< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 16 Mart 2019; 13:5:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 16 Mart 2019; 13:5:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Sen ticarisin Rifter, 150.000 ne; kendine gel.
|
Avrupalı bu araçları ticari olarak üretiyor. Bu sebepten kalite, trim vb... olarak binek araçla aynı şeyleri beklememek lazım. Bir de bu araba markalarına tapınma işinden vazgeçmek lazım. 15 yıldır Caddy hemen hemen aynı kasa da üretiliyor. Hala Caddy demiş arkadaşlar. Makaslı süspansiyonu ile 102 bg. motoruyla mı Caddy hala? Doğuş Caddy nin ekmeğini yedi de papucunu dama bile attı. Bu sınıfın lider iki aracı var. Biri Ford Connect, diğeri Peugeot Rifter.
|
Caddy liderliği derken?
2016-2017-2018 ticarilerde doblo dışında araç görmüyorum, kango caddy connect partner hepsi 8 sene öncesinin araçları, marka liderliği ile model liderliğini karıştırmayalım. Binekte passat neyse ticari de doblo o |
Hocam 2.0 dizel için fazla vergi verilecek (mtv) bari bu vergiyi veren adam yüksek beygir alıyorum en azından diye acısını hafifletsin. 2.0da bu beygir değeri yakışmıyor günümüzde. 1990’lardan kalma 2.0 atmosferim dizel motorlu aracımız 65 beygirdi. Aradan 29 sene geçmiş yakışmıyor bu değer.
|
Vergisiz fiyatlarını görmek lazım. Bana biraz fırsatçılık varmış gibi geldi. ÖTV oranı düşük araç bunlar. Otomobilden ettikleri kârdan fazlasına talipler sanki...
|
Qashqai 1.6 dizel otomatik teknanın liste fiyatı 153000. 145'e veren bayiler var.
150e bunu alacağım; heryıl muayne+hız limiti+abuk subuk mtv ve sigorta masrafları. Mantıksız... çok mantıksız. |
İyiki ticari olarak satiyorlar...
|
Sıfır Ticarilerin mtv si binek gibi 3 yılda alt dilime düşmüyor. Artı olarak her sene muayenesi var.
Rifter Ne kadar dolu olursa olsun binek olarak bu paraya seçenek çok. 150 ye aldıktan sonra satmaya kalksak kaçtan elden çıkarabiliriz o da ayrı konu. Ötv nin bitmesine 15 gün kala yüksek fiyatla piyasaya sürüyorsun. İnsanın aklına indirim oranı artarak devam mı edecek sorusu gelmiyor değil. |
Anahatlari dıştan partner Tepee ile ayni. İç kısım göğüs haricinde hemen hemen aynı. Motor oldu euro 6.2 ve otomatik şanzıman geldi farklı olarak. Günümüz güvenlik donanımları eksiksiz gelmiş. O bir avantaj. Fakat ticarinin esprisi kalmadı artık. O paralara o biçim araçlar var. Otomatik, dizeli vb... İç tarım kalitesi özellikle kapı içlerinde çok düşük. Orada bir fark yaratamadilar bir türlü.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 16 Mart 2019; 20:8:55 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |