Şimdi Ara

Yeni Peugeot 508 - Cam sorunları ve kalitesiz işcilik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
9.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam çıkarın bakalım bu manteliteyle bir firma/model ortaya, ne kadar tutunabileceksiniz. Yoksa hâlâ at arabasına binip gidiyor olurduk bu fikirle. Artık mevzu en hızlı şekilde, en güvenilir şekilde, en konforlu şekilde ve teknolojik şekilde gidebilmektir. Ayriyeten "sıfır" araç alan birinin arabasının da "hatasız" olmasını beklemesi kadar doğal bir şey yoktur. Adamın öyle bir vaadi yok o zaman kapatsın o "Kalite Kontrol" bölümünü. Ellerinde eldiven, gözlerinde gözlükle arabaları nasıl "titizlikle" incelediklerinin reklamını yapmasını biliyorlar ama... Ve de trafiğe çıkış mevzusu... Kapatalım dükkanı gidelim hocam. Bu ne böyle başına bir iş gelir nasıl olsa diye dışı macunla kaplı arabalara mı binelim? Yamuk yumuk tavana, patlamış camlı arabaları mı sürelim? Ben mi yanlış anlıyorum hocam? Yanılıyorsam belirtin lütfen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bindiğiniz külüstür memur arabası passat çok sorunsuz sanki burada 508' i kıskandığın bariz ortada köşede sessizce kıskanmaya devam...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Ufak tefek kaporta sorunlarını sıkıntı yapmamak lazım denmiş yukarıda. Ben de şöyle düşünüyorum. Görünen yerlerde bu şekilde sallamasyon/özensiz iş yapan bir firma görünmeyen yerlerde neler yapmıştır acaba? Bende ciddi güven problemi yaratırdı kısacası.
    Ee bosuna demiyoruz alman diye. Honda, toyota, citroen, pejo bu arabalardan karoser kalitesi bekleyen hayal kirikligina ugrar. Kagittan helva gibiler resmen.

    Domuz gibi sıkı, saglam ve tok kaporta/karoser, dantel inceliginde iscilik isteyenler alman alacak baska yolu yok. İlle luks almanlara da gerek yok, vw ve opel in arabalari bile bu yukarda saydigim markalarin arabalarini suya goturur susuz getirir bu hususlarda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cant Let Go kullanıcısına yanıt
    Konuyu bulandırmaya gerek yok. Konuda bile olmayan abuk subuk problemleri bahsetmişim gibi gösteriyorsun.

    Konudaki sorunlar ortada. Bagaj çizgisi düz değil. Birleşim yerlerinde hafif eğrilikler var. Cam çerçevesi simetrik değil. Bazı yerlerde kaynak işçiliği kötü. Genel olarak basit işçilik hataları olan şeyler. Konuda nerede var güneş yanığı bahsettiğin diğer şeyler. Niye güneş yanıklı araba alayım? Önemsemiyorum dediğim şeyler konudaki kaporta kusurları. Kendi aracımda resindekilerden daha kötüsü var. Aldığın sıfır aracı getir, sana bir ton işçilik kusuru bulayım. Marka farketmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Okuduğunu anlamıyor musun hocam sen? Diyorum ki o dediklerimi örnek olarak gösterdim mesajda parantez içinde belirttim, ikinciye sordun tekrar söyledim, bu üç oluyor tekrar söylüyorum tamamen örnek verdim sen dedin diye bir şey demedim. Gösterdiğim örnekler kaporta sorunları sende kaporta sorunları benim için önemsiz diyince sadece soru sordum. Kaporta sorunları senin için önemsiz olabilir ama ben ve en az benim kadar düşünenler için önemli bir kusur. Hiçkimse parayı havada yakalamıyor sıfır araç için ödediği paraya kusursuz araç teslim almak herkesin hakkı. Mesajımda da belirttiğim gibi kul yapısı bu hata, kusur her markada olur lakin firma bu sorunların arkasında durmayıp lami cimi yapıyorsa bu daha büyük sorundur benim için. Zamanında civicteki göçükler için yazılan yorumlarıda gördük çok daha beterleri yazıldı. Sen fikrini belirttin ben fikrimi belirttim daha uzatmaya gerek var mı? Yok aracını getir hatalarını göstereyim falan araç ekspertizi misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cant Let Go kullanıcısına yanıt
    Tamam be uzatma. Anlamayan sensin. Aynı şeyden bahsediyoruz.

    Her an başımıza gelecek ufak tefek kaporta sorunlarını ben önemsemiyorum. Sıfır alırken de önemsemem. Sen önemse, ne yapıyorsan yap. Pejonun tutumunun rezalet olduğunu zaten yazdım. Diğer kusurların rezalet olduğunu yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ee bosuna demiyoruz alman diye. Honda, toyota, citroen, pejo bu arabalardan karoser kalitesi bekleyen hayal kirikligina ugrar. Kagittan helva gibiler resmen.

    Domuz gibi sıkı, saglam ve tok kaporta/karoser, dantel inceliginde iscilik isteyenler alman alacak baska yolu yok. İlle luks almanlara da gerek yok, vw ve opel in arabalari bile bu yukarda saydigim markalarin arabalarini suya goturur susuz getirir bu hususlarda.

    Alıntıları Göster
    Opel de pug oldu artık be hacı. Premium harici eli ayağı düzgün avrupalı bi vw kaldı, onun da dsg sabıkası var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Vw için de açılmıştı benzer konular. Bir tanesi.
    https://forum.donanimhaber.com/vw-arteon-un-rezalet-kapi-ayarsizligi-civic-e-laf-ederler-bir-de--141425631

    Kaporta sorunu sayılır mı bilmem ama meşhur tiguan su alma konusuhttps://forum.donanimhaber.com/2016-yeni-kasa-tiguan-su-aliyor--130583349

    Honda toyota için özellikle çok konu açılıyor. Onların işçilikleri daha da basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 27 Ağustos 2020; 20:19:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Opel de pug oldu artık be hacı. Premium harici eli ayağı düzgün avrupalı bi vw kaldı, onun da dsg sabıkası var.

    Alıntıları Göster
    Hayir dostum kaporta, alttakim ve iscilik halen ayni toklukta devam ediyor. Son kasa insignia, astra, grandland vs halen sıkı araclar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Şu muhabbet de bakalım ne kadar daha gidecek
    Google a yazsalar çıkacak
    Grandland psa ile birlikte üretildi , ona rağmen Opel karakteristiğini taşıyor
    İnsignia grand sport , astra K ise tamamen yenilenene kadar Opel GM üretimi
    Astra K ile gelen 1.5 122hp dizel motorun da psa ile alakası yok , ama açın Türk forum site her neyse 100 kişiden 80 i falan motoru pejo motoru biliyor
    Gerçekten bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmakta çığır açıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Hayir dostum kaporta, alttakim ve iscilik halen ayni toklukta devam ediyor. Son kasa insignia, astra, grandland vs halen sıkı araclar.

    Alıntıları Göster
    benim bildiğim bu dediğin modellerin hepsi opelin geliştirdiği modeller. pug devraldıktan sonra tamamen pug eli değmiş model var mı bilmiyorum ama belki yeni corsa olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdülhak Hamit Tarhan

    Hocam şimdi konuda paylaşılan konu linkinde diğer araçların tavanlarına baktım. Hadi biri kolpa, ikisi kolpa da alayı mı kolpa olur hocam. İsterse bedava olsun isterse bilmem kaç milyon yuro. İnsan yerine koyulup muhatap bulabilmek ve çözüme çare olmak gerekir. Malının arkasında durmak budur. Fransa'da 35bin yuroluk 508 ile bunu yaşayıp acaba tutumları nasıl olurdu merak ediyorum.
    fransada böyle birşeyle karşılaşsan ikiletmezler bile . ama burası türkiye + sanki bedavaymış gibi 3 ay sıra bekleyip üç ay sonra +40-50 bin zamla ve seramik koruma (bu da neyse ) olmadan veremiyoruz dendiğinde tamam yaa nabalım dersen , az bile ... dünyada böyle bir şey yok yani söyleyeyim. bizimkiler kaşınıyor adamlarda kaşıyor.
  • vay efendim passat halk aracıymış, 508, insignia, mondeo bla bla bla...

    bir yakınım sıfır mondeo aldığında kumpasla ölçmüştü bütün kapı, kaput, bagaj aralıklarını. başı sonu aynı mm. olan çıkmamıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil araçlar premium segment de dahil safi plastik..

    Mesela eski araçlarda kullanım ömrü yoktur yeni araçlarda 10 ila 15 yıl arası firmalar segmentine bağlı ekonomik kullanım ömrü verirler..

    Eski dünya düzeninde araçlar al kullana bildiğin kadar kullan arıza yaparsa akarsa kokarsa tamir et yola devam et idi..

    Yeni Dünya düzeninde kullan ekonomik kullanım ömrü bittimi at yenisini al ..

    Eski araçlarda malzeme kalitesi c d segmentlerinee bile yüksekdi çünkü dünyada bir ham madde zenginliği vardı.. şimdiki gibi ahşap görünümlü plastikler suni seriler krom görüntülü plastik kapı kolları falan yoktu..

    Krom harbi kromdu , deri harbi deri, ahşap harbi ahşap, hatta eski üst sınıf e ve f segmenti araçlarda çok daha üst sınıf.malzemeler kullanılırdı alacantra süet tavanlar birinci kalite taban halısı ceviz ağacı falan filan...

    Şimdi hepsi hak getire



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 27 Ağustos 2020; 21:38:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Son kasa e serisine ilk bindigimde agzim acik kalmisti. Bir arabanin heryerinden ses mi gelir arkadas. Catir cutur gofret gibi resmen. Elini attigin cogu yer plastik, mentese cayir cayir otuyor, orta konsola desen basmislar piano black malzemeyi cliodamisin e class ta mi belli degil. Nerde w211 nerde bu.

    F segment disinda artik tum arabalar leş. Yeni kasa 5 serisinin ici de ayni nane. Cakma naylon deri koltuklar, vicik vicik plastikler vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis-83

    olur mu hiç canııııııııım 508 bu fransız mersedesi heyy yavrumm hey, bi de passata kafa tutacakmış daa öyleymiş deee böyleymiş deee ahahahahaa
    Passattın tek bir kapı menteşesinden bunun 4 kapiya da mentese cikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güneşte ısınmış aracı soğuk suyla yıkarsanız oluşan yüzey gerilimi farkından dolayı tavan camları patlayabiliyor. Böyle bir durum yaşanmış olmasın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen daha süspansiyon ne demek bilmezken citroen bentleye süspansiyon satıyordu...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Şu muhabbet de bakalım ne kadar daha gidecek
    Google a yazsalar çıkacak
    Grandland psa ile birlikte üretildi , ona rağmen Opel karakteristiğini taşıyor
    İnsignia grand sport , astra K ise tamamen yenilenene kadar Opel GM üretimi
    Astra K ile gelen 1.5 122hp dizel motorun da psa ile alakası yok , ama açın Türk forum site her neyse 100 kişiden 80 i falan motoru pejo motoru biliyor
    Gerçekten bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmakta çığır açıyoruz
    Kemikli ve sıkı arac dedimmi opelin yeri ayridir. Bu konuda premiumlardan hicbir eksigi yok bu markanin. Karoser, şasi ve alt takim yuruyen ekipmanlari kaya gibi balyoz gibidir ama tabi konfor bakimindan da sikinti yaratir, sert bir sürüşü vardir bir fransiz arabasi kadar puruzsuz ve smooth sürüş veremez. Yoldaki cakil tasinin geri bildirimini bile direksiyondan alirsin.

    Ayni yerden bir fransiz araciyla gec bulutlarin uzerinde gidiyor gibi purussuz gecersin. Ama araba 120 den sonra tabaktaki jöle gibi oynamaya baslar, 5 seneden sonra karoser kendini salmaya baslar, kapilarin kapanisi yumusamaya baslar vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    benim bildiğim bu dediğin modellerin hepsi opelin geliştirdiği modeller. pug devraldıktan sonra tamamen pug eli değmiş model var mı bilmiyorum ama belki yeni corsa olabilir.

    Alıntıları Göster
    Grandland pug sonrasi yapim sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.