Şimdi Ara

Yeni passat mı yeni S40 mı????? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
41.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence asıl odun arab opellerdir almanların yaptığı en kötü araba
  • dikkat edersen arabanın bagajı rakiplerine göre bariz küçük
    frenler ısınınca 40 metreyi aşıyomuş mesafe
    daha sayıyım mı?
  • başka bişi kaldıysa say bende onları gördüm de bana öyle pek çok kötü bir otomobil yorumu yapılmış gibi gelmedi sana öyle gelmiş olabilir ayrıca S40ın 1.6modeli pek tercih edilcek bir araç deil eğer tek aranılan güvenlik deilse ama güvenliktede hakkaten bir numara benim dediğim zaten ağırlıkla olarak fiyat üzerinde durulmasıydı ama arabanın bikaç ufak eksisi daha var ama dediim gibi çok kötü diye nitelendirilemez
  • bu saydığım sebepler şahsen benim almamam için fazlasıyla yeterli
  • ha unutmadan birde arka diz mesafesi kısıtlı ve dar mış benim gibi uzun boylular için çok önemli
  • Evet sonunda S40la ilgili yazımı da yazıyorum ve karşılaştırmayı sizlere bırakıyorum. Güvenlik deyince ilk akla gelen volvo bu modelde de aynı anlayışı sürdürmüş bunu hissetmek için arabanın şoför koltuğuna oturmanız yeterli. Hangi hızda olursanız olun fren pedalına dokunduğunuzda araba duracağı hissini veriyor sürücüye. Tabi tek iddialı olduğu konu güvenlik değil volvonun turbo beslemeli 2.5litre 220hp üreten motoruyla sınıfının rakiplerine meydan okuyor 325i, A4 3.2FSI, Accord 2.4, Mercedes C320, Vectra 3.2 24V GTS, 407 3.0 V6, Laguna 3.0initial, 9-3 sedan vector 2.0T, Camry 3.0, Passat 2.0T FSI etc.
    Dış dizayn
    S40 ilk bakışta şişkin yapısı, sınıfına göre kısa boyutları, bmw 1serisini andıran sert yan çizgiler, ekstra bir ücret ödeyerek sahip olabileceğiniz şık bir body kit, ve arka dizaynıyla ağabeyleri olan S60 ve S80 i andırıyor. Arkada LED 3.stop lambası hemen göze çarpıyor.16’’ olan ve opsiyonel olarak 18’’ e kadar yükseltilebilen 8değişik çeşitteki çelik jantlar tasarımı oldukça güzelleştiriyor.T5 dışındaki modellerde opsiyonel olarak sunulan bi-xenon farlar ilk fark edilen etmenler. 4468/1770/1452 boyutlar sınıfına göre oldukça ufak kalıyor.
    Güvenlik
    İmmobilizer, 30sn gecikmeli ön far aydınlatma,konfor şasi, deadlock kapı kilit sistemi darbe emici ön tamponlar,dış dikiz aynalarında bulunan ilave sinyal lambaları, sürekli yanan kısa farlar, max yolcu güvenliğini sağlamak için bulunan güvenlik kafesi her türlü çarpma anında yolcuların riskini en aza indiriyor. ABS, EBA, EBD sistemleri, IC yan hava perdesi, WHIPS ön koltuklar(boyun zedelenmesini önleme sistemi), akıllı sürücü bilgi sistemi(IDIS), sürücü ve yolcu yan hava yastığı, SIPS ve SIPS yan hava yastığı, uzaktan kumandalı merkezi kilit, shiftlock ve keyblock(otomatik vites içindir), aktif gergili emniyet kemerleri, ön far yıkama sistemi, Volvo guard alarm, lamine yan camlar, DSTC dinamik denge ve çekiş kontrol sistemi, STC denge çekiş ve kontrol sistemi, bi-xenon ön farlar, tercihe göre dinamik ve spor şasi gibi özllikler sunuluyor.
    Konfor ve İç Özellikler
    ECC iklim kontrollü elektronik klima, elektrikli çocuk kilidi, meknik ayarlı ön koltuklar(elektirk ayarlı olanlar opsiyenel), sürücü ve yolcu için makyaj aynası, direksiyon kumandalı müzik sistemleri, yol bilgisayarı, ön koltuklarda ısıtma sistemi, renk uyumlu deri direksiyon sistemi, cruise control(hız sabitleyici), bagajda alışveriş torbası tutucu, arka camda güneş perdesi, otomatik kararan iç dikiz aynası, ön konsolda entegre telefon, zaman ayarlı ısıtma sistemi(araç park halindeyken), arka koltuk oturma minderlerine entegre çocuk koltuğu, arka kol dayama da bardak tutucu, deri vites topuzu, arka koltukta ISOFİX çocuk koltuk bağlantısı,alüminyum iç kaplama, hava kalite sistemi, iç dikiz aynasına entegre dijital pusula, RTI(yol ve trafik bilgisi), RTI için harita CD si, ahşap görünümlü iç kaplama, bagajda 12V çıkışı, ön koltuk için ISOFİX çocuk koltuğu bağlantısı, lastik tamir seti.
    Dış Özellikler
    Elektrik kontrollü ve ısıtmalı dış dikiz aynaları, 3.fren lambası LED, güçlendirilmiş anten, renk uyumlu tampon, yan çıtalar ve yan aynalar, siyah çerçeveli ön ızgara, çeki kncası hazırlığı, 16’’fren sistemi, geniş ebatlı yedek lastik, sunroof, metalik boya, ön sis farları, ışıklı dış dikiz aynaları,yağmur sensörü, hafızalı dış dikiz aynaları, park sensörü.
    Müzik Sistemi
    Tekli CD çalar yüksek performans, 4*40W+8hoparlör standart, opsiyonel olarakpremium sound,12hoparlör 4*70W, 6CD çalar, subwoofer hazırlığı, CD ve MD çalar,Dolby Surround Pro Logic 2 ses sistemi.
    Boyutlar
    4468/1770/1452mm, 404lt bagaj hacmi, 0.31Cd hava sürtünme katsayısı,
    Motor seçenekleri
    S40 1.6lt 100hp 5ileri: 100hp/6000d/d 150nm/4000d/d 1235kg 0-100km:11.9sn son hız:185km/h yakıt tüketimi: 5.8/7.2/9.5lt
    S40 1.8lt 125hp 5ileri: 125hp/6000d/d 165nm/4000d/d 1280kg 0-100km:10.9sn son hız:200km/h yakıt tüketimi:5.7/9.8lt
    S40 2.4i 5ileri man/geartroonic: 170hp/6000d/d 230nm/4400d/d 1368kg 0-100km:8.2/8.9sn Son hız: 220/215km/h yakıt tüketimi: 6.6/12.3man, 6.7/13.2geartronic
    S40 T5 6ileri manuel/5ileri geartronic: 220hp/5000d/d 320nm/1500-4800d/d
    0-100km: 6.8/7.2sn son hız:240/235km/h yakıt tüketimi: 6.4/12.5man, 6.9/13.7geartronic
    S40 1.6D 110hp ve S40 2.0D 140hp hakkında henüz detaylı teknik bilgi bulamadım ilerleyen günlerde aktaracağım.
    Fiyatlar
    www.volvocars.com.tr dan ulaşabilirsiniz buradaki fiyatlar baz donanıma göre verilmektedir ve bunlara opsiyon fiyatları eklenecektir.
    Genel Yorumum:
    Bu yorumu dergiden okuduklarımı ve showroom da incelediklerimle beraber yapıyorum. Volvo güvenlikte hala liderliğini sürdüren bir otomobil olmaya devam ediyor. Her zevke hitap eden motor seçenekleri var bunlardan en az tercih edilebilecek bence 1.6 olanı çünkü bu araç sol şeritteki volvo prestijini haksız bırakıyor, bunu kendi aracımdan da gözlemliyorum ki sürücüler arkasında bir volvo gördüklerinde hemen yol veriyorlar selektör yapmaya pek gerek kalmıyor. 1.6 motordaki performans düşüklüğünün sebebi gerek kasasını ağır olması gerek de bu motoru volvonun kendisi üretmeyip ford focustan alması(diğer motorlar volvonun kendisene ait belçikanın gent tesislerinde üretilmektedir)aracı hızlanmalarda ağır kılmaktadır. Ama kendi rakipleriyle karşılaştırdığımızda yine bir adım öndedir ör: opel vectra 1.6, vw passat 1.6gibi modellerden yaklaşık 0.5sn gibi daha iyi hızlanma değerlerine sahiptir. 1.8motor eskide beri volvonun az ilgi gören ama yeterli performans sağlayabilen fakat turbo beslemesi bulunmadığı için rakiplerinden geri kalmaktadır. 2.4i motor eski 2.0litre motorun hacmi büyütülerek yapılmış ve 170hp üreten sınıftaki rakiplerinin çoğunu geride bırakan bir otomobildir. Şimdi de aşığı olduğum 2.5ltlik turbo beslemeli 220hp güç üreten bir otomobil: bu aracın motoruna aşık olmamak elde değil çünkü her türlü kullanımda mükemmel yüksek devir düşük devir tanımıyor ve her devirde koparıp gidiyor işin enteresan tarafı bu araçla megane RS, civic type-r, seat leon Cupra, gibi spor araçlara çok rahat kafa tutabilirsiniz gerek kalkışta gerekse de ileri hızlarda çünkü bu motor 220hp güçle 0-100km yi6.8sn de tamamlıyor ve 240km/s hıza çıkabiliyor. Donanımda da volvo rakiplerinden üstün AMA rakiplerinin 80milyarda biten fiyatı volvoda 80milyardan başlıyor ilk bakışta 47000euroya çok uygun gibi duran T5 versiyonunun fiyatı gerekli opsiyonlarla 100milyarı aşabiliyor. Son olarak volvo bu sınıfta öncelikle güvenlik, performans donanımla öne çıkıyor içerdeki değişik tasarıma görülen ilgi kişiden kişiye değişebiliyor. Yüksek fiyatını performans ve prestij gibi kapatan volvo bu sınıfta rakiplerine göre biraz öne çıkıyor. E tabi bide volvo kullandıysanız başka araçları düşünmeniz oldukça zor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muhammedda

    ha unutmadan birde arka diz mesafesi kısıtlı ve dar mış benim gibi uzun boylular için çok önemli

    evet o arka diz mesafesi sıkıntısı gerçekten eski kasadan beri devam etmektedir ve aracın kısa boyutundan dolayı çözüümüü zordur ayrıca ergonomi konusundada hatlar vardır cep eksikliği vs bunlara rağmen aracın + ları daha fazladır ve belirli kullanıcıya hitap etmektedir senin önem verdiğin şeyler volvoda eksik olabilir ama benim tüm aradığım özellikler volvo da var bnm de tercih ettiğim model S40 T5 tir öncelikli olarak birgün o ekonomik statüyü yakaladığım zaman hiç acımadan o parayı gömerim arabaya.
  • benim boyum 1.85 sence önem vermem doğal değilmi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muhammedda

    benim boyum 1.85 sence önem vermem doğal değilmi?

    tabi doğal ama şöle düşün benim boyumda 1.85 86kg yum ben önede oturuken annem arkamada oturduğu zaman(annemin boyu 1.65) gayet rahat uzun yolculuğa gidebiliyoruz ama benim arkamdada 1.85lik biri oturduğu zaman kısa süreli yolculuklarda kesinlikle sorun olmuyor ama uzun yolculuklarda biraz sıkıntı yaratabiliyor. 4kişiyle seyredildiğinde kesinlikle rahat bir yolculuk oluyor ama 5inci kişi oldumu arabada o arabanın arka ortası hakkaten çekilecek yer değil asla beş kişi uzun yola çıkılmaz
  • S40
  • haklısın amaç farklı ben arabanın arkasına kız atarken rahat etmeninde derdini çekiyorum
  • Bugün Armada'da fuar vardı, S40 1.6 baz donanımı inceledim (sürüş yok tabi) Öncelikle malzemelerin yarattığı etki çok hoş, kokpiti de iyi tasarlamışlar helal olsun ama şu da bir gerçek ki Megane 2 Sedan çok daha geniş ve mantıklı o paraya.. Ya da Focus Sedan işte. Ancak T5'e lafım yok 220bg turbo 2.5lt o kadar kompakt bir otmobile muhakkak iyi bir performans sağlar, benim düşüncem Volvo alınacaksa S60 veya S80 alınmalı, S40 bir Volvo'ya göre hakkaten ufacık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Bugün Armada'da fuar vardı, S40 1.6 baz donanımı inceledim (sürüş yok tabi) Öncelikle malzemelerin yarattığı etki çok hoş, kokpiti de iyi tasarlamışlar helal olsun ama şu da bir gerçek ki Megane 2 Sedan çok daha geniş ve mantıklı o paraya.. Ya da Focus Sedan işte. Ancak T5'e lafım yok 220bg turbo 2.5lt o kadar kompakt bir otmobile muhakkak iyi bir performans sağlar, benim düşüncem Volvo alınacaksa S60 veya S80 alınmalı, S40 bir Volvo'ya göre hakkaten ufacık

    aradığın genişliği S60 dan da alamazsın ama S80e çıktığındada aynen mercedes s serisi genişliğini alırsın volvoda boyutlar biraz dengesiz ama volvoyla bi 100km yapmak ona bağlanmak için yeterli hangi modeli olursa olsun denemeyenlere denemesini tavsiye ederim çünkü bu süreç içinde arabanın bütün - özelliklerini unutuyorsunuz




  • Alper adaşım, yorumların için çok teşekkürler. Bu yola benim gibi gönülden bağlı olduğun belli.

    Bence 1. olarak yeni passat ve s40 birbirine denk otomobiller değiller. Passat biraz daha abi kalıyor.
    Ayrıca yeni passata 1.6 motor koymaları beni şahsen çok üzdü. Çünkü 102 bg olan bu motor 8 valflik ve iğrenç bir kullanım hissi var, hatta his yok dersen daha doğru. Ama şunu söylemek gerekli tasarım olarak çok başarılı. (Aynı zamanda pazarlmada da başarılı olan vw bu otomobilden çokca satacak.)

    Ama genel özellikler olarak passat başarılı bir otomobil. Malzeme kalitesi ve konfor üst sınıf otombiller ayarında olduğu düşüncesindeyim. ancak işcilik ve mühendislik olarak vw bazen eksik kalabiliyor. Ama 10 üzerinden en az 7 alabilecek düzeyde.

    Volvo'ya gelince o çok ayrı. Bence s60 2.0 T AWD özel bir araç. Ancak detaylı inceleme şansım olmadığı için yorum yapamayacağım.

    Sonuç olarak, vw passat




  • volvo yakınından bile geçme ikinci el yok araba odun gibi yakın arkadaşım sıfır s40 aldı satana kadar klakarayı seçti
  • evet bide çok ucuza gidiyo 2. elde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: focuss

    Alper adaşım, yorumların için çok teşekkürler. Bu yola benim gibi gönülden bağlı olduğun belli.

    Bence 1. olarak yeni passat ve s40 birbirine denk otomobiller değiller. Passat biraz daha abi kalıyor.
    Ayrıca yeni passata 1.6 motor koymaları beni şahsen çok üzdü. Çünkü 102 bg olan bu motor 8 valflik ve iğrenç bir kullanım hissi var, hatta his yok dersen daha doğru. Ama şunu söylemek gerekli tasarım olarak çok başarılı. (Aynı zamanda pazarlmada da başarılı olan vw bu otomobilden çokca satacak.)

    Ama genel özellikler olarak passat başarılı bir otomobil. Malzeme kalitesi ve konfor üst sınıf otombiller ayarında olduğu düşüncesindeyim. ancak işcilik ve mühendislik olarak vw bazen eksik kalabiliyor. Ama 10 üzerinden en az 7 alabilecek düzeyde.

    Volvo'ya gelince o çok ayrı. Bence s60 2.0 T AWD özel bir araç. Ancak detaylı inceleme şansım olmadığı için yorum yapamayacağım.

    Sonuç olarak, vw passat


    Passat'ın 1.6lt olan diğer modeli 115bg 115nm sınıfının en güçlüsü şimdilik, aynı zamanda direkt enjeksiyonlu tek modeli (1.6 lar için konuşuyorum) Tabii ben zaten Passat gibi bir otomobilden, hala ki o sınıfta bir otomobile 50.000YTL verdikten sonra performans bekleyenlere bir tarafımla gülmeye devam ediyorum... O paraya performans isteyen ne alır?? Clio RS, 206 RC alır. Passat konfor otomobilidir arkadaşlar ya herifler salak mı gitsin 4.8 metre otomobile 115bg motor koysun? S60 AWD'de 2.0 değil 2.4 ya da 2.5turbo motor kullanıyor. 2.0T düz versiyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 5 Haziran 2005, 12:17:00 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: focuss

    Alper adaşım, yorumların için çok teşekkürler. Bu yola benim gibi gönülden bağlı olduğun belli.

    Bence 1. olarak yeni passat ve s40 birbirine denk otomobiller değiller. Passat biraz daha abi kalıyor.
    Ayrıca yeni passata 1.6 motor koymaları beni şahsen çok üzdü. Çünkü 102 bg olan bu motor 8 valflik ve iğrenç bir kullanım hissi var, hatta his yok dersen daha doğru. Ama şunu söylemek gerekli tasarım olarak çok başarılı. (Aynı zamanda pazarlmada da başarılı olan vw bu otomobilden çokca satacak.)

    Ama genel özellikler olarak passat başarılı bir otomobil. Malzeme kalitesi ve konfor üst sınıf otombiller ayarında olduğu düşüncesindeyim. ancak işcilik ve mühendislik olarak vw bazen eksik kalabiliyor. Ama 10 üzerinden en az 7 alabilecek düzeyde.

    Volvo'ya gelince o çok ayrı. Bence s60 2.0 T AWD özel bir araç. Ancak detaylı inceleme şansım olmadığı için yorum yapamayacağım.

    Sonuç olarak, vw passat

    bu birçok kez tartışılmıştır volvonun kasası daha küçük olabilir ama passat ve S40 aynı sınıfta otomobillerdir. Kişiden kişiye araçları tercih sebepleri değişebilir benim yaptığım karşılaştırmada volvo donanım ve performans olarak öne çıkmıştır(benim düşüncem) passat ise geniş kasası ve volvoya göre daha hesaplı fiyatı ve bahsettiğiniz gibi 2.el pazar hacmiyle öne çıkıyor.




  • Bence passat
  • quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFB

    volvo yakınından bile geçme ikinci el yok araba odun gibi yakın arkadaşım sıfır s40 aldı satana kadar klakarayı seçti

    arabayı kullanmadan odun gibi diye yorum yapmayın senin araban pamuk gibi heralde mabach e filan biniosun 2.el piyasası normale göre biraz düşük, ayrıca arkdaşın satmayı bilmiomuş antalyaya gitsin orada tutkunları var kısa sürede satardı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.