Şimdi Ara

Yeni Renault Megane E-Tech %100 Elektrikli'nin Türkiye fiyatı belli oldu (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
737
Cevap
16
Favori
38.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yalan yanlış bilgiler paylaşıp insanları yanıltıyorsun sonra da adhominem


    oysa her bilgiyi kaynağı ile paylaşan birisi olduğunu yazmıştın, mantık çerçevesi içinde bir tartışma ortamı oluşur, bilgilerimizi güncelleriz diye düşünmüştüm

  • avrupadan ithal edilen araçlarda gümrük vergisi olduğuna emin miyiz?


    gümrük birliği yüzünden sadece kdv ve ötv var diye biliyorum, aksi yönde de hiçbir bilgi görmedim

  • S_O_S kullanıcısına yanıt

    Ben sizin forumda yazma amacınızın iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Bu konuda bilgi paylaşımına devam edeceğim ama sizle laf dalaşına girmem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşverin isteyen istediğini yazsın...


    Bu arada dün ilk uzun km mi yaptım, tek kişi yolculuk ettim, 85 kiloyum, araçta 5 kilo bir çanta vardır toplam 90km.

    340km toplam yol gittim bunun %70 inde 120-130 km arası ortalama hız, %30 unda 100km ortalama gittim, genelde klima kapalıydı sadece %10 gibi açıktı o da klima eco moddaydı.

    16,4 kwh ortalama yaptı, yani kabaca 365-370 km uzun yolda mesafe yapacak gibi, ki bence gayet yeterli bir mesafe.

  • alperuzi A kullanıcısına yanıt

    Agustos 21 yada 22 gibi gereken parayı yatırıp sıraya girdimki resmi olarak herkese bu islemin Eylul bası baslayacagı soylendi. Ben sansımı deneyip aramıs ve islemi baslatmstım. Bayi bana 5. sırada oldugumu soyledi. Eylulde gelen araclardan ki soylendigi gibi 250 degil 500 adet geldi, benim gorustugum bayiye 5 arac dustu. Bunlardan birini test aracı olarak ayırdılar ve ben bir sonraki teslimata kaldım. Dun bayi ile konustugumda Eylulde baska arac gelmeyecegi, aracları Ekim ayında beklediklerini soyledi. Suan icin baska bir bilgi yok. En azından ben ulasamadım.

  • FERROKROM kullanıcısına yanıt

    Bahsettiginiz degerler tahminimden daha iyi cıktı. Cogu arac 130 km hızları gordugunde ortalama 20 kwh hatta daha ustu degerlere cıkıyor. Tabi klimanın kapalı olması bir etkendir ama 3 - 4 kwh arttıracak kadar oldugunu sanmıyorum.

  • geleneksel ısı pompası ile meganeda kullanılan yeni teknoloji ısı pompasının karşılaştırmasında yeninin %10 daha az enerji tüketmesini


    "bakın ısı pompası olması ile olmaması arasında sadece %10 fark var, bakın renault bunu demiş" diye paylaşan sensin. ama iyi niyetli olmayan benim demek.


    vay canına. bu konuda söyleyebilecek bir şeyin olsaydı zaten yazardın, olmadığı için laf dalaşı diyip yok sayarsın tabii, anlıyorum

  • cmkrcn kullanıcısına yanıt

    anlık olarak 60kwh leri gördüğüm de oldu ama tüm yolculuk ortalama 16.4 kwh idi, akşama fotolarını eklerim. ben de 300km yapacak mı diye düşünüyordum, bu kdr yapması sevindirici oldu.

  • FERROKROM kullanıcısına yanıt

    anlık olarak o değerlerin görülmesi normal, sonuçta yokuş aşağı yola geldiğinizde rejenere devreye giriyor bir şekilde sistem kendisini dengeliyor.


    eco modda kullanırsanız 60kw değerlerine sizi çıkartmaz, 40 civarlarında keser yani hızınızı düşürür yokuş yukarı giderken. eğer hızdan kaybedip pilden kazanım isterseniz eco mod sürüşü öneririm size.

    bu şekilde çok daha ciddi bir kazanım sağlarsınız.

  • S_O_S kullanıcısına yanıt

    Bazı arkadaşlar araçlarına toz kondurmak istemiyor. Yahu Renault Türkiye de elektrikli aracına en önemli olan ısı pompasini koymamış milletçe markayı boykot etmemiz gerekirken tam tersi bazı arkadaşlar markayı babasının malı gibi savunmaya başlıyor. Yazık ..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    aslında bu tip yazılan mesajlara cevap vermeyi pek uygun bulmuyorum, ben 30 senelik renault bayiisiyim, artık değilim ama uzun süre bayiisiydim diyeyim.


    renault benim de çok sevdiğim bir marka değildir, çok fazla hatasını gördüm bayiiliğim döneminde, uyardıkta onları ama fransız kafası...


    lakin şunu belirtmek isterim; bizim dönemimiz ile şimdiki dönem maalesef farklı, neden mi?


    bugün siz bir araca bir ekipman eklediğiniz zaman bu ekipman pahalı bir ekipman dahi olmasa devletimizin koyduğu saçma sapan limitler nedeniyle bir üst kademe vergi dilimine girebiliyor, bu nedenle sırf renault değil tüm markalar bu tip limitlere dikkat etmek durumunda kalıyor, neden mi?


    Örneklendireyim; misal aracınız %10 luk dilimde ötv için, araçta ekipman olarak bahsi geçen ısı pompası sistemi eklenince araç fatura beeli artıp bir üst dilime geçtiğinden %15 veya %20 ötv ödemek zorunda kalınacak. haliyle aracın fiyatı bir anda yukarı bir zıplama yapacak, böyle olunca da bu mesajı atan arkadaş gibi kişiler bu sefer de "bu arabanın fiyatı neden bu kadar yüksek yahuuu!!!" diye mesajlar atmaya başlayacaklar.


    işin özü; bizim milletimizi hiç bir şekilde zaten memnun edemezsiniz, ekipmanı çıkarırsınız fiyatı yükselmesin ek vergilerden diye "neden bu ekipman konmamış" derler, eklersiniz bu sefer üstüne ek vergi biner matrahtan haydiii "neden fiyatı böyle uçuk bu arabanın lanet marka!!" diye bağırırlar...


    asıl suçluyu arıyorsanız bu saçma vergilendirme sisteminin mimarları arasında arayın derim ben size....





  • geçen sene arkadaşıma dacia duster aldık, araç tam ötv matrah sınırında bir araçtı, bu sebeple içerisinde dandik radyo ile geliyor mecbur, üstüne geri görüş kameralı ve dokunmatik ekranlı bir sistemle getirtip direkt faturalatırsanız bu aracın fiyatı matrah aşımından bir üst dilim ötv dilimine girdiğinden o günün parasıyla 50-60 bin tl artıyordu.


    onun yerine aracı boş alıp sonra kendiniz içine 2-3 bin tl ye geri görüş kameralı ve dokunmatik ekranlı cihazı koyduruyorsunuz hatta bunu bayiiler yapıyor mecburen, çünkü diğer türlü matrah artışından insanlar fazladan para ödemek istemiyorlar haklı olarak.


    bunu görememek veya görmezden gelmek bana artık saçma gelmeye başladı, hepiniz biliyorsunuz gerçek suçluyu ama kimse konuşamıyor değil mi?


    onun yerine topu hep başka şeylere atıyorlar, hiç bir marka devletimiz kadar kar elde etmiyor bu araçlardan... NOKTA!!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3A3B8060A -- 27 Eylül 2023; 14:35:23 >




  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaş “bana Renault savunduracaksınız” diye başlamış meğer sahibiymiş aracın. Diğer arkadaş da bayisiymiş. Olumlu olumsuz konuşursun gerekirse savunursun eyvallah da her olumsuz argümanı 3-5 mesajla resmen susturuyorlar. Mesaj yoğunluğuna bakan anlar; kendi aralarında paslaşmalar falan...

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    insan doğası bu. herkesin kendini en akıllı sanması, yaptığı tercihin en akıllıca olan olduğunu savunması tamamen doğal bir durum bunda büyük bir problem yok.


    "ben bu aracı aldım çünkü şu artıları çok büyüktü, eksileri benim için çok küçüktü, en doğrusunu en iyisini tercih ettim"


    buna tamam, ama burada kalırsa.

  • ne kadar yanlış bir yaklaşım gerçekten çok yazık...


    kimse hiçbirşeyi savunmuyor, sadece görmezden gelinen acı gerçekleri gösterme çabası, marka korumak olsa bambaşka şeyler konuşuruz...


    bugün bu kadar az seçenekle ve gelen araçlarda ki eksikliklerin nedenini açıklamaya uğraşırken bu denli düşüncesizce ve sadece karşı tarafı rendice etmeye yönelik mesajları görmek ne kadar yanlış bir ülkede nefes aldığımızı her geçen gün daha da net şekilde gösteriyor bana...


    sen böyle yazdın diye bende sana "bu adam da başka markanın adamı bakın renault kötülemeye çalışıyor" diye mesaj mı yazmalıyım bu mudur yani?!


    ne acınası insanlarsınız...


    daha da mesaj atmıyorum buraya ne haliniz varsa görün, gerçekleri bu şekilde mesaj atarak değiştiremeyeceksiniz sizler de biliyorsunuz. gerçkeleri de biliyorsunuz, sadece kendinizi kandırıyorsunuz...





  • Bu arada araç kötü olsa anlarım ama kendi kabahati olmasa da android sistem, navigasyon, küçük multimedia, hepsini geçtim ısı pompası olmama durumu var; bunlara rağmen fena seçenek değil; tabi menzili yetene. hacmi bana yetmez, menzili kısa. Ama ihtiyacını karşılayana güzel araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balcis -- 27 Eylül 2023; 14:53:21 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Guest-3A3B8060A G kullanıcısına yanıt
    Gerçi sana bile söylememiştim ama gerçekten Türkiye’de yaşamama sebebin ben olacaksam güle güle. Acınası tabirini de iade ediyorum. Bilakis her aracı objektif değerlendiririm. Bunu da kötülemiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracı olumlu ve olumsuz yönleri ile objektif olarak incelemeye çalışıyorum çok uzun zamandır. Bunu hem kağıt üzerinde yaptım hem de gidip test sürüşü yaparak yaptım. Türkiye'de bu aracı almak için ilk başvuran kişi olduğumu düşünüyorum: Tarih Eylül 2022. O derece peşindeyim aracın.

    Ama geldikten sonra gördüklerimiz ve aracın hali hazırda olmaması, beni başka araçlara yöneltti. 0.290 cd gibi çok kötü sürtünme katsayısının olması da bunda etken. Tesla, M3 de 0.225 olan sürtünme katsayısını yeni nesilde 0.219'a düşürerek aynı batarya ile yaklaşık 150 km menzil kazandı. Önemi anlaşılmıştır sanırım.

    Almanya'da 455 km menzilli tesla 44.000 euro. 450 km menzilli megane ise 52.000 euro.

    Türkiye'de ise aslında co2 emisyonuna bağlı olan motor gücüne endeksli saçma vergi politikası yüzünden saçma bir şekilde pahalı. Çok çok büyük bir saçmalık var

    Bundan sonraki ithalatta ısı pompası olması için çalışma yapacağını söyledi Renault. Olur da ısı pompası ile gelir de bir bayi liste fiyatından verirse, tabi ki seve seve alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vgun -- 27 Eylül 2023; 15:46:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Guest-3A3B8060A G kullanıcısına yanıt

    Bir üst dilim %40, araç en az 2.100.000 TL oluyor bu durumda, yani 500.000 TL zamlanıyor.

  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.