Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
677
Cevap
25
Favori
127.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TalhaYlmaz

    Renonun sitedinde yillik 83€ yazıyor burada aylik 150€ lar konusuluyor anlamadim ben bir şey
    Fluence Z.E üretimi satmadigindan dolayi durdurulmustur
  • Konuyuda kapatalım mı :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 ay değil 48 ay boyunca anlaşmalı fiyat bu.eger bu dogruysa kafam karıştı :) bu arabayı neden alıyorlar. 83*48=3984 euro=euro 3 ytl ise=11952 ytl :) 10bin km için
    10bin km de 185 km menzil olsa 5 ytl dolsa =54 defa doldurman lazım =54*5=270 ytl elektrik parası desek :)

    toplamda 10bin km için
    11952+270=12222 eder

    fluense nin dizel otomatigi ortalama 4,4 yakıyor yani dizel 4,75 ise =km de 209 kuruş yakıyor. 1000km de 209 ytl mazot kullanıyor
    bunu 10bin km ile eşitlersek =2090 ytl eder .disel araba 10bin km bakımı kaç para yer bilemiyorum ...


    yukarıda 10 bin km için elektrikli olan araç 12222 ytl harcadık.disel araç ise 10bin km için 2090 ytl harcadı


    bu hesaba göre neden elektrikli araç alınır.
    Pil kirası meselesini biraz daha açıklığa kavuşturursak.Renault pili bizlere 24, 36 veya 48 aylık kullanma taahhütleriyle kiralıyor.Eğer 24 aylık bir sözleşme yaparsak yıllık 10.000 km için aylık 113 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.36 aylık sözleşme için aylık 93 Euro, 48 aylık sözleşme için ise aylık 83 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.Temel mantık şu.Ne kadar çok kilometre yaparsanız ve ne kadar uzun süre pili kullanma taahhüdünde bulunursanız o kadar az pil kirası ödüyorsunuz.Pil kiralamada en iyi seçenek ise yıllık 30.000 km kullanım için 48 ay taahhütle aylık 185 Euro'luk kiralama pakedi.



    burada 30bin km olanı ele alırsak 48*185=8880 euro çarpı 3 ytl euro olsa 36640 ytl eder :) buna elektrik kullanımı eklersek
    30bin/185km=162 defa dolum demek .5ytl olsa her dolum 810 ytl eder :) = 36640+810=37450 eder toplam ödenen para ek masraflar hariç.
    disel fluense 10bin km için 2090 ytl harcıyor ise 30bin km de 6270 ytl eder .elektrikli olanı ile arasında büyük bir uçurum var.

    bu arada ki oranı disel bakım masrafı ile kapatırmı.sanmam . sizce alınır mı?mantıklımı?elektrikli araba 5 ytl doluyor ama toplam yekune vurunca bu durum çıkıyor.
    elektrikli araba almak pek mantıklı değil. km sınırı olmasa ve 12 ay için 83 euro olsa mantıklı olurdu.diğer türlü çok zarara giriyoruz.hatam olabilir varsa düzeltmek isteyen düzeltebilir. rakamlar euro ve disel pompa fiyatı değişebilir ben şuanlık uygun fiyata göre hesapladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainman76 -- 29 Ocak 2014; 5:16:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainman76

    12 ay değil 48 ay boyunca anlaşmalı fiyat bu.eger bu dogruysa kafam karıştı :) bu arabayı neden alıyorlar. 83*48=3984 euro=euro 3 ytl ise=11952 ytl :) 10bin km için
    10bin km de 185 km menzil olsa 5 ytl dolsa =54 defa doldurman lazım =54*5=270 ytl elektrik parası desek :)

    toplamda 10bin km için
    11952+270=12222 eder

    fluense nin dizel otomatigi ortalama 4,4 yakıyor yani dizel 4,75 ise =km de 209 kuruş yakıyor. 1000km de 209 ytl mazot kullanıyor
    bunu 10bin km ile eşitlersek =2090 ytl eder .disel araba 10bin km bakımı kaç para yer bilemiyorum ...


    yukarıda 10 bin km için elektrikli olan araç 12222 ytl harcadık.disel araç ise 10bin km için 2090 ytl harcadı


    bu hesaba göre neden elektrikli araç alınır.
    Pil kirası meselesini biraz daha açıklığa kavuşturursak.Renault pili bizlere 24, 36 veya 48 aylık kullanma taahhütleriyle kiralıyor.Eğer 24 aylık bir sözleşme yaparsak yıllık 10.000 km için aylık 113 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.36 aylık sözleşme için aylık 93 Euro, 48 aylık sözleşme için ise aylık 83 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.Temel mantık şu.Ne kadar çok kilometre yaparsanız ve ne kadar uzun süre pili kullanma taahhüdünde bulunursanız o kadar az pil kirası ödüyorsunuz.Pil kiralamada en iyi seçenek ise yıllık 30.000 km kullanım için 48 ay taahhütle aylık 185 Euro'luk kiralama pakedi.



    burada 30bin km olanı ele alırsak 48*185=8880 euro çarpı 3 ytl euro olsa 36640 ytl eder :) buna elektrik kullanımı eklersek
    30bin/185km=162 defa dolum demek .5ytl olsa her dolum 810 ytl eder :) = 36640+810=37450 eder toplam ödenen para ek masraflar hariç.
    disel fluense 10bin km için 2090 ytl harcıyor ise 30bin km de 6270 ytl eder .elektrikli olanı ile arasında büyük bir uçurum var.

    bu arada ki oranı disel bakım masrafı ile kapatırmı.sanmam . sizce alınır mı?mantıklımı?elektrikli araba 5 ytl doluyor ama toplam yekune vurunca bu durum çıkıyor.
    elektrikli araba almak pek mantıklı değil. km sınırı olmasa ve 12 ay için 83 euro olsa mantıklı olurdu.diğer türlü çok zarara giriyoruz.hatam olabilir varsa düzeltmek isteyen düzeltebilir. rakamlar euro ve disel pompa fiyatı değişebilir ben şuanlık uygun fiyata göre hesapladım

    son lastiğinide sen patlattın arabanın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainman76

    12 ay değil 48 ay boyunca anlaşmalı fiyat bu.eger bu dogruysa kafam karıştı :) bu arabayı neden alıyorlar. 83*48=3984 euro=euro 3 ytl ise=11952 ytl :) 10bin km için
    10bin km de 185 km menzil olsa 5 ytl dolsa =54 defa doldurman lazım =54*5=270 ytl elektrik parası desek :)

    toplamda 10bin km için
    11952+270=12222 eder

    fluense nin dizel otomatigi ortalama 4,4 yakıyor yani dizel 4,75 ise =km de 209 kuruş yakıyor. 1000km de 209 ytl mazot kullanıyor
    bunu 10bin km ile eşitlersek =2090 ytl eder .disel araba 10bin km bakımı kaç para yer bilemiyorum ...


    yukarıda 10 bin km için elektrikli olan araç 12222 ytl harcadık.disel araç ise 10bin km için 2090 ytl harcadı


    bu hesaba göre neden elektrikli araç alınır.
    Pil kirası meselesini biraz daha açıklığa kavuşturursak.Renault pili bizlere 24, 36 veya 48 aylık kullanma taahhütleriyle kiralıyor.Eğer 24 aylık bir sözleşme yaparsak yıllık 10.000 km için aylık 113 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.36 aylık sözleşme için aylık 93 Euro, 48 aylık sözleşme için ise aylık 83 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.Temel mantık şu.Ne kadar çok kilometre yaparsanız ve ne kadar uzun süre pili kullanma taahhüdünde bulunursanız o kadar az pil kirası ödüyorsunuz.Pil kiralamada en iyi seçenek ise yıllık 30.000 km kullanım için 48 ay taahhütle aylık 185 Euro'luk kiralama pakedi.



    burada 30bin km olanı ele alırsak 48*185=8880 euro çarpı 3 ytl euro olsa 36640 ytl eder :) buna elektrik kullanımı eklersek
    30bin/185km=162 defa dolum demek .5ytl olsa her dolum 810 ytl eder :) = 36640+810=37450 eder toplam ödenen para ek masraflar hariç.
    disel fluense 10bin km için 2090 ytl harcıyor ise 30bin km de 6270 ytl eder .elektrikli olanı ile arasında büyük bir uçurum var.

    bu arada ki oranı disel bakım masrafı ile kapatırmı.sanmam . sizce alınır mı?mantıklımı?elektrikli araba 5 ytl doluyor ama toplam yekune vurunca bu durum çıkıyor.
    elektrikli araba almak pek mantıklı değil. km sınırı olmasa ve 12 ay için 83 euro olsa mantıklı olurdu.diğer türlü çok zarara giriyoruz.hatam olabilir varsa düzeltmek isteyen düzeltebilir. rakamlar euro ve disel pompa fiyatı değişebilir ben şuanlık uygun fiyata göre hesapladım
    Pil kiralama işi bildiğin haraç olmuş. Böyle olursa satmaz tabi. Zaten aşağı yukarı 500 kere şarj ediliyor bir pil. Bittiğinde kendim yenilerim pilimi. Araç benim arkadaş sen ne diye burnunu sokuyorsun. Tesla model s'in 300bin km lik pil ömrü var. Ondan sonra da tamamen ölmüyor. Yine iş görür durumda oluyor. Çoğu adama 15-20 yıl gider. O süre sonunda da gelişen ve ucuzlayan teknoloji ile şu ankinden daha ekonomik ve gelişmiş pillerle yenilenebilir. Zaten gelişmiş ülkelerde çoğu araba bu süre sonunda hurda oluyor.

    Bir aracın baştan elektrikli tasarlanması lazım. Yakıtlı arabadan bozma elektrikli arabalarla olmaz bu iş. Pili LPG tüpü gibi gitmiş bagaja koymuşlar. Tesla ise 7000 tane 18650 li-ion pili tabana dizmiş ve arabanın ağırlık dengesine çok olumlu katkısı var. Bu adamlar elektirikli araçların yaygınlaşmasını istemediklerinden böyle saçma sapan şeyler yapıyor.

    Ayrıca bir arabanın en az 400km menzili olması lazım. 150km ile ancak şehir içinde turlarsınız iki gün de bir de şarj etmeniz gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobar -- 21 Temmuz 2014; 3:28:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

    Pil kiralama işi bildiğin haraç olmuş. Böyle olursa satmaz tabi. Zaten aşağı yukarı 500 kere şarj ediliyor bir pil. Bittiğinde kendim yenilerim pilimi. Araç benim arkadaş sen ne diye burnunu sokuyorsun. Tesla model s'in 300bin km lik pil ömrü var. Ondan sonra da tamamen ölmüyor. Yine iş görür durumda oluyor. Çoğu adama 15-20 yıl gider. O süre sonunda da gelişen ve ucuzlayan teknoloji ile şu ankinden daha ekonomik ve gelişmiş pillerle yenilenebilir. Zaten gelişmiş ülkelerde çoğu araba bu süre sonunda hurda oluyor.

    Bir aracın baştan elektrikli tasarlanması lazım. Yakıtlı arabadan bozma elektrikli arabalarla olmaz bu iş. Pili LPG tüpü gibi gitmiş bagaja koymuşlar. Tesla ise 7000 tane 18650 li-ion pili tabana dizmiş ve arabanın ağırlık dengesine çok olumlu katkısı var. Bu adamlar elektirikli araçların yaygınlaşmasını istemediklerinden böyle saçma sapan şeyler yapıyor.

    Ayrıca bir arabanın en az 400km menzili olması lazım. 150km ile ancak şehir içinde turlarsınız iki gün de bir de şarj etmeniz gerekir.

    Alıntıları Göster
    Beyler DMAoto.com'a bir bakmanızı öneririm. Adamlar iyisini yapmış :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekibico

    Beyler DMAoto.com'a bir bakmanızı öneririm. Adamlar iyisini yapmış :)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu pil vergisiydi bilmemnesiydi yok şarj istasyonu kirasıydı flan bunlar hep petrol lobisinin firmalara yaptıkları baskılar yüzünden , elektrikli araç normalde çok ucuz ama kira mira ayağına dizel araç alıpta kullanıyomuş gibi para ödüyosun ,

    bunar hep elektrikli araçlardan soğutmak için yapılan karalama kampanyası

    sırf bunun için araç üretiyolar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Arkadaşlar bu pil vergisiydi bilmemnesiydi yok şarj istasyonu kirasıydı flan bunlar hep petrol lobisinin firmalara yaptıkları baskılar yüzünden , elektrikli araç normalde çok ucuz ama kira mira ayağına dizel araç alıpta kullanıyomuş gibi para ödüyosun ,

    bunar hep elektrikli araçlardan soğutmak için yapılan karalama kampanyası

    sırf bunun için araç üretiyolar

    Tesla Model S'de bu dedikleriniz yok.Fakat bunun bir nedeni var dediğiniz gibi.Tesla,ABD desteği ile kurulan,oluşan bir firma.En kral petrol firması gelse ne yazar ABD destek verdikten sonra.Önceden GM'de elektrikli araba yapmaya çalışılırken aniden firmanın tüm projeleri kaldırılmış ardından bütün modeller,çizimler iptal edilmiş.Tesla harıl harıl üretiyor valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Arkadaşlar bu pil vergisiydi bilmemnesiydi yok şarj istasyonu kirasıydı flan bunlar hep petrol lobisinin firmalara yaptıkları baskılar yüzünden , elektrikli araç normalde çok ucuz ama kira mira ayağına dizel araç alıpta kullanıyomuş gibi para ödüyosun ,

    bunar hep elektrikli araçlardan soğutmak için yapılan karalama kampanyası

    sırf bunun için araç üretiyolar

    Tesla Model S'de bu dedikleriniz yok.Fakat bunun bir nedeni var dediğiniz gibi.Tesla,ABD desteği ile kurulan,oluşan bir firma.En kral petrol firması gelse ne yazar ABD destek verdikten sonra.Önceden GM'de elektrikli araba yapmaya çalışılırken aniden firmanın tüm projeleri kaldırılmış ardından bütün modeller,çizimler iptal edilmiş.Tesla harıl harıl üretiyor valla

    olurmu öyle şey opel ampera chevrolet elektra çıkarttı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Arkadaşlar bu pil vergisiydi bilmemnesiydi yok şarj istasyonu kirasıydı flan bunlar hep petrol lobisinin firmalara yaptıkları baskılar yüzünden , elektrikli araç normalde çok ucuz ama kira mira ayağına dizel araç alıpta kullanıyomuş gibi para ödüyosun ,

    bunar hep elektrikli araçlardan soğutmak için yapılan karalama kampanyası

    sırf bunun için araç üretiyolar

    Tesla Model S'de bu dedikleriniz yok.Fakat bunun bir nedeni var dediğiniz gibi.Tesla,ABD desteği ile kurulan,oluşan bir firma.En kral petrol firması gelse ne yazar ABD destek verdikten sonra.Önceden GM'de elektrikli araba yapmaya çalışılırken aniden firmanın tüm projeleri kaldırılmış ardından bütün modeller,çizimler iptal edilmiş.Tesla harıl harıl üretiyor valla

    olurmu öyle şey opel ampera chevrolet elektra çıkarttı

    Chevrolet'i bilmemde ampera Model S'ye kafa tutabilecek bir araç değil.Model S alanında lider durumda.Her ne kadar şuan için sınırlı bir ürün çeşitliliği olsa da Tesla Motors geleceğin lider araba firması olmaya aday.Kalkışta ferrariyi,lamborghini tokatlayan 5 kapılı 7 kişilik bir sedan araçtan bahsediyoruz.Üstelik kullanım maliyeti olmayan bir araba.Tek eksiği menzil mesafesi.

    Her ne kadar bizim ülkemizde elektrik araçlar sadece ekonomik yolculuk anlamı taşısa da (satış fiyatı için demiyorum sonrasında kullanımından bahsediyorum) Amerika'da böyle olmadığını düşünüyorum.Benzinin litresi 70 cent adamlarda.Bmw 535ixd 50-60 bin dolar civarına yani gerek motor sesi gerek vb. içten yanmalı hastalıkları için gayet güzel bir araç.Ülkemizde (300 bin lira civarı fiyatı olduğunu düşünürsek)

    Ne demek istiyorsun diyecek olursaniz.Petrolden ciddi anlamda para sağlayanlar elektrikten de kazanmaya niyetlenmişler her ülke bu konuda bir koz ortaya koyacak zira her ülkenin az çok petrolden kazancı var fakat hiç birinin kazancı ABD kadar olamaz.Ön hazırlıklar yapılıyor yaklaşık 15-20 yıla petrol günlük hayattan uzaklaşmaya başlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 28 Mart 2015; 15:37:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Arkadaşlar bu pil vergisiydi bilmemnesiydi yok şarj istasyonu kirasıydı flan bunlar hep petrol lobisinin firmalara yaptıkları baskılar yüzünden , elektrikli araç normalde çok ucuz ama kira mira ayağına dizel araç alıpta kullanıyomuş gibi para ödüyosun ,

    bunar hep elektrikli araçlardan soğutmak için yapılan karalama kampanyası

    sırf bunun için araç üretiyolar

    Tesla Model S'de bu dedikleriniz yok.Fakat bunun bir nedeni var dediğiniz gibi.Tesla,ABD desteği ile kurulan,oluşan bir firma.En kral petrol firması gelse ne yazar ABD destek verdikten sonra.Önceden GM'de elektrikli araba yapmaya çalışılırken aniden firmanın tüm projeleri kaldırılmış ardından bütün modeller,çizimler iptal edilmiş.Tesla harıl harıl üretiyor valla

    olurmu öyle şey opel ampera chevrolet elektra çıkarttı

    Chevrolet'i bilmemde ampera Model S'ye kafa tutabilecek bir araç değil.Model S alanında lider durumda.Her ne kadar şuan için sınırlı bir ürün çeşitliliği olsa da Tesla Motors geleceğin lider araba firması olmaya aday.Kalkışta ferrariyi,lamborghini tokatlayan 5 kapılı 7 kişilik bir sedan araçtan bahsediyoruz.Üstelik kullanım maliyeti olmayan bir araba.Tek eksiği menzil mesafesi.

    Her ne kadar bizim ülkemizde elektrik araçlar sadece ekonomik yolculuk anlamı taşısa da (satış fiyatı için demiyorum sonrasında kullanımından bahsediyorum) Amerika'da böyle olmadığını düşünüyorum.Benzinin litresi 70 cent adamlarda.Bmw 535ixd 50-60 bin dolar civarına yani gerek motor sesi gerek vb. içten yanmalı hastalıkları için gayet güzel bir araç.Ülkemizde (300 bin lira civarı fiyatı olduğunu düşünürsek)

    Ne demek istiyorsun diyecek olursaniz.Petrolden ciddi anlamda para sağlayanlar elektrikten de kazanmaya niyetlenmişler her ülke bu konuda bir koz ortaya koyacak zira her ülkenin az çok petrolden kazancı var fakat hiç birinin kazancı ABD kadar olamaz.Ön hazırlıklar yapılıyor yaklaşık 15-20 yıla petrol günlük hayattan uzaklaşmaya başlar.

    Alıntıları Göster
    hala şöyle şehir içinde kısa mesafelerde kullanabileceğimiz bir elektrikli araba çıkmadı galiba.
    fiyat olarak fluence iyi gibiydi ama aylık akü kirası saçmalığı maliyet yükseltiyor.

    ayda 1700 km yapıyorum yaptığım hesaplarda akü kirası dahil olunca benzinin yarı fiyatına geliyor.
    fakat bakım maliyetleri aracın fiyat farkı vb. eklenince zarar etmem mümkün olabilir.
    ayrıca mevcut aracım dizel olsa bu fark çok daha az olacaktı.




  • Fluence ZEler artık batarya kirasından muaf, batarya için herhangi bir ödeme alınmıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_kodak

    Fluence ZEler artık batarya kirasından muaf, batarya için herhangi bir ödeme alınmıyor.
    ikincil elleri 30-35 bine satılıyor.

    neden bu kadar ucuz?
  • Arkadaşlar bu arabaya bayadır bakıyorum artık batarya kirasıda kalktı fiyat uygun konfor güzel ekonomi süper İstanbul içinde evden işe eşten eve giden biriyim ama günlük neredeyse 50 km yapıyorum en az
    Bazıları kafamı çok karıştırıyor ne yapacaksın oyuncak araba gibi diyor
    Sizin düşünceniz nedir alınır mı alınca mutlu kalırmıyız şimdiden teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rüzgarın_oğlu53

    Arkadaşlar bu arabaya bayadır bakıyorum artık batarya kirasıda kalktı fiyat uygun konfor güzel ekonomi süper İstanbul içinde evden işe eşten eve giden biriyim ama günlük neredeyse 50 km yapıyorum en az
    Bazıları kafamı çok karıştırıyor ne yapacaksın oyuncak araba gibi diyor
    Sizin düşünceniz nedir alınır mı alınca mutlu kalırmıyız şimdiden teşekkür ediyorum.

    Günlük sadece 50 km yol yapıyorsan 1 dk daha düşünme hemen git al. Batarya kirası yok. Araçların çoğu 2015 sonuna kadar garantili zaten, bataryalar da hiçbir ücret ödemeden 10 sene garantili. Batarya kirası kalktığından beri Fluence ZEler şu anki 2. el fiyatlarıyla dünyadaki tüm modeller arasında fiyat/performans olarak açık ara 1. sırada. Ben batarya kirası kalkar kalkmaz 2 tane aldım, her ikisiyle de günlük 110-120 km civarı yol yapıyoruz. Akşam döndüğümüzde de hala yaklaşık 20-25 km civarı kalmış oluyor.

    Batarya kirası alınmama olayı da sözde veya gayriresmi olarak yapılan bir uygulama değil. Renault Mais ile aranızda imzalanan bir sözleşme var. Orada açıkça 10 yıl boyunca Renault'nun bataryayı size ödünç verdiği, bu süre boyunca hiçbir ücret talep etmediği, 10 yıl boyunca da bataryanın garantisinin devam ettiği yazıyor.

    Konunun şu ana kadarki batarya kirasıyla alakalı tüm yorumları hükümsüz hale gelmiş durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_kodak -- 5 Temmuz 2015; 8:17:39 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hozturan

    ikincil elleri 30-35 bine satılıyor.

    neden bu kadar ucuz?

    Çünkü insanlar ancak 130-140 km yol yapılıyormuş şehir dışına çıksam ne olacak diye düşünüyorlar. Bana bile 1 ayda belki 30 kişi şehir dışına çıksan tatile filan gitsen ne yapacaksın diye sordu. Ben zaten arabayla şehir dışına çıkan birisi değilim ama bunu soran hiç kimse de senede 10 gün tatile gidebilirim diye kalan 355 gün benzine para vermek zorunda kalmanın mantıksızlığını düşünmüyor. Bir de malesef insanlar çoğunlukla kendine ait açık veya kapalı otoparkı olmayan apartmanlarda yaşadıkları için gece arabalarını park ettiklerinde şarj edebilecekleri uygun yerleri yok. Fiyatın ucuz olması bu iki nedenden.

    Yani çoğunluğun (menzil ihtiyacı konusundaki haksız/şarj edecek yer konusundaki haklı) endişeleri nedeniyle olması gerekenden ucuz olan bu fiyatlar günde 100 kmden fazla yol yapma ihtiyacı olmayan ve aracını şarj edebilecek uygun yeri olanlar için bulunmaz fırsat.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi daha mutlu oldum , peki siz kaça aldınız 3 gün önce25 bine satın aldığı arabayı şimdi galerici 33 bin tl istiyor piyasadada çok az var malesef siz kaça aldınız ve varmı başka bildiğiniz bir yer

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 24750den aldım ama satanların elinde 40 tane araç vardı, hepsini toplu halde sattılar. Çok hızlı tükendi. Zaten biz de son kalan 4 araçtan 2sini alabildik. 2 gün sonra 1 tane daha almak istedik ama kalmamıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet o son iki taneye bende yetişemedim galiba 30 bin civarıbirşey olacak bizimkide evden şarj aletiniz varmı kaç saatte şarj ediyorsunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence ZE almayı düşünenler varsa aşağıdaki resimler az çok fikir verebilir. Burda görünen menzil normal şehir içerisinde kullanımda ve yol boşken de 100-110 kmh hızları çok fazla geçmeden kullanım ile yapılabilecek mesafeyi gösteriyor. Menzil her zaman göstergede görünenden daha fazla oluyor. Ama sürekli yüksek hızlarda, çok seri kalkışlarla veya ani hızlanmalarla kullanırsanız bu menzil yarıya kadar düşer. Çok soğuk havalarda da menzil %10-20 civarında düşüyormuş ama araçlar yeni, ben henüz 1 aydır kullandığım için şahit olmadım.

    http://i.hizliresim.com/LaVjZ0.jpg

    http://i.hizliresim.com/rQlG6a.jpg

    Not: Fotoğrafları yanlış anlayan arkadaşlar olmuş, ilk fotoğrafta bataryada kalan enerji görünüyor 74 km şeklinde, diğer fotoğrafta ise o ana kadar geçilen mesafe görünüyor 71.7 km şeklinde. Tam şarjdan sonra en az toplam 145,7 kmlik bir net mesafe anlamına geliyor. Göstergedeki 74 kmlik menzille de normal kullanımla 74den biraz daha uzun bir mesafe gidildiğini elektrikli araç kullanan arkadaşlar biliyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_kodak -- 5 Temmuz 2015; 17:04:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.