|
Yeni Renault Megane E-Tech %100 Elektrikli'nin Türkiye fiyatı belli oldu
-
-
Hb araçlarda form değiştirmeye başladı bu araç da gayet yakışıklı olmuş testlerde çok övülüyordu özellikle ses yalıtımı konusunda iddialı iyi satış rakamlarına ulaşır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu megan değil bildiğin kadjar ev olmuş.
-
Tipi baya güzel olmuş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sarı renkli kısımlar kötü duruyor ama genel anlamda tasarımı çok güzel olmuş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Millet aç aç, çıktığı gün yollara düşer.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ya 300 km menzil de nedir Allah aşkına Ankaraya gidemezsin tek sarjda ne gerek var o zaman elektrikli bir araca?
-
Austral de de aynı mantığı uyguladılar. Maalesef sipariş sistemi patladı. Bayi ile iş yapmamaları lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hyundai konadan çok daha ucuz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçen hafta slovakyada bindim bu araca adamlar taksi olarak kullanıyor tip dışardan güzelde klasik içi klasik reno kalitesizliği o paralar etmez ama ülkenin geldiği durum bu malasef
-
şehir içi ucuz
-
Ben en çok şeye şasırıyorum burada lüks gördüğümüz araçlar yurt dışında taksi olarak kullanılıyor .
Yalnız içi klasik reno kalitesizliği dediniz . Bu son araçlar da Renault kaliteyi arttırmamış mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Klasik fransız kafası işte ne beklersin....
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hala haberini mi yapıyorsunuz ya; araç olmuş 1.5 milyon lira? Yapılan son maaş zamlarına rağmen, çektiğiniz kredi bile aracı almaya yetmiyor ki veriyorlar mı, kredi de bakalım?
Haber yapmaya bile tenezzül etmem ben, artık.
-
300km menzil klima kapalı 80km sabit hızla
-
batarya konusunda devrim olmadıkça elektrikli araba şuan alınmaz. şehir içi sürüyorsan ve kapalı garajın varsa anca öyle
-
Renault dışarıdan heybetli gözüküyor ama içi 5 para etmez. Kesinlikle uzak duracağım bir marka.
-
Bence orta düzeyde araba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
ya 300 km menzil de nedir Allah aşkına Ankaraya gidemezsin tek sarjda ne gerek var o zaman elektrikli bir araca?
|
İstanbul'dan Antalya'ya gelebilmek için 3 defa şarj etmeniz lazım. Yokuşları ve hava sıcaklığını da eklersek, yolculuğa mı çıkıyorsunuz yoksa Barbarossa harekatına plan mı hazırlıyorsunuz belli olmaz.
|
300km menzil klima kapalı 80km sabit hızla
|
Global dunyada satilan tum iconic Megane’larda isi pompasi bulunurken Renault Turkiye’nin getirip bize sattigi araclarda isi pompasi olup, olmadigini dunden beri arastiriyorduk, olmadigi kesinlesti.
İsin kotu tarafi Turkiye kataloglarinda ‘isi yonetim sistemi’ adi altinda bir baslik acip altina isi pompasina benzer bir calisma prensibi yazilmis. İsi pompasi kis aylarinda menzil acisindan elektrikli araclarin olmazsa olmazidir, deneyimleyenler iyi bilir. %10 otv diliminde tutmak icin 1-2 donanim eksik getirmesini anlayabilirim fakat bu daha buyuk bir olay. Dedigim gibi elektrikli araclarda isi pompasi ‘arac tercih sebebidir’. Renault musteri hizmetleri yetkilisinin tavsiyesi de su; kis aylarinda klima acmadan, direksiyon ve koltuk isitmalarini kullanarak menzilinizi koruyabilirsiniz.. Lansman yok, bilgilendirme yok, isi pompasi olmadigina dair uyari yok. Satis temsilcileri araclardan bi haber. |
Bunu detaylı olarak açıklamak üzere bir yazi hazırlıyordum. Buyrun: ısı pompası e-tech'te opsiyonel olarak bulunan ısı pompası, soğuk havalarda daha verimli bir ısıtma sağlayarak batarya menzilinin azalmasını engellemektedir. aracın satıldığı ülkenin kış şartlarına göre, distribütör ısı pompasını pakete dahil etmekte ya da paketten çıkarmaktadır. zoe'de ısı pompası bulunmaktadır. ancak renault türkiye, türkiye'ye gelen megane e-techlerde iconic versiyon dahil ısı pompası bulunmadığını açıklamıştır. arabada ısı pompası olup olmadığını anlamak için, kaputu açıp sağ tarafta soğutma sıvısı deposu olup olmadığına bakabilirsiniz. sağ tarafta içinde renkli bir sıvı olan soğutma sıvısı deposu varsa aracınızda ısı pompası yoktur. arabada ısı pompası olup olmadığını anlamanın teknik ve resmi yolu ise, kaputu kaldırıp altında bulunan iklimlendirme donanımı etiketine bakmaktır. bu etikette r1234yf yazıyor ise araçta standart iklimlendirme vardır ve ısı pompası yoktur. bu etikette r700c yazıyor ise araçta ısı pompası vardır. çünkü ısı pompası, yüksek basınçlı karbondioksit gazı kullanmaktadır ve üretici bunu belirtmek zorundadır. |
Merhaba araç sahibi olarak yazayım ;
1- MTV Yıllık 6400 tl 2- Bakım 20.000 de bir sadece polen filtresi değişiyor. 2000 tl civarı ücreti var. 3-Evde trifaze elektrik varsa (eğer binanizda asansör varsa genelde oluyor) Çok eski bir bina vs değilse yani.. 22kw sarj edebilirsiniz 20 bin tl ye alacağınız sarj cihazıyla. O da 0 dan 100 e 2.5 saatte sarj etmeniz demektir. Ha eğer trifaze yoksa binanizda tek fazlı eski tip elektrik varsa (bildigimiz 220w) ozaman 3.7kw ile sarj edersiniz o da 16 saat sürer. Evde sarj etmenin günümüzde maliyeti 0.30kr/km dir. Dışarda sarjın maliyeti 1.00 tl/km dir. (E sarj ile visa card 20% indirimli) Dışarda sarj da eğer dc sarj varsa yarim saatte sarj ediyorsunuz. Ancak 0-100% günlük kullanım için önerilmiyor. Benim kullanımım 20%-90% sarj aralığında. O da yaklaşık 300-320km menzile denk geliyor günlük kullanım ş. Içinde. |
Elektrikli araç ile uzun süre tecrübesi olmayanlar gelip burada kendi varsayımlarına göre ''menzil yetersiz'' yorumları yapmasınlar lütfen. Yıllarca benzinli, dizel araçlar kullandım. Şu an Megane E-Tech kullanıyorum. Günlük 100km yolum var net. Ankarada şehir dışı sayılabilecek bir yerde oturuyorum. Emin olun benzinliğe girip , arabadan inip, pompacı dizel araca benzinmi koyuyor yoksa benzinli araca mazot mu koyuyor vs diye bakıp , pompacı ile muhattap olup, geçip kasada aracın deposunun dolmasını bekleyip, kredi kartı ile ödeme yapıp, alıp o fişi pompacıya verip, ardından da camları silmemesi için defalarca ricada bulunmaktansa gidip kahve içerken mobil uygulamadan başlatıp 30dk da sarjımı fulleyip 400km yol yapıyorum. Ne kimseyle muhatap oluyorum ne de benzinlikleri zengin ediyorum. Bugüne kadar benzinliklere verdiğim paraya acıyorum.. Büyük aptallık kendi adıma konuşursam. Ayda 8-9 bin tl mazot giderim vardı 2021 Vw Caddy 2.0 Tdi aracımla. Yazık günah.. Şimdi evden Sarj etsem ki yakında bağlatacağım bu maliyet aylık 600-700 tl ye düşüyor. Dışarda Sarj edince de E-Sarj uygulamasının visa ya özel 20% indirimiyle KW başına maliyet 5.60 Tl gibi komik bir rakam. Bu şekilde yaptığımda da 2000 TL aylık maliyetim var. Geçen gün avm de çok kısa bir işim vardı. Park yeri bulmak da dert. Girdim Astor Sarj a avm nin tam giriş kapısında. Vip park yeri gibi.. 20dk sarja taktım DC Sarj 160kw gücü var. 20 dk da fullendi araç. Çıktım avm den binip devam ettim.. Daha büyük rahatlık var mı.. Sarj döngüm 3-4 günde bir ve bunu yaparken hiç yorulmuyorum. Kullanmadan size uygun olup olmadığını bilemezsiniz.. elektrikli araç aldıktan sonra bazı alışkanlıklarınız da değişiyor. Aracı kullanma alışkanlıklarınız bile değişiyor. Lütfen benzinli araç sürücüsü olarak gelip burada afaki yorumlar yapmayalım. Bugün 350-500 km aralığında menzil sunan tüm elektrikli araçlar gündelik kullanım için oldukça yeterlidir. |
Basit bir yakıt almayı zor göstermek için bu kadar abartmanıza gerek yoktu.Diğer görüşlerinizide değersiz kıldı.
Ayrıca yakıt ödemeside uygulamadan araçtan inmeden yapılabiliyor. Kahve içmek yasak değil |
Devletin, milletin ne arac alacagina bakana kadar isini yapsada herkes istedigi araca binse. Devletinemi kaldi benim calisarak kazandigim parayi nereye harciyacagima karar vermek? Beceriksizliklerinin bedelini odeyip duruyoruz. Isinize bakın. |
Benzer içerikler
- instagram hesabım çalındı
- office 2024
- slayt yapma programı
- whatsapp bildirim gelmiyor
- fotoğraf boyutu küçültme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X