Şimdi Ara

YENİ RENAULT MEGANE IV - [Ana Konu - 65.250 TL den Başlayan Fiyatlarla Türkiye'de] (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
10
Favori
25.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracı alan da yok , fiyat alıp paylaşan da yok
  • Anadolu mais'de aracı görmeye gittik.Icon dizel edc araç üzerinde 100bin küsür fiyat vardı,koşarak uzaklaştık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizci81

    Anadolu mais'de aracı görmeye gittik.Icon dizel edc araç üzerinde 100bin küsür fiyat vardı,koşarak uzaklaştık

    Madem ki bakmaya gittiniz koşmadan önce bir baksaydınız nedir bu fiyatın sebebi diye.
    Icon 1.5 dCi EDC 110 bg 90.300 TL liste fiyatı var, ekleyebileceğiniz tüm donanımları eklediğinizde ancak 100650tl yapıyor !
    Öyle bir aracı da kolay kolay hiçbir bayi stoğuna çekmez diye düşünüyorum..
  • Renault Megane yerine Egea hatcback en üst paket 1.6 dizel'e el sıkıştık.
  • XYAĞMUR kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun..
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane yolda gördüm çok şık bir görüntüsü vardı. İnceleme ve test sürüşü fırsatım olmadı. 110hp dci motorun performansı yeterli ve edc şanzıman da başarılı. Kurutip çift kavrama şanzımanlar küçük hacimli motorlarda başarışı buluyorum. Golf7 1.4tsi dsg kullanıyorum edc şanzıman da dsg gibi başarılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımına bayıldım arkadaşlar led farlar harika bi görüntü vermis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Aracı alan da yok , fiyat alıp paylaşan da yok

    Bu araçları genelde askeri personel oyak indirimiyle alıyorlar o nedenle kampanya dönemi çok satacaktır. Dis tasarımı harika bence çok satacaktır nitekim biraz gwciktiler herkes clio aldı. Cliolari satıp askeri personel bu ve talismana yönelecek yıl sonu ve kampanya dönemi ilk 3 te görürsek sasirmamm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Aracı alan da yok , fiyat alıp paylaşan da yok

    Bu araçları genelde askeri personel oyak indirimiyle alıyorlar o nedenle kampanya dönemi çok satacaktır. Dis tasarımı harika bence çok satacaktır nitekim biraz gwciktiler herkes clio aldı. Cliolari satıp askeri personel bu ve talismana yönelecek yıl sonu ve kampanya dönemi ilk 3 te görürsek sasirmamm

    Icon donanımlı araç çok güzel, dün bir bayide eşimle beraber tekrar inceledik.Derin mavi renkli satılmış bir araç vardı , çok güzel duruyordu.3000tl takas indirimi haziranda da devam ederse muhtemelen 1.2 ıcon siparişi veririm.Kafamda başka planlar vardı ama vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 29 Mayıs 2016; 14:49:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Aracı alan da yok , fiyat alıp paylaşan da yok

    Bu araçları genelde askeri personel oyak indirimiyle alıyorlar o nedenle kampanya dönemi çok satacaktır. Dis tasarımı harika bence çok satacaktır nitekim biraz gwciktiler herkes clio aldı. Cliolari satıp askeri personel bu ve talismana yönelecek yıl sonu ve kampanya dönemi ilk 3 te görürsek sasirmamm

    Icon donanımlı araç çok güzel, dün bir bayide eşimle beraber tekrar inceledik.Derin mavi renkli satılmış bir araç vardı , çok güzel duruyordu.3000tl takas indirimi haziranda da devam ederse muhtemelen 1.2 ıcon siparişi veririm.Kafamda başka planlar vardı ama vazgeçtim.

    Tasarım gerçekten kendini belli ediyor harika olmuş. Askeri personel %15 indirimle alacakkampanya zamani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Aracı alan da yok , fiyat alıp paylaşan da yok

    Bu araçları genelde askeri personel oyak indirimiyle alıyorlar o nedenle kampanya dönemi çok satacaktır. Dis tasarımı harika bence çok satacaktır nitekim biraz gwciktiler herkes clio aldı. Cliolari satıp askeri personel bu ve talismana yönelecek yıl sonu ve kampanya dönemi ilk 3 te görürsek sasirmamm

    Icon donanımlı araç çok güzel, dün bir bayide eşimle beraber tekrar inceledik.Derin mavi renkli satılmış bir araç vardı , çok güzel duruyordu.3000tl takas indirimi haziranda da devam ederse muhtemelen 1.2 ıcon siparişi veririm.Kafamda başka planlar vardı ama vazgeçtim.

    Tasarım gerçekten kendini belli ediyor harika olmuş. Askeri personel %15 indirimle alacakkampanya zamani

    Ben şartlar uygun olursa normal vatandaş kazığı ile alacağım maalesef




  • Valla kusura bakmasınlar askere %15 falan indirimle verirlerse bu arabayı ve ben de gider vatandaş olarak alırsam aklımdan şüphe eder kendime hakaret sayarım. Zaten bi reno ön yargısı var vatandaş ta 2.el piyasası malum birde bu indirimi yapıyorlar personeline iyice ölüyor. Millet 5-6 yaş düşük alman markalı benzinli araçlarını neredeyse benim dizel otomatik full aracımın fiyatına satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nucleus85 -- 29 Mayıs 2016; 21:46:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Renault'ta ne zaman indirim dönemi başlıyor birde 1.2 benzinli aracı nasıl buldunuz deneyen kişiler ?
  • Bende golf ve megane arasında kaldım. Golf siparişi verdim aslında ama sürekli fiyatı yükseliyor. Megane daha yeni daha iyi özellikler sunuyor. Ama ben ötv indirimi ile almayı düşündüğüm için her ne kadar megane daha dolu olsa da arada 7 bin TL fark ediyor. Bu fiyat farkı ile sizce hangisini almak daha mantıklı olur arkadaşlar. Tamam megane daha full ama ben ikisini de test ettim ve golf malzeme kalitesi ile önde. Çok kararsız kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    An itibariyle yeni megane 4 icon dizel otomatik araç satınalmayı gerçekleştirdim. Bu aracı tercih ederken ki kriterlerim ve sürecimden bahsedeceğim.

    Aşağıda bahsedeceğim seçim sürecimdeki kriterler, kendi tercihlerim, gözlemlerim ve beğenilerime dayalıdır. Herkesin tercihine ve beğenisine saygı duyarım. Şimdiden herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Bende 2010 Model Manuel Kia Cerato Concept bir araç vardı. Otomatik vites olan bir araç tercih etmek üzere aracı değiştirme kararı aldım. Bu karardan sonraki arayışımda, hayatım boyunca hiç ilgilenmediğim birçok konuyu öğrenmeye başladım. Kabul etmem gerekir ki tercih yaparken bu kadar çok detaya göre karar vermek süreci daha da uzatıyor diye düşünüyorum.

    Öncelikle nasıl bir araç istediğimi karar verdim. Başlangıçta Dizel Benzinli konusu sürekli olarak gidip gelen bir konuydu. Yıllık ortalama 20.000 km yapıyordum. Benzinin psikolojik etkisinden sürekli daha az dolaşma yapıyorken dizelde daha çok yapabileceğimi düşünüyordum. Ve araştırmaya başladım.

    Kriterlerim:
    1.Evimdeki park alanı mesafem 460cm üzeri olamayacaktı.
    2.Bagaj hacmi 380 LT üzeri olan bir araç tercih edecektim.
    3.Crouse control , var ise adaptif olanı da tercih edecektim.
    4.Arka diz mesafesi yeterli olmalıydı.
    5.Ön kokpit malzemesi sert plastik olmamalıydı.
    6.Navigasyon olmalıydı.
    7.Elektrikli direksiyon olmalıydı.
    8.Led gündüz far istiyordum.
    9.Yokuş kalkış desteği istiyordum.

    Bununla beraber şanzıman seçeneklerinden CVT, Çift kavramalı ve Tam otomatik konusunda belirgin bir tercih yapmadım. Burada önem arz eden kuru kavrama ile ıslak kavrama konusunda tercih yapacaktım. Kuru kavramayı tercih ettim.

    Bu tercihler ışığında,

    İlk olarak Nissan Qasqhai baktım. Araç dışarıdan çok güzel duruyor. Şaseyi çok güzel yapmışlar. Lakin, Direksiyondaki butonları beğenmedim. Daha başarılı olabilirdi. 1.2 Benzinlinin bile fiyat 100.000 civarına geliyordu. Birde bir sürü model yapmışlar. Tekna, Blackedition vs. gibi. Birkaç özellik ekletip üst pakete geçirmişler. Ayrıca, hafiften bir nobran duruşları vardı. Direkt olarak eledim.

    Sonra, Golf baktım. Golf'e çok baktım :) 1.4 Benzinli ve 1.2 Benzinli, 1.4 Benzinli ACT hepsine baktım. Bagaj hacmi 380 LT olan Golf'te test sürüşü yaptım. Çok beğendim. Fakat, ben 1.88 boyunda biriyim, direksiyona oturduğumda sağ ayağım sürekli olarak vitesin olduğu kenara sürtüyor ve sürekli toplamak zorunda kalıyordum. Malzeme kalitesi konusunda bi sıkıntı yaşamadım. Benzinli ürün için tercihlerimi yazdığımda benzinli için 90.000 TL civarında rakamlara geliyordu. Birinci alternatif olmuştu Golf.

    Hemen yakınında Audi A3 Sportback aracına bindim. Bir çok özelliği ile iyiydi. Lakin, yakında makyaj görecek olan araç 98.000 civarında 1.4 benzinlide birçok fonksiyon eksik gelecekti. 380 LT bagaj hacmi ile Golf alternatifi olarak bekletiyordum.

    Bu arada Toyota nın Auris ufak, Corolla ise 460cm üzeri uzunluğundan dolayı tercih etmedim.

    Ford Focus ise ön konsolu kullanışsız buldum ve tercih etmedim.

    Peugot 3008 aracın, yeni makyaj göreceği için NCAP testlerinde yaya güvenliğinde 100 üzerinden 31 görünce vazgeçtim.

    Renault Megane 4 araca ilk bindiğimde açıkcası yadırgadım zira, tablet gibi kocaman bir konsol görünce sanki kokpit boş gibi duruyordu. Ve vazgeçtim. Aramaya devam ettim.

    Kia Cerato'nun yeni modeli geliyordu. Birçok özellikle geliyordu. Kia servisi evime çok yakın ve iyi ilişkiler içinde olduğum için Kia Cerato'ya doğru gidiyordum. Satıcı ısrarla bana Sportage satmak istiyordu. Aracı bekledim lakin henüz gelmedi. Kia cerato yu kullanırken 90 km hızın üzerine çıktığımda motordan çok gürültü geliyordu. Bu yüzden farklı bir motor tercih edecektim. Peter schreyer in Kia nın türkiye için gönderilen versiyonunda ABD için forte versiyonunun alt modelini göndereceğini öğrenince soğudum.

    Tabi, ortada birde Opel faktörü vardı. Nedense hep bi Opel alabilirim algısı vardı. 20.000 TL ye kadar sıfır faiz avantajı ile, tam otomatik şanzımanlı bir araçtı. 360 LT bagaj geldi ne yalan diyeyim. Deneme sürüşü yapmak istiyordum. Malzeme kalitesi açıkası Golf yanında biraz sönük kaldı. Adaptif crouse kontrol var diyorlardı ama aslında yoktu. Test sürüşü yaptım. O da ne, inanılmaz bir gürültü alıyordu araç içeri. Mevcut Kia da bile bu kadar içeri ses gelmiyordu. Lastik sesi değil, trafik ve rüzgar sesi direkt içerideydi. Vazgeçtim.

    Aracımı takasa verecektim. Takas için Opel 27.000 fiyat verdi. Renault ise 29.000 fiyat verdi ve 3.000 TL takas indirimi yapacağını söyledi. Aracımda 3 adet hasar vardı.

    Golf 7 mi Megane 4 konusunda sürekli bir tercihim değişti. Megane 4 R-Link 2 kullanıyor, Golf 7 Apple Car play desteğiyle yakında gelecekti. Megane 4 Dizel fiyatı Golf 7 nin benzinli tutarı ile karşılaşabiliyordu.

    Kendimce zaman kısıtım vardı. Megane 4 ile test sürüşü yaptım. Yalıtımı iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadan ilerledim. Malesef özel siparişin 3 ay sonra geleceği için tam donanımlı bir versiyon satınalma için bütçemi güncelledim. Golf aracı istediğim zamanda getiremeyeceklerini söylemeleri ile Megane 4 tercih etmeye karar verdim.

    Sonuçta tercihimden memnunum. 1.5 Dizel Megane 4 Icon+ sürüş paketi ve kontrol paketi araç aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okayakdeniz

    Merhaba,

    An itibariyle yeni megane 4 icon dizel otomatik araç satınalmayı gerçekleştirdim. Bu aracı tercih ederken ki kriterlerim ve sürecimden bahsedeceğim.

    Aşağıda bahsedeceğim seçim sürecimdeki kriterler, kendi tercihlerim, gözlemlerim ve beğenilerime dayalıdır. Herkesin tercihine ve beğenisine saygı duyarım. Şimdiden herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Bende 2010 Model Manuel Kia Cerato Concept bir araç vardı. Otomatik vites olan bir araç tercih etmek üzere aracı değiştirme kararı aldım. Bu karardan sonraki arayışımda, hayatım boyunca hiç ilgilenmediğim birçok konuyu öğrenmeye başladım. Kabul etmem gerekir ki tercih yaparken bu kadar çok detaya göre karar vermek süreci daha da uzatıyor diye düşünüyorum.

    Öncelikle nasıl bir araç istediğimi karar verdim. Başlangıçta Dizel Benzinli konusu sürekli olarak gidip gelen bir konuydu. Yıllık ortalama 20.000 km yapıyordum. Benzinin psikolojik etkisinden sürekli daha az dolaşma yapıyorken dizelde daha çok yapabileceğimi düşünüyordum. Ve araştırmaya başladım.

    Kriterlerim:
    1.Evimdeki park alanı mesafem 460cm üzeri olamayacaktı.
    2.Bagaj hacmi 380 LT üzeri olan bir araç tercih edecektim.
    3.Crouse control , var ise adaptif olanı da tercih edecektim.
    4.Arka diz mesafesi yeterli olmalıydı.
    5.Ön kokpit malzemesi sert plastik olmamalıydı.
    6.Navigasyon olmalıydı.
    7.Elektrikli direksiyon olmalıydı.
    8.Led gündüz far istiyordum.
    9.Yokuş kalkış desteği istiyordum.

    Bununla beraber şanzıman seçeneklerinden CVT, Çift kavramalı ve Tam otomatik konusunda belirgin bir tercih yapmadım. Burada önem arz eden kuru kavrama ile ıslak kavrama konusunda tercih yapacaktım. Kuru kavramayı tercih ettim.

    Bu tercihler ışığında,

    İlk olarak Nissan Qasqhai baktım. Araç dışarıdan çok güzel duruyor. Şaseyi çok güzel yapmışlar. Lakin, Direksiyondaki butonları beğenmedim. Daha başarılı olabilirdi. 1.2 Benzinlinin bile fiyat 100.000 civarına geliyordu. Birde bir sürü model yapmışlar. Tekna, Blackedition vs. gibi. Birkaç özellik ekletip üst pakete geçirmişler. Ayrıca, hafiften bir nobran duruşları vardı. Direkt olarak eledim.

    Sonra, Golf baktım. Golf'e çok baktım :) 1.4 Benzinli ve 1.2 Benzinli, 1.4 Benzinli ACT hepsine baktım. Bagaj hacmi 380 LT olan Golf'te test sürüşü yaptım. Çok beğendim. Fakat, ben 1.88 boyunda biriyim, direksiyona oturduğumda sağ ayağım sürekli olarak vitesin olduğu kenara sürtüyor ve sürekli toplamak zorunda kalıyordum. Malzeme kalitesi konusunda bi sıkıntı yaşamadım. Benzinli ürün için tercihlerimi yazdığımda benzinli için 90.000 TL civarında rakamlara geliyordu. Birinci alternatif olmuştu Golf.

    Hemen yakınında Audi A3 Sportback aracına bindim. Bir çok özelliği ile iyiydi. Lakin, yakında makyaj görecek olan araç 98.000 civarında 1.4 benzinlide birçok fonksiyon eksik gelecekti. 380 LT bagaj hacmi ile Golf alternatifi olarak bekletiyordum.

    Bu arada Toyota nın Auris ufak, Corolla ise 460cm üzeri uzunluğundan dolayı tercih etmedim.

    Ford Focus ise ön konsolu kullanışsız buldum ve tercih etmedim.

    Peugot 3008 aracın, yeni makyaj göreceği için NCAP testlerinde yaya güvenliğinde 100 üzerinden 31 görünce vazgeçtim.

    Renault Megane 4 araca ilk bindiğimde açıkcası yadırgadım zira, tablet gibi kocaman bir konsol görünce sanki kokpit boş gibi duruyordu. Ve vazgeçtim. Aramaya devam ettim.

    Kia Cerato'nun yeni modeli geliyordu. Birçok özellikle geliyordu. Kia servisi evime çok yakın ve iyi ilişkiler içinde olduğum için Kia Cerato'ya doğru gidiyordum. Satıcı ısrarla bana Sportage satmak istiyordu. Aracı bekledim lakin henüz gelmedi. Kia cerato yu kullanırken 90 km hızın üzerine çıktığımda motordan çok gürültü geliyordu. Bu yüzden farklı bir motor tercih edecektim. Peter schreyer in Kia nın türkiye için gönderilen versiyonunda ABD için forte versiyonunun alt modelini göndereceğini öğrenince soğudum.

    Tabi, ortada birde Opel faktörü vardı. Nedense hep bi Opel alabilirim algısı vardı. 20.000 TL ye kadar sıfır faiz avantajı ile, tam otomatik şanzımanlı bir araçtı. 360 LT bagaj geldi ne yalan diyeyim. Deneme sürüşü yapmak istiyordum. Malzeme kalitesi açıkası Golf yanında biraz sönük kaldı. Adaptif crouse kontrol var diyorlardı ama aslında yoktu. Test sürüşü yaptım. O da ne, inanılmaz bir gürültü alıyordu araç içeri. Mevcut Kia da bile bu kadar içeri ses gelmiyordu. Lastik sesi değil, trafik ve rüzgar sesi direkt içerideydi. Vazgeçtim.

    Aracımı takasa verecektim. Takas için Opel 27.000 fiyat verdi. Renault ise 29.000 fiyat verdi ve 3.000 TL takas indirimi yapacağını söyledi. Aracımda 3 adet hasar vardı.

    Golf 7 mi Megane 4 konusunda sürekli bir tercihim değişti. Megane 4 R-Link 2 kullanıyor, Golf 7 Apple Car play desteğiyle yakında gelecekti. Megane 4 Dizel fiyatı Golf 7 nin benzinli tutarı ile karşılaşabiliyordu.

    Kendimce zaman kısıtım vardı. Megane 4 ile test sürüşü yaptım. Yalıtımı iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadan ilerledim. Malesef özel siparişin 3 ay sonra geleceği için tam donanımlı bir versiyon satınalma için bütçemi güncelledim. Golf aracı istediğim zamanda getiremeyeceklerini söylemeleri ile Megane 4 tercih etmeye karar verdim.

    Sonuçta tercihimden memnunum. 1.5 Dizel Megane 4 Icon+ sürüş paketi ve kontrol paketi araç aldım.



    Teşekkürler yorumlarınız için. Kazasız günlerde kullanın aracınızı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracyn fiyatlary açyklanaly 2 ay dahi olmady ama 1 haziran itibariyle ilk açyklanan fiyatlara 2400TL zam bindirildi..Ülkemin bu zam konusundaki istikrarly hali korkutuyor beni.
  • 3000 TL takas indirimi ve Megane'a özel 1.19 faiz sanırım bitmiş. İnternet sitesindeki kampanyalar bölümünde görünmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okayakdeniz

    Merhaba,

    An itibariyle yeni megane 4 icon dizel otomatik araç satınalmayı gerçekleştirdim. Bu aracı tercih ederken ki kriterlerim ve sürecimden bahsedeceğim.

    Aşağıda bahsedeceğim seçim sürecimdeki kriterler, kendi tercihlerim, gözlemlerim ve beğenilerime dayalıdır. Herkesin tercihine ve beğenisine saygı duyarım. Şimdiden herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Bende 2010 Model Manuel Kia Cerato Concept bir araç vardı. Otomatik vites olan bir araç tercih etmek üzere aracı değiştirme kararı aldım. Bu karardan sonraki arayışımda, hayatım boyunca hiç ilgilenmediğim birçok konuyu öğrenmeye başladım. Kabul etmem gerekir ki tercih yaparken bu kadar çok detaya göre karar vermek süreci daha da uzatıyor diye düşünüyorum.

    Öncelikle nasıl bir araç istediğimi karar verdim. Başlangıçta Dizel Benzinli konusu sürekli olarak gidip gelen bir konuydu. Yıllık ortalama 20.000 km yapıyordum. Benzinin psikolojik etkisinden sürekli daha az dolaşma yapıyorken dizelde daha çok yapabileceğimi düşünüyordum. Ve araştırmaya başladım.

    Kriterlerim:
    1.Evimdeki park alanı mesafem 460cm üzeri olamayacaktı.
    2.Bagaj hacmi 380 LT üzeri olan bir araç tercih edecektim.
    3.Crouse control , var ise adaptif olanı da tercih edecektim.
    4.Arka diz mesafesi yeterli olmalıydı.
    5.Ön kokpit malzemesi sert plastik olmamalıydı.
    6.Navigasyon olmalıydı.
    7.Elektrikli direksiyon olmalıydı.
    8.Led gündüz far istiyordum.
    9.Yokuş kalkış desteği istiyordum.

    Bununla beraber şanzıman seçeneklerinden CVT, Çift kavramalı ve Tam otomatik konusunda belirgin bir tercih yapmadım. Burada önem arz eden kuru kavrama ile ıslak kavrama konusunda tercih yapacaktım. Kuru kavramayı tercih ettim.

    Bu tercihler ışığında,

    İlk olarak Nissan Qasqhai baktım. Araç dışarıdan çok güzel duruyor. Şaseyi çok güzel yapmışlar. Lakin, Direksiyondaki butonları beğenmedim. Daha başarılı olabilirdi. 1.2 Benzinlinin bile fiyat 100.000 civarına geliyordu. Birde bir sürü model yapmışlar. Tekna, Blackedition vs. gibi. Birkaç özellik ekletip üst pakete geçirmişler. Ayrıca, hafiften bir nobran duruşları vardı. Direkt olarak eledim.

    Sonra, Golf baktım. Golf'e çok baktım :) 1.4 Benzinli ve 1.2 Benzinli, 1.4 Benzinli ACT hepsine baktım. Bagaj hacmi 380 LT olan Golf'te test sürüşü yaptım. Çok beğendim. Fakat, ben 1.88 boyunda biriyim, direksiyona oturduğumda sağ ayağım sürekli olarak vitesin olduğu kenara sürtüyor ve sürekli toplamak zorunda kalıyordum. Malzeme kalitesi konusunda bi sıkıntı yaşamadım. Benzinli ürün için tercihlerimi yazdığımda benzinli için 90.000 TL civarında rakamlara geliyordu. Birinci alternatif olmuştu Golf.

    Hemen yakınında Audi A3 Sportback aracına bindim. Bir çok özelliği ile iyiydi. Lakin, yakında makyaj görecek olan araç 98.000 civarında 1.4 benzinlide birçok fonksiyon eksik gelecekti. 380 LT bagaj hacmi ile Golf alternatifi olarak bekletiyordum.

    Bu arada Toyota nın Auris ufak, Corolla ise 460cm üzeri uzunluğundan dolayı tercih etmedim.

    Ford Focus ise ön konsolu kullanışsız buldum ve tercih etmedim.

    Peugot 3008 aracın, yeni makyaj göreceği için NCAP testlerinde yaya güvenliğinde 100 üzerinden 31 görünce vazgeçtim.

    Renault Megane 4 araca ilk bindiğimde açıkcası yadırgadım zira, tablet gibi kocaman bir konsol görünce sanki kokpit boş gibi duruyordu. Ve vazgeçtim. Aramaya devam ettim.

    Kia Cerato'nun yeni modeli geliyordu. Birçok özellikle geliyordu. Kia servisi evime çok yakın ve iyi ilişkiler içinde olduğum için Kia Cerato'ya doğru gidiyordum. Satıcı ısrarla bana Sportage satmak istiyordu. Aracı bekledim lakin henüz gelmedi. Kia cerato yu kullanırken 90 km hızın üzerine çıktığımda motordan çok gürültü geliyordu. Bu yüzden farklı bir motor tercih edecektim. Peter schreyer in Kia nın türkiye için gönderilen versiyonunda ABD için forte versiyonunun alt modelini göndereceğini öğrenince soğudum.

    Tabi, ortada birde Opel faktörü vardı. Nedense hep bi Opel alabilirim algısı vardı. 20.000 TL ye kadar sıfır faiz avantajı ile, tam otomatik şanzımanlı bir araçtı. 360 LT bagaj geldi ne yalan diyeyim. Deneme sürüşü yapmak istiyordum. Malzeme kalitesi açıkası Golf yanında biraz sönük kaldı. Adaptif crouse kontrol var diyorlardı ama aslında yoktu. Test sürüşü yaptım. O da ne, inanılmaz bir gürültü alıyordu araç içeri. Mevcut Kia da bile bu kadar içeri ses gelmiyordu. Lastik sesi değil, trafik ve rüzgar sesi direkt içerideydi. Vazgeçtim.

    Aracımı takasa verecektim. Takas için Opel 27.000 fiyat verdi. Renault ise 29.000 fiyat verdi ve 3.000 TL takas indirimi yapacağını söyledi. Aracımda 3 adet hasar vardı.

    Golf 7 mi Megane 4 konusunda sürekli bir tercihim değişti. Megane 4 R-Link 2 kullanıyor, Golf 7 Apple Car play desteğiyle yakında gelecekti. Megane 4 Dizel fiyatı Golf 7 nin benzinli tutarı ile karşılaşabiliyordu.

    Kendimce zaman kısıtım vardı. Megane 4 ile test sürüşü yaptım. Yalıtımı iyi, vites geçişlerinde sorun yaşamadan ilerledim. Malesef özel siparişin 3 ay sonra geleceği için tam donanımlı bir versiyon satınalma için bütçemi güncelledim. Golf aracı istediğim zamanda getiremeyeceklerini söylemeleri ile Megane 4 tercih etmeye karar verdim.

    Sonuçta tercihimden memnunum. 1.5 Dizel Megane 4 Icon+ sürüş paketi ve kontrol paketi araç aldım.



    Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.