Arkadaşın da dediği gibi, aynı şeyleri bir de başka bir telefon ile deneyin mümkünse < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU (229. sayfa)
-
-
Dediğiniz gibi, donanımlar tercih meselesi tabi, ama Kadjar'ın kadranı bile ekran şeklindeyken, multimedya bu araçta olmazsa olmaz bir donanım, ben de dediğiniz gibi araç navigasyonunu zaten kullanmıyorum ama android auto ve apple car play çok işe yarıyor cidden, mesela ben android telefon kullanıyorum ve android autoya bağlandığımda telefonumdaki google maps navigasyonu aracın ekranında görüntülüyorum. Bu da özellikle uzun yolda telefonun ekranının sürekli açık olup ısınması, sürekli şarja bağlama gereksinimi gibi şeyleri ortadan kaldırıyor. Ayrıca android auto bağlıyken telefonunuzu da kullanabiliyorsunuz. Yani araç ekranında telefonunuzun navigasyonu yansıtılırken arama yapabilir, mesajlaşabilir, youtube veya farklı müzik uygulamaları üzerinden müzikleri yönetebilirsiniz. Ayrıca şöyle de bir örnek vereyim; mesela multimedyasız araçlarda gece sürüşlerinde iç aydınlatmayı kısmak için solda direksiyon altında dimmer bulunurken, R linkli araçlarda R link üzerinden yapılıyor, ve araçla ilgili de pek çok ekstra ayar yapabilirsiniz. Multimedya'yı yalnızca eğlence olarak düşünmeyin. 1.2 de alsanız R link multimedyalı araç almanızı şahsen tavsiye ederim. sanırım makyajsız araçlar da faz1 ve faz2 olarak iki versiyon. 2015 ve 2016 model faz1 araçlarda olmayan bazı özellikler, 2017 ve 2018 model faz2 olarak geçen araçlarda mevcut sanırım, çok emin olmamakla birlikte, bildiğim kadarıyla anahtarsız, uzaklaşınca kilitleme, torpido ışığı vs 2017 sonrası faz2 makyajsız kadjarlarda olsa gerek.
Bu arada led far konusuna da değinmek isterim. Bence de pure view led farlar hem aracın çehresini gerçekten değiştirerek şık gösteriyor, hem de güzel aydınlatma sağlıyor ancak; bu led farlar 5500-6000 kelvin beyaz ışığa sahip olması sebebiyle, yağışlı, sisli ve görüşün düşük olduğu hava şartlarında 3500 kelvin gün ışığı halojen farlar kadar başarılı değil maalesef. Bunun sebebi de kaliteden ziyade ışığın rengi yani kelvin değeri ile alakalı. Ayrıca led olmayan touch paketli kadjarlarda reflektörlü far yerine mercekli halojen far kullanılması da artı bir avantaj ve bence bu mercekli farların aydınlatması gerçekten çok başarılı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 29 Haziran 2021; 8:43:1 >
-
-
SKV Mobile 3 Amper 2 USB Hızlı Araç Şarjı Cihazı Çakmaklıkhttps://www.hepsiburada.com/skv-mobile-3-amper-2-usb-hizli-arac-sarji-cihazi-cakmaklik-p-HBCV000004HM0G?magaza=SKV+MOB%c4%b0LE
Bu ürünü aldım gayet başarılı ve sorunum çözüldü.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam tahmin ettiğimiz gibi..
Hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Basamakları bayi takmış, aracın kendi orijinal aksesuarı. Ben aracı sıfır alırken basamaklı olarak aldım. Kapı kromları da Türkiye'de bulunmuyor sanırım, hiçbir yerde yok. Çin'den Aliexpress'ten sipariş verdim. Site üzerinden Kadjar krom aksesuar olarak aratır iseniz bulabilirsiniz. Ben alalı 7-8 ay kadar oldu, o zaman fiyatı 350-400 Liraya falan denk geliyordu, 20-30 lira kadar da vergi çıkmıştı. Dolar üzerinden satıldığından dolayı kur farkından şu an fiyatı daha yüksektir diye düşünüyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: bemsar
SKV Mobile 3 Amper 2 USB Hızlı Araç Şarjı Cihazı Çakmaklıkhttps://www.hepsiburada.com/skv-mobile-3-amper-2-usb-hizli-arac-sarji-cihazi-cakmaklik-p-HBCV000004HM0G?magaza=SKV+MOB%c4%b0LE
Bu ürünü aldım gayet başarılı ve sorunum çözüldü.Ben Samsung android telefon kullanıyorum ve telefonumu araçta şarj etmek için yine Samsung' un orijinal araç çakmak soketli 2A hızlı şarj cihazını aldım. Diğer marka ürünleri şahsen tercih etmiyorum çünkü, telefonlarımızın kitapçığında pilin sağlıklı ve uzun servis ömrüne sahip olabilmesi için orijinal şarj aletleri dışında farklı şarj cihazlarıyla şarj edilmemesi gerektiği belirtiliyor. Tabi bu yan sanayi ürünlerin de kötüsü var, kalitelisi var ancak zaten bu tür farklı marka cihazların birçoğu hızlı şarjı desteklemiyor. Keza iphone kullanıcıları için de aynı durum geçerli. Yine Apple' in de kendi orijinal araç şarj cihazları mevcut diye biliyorum. Benim naçizane tavsiyem, hem telefonun pil sağlığı, hem de hızlı şarj desteği için üreticilerin kendi orijinal araç soketli şarj aletlerini alıp kullanmak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 3 Temmuz 2021; 11:42:34 >
-
Selamlar,
Periyodik bakım ücretleriyle ilgili bilginiz var mı?
1.5 DCI EDC icon 120 bin bakımı için aldığım fiyat:
Mazot / hava / polen filtresi vs. 2200 TL civarı, triger vs. yok.
Arka balatalar değişecek, ek 1000 TL istiyorlar.
Arka balata aldım, ancak taktırmamıştım. Servis dışarıdan alınanı haliyle takmıyor, ama arka balatalarda elektronik el freni sebebiyle her ustanın yapamadığını söyledi servis.
Balata değişiminde elektronik el freni sebebiyle problem yaşayan oldu mu?
yada sorunsuz yapabilen bildiğiniz bir usta var mı İstanbul Avr yakasında?
-
Renault cihazı olan bir yerde yaparlar. Cihaz her yerde olmaz ama renault araç yapan yerlerde vardır. Sorun da olmaz.
-
Merhaba
Arka tekerlerin oradaki daha önce taktığım paçalıklar kırılmıştı yenisini aldım ve arkadaşla beraber geçen hafta değiştirdik
Lastikleri sökerken de balataları kontrol ettik ve balataları da değiştirdik, iki yil önce ön balata alırken arkalari da almıştım elimde vardı yani. Evet elektronik el freni sistemi mevcut ama işlem de basit.
Bunun için YouTube de bir kac video var.
https://www.youtube.com/watch?v=dyrwWokQVuA&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=-k97kDTrJUU&feature=youtu.be
Oradaki merkezin iki vidasıni söküp kolayca geri ittiren de var, bir adet 12v luk pil ile yapanda. Biz o şekilde yaptık. Ustalar belliki paraya doymuslar, uğraşmak istemiyorlar.
Ayrıca bir balata değişimine bin tl cok para. Bakım da öyle. Parçaları siz sağdan soldan alıp bir ustaya ikiiyuz ucyuz el emeği verin cok daha ucuza gelir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar
2019 Touch Roof alma arefesindeyim. Nispeten diğer C Suv lara karşı fiyatı uygun, güçlü ve cam tavanlı ( benim için önemli). Bulduğum araç temiz araç. Yalnız araç hakkında çok bir bilgim yok. Kronik problemleri rakiplerine karşı büyük bir dezavanyajı var mıdır? Genel olarak sizlerden bilgi alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Forumun son 25-30 sayfasını okuyun , bir kroniği var mi yok mu anlarsınız... genelde eski kuru tip EDC ler arasıra problem yaratmıştı diye hatırlıyorum, 2021 den sonra yağlı tip edc ye geçildi diye biliyorum, bunun dışında reno nun klasik iç trim sesleri falan vardı galiba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Weirdo_7Selamlar,
Periyodik bakım ücretleriyle ilgili bilginiz var mı?
1.5 DCI EDC icon 120 bin bakımı için aldığım fiyat:
Mazot / hava / polen filtresi vs. 2200 TL civarı, triger vs. yok.
Arka balatalar değişecek, ek 1000 TL istiyorlar.
Arka balata aldım, ancak taktırmamıştım. Servis dışarıdan alınanı haliyle takmıyor, ama arka balatalarda elektronik el freni sebebiyle her ustanın yapamadığını söyledi servis.
Balata değişiminde elektronik el freni sebebiyle problem yaşayan oldu mu?
yada sorunsuz yapabilen bildiğiniz bir usta var mı İstanbul Avr yakasında?
Merhaba,
Renault yetkili servislerinde, 31.12.2021 tarihine kadar işçilikte %30, yedek parça ve motor yağlarında %20 indirim yapılıyor...
Sizin aracınız kaç model? 2200 TL fiyat indirimsiz fiyat mı?
-
Merhaba, 3 gun once 2015 kadjar aldim.
Aracin 20bin periyodik bakimi icin 2900 fiyat verdiler, indirimli fiyati 2300 dediler.
Arac bu gune kadar hep yetkili serviste bakima girmis, ben de bozmayayim diyorum.
Aracin hararet gostergesi orta konuma gelmiyor, sadece 2 dis yaniyor. Sanki 4 dis yanmasi gerekiyor gibi geldi, digru mudur? Arac isinmiyorsa termostat degistirecegim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 4 Kasım 2021; 20:30:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
20.000 periyodik bakımı için 2 farklı servisle görüşüldü.
Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, karter tapa contası, fren hidrolik yağı + işçilikler ile birlikte iki servis de 1800 fiyat verdi. %20 kampanya ile son fiyat 1450 TL civarına geliyor.
Motor yağı 456 TL
Yağ Filtresi 58 TL
Hava Filtresi 250 TL
Polen Filtresi 219 TL
Karter tapa contası 9.22 TL
Fren Hidrolik sıvısı 66 TL
*KDV dahil değilmiş bunlara.
Fren hidrolik değişimi işçiliği (132 TL) ile birlikte toplam işçilik için ise 330 TL dediler.
İndirimlerle vs. son güncel fiyat bu şekilde.
@individual Genel bakım için aldığım fiyatları yukarıda yazdım. Araç 2018 model ve 40 bin civarı km'de. Sizin fiyat bana yüksek geldi ki fren hidrolik sıvısı değişimi de var benim yazdığımın içinde. Sizin bakımın detayı nasıldır ?
Hararet göstergesi için ise bir fikrim yok zira araç yanımda değil şu sıralar. Servis gerekli bilgiyi verecektir bir sorun var ise.
-
Merhaba,
Yag,
Yag filtresi,
Mazot filtresi,
Hava filtresi,
Polen filtresi,
Kumanda pili degisimi,
1 adet plakalik ampulu degisimi,
2049tl ( kdv dahil ) kartal asf.
Termostat degisimi ve sogutma sivisi ( antifreeze dahil ) degisimi icin de 1800 civari fiyat verdiler. Degisim icin onay verdim ama parca ellerinde olmadigindan simdilik ertelendi.
4 disk + 4 balata degisimine servisler 5000tl ucret talep ediyorlar.
2015 1.5 dci edc icon 126700km
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Evet şimdi anlaşıldı arada ekstralar varmış sizde. Mazot filtresi geçen bakım değiştiğinden bizde bu bakım yok. Geçen bakım yanılmıyorsam 500 TL fiyatı vardı.
Kumanda pilini kendiniz de değiştirebilirsiniz. Anahtar kapağı yukarı doğru iki baş parmak ile itildiğinde kayıp çıkıyor. Açılınca alttakı koruyucu beyaz kapağı çıkarınca pile ulaşıyorsunuz. Ben Kodak kullanıyordum ama çok çabuk bitiyordu. Buradaki kullanıcıların da tavsiyesi üzerine en son Duracell taktım. Servis gidip de 1 pile 50-100 TL yazmasın diye söyledim bunu yoksa karar size kalmış tabi.
Bu konuşulan fiyatlar çok yüksek ve ciddi fiyatlar.
Ben benim ürünleri internet fiyatları ile karşılaştırdığımda (Tüm ürünler Renault Mais) servis ile dışarıda yaptırmak arasında 300 lira civarı bir fark oluyordu ki işçiliği de dahil ettim hesaplamaya. Hal böyle olunca insan en azından kurumsal bir yerde ve garantili olarak yaptırayım diyor. Çok uçuk bir fark olsaydı özel servis düşünülebilirdi.
Mesela fren ve balata için ben olsam bir de dışarıda ustamdan fiyat alırdım. Çünkü 5000 TL çok ciddi bir ücret.
Sadece termostat ve soğutma sıvısı için verilen fiyat da bence aşırı yüksek. Onu da bir sorardım ben olsam dışarıya. Fiyatlara şöyle bir baktığımda 800 lira civarına komple termostat ilanları görüyorum. Servis fiyatları uçmuş. Soğutma sıvısı ne kadar yani 500 lira mı?..
Bu arada aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
-
Cok tesekkurler,
Ampul ve pili ben de degistiririm de servis bedelsiz degistirince yazmak istedim.
6 ay once eski aracimin termostatini ( 2006 passat ) sanayide degistirmistim. 1200 gibi bir fiyatti sanirim. Iscilik saati yuksek oluyor. O yuzden bana yetkili servis fiyati uygun geldi.
Fren disk ve balata icin haklisiniz, bunu disarida yaptiracagim. Zira fiyati cok yuksek.
Kadjar hic aklimda yoktu, daha cok passat, superb ve a3 sedan bakiyordum. Ama fiyatlar 2 ay icinde %40 artti. Karsima kadjar cikinca o an begendim ve aldim. Renault+dizel+otomatik+suv olmasi kararimi hizlandirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatlara güncelleme gelmiş.
-
Sarı sitede de 30-35 bin lira koymuşlar 2016 iconlara
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X