Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
677
Cevap
25
Favori
126.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pil değişimi olabiliyor mu olursa nasıl dır ayrıca pille ilgili nasıl bir garanti veriyorlar ayrıca çift kasko olayı doğrumu , MTV olayı nasıl bir bilgi veririmisiniz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahlik77

    ben fluence z.e satın aldım.2000 bin kilometredir kullanıyorum.Almayı düşünenler için izlenimlerimi paylaşayım.Araç oldukça konforlu.Vites değişimi yok.Kesintisiz bir hızlanmayla son süratine ulaşıyor araç.Performansı oldukça yeterli.İçten yanmalı motorlardaki gibi rampalarda performanstan düşme hissetmiyorsunuz.Son sürat olarak 140 km hıza ulaşıyor.Ben 3 yıl sözleşmeli yıllık 20.000km'lik pil paketini satın aldım.Ayda 147 euro pil kirası ödüyorum.Aylık bu pil kirasına karşılık 20.000/12=1667km aylık kullanım hakkım var.Elektrik sayacımı akıllı tarifeye geçirdim.Geceleri saat 22.00 dan sonra şarz ediyorum.1667 km'de 50 tl civarı elekrik faturasına yansıması oluyor.
    Ben genel anlamda memnunum.Beklentileriniz makul tutarsanız çok keyifli bir araç.Ön önemli problem menzil uzunluğu.Elektrikli aracın menzili çok değişken. Soğuk havalarda menzil 80 kilometreye kadar düşüyor.Diğer taraftan uygun iklim koşullarında yumuşak bir sürüşle bu araçla 200 kilometre civarıda gidebilirsiniz.

    renault sitede 10.000 km yıllık 83 euro diyor siz aylık ödüyorum diyorsunuz.

    hangi bilgi doğru aldığınızdan beri değişlik mi oldu kirada.

    kaç liraya aldığınızı ve kasko zorunluluğu var mı öğrenebilirmiyim?




  • Pil kirası meselesini biraz daha açıklığa kavuşturursak.Renault pili bizlere 24, 36 veya 48 aylık kullanma taahhütleriyle kiralıyor.Eğer 24 aylık bir sözleşme yaparsak yıllık 10.000 km için aylık 113 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.36 aylık sözleşme için aylık 93 Euro, 48 aylık sözleşme için ise aylık 83 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.Temel mantık şu.Ne kadar çok kilometre yaparsanız ve ne kadar uzun süre pili kullanma taahhüdünde bulunursanız o kadar az pil kirası ödüyorsunuz.Pil kiralamada en iyi seçenek ise yıllık 30.000 km kullanım için 48 ay taahhütle aylık 185 Euro'luk kiralama pakedi.

    Araç alım maliyetimi sormuşsunuz.Elekrikli fluence'de iki donanım seçeneği var.
    Dynamic alt Donanım.(Baz paket)
    Expression:Full paket
    Ben expression full paketi 44.700 tl'ye satın aldım.Wolbax cihazı hariç.Oda yaklaşık 2000 tl
  • Pil değişimi gibi bir seçenek Türkiyede olmayacak.Bildiğim kadarıyla Danimarka ve İsrail'de var.Elektrikli araçlara motorlu taşıtlar vergisi uygulanmıyor.Yani 1600 cc bir otomobil için yıllık yaklaşık 1000 tl olarak ödediğimiz mtv elektrikli araçlar için sıfır.Böyle bir vergi ödemiyorsunuz.
    Araca pil dahil full kaskoyu 2000 tl'ye yapıyorlar.
    Eğer yılda şehir içinde 30.000 km civarı yol yapıyorsanız elektrikli aracın kilometredeki maliyeti(kilometre başına düşen pil kirası +kilometre başına düşen elektrik tüketimi dahil) 20 kuruşa tekabül ediyor.
    Aynı kilometreyi şehir içinde dizel otomatik bir araçla giderseniz tahmin ediyorum kilometrede 35-40 kuruş civarı bir maliyetiniz olur.
  • Sayın sabahlik77,

    Önce aracınız hayırlı olsun. Renault'nun bu "pil kiralama" meselesi bir garip. Satın aldığınız aracın bir parçası size ait değil ve o olmadan aracınızı da kullanamazsınız.

    Kira oldukça pahalı. Euro bugün 2.36 TL. 147 euro 347 TL yapar. O parayla 347/4.15 yaklaşık 83.5 litre dizel alınır. O dizelle de ayda 1600 km gidilir.
  • Tesbitiniz doğru.Elektrikli fluence z.e bugün için ekonomik olduğu gerekçesiyle alınmaz.Bu yeni teknolojiyi tanıyıp kullanmak için almak daha doğru bir yaklaşım olur.

    Az da olsa ekonomik bir tarafı da var. Bunlar'da

    -Yıllık vergisinin olmaması,
    -Periyodik bakım masraflarının yok denecek kadar az olması
    - Dizel otomatik bir otomobile kıyasla kilometrede 0.10 kuruşluk bir yakıt tasarrufunun olması
    ekonomik avantajları.
  • z.e. nin ana konusu var mı göremedim forumda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    z.e. nin ana konusu var mı göremedim forumda



    Burası işte :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33


    quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    z.e. nin ana konusu var mı göremedim forumda



    Burası işte :)

    diğer konulara bakıyorum 1-2 bin sayfa olanlar var

    bu 2-3 sayfa da kalmış
  • Ülkemiz iç pazarında 2013 yılı ilk yedi ayında 85 kW altı 28 adet elektrikli otomobil satışı gerçekleşti.
    KAYNAK

    Ülkemiz iç pazarında 2012 yılında 85 kW altı 184 adet elektrikli otomobil satışı gerçekleşti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-37EC10BB9 -- 13 Ağustos 2013; 21:13:50 >
  • Şu iki neden almamak için yeterli?

    -pil kirası olayı boktan, bunun pilleri çok mu pahalı, satın alsak..
    -hızlı şarj olayı niye yok, maksimum 1saatte bataryanın tamamı dolması gerek.
  • Merhaba.

    Bu aracın pil değişimi sıkıntılı, her yerde Renault servisi yok. Hızlı şarj ve minimum 400 Km menzille ancak alınır.

    Tesla gibi bir ürün gelse keşke...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: messert

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabahlik77

    ben fluence z.e satın aldım.2000 bin kilometredir kullanıyorum.Almayı düşünenler için izlenimlerimi paylaşayım.Araç oldukça konforlu.Vites değişimi yok.Kesintisiz bir hızlanmayla son süratine ulaşıyor araç.Performansı oldukça yeterli.İçten yanmalı motorlardaki gibi rampalarda performanstan düşme hissetmiyorsunuz.Son sürat olarak 140 km hıza ulaşıyor.Ben 3 yıl sözleşmeli yıllık 20.000km'lik pil paketini satın aldım.Ayda 147 euro pil kirası ödüyorum.Aylık bu pil kirasına karşılık 20.000/12=1667km aylık kullanım hakkım var.Elektrik sayacımı akıllı tarifeye geçirdim.Geceleri saat 22.00 dan sonra şarz ediyorum.1667 km'de 50 tl civarı elekrik faturasına yansıması oluyor.
    Ben genel anlamda memnunum.Beklentileriniz makul tutarsanız çok keyifli bir araç.Ön önemli problem menzil uzunluğu.Elektrikli aracın menzili çok değişken. Soğuk havalarda menzil 80 kilometreye kadar düşüyor.Diğer taraftan uygun iklim koşullarında yumuşak bir sürüşle bu araçla 200 kilometre civarıda gidebilirsiniz.

    renault sitede 10.000 km yıllık 83 euro diyor siz aylık ödüyorum diyorsunuz.

    hangi bilgi doğru aldığınızdan beri değişlik mi oldu kirada.

    kaç liraya aldığınızı ve kasko zorunluluğu var mı öğrenebilirmiyim?

    Bence bu aylık kira işi tutmayınca yıllığa çevirdiler arkadaş önceden 3 yıllık anlaşmalı aldığı için onu kapsamadı galiba, bu arada kafamı karıştıran bu adamlar hem aküyü kiralıyor hemde bize kasko yaptırıyor ne garip değil mi?




  • sakarya da bir adetgörüyorum sürekli yolda veya serdivan avmde istasyon var orda şarja takılı oluyor akşamları.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçtan bende var. 8 ayda 16500 km yaptım. Arabanın sınırlarını her yönden sonuna kadar zorluyorum. Viraja sert girme, ani hızlanmalar, ve yüksek hızlarda makas. 130 ile otoyolda makaslara giriyorum ve araba bıraktığın yerde kalıyor savrulma yok. Binen arkadaşlarda bu durumu fark ediyor ve güven veriyor. Senelik 25000 km anlaşma yaptım son euro artış ile 500 tl yi buluyor. Evimede 250 elektrik geliyor geçen yaz 50 falan geliyordu. Galiba akıllı sayaç olayına girsem iyi olacak. Benim bu arabanın en çok sevdiğim yanı ışıklarda beklerden yandaki bmw lerin, hondaların ve daha bir çok hızlı diyebileceğimiz arabaların kapışmalarımızda benim galip geldiğini gördüm. Ve bir kaç sn sonra 70 m mesafe oluyor aramızda. Bundan iki ay önce 3.30 bmw ile ışıklarda kapıştık; önce fırladı bu baktım iyi hızlanıyor bende peşinde bastım geçemedim ama o önce ben arkada devam ettik aramızdaki fark açılmadı. Arkadaşlar bu kapışma olayında hiç bir abartı yok, o kadar alıştım ki artık arabanın galip gelmesine bir keyif unsuru oldu. Tek dez avantajım kalkışlarda pati çekmek istiyor anti patinaj devreye giriyor ve hızlanma yavaş oluyor. Kaygan yollada biraz sorun ama tırtıklılarda değmeyin keyfime. Artık ayak alıştı pati yaptırmadan kalkıp hızlanıp devam ediyorum. Diğer arabama binip uzun yolda giderken traktör gibi ses çıkıyor, alıştım artık sessizliğe. Keşke yeni piller geldese menzil uzun olsa, uzun yolda keyfini çıkartsak arabanın...




  • Renaultun bursadaki fabrikasında 300 kilometre menzilli fluence z.e testleri devam ediyor diye duydum. 2014 yaz aylarında lansmanını yaparlar belki
  • 3 dört aya kadar makyajlı z.e. lerin geleceğini söylediler bana. Hatta Muğla'da içi su dolu bidonlarla deneme sürüşü yapılıyormuş. Bana da sizin arabayı alırız üzerine fark ne kadarsa verirsiniz yeni z.e alırsınız dediler. Bilmiyorum bakalım...
  • clio 3 sahibiyim... ayda 700 km maksimum / 200tl mazot alıyorum...

    2400tl mazot giderim var 8400km

    700 tl vergi...

    100tl de bakım ekledim...

    2 senede 1 muayene senelik 100 tl...

    topladıgımda

    3300tl senelik gider var...

    fluence alsam

    2300tl akü kirası ödeyeceğim
    500tl elektrik ödesem
    =2800tl ediyor...

    500tl kafadan kar'ım var...

    yanlışmı hesap yaptım bilmiyorum... sadece kaskodan yana biraz sıkıntı sanırım...

    bende sadece şehir içi kullandığım için bana mantıklı gibi geliyor bilmiyorum...

    ayrıca kafama şu takıldı... bu akü nemenem bişeyki kesin bunların çakması çıkar yada biri yapar gibi geliyor bilmiyorum...
  • Son durumda pil kiraları nasıl,?
  • Renonun sitedinde yillik 83€ yazıyor burada aylik 150€ lar konusuluyor anlamadim ben bir şey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.