus'ta da lpg uyumlu 1.6 motor olmasa satışlar(filo harici) ne olur çok merak ediyorum doğrusu. Trafikte gördüğüm yeni golflerin neredeyse tamamı 1.2tsi örneğin.

    Dizel sport ve cosmo donanımlarda rekabetçi bir fiyatla girmeleri lazım yoksa satış yapamazlar doğru düzgün.

    Keşke dediğiniz gibi olsa. Dizel otm Golf 90'lara dayandı. Golf'ün kasasının 2-2.5 senesi var. En son kur artışıyla Sportback+Xenon+1.6TDI+Ambition paketli A3 105 civarını gördü. Eylül Ekim'e rahat 110 civarını bulur. Bu arabanın da kasasının 2.5-3 senesi var.

    Ben Ankara'da yaşıyorum ve gördüğüm araçların çoğu TDI. Bireysel satışları en çok 1.2 TSI ama araçların çoğunu filo firmalarına sattıkları için her köşede bir 1.6TDI Comfortline var :)

    Yeni gelecek Astra'nın da 5 senesi var. Dolayısıyla araç iki üç yaşındayken zam yapmak yerine başta yapacaklardır. Kabul edelim ki Türkiye'de bir arabanın prestiji fiyatının yükselmesiyle artıyor. (En iyi örneği yine VAG grubu araçları). Şuan 1.6 CDTI Cosmo HB için 82.000₺ fiyat var ve bu araba 5 senelik. Siz yeninin liste fiyatının ne olmasını bekliyorsunuz ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cridor C kullanıcısına yanıt
    Hocam opelin sitesinde şu an astra 1.6 dizel 136hp olan aracın fiyatı 79600tl. Opel'de bayi indirimi ne kadar oluyor bilmiyorum hiç gidip fiyat almışlığım yok opel'den ama en az 1-2 inerler heralde.

    Araç kasa değiştirince fiyat artacak diye bir olay yok. Bunun normal olanı kasa değiştirecek olan aracın ucuzlamasıdır. Örneğini verdiğiniz Golf'te de bu böyle oldu. Golf 7'nin çıkış fiyatı Golf 6'dan daha ucuzdu yanlış hatırlamıyorsam( Yurtdışı fiyatları). Türkiye'de bayi, distrübitör karlarına enflasyon payı gelebilir, euro kurunda bir oynama olursa onun yansıması olabilir ama bunların dışında mevcut fiyatların üzerine 8-10k fiyat binerse Opel Türkiye kendi ayağına sıkar.


    Opel zaten çok başarılı filo satışı olan bir marka değil, bireyselde de rekabetçi ekonomik bir benzinli motoru yok dolayısı ile dizel satmaya mecbur. Yani Ford ve VW gibi takılırsa satışlar yerlerde sürünür. Fiyatlardaki saçmalıkların firmalarda farkında aslında. Bugün hemen her markada kampanya var, burnundan kıl aldırmayan vw bile anında %3 indirim yapıyor golflerde (bayi indirimi değil, doğuşun indirimi). Peugeot'da %5'den fazla indirim yapıyorlar 308'lerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 2 Haziran 2015; 21:36:32 >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.