Şimdi Ara

Yeni Porsche Carrera S tüm zamanların en dinamik Carrera modeli olabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Porsche Carrera S tüm zamanların en dinamik Carrera modeli olabilir



    Porsche, 911 model ailesine yeni Carrera S modelini ekliyor. 3.0 litrelik çift turbo şarjlı altı silindirli boksör motoruyla dikkat çeken bu model, 353 kW (480 PS) güç ve 530 Nm tork üretiyor. Yeni Carrera S, performans ve dinamik sürüş özellikleriyle önceki neslini açıkça geride bırakıyor. 911 Carrera ile 911 Carrera GTS arasında konumlanan model, daha yüksek güç seviyesi ve geliştirilmiş standart donanımıyla kullanıcılarına önemli avantajlar sunuyor. Coupé ve Cabriolet versiyonlarıyla satışa sunulan araç, Carrera ailesine güçlü bir seçenek olarak ekleniyor.



    Motor tarafında yapılan kapsamlı geliştirmeler sayesinde hem güç hem de verimlilik artırıldı. Yeni Carrera S’in motoru, bir önceki nesil 911 Carrera GTS modellerinin performans seviyesine ulaşmayı başarıyor. Turbo şarj sistemindeki yenilikler ve şarj hava soğutma sistemindeki optimizasyonlar bu başarıda önemli rol oynuyor. Carrera S Coupé, 0-100 km/sa hızlanmasını 3,3 saniyede tamamlıyor ve 308 km/sa maksimum hıza ulaşıyor. Gücünü sekiz ileri Porsche çift kavramalı şanzıman (PDK) ile tekerleklere aktaran araç, sürüş keyfini üst seviyelere taşıyor.



    Ayrıca Bkz.Samsung’un üçe katlanır telefonundan ilk bilgiler gelmeye başladı



    Carrera S’in standart donanımı oldukça zengin. 20/21 inçlik Carrera S jantları, gümüş egzoz çıkışlarına sahip spor egzoz sistemi ve Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) gibi özellikler bu modelde standart olarak sunuluyor. Ayrıca, kırmızı fren kaliperlerine sahip yeni fren sistemi, önde 408 mm ve arkada 380 mm disklerle güçlü frenleme performansı sağlıyor. Daha yüksek performans isteyenler için Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) sistemi ve arka aks yönlendirmeli 10 mm alçaltılmış PASM spor süspansiyon opsiyonel olarak sunuluyor. Süspansiyon sisteminde yapılan iyileştirmeler, daha hassas bir sürüş deneyimi ve yüksek hızlarda artan stabilite sağlıyor.



    Yeni Porsche Carrera S tüm zamanların en dinamik Carrera modeli olabilir



    İç mekânda kalite ve şıklık ön planda. Siyah deri döşeme standart olarak sunulurken, başlıklar, koltuklar, kapı panelleri ve gösterge paneli dâhil olmak üzere geniş alanlar pürüzsüz deri ile kaplanmış. Coupé modelinde, standart iki kişilik oturma düzeni yerine katlanabilir arka koltuklar ücretsiz bir seçenek olarak sunuluyor. Cabriolet versiyonu ise arka koltuk sistemini standart olarak barındırıyor. Daha geniş deri kullanımını tercih edenler için, eldiven gözü kapağı, yan paneller ve koltuk tabanı gibi alanları da kaplayan bir opsiyon mevcut. Ayrıca, Crayon rengi kontrast dikişler ile kişiselleştirme yapılabiliyor.



    Standart donanımlarda yer alan Matrix LED farlar ve kablosuz akıllı telefon şarj ünitesi gibi özelliklerin yanı sıra, ön aks kaldırma sistemi, HD-Matrix LED farlar ve Porsche Track Precision uygulamasını içeren Sport Chrono paketi de opsiyonel olarak sunuluyor. Tüm bu özelliklerle Carrera S, hem pist performansı hem de günlük kullanım için ideal bir spor otomobil olma özelliği taşıyor. Bu yeni spor aracın fiyatı konusunda ise henüz bir açıklama yapılmış değil.




    Kaynak:https://newsroom.porsche.com/en/2025/products/porsche-911-carrera-s-and-cabriolet-38315.html







  • Yabancı dilden çeviri yaparken bari bir kontrol edin. Editörlük ilgili arkadaş için translateden çevir copy paste yap geçten ibaret gibi.

    "Boksör" motor :)


  • Günümüzde ruhunu koruyan tek otomobil. Ferrarilerde bile ruh kalmadı.

  • exxplorer kullanıcısına yanıt
    Yazıda bir sorun yok, terimin size tuhaf gelmesi bilginiz olmamasından kaynaklı olabilir. :)

  • Selamahali kullanıcısına yanıt
    litaretürde hep boxer motor olarak alıştığımız için kimseden boksör motor diye duymadım ve okumamıştım. Boksör motor diye arattığımda aslında doğru çıktı.
    Haklısınız galiba hocam editör arkadaştan özür dilerim.
    Ama doğrusu bence hala boxer motor terim olarak :)

  • exxplorer kullanıcısına yanıt

    o kelimenin ingilizcedeki orijinali, türkçesini yazmış arkadaş. bir takım forum zevatının hibrit değil de hybrid yazması gibi bir şey. türkçeleşmiş halini yazmak daha doğru gibi.

  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Tam tersi. Tam bir VAG grup aracı olduğunu baskın şekilde belli etmeye başladı son 10 yıldır. LED, LED, LED şimdi de kocaman uzun LED. VAG grubun başka bir tasarım anlayışı yok, 25 yıldır her ürettiği markaya LED döşeyip geçiyor ve yeni tasarım diye sunuyor.


    Ferrari'nin tek sıkıntısı en ucuz modeli bile bu araçtan %30 daha pahalı. Porsche daha ulaşılabilir ve bir avantajı da günlük kullanıma uygun.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    911 de nasıl bir değişim bekliyorsunki.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.