Şimdi Ara

Yeni Peugeot 508 - Cam sorunları ve kalitesiz işcilik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
8.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, forumda yeni 508 baya övüldü, herkes otomatik şanzımanını, tasarımını ve konforunu yere göğe sığdıramıyor. Bende bu durumdan etkilendim ve aracı ciddi şekilde araştırmaya başladım. Fakat bu forumda hiç şikayet yokken internette yeni 508'in cam, cam çerçeveleri ve sunroof'un aşırı kalitesiz işciliği hakkında çok fazla haber ve yorum var. Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi? Örnekler:
    www.sikayetvar.com
    Peugeot Yeni 508 Düz Yeri Yok
    https://www.sikayetvar.com/peugeot/peugeot-yeni-508-duz-yeri-yok

    www.sikayetvar.com
    Yeni 508 Cam Tavanı Patladı! Peugeot Mağdur Ediyor!
    https://www.sikayetvar.com/peugeot/yeni-508-cam-tavani-patladi-peugeot-magdur-ediyor


    "Peugeot Sol Taraf Tavan Çıkıntısı Sorunu
    UnsalUnsal25 Haziran 23:59 Şu anda 26 kişi, seninle birlikte Peugeot şikayetlerini okuyor.
    11/2019 508 Allure 1.5 hdi eat8 aracımın tavanın sol kısmı ile cam çerçevesinin birleştiği yer bariz olarak daha yüksekte bu sorunla ilgili PSA grubu ne demektedir... Veya servislerin buna yönelik açıklaması nedir araç karşıdan bakıldığında belirgin farklılık göze çarpmaktadır."


    Hamit
    26 Temmuz 23:56

    Sadece tavan değil. Ön ve arka cam monajı ayrıca arka kaput eğri. Gördüğüm 3-4 araç inceledim. En az 10 kişiye almaktan vazgeçirdim. Elime geldiğince de uğraşacağım. Ha hata olur arkasında durursun. Ama o da yok. Aracım engelli olmasa 1 dakika tutmaz
    www.sikayetvar.com
    Peugeot Yeni 508 Araba Arızası
    https://www.sikayetvar.com/peugeot/peugeot-yeni-508-araba-arizasi



    Bu arada isterseniz aynı şikayetlerin yer aldığı Almanya, Fransa ve Hollanda sitelerinden de insanların şikayet yorumlarını paylaşabilirim, hepsinin ortak özelliği ön camlar, cam fitilleri, sunroof ve aşırı rüzgar sesi ile ilgili.







  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    CapriceClassic demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Ufak tefek kaporta sorunlarını sıkıntı yapmamak lazım denmiş yukarıda. Ben de şöyle düşünüyorum. Görünen yerlerde bu şekilde sallamasyon/özensiz iş yapan bir firma görünmeyen yerlerde neler yapmıştır acaba? Bende ciddi güven problemi yaratırdı kısacası.
    Ee bosuna demiyoruz alman diye. Honda, toyota, citroen, pejo bu arabalardan karoser kalitesi bekleyen hayal kirikligina ugrar. Kagittan helva gibiler resmen.

    Domuz gibi sıkı, saglam ve tok kaporta/karoser, dantel inceliginde iscilik isteyenler alman alacak baska yolu yok. İlle luks almanlara da gerek yok, vw ve opel in arabalari bile bu yukarda saydigim markalarin arabalarini suya goturur susuz getirir bu hususlarda.
    Hocam, bu arabalarda hata olsun diye mi 400bin civarı para döküyor bu insanlar? Verdikleri paranın karşılığında aldıkları hizmetin sorunsuz olmasını istemek haklarıdır diye düşünüyorum. Kul yapısı, hata olur desek bile insanlar muhatap bulamamış, çözüme ulaşamamış. Yazık Peugeot adına...
    Son kasa e serisine ilk bindigimde agzim acik kalmisti. Bir arabanin heryerinden ses mi gelir arkadas. Catir cutur gofret gibi resmen. Elini attigin cogu yer plastik, mentese cayir cayir otuyor, orta konsola desen basmislar piano black malzemeyi cliodamisin e class ta mi belli degil. Nerde w211 nerde bu.

    F segment disinda artik tum arabalar leş. Yeni kasa 5 serisinin ici de ayni nane. Cakma naylon deri koltuklar, vicik vicik plastikler vs.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 508 Cam Sorunları ve Kalitesiz İşçilik

    Peugeot 508, şık tasarımı ve gelişmiş özellikleriyle popüler bir otomobil olsa da, bazı kronik sorunlar ve kalitesiz işçilik sorunları nedeniyle eleştirilere maruz kalmıştır.

    Sunroof Sorunları: Peugeot 508'in panoramik sunroof'u, en yaygın şikayetlerden biridir. Birçok kullanıcı, sunroofun düzgün kapanmadığını, yağmur veya kar aldığını bildirmiştir. Bu sorun, özellikle 2012 model yılı araçlarında yaygındır.

    Cam Tavan Sorunları: Cam tavanlı Peugeot 508 modelleri de sorunlardan muzdariptir. Cam tavanın çatlaması, sızıntı yapması ve hatta tamamen düşmesi vakaları bildirilmiştir.

    Kalitesiz İşçilik: Peugeot 508'in kalitesiz işçiliği konusunda da şikayetler mevcuttur. Kullanıcılar, iç ve dış trim parçalarında gevşeklik, gıcırdama sesleri ve kötü montaj yaptıklarını bildirmiştir.

    1.6 e-HDi Motor Sorunları: Peugeot 508'in 1.6 e-HDi dizel motoru, ciddi kronik sorunlara sahiptir. Bu sorunlar arasında erken zamanlama zinciri arızası, partikül filtresi tıkanıklığı ve enjektör arızaları yer almaktadır.

    Sunroof Reset: Peugeot 508'in sunroof'unda bir sorun oluştuğunda, sunroof'u sıfırlamanız gerekebilir. Sunroof'u sıfırlama adımları, aracın kullanım kılavuzunda bulunabilir.

    Sonuç: Peugeot 508, bazı kronik cam sorunları ve kalitesiz işçilik sorunları nedeniyle eleştirilere maruz kalmıştır. Sunroof problemleri, cam tavan sorunları, kalitesiz işçilik ve 1.6 e-HDi motor sorunları, bu modelle ilgili bildirilen en yaygın sorunlardandır. Peugeot, bu sorunları gidermek için adımlar atmıştır, ancak bazı kullanıcılar hala bu sorunlarla karşılaşmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Olamaz öyle bir şey, yeni pejo 508 bu boru değil!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 27 Ağustos 2020; 16:40:44 >
  • Benzer konu daha önce de açıldı. Çıtasız camlı araçlarda yağmur suyunu yönlendirmek için bir tarafı yüksek yapılıyor gibi bir yorum vardı.

    Bence bunların hiçbirisi sorun değil. Araçları daha ucuza maletmeye çalışıyorlar artık. Daha basit işçilik mercedesten daciaya kadar her markada var. Bir taraf 2mm yamukmuş, ne olacak. Motoru şanzımanı elektroniği arıza çıkarmasın yeter.

    Yukarıdaki yorumu kaporta parçaları için yapmıştım.
    Cam tavan patlaması, cam otomatiği ve geri görüş kamera sorunu rezalet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 27 Ağustos 2020; 16:51:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Benzer konu daha önce de açıldı. Çıtasız camlı araçlarda yağmur suyunu yönlendirmek için bir tarafı yüksek yapılıyor gibi bir yorum vardı.

    Bence bunların hiçbirisi sorun değil. Araçları daha ucuza maletmeye çalışıyorlar artık. Daha basit işçilik mercedesten daciaya kadar her markada var. Bir taraf 2mm yamukmuş, ne olacak. Motoru şanzımanı elektroniği arıza çıkarmasın yeter.

    Yukarıdaki yorumu kaporta parçaları için yapmıştım.
    Cam tavan patlaması, cam otomatiği ve geri görüş kamera sorunu rezalet.
    Yok hocam kabul edilir gibi değil ya. En ucuz yeni araba olan Egea aldım ondaki işçilik buna göre "Kitap gibi". Sıfır araçtan bahsediyoruz hadi kaput ayarı hatalıdır anlaşılır da, o tavan kenarları nedir ya? Bir taraf bariz diğer taraftan farklı.

    Yeni Peugeot 508 - Cam sorunları ve kalitesiz işcilik


    Hele şu resme bakın, 2014 yılında "Sanayi köşesinde" camcıya taktırdığım cam bile neredeyse kusursuz oturmuşken, bu kabul edilebilir mi? Tavan çıtalarının kenarındaki boşluk bir tarafta varken bir tarafta olmaması mantıklı mı? Sanki kaza yapmış da, uydurmasyon toplanmış gibi duruyor.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi ben bu tür şeyleri pek önemsemiyorum. Tavan meselesi özellikle yapılmış gibi. Öyle bariz hata olmaz. Diğer konuda detaylı açıklanmıştı. Benim x'de ön çamurlukta 2cm kadar bariz bir hata var. Fabrikasyon mu sonradan mı oldu bilmiyorum. Beni hiç rahatsız etmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Dediğim gibi ben bu tür şeyleri pek önemsemiyorum. Tavan meselesi özellikle yapılmış gibi. Öyle bariz hata olmaz. Diğer konuda detaylı açıklanmıştı. Benim x'de ön çamurlukta 2cm kadar bariz bir hata var. Fabrikasyon mu sonradan mı oldu bilmiyorum. Beni hiç rahatsız etmiyor.
    Ben bunu normal karşılayamıyorum... aracınızın ön çamurluğunda 2cm kadar hata var çıplak gözle görebildiğiniz...

    Ayrıca forumdaki bu hataları aklama yazılarına da inanmıyorum, çünkü söylendiği gibi planlı olsa, her araçta AYNI yerde fark olurdu. Yani dediğiniz gibi yağmura karşı bir tarafı alçak yapsalar, tüm 508 lerde o taraf alçak olur, ama herkesin şikayeti farklı bölgeden... kimisi çamurlukta hata var diyor, diğeri benim ön sağ camda, diğer arka camda var diyor... bu nasıl oluyor???




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam, bu arabalarda hata olsun diye mi 400bin civarı para döküyor bu insanlar? Verdikleri paranın karşılığında aldıkları hizmetin sorunsuz olmasını istemek haklarıdır diye düşünüyorum. Kul yapısı, hata olur desek bile insanlar muhatap bulamamış, çözüme ulaşamamış. Yazık Peugeot adına...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Savunmadım Çıkar Göster

    https://forum.donanimhaber.com/yeni-508-tavan-uretim-hatasi--143613456
    İşte bunu kastediyorum, araştırdığınızda birçok kişinin şikayeti var... tek bir şikayet değil. Linki verdiğiniz konuyu bilmiyordum örneğin, zamanla satıldıkça daha da artar şikayetler.

    Konudaki yorumlara bakın:

    "yurtdisindaki bazi arac fotolarinda da dikkatimi cekti bu durum"

    "Peki bu sorun olmayan araç fotosu alabilirmiyiz benim gördüklerimin hepsinde var gerekirse birleşilip bir dava açılabilir"

    Fakat bu hata tüm araçlarda yok, hata olan araçlarda ise hatalar farklı yerlerde. Fabrikasyon olsa her araçta aynı yerde olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bethesta -- 27 Ağustos 2020; 18:6:45 >




  • Her aracin cocukluk hastaliklari oluyor. Hyundai aldik uzakdogulular sorunsuzdur ama onda bile oldu. Su an c5 aircross var yillardir uretilen 3008 bazli model olmasina ragmen kendisine ozgu problemler olabiliyor.
    2013 yilinda golf 7 forumuna yazilanlari okuyun. Ben makyajli golf 7'ye 1 sene bindim. Onda bile cozemedigim sorunlar oldu.
    W205 mercedes ile milletin yasadigi problemleri okuyun. Benim mesai arkadasimda oldugu icin 5 senedir ben sahitim basina gelenlere.
    En guzeli makyajli modelleri beklemek.
  • Daha önce mr2spyder,mini,Peugeot 207 CC gibi gibi araçlara sahip oldum.Çerçevesiz cam olan araçlarda bu şekil sorunlar hep mevcut.Özellikle fitiller çok daha çabuk yıpranıyor,cam ayarı bozulabiliyor,şu alabiliyor.Bunları göze alarak alınması lazım zaten çerçevesiz cam hatta kapalı otopark şart.
  • Abdülhak Hamit Tarhan kullanıcısına yanıt
    Aracın hizmeti seni alıp istediğin yere götürmesi, vaadettiği şeyi yapması değil midir? Çamurluk ta işçilik hatası, bagajda işçilik hatası olamaz gibi bir vaadi var mı? Zaten trafiğe çıkınca başına bir iş geliyor, bir yeri yamuluyor. Tampon çizgileri özellikle bozuluyor mesela.

    Cam otomatiği bozulması, ekran bozulması, cam tavan patlaması değil bahsettiklerim. Bunlar rezalet, pejonun müşteri yaklaşımı daha bir rezalet.

    Ben dediğim gibi basit kaporta sorunlarını önemsemiyorum. Civicte de vardı bir ara. Skodalarda da var deniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdülhak Hamit Tarhan

    Hocam, bu arabalarda hata olsun diye mi 400bin civarı para döküyor bu insanlar? Verdikleri paranın karşılığında aldıkları hizmetin sorunsuz olmasını istemek haklarıdır diye düşünüyorum. Kul yapısı, hata olur desek bile insanlar muhatap bulamamış, çözüme ulaşamamış. Yazık Peugeot adına...
    peugeot un en pahalı aracı fransada 35 bin eu . ona göre düşünmek lazım. ayrıca o ayrık cam olayı belki kırıldı kolpadan yaptı koydular. sıfır alıp da kapısı tavanı çamurluğu komple boyalı olan kaç kişinin rezilliği çıktı olmaz değil burası türkiye.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bir malı alırken o mala biçilmiş fiyatı öderken ve de sıfır alırken aracın kusursuz olmasını istemek herkesin hakkı. Senin mantığına göre kırık dökük, paslanmış, güneş yanığı olan araçlar var piyasada ancak motorları yürüyen aksamı sağlam. Sen buna para verir satın alır mısın? Yoksa 15 20 daha fazla verir kusursuz olanı mı alırsın.(örnek verdim) Dediğin gibi zamanında civiclerde de göçük problemi vardı, bayilerden bayiye değişiklik göstererek ücretsiz sorunu halletti firma. Kul yapısı illa ki sorun olur, olacaktır amasorunların arkasında firma durmuyorsa bu daha büyük bir sorundur.
  • Cant Let Go kullanıcısına yanıt
    Kırık, dökük, güneş yanığı olmuş vs. Ben bunlardan mı bahsediyorum?
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bahset bahsetme kaporta sorunları değil mi bunlar? Benim için önemsiz diyorsun belki bunlarında senin için bir önemi yoktur diye parantez içinde örnek olarak gösterdiğimi belirttim.
  • Ufak tefek kaporta sorunlarını sıkıntı yapmamak lazım denmiş yukarıda. Ben de şöyle düşünüyorum. Görünen yerlerde bu şekilde sallamasyon/özensiz iş yapan bir firma görünmeyen yerlerde neler yapmıştır acaba? Bende ciddi güven problemi yaratırdı kısacası.
  • Herkeste kendince sevmediği arabalara b.k atma var. Fanatik bunlar. Takım tutar gibi araba tutuyorlar. Savunanlar da boşuna sinir harbi yapıyor. Kazananlar gene bayiler. Kasa her zaman kazanır.
  • trak76 T kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi konuda paylaşılan konu linkinde diğer araçların tavanlarına baktım. Hadi biri kolpa, ikisi kolpa da alayı mı kolpa olur hocam. İsterse bedava olsun isterse bilmem kaç milyon yuro. İnsan yerine koyulup muhatap bulabilmek ve çözüme çare olmak gerekir. Malının arkasında durmak budur. Fransa'da 35bin yuroluk 508 ile bunu yaşayıp acaba tutumları nasıl olurdu merak ediyorum.
  • olur mu hiç canııııııııım 508 bu fransız mersedesi heyy yavrumm hey, bi de passata kafa tutacakmış daa öyleymiş deee böyleymiş deee ahahahahaa
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.