|
Bildirim
Ya bunlar 2,0 bibrit modellerde hükümet bir kolaylık yapacağını biliyorda getiriyor yada bunlarda beyin yok.
2.0 araç mtv si çok yüksek Yüksek dilim ötv ye giriyor. Aynısı corolla içinde geçerli mesela hibrit motorlarda 1,8 litre kullanıyor ve vergisi ötv si çok yüksek. Kısaca ötv ve Mtv de bir düzenleme olmazsa subaru eskiden ne satıyorsa onu satar yada daha azını. |
TR'de satılan subarular ile yurtdışında satılan subarular arasında herhangi bir fark yok. Ülkelere göre donanım farkları olabilir ama bu kalite farkı demek değildir. Ülkemize de donanımsız subaru gelmiyor.
Dacia ile aynı kalite demek ben arabadan gram anlamıyorum demektir. Subaru kaliteli bir markadır. |
Hayatta her türlü sürprizler olabiliyor. Yollar km77'nin düzlük, kaymak test parkuru gibi toz pembe değil.
Yağmuru var, çamuru var, karı var buzu var. Bozuk yollar var. Yollarda çukurlar, tümsekler, engebeler var. Subaru her yol koşulunda güvenli yol almayı sağlayacak şekilde tasarlanıyor. Sürekli 4*4, boxer motor, rijit şase basit şeyler değil. Km77 den 82 ile geçen 3008, 77 ile geçen subaru xv'den daha iyi yol tutuyor diye bir kaide yok. Hafif bir eğim görse torsiyon süspansiyonuyla kıçını başını atabilecek birçok model var. Km77'yi kıstas görmek doğru değil. |
İçi hala Ford Transit gibi.
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ses1 -- 20 Aralık 2019; 12:54:1 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFV -- 20 Aralık 2019; 13:48:15 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|