Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (452. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.059
Cevap
182
Favori
985.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 449450451452453
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    İki gündür gün boyu dışarıda duran aracımda hibrit sistem ne sarj ne de hızlanmada devreye giriyor ,ancak 10 dk lik bir sürüşten sonra devreye giriyor,devrede olmadiğı zamanda ise vites aralıklari daha uzun ve motor daha devirli çalışıyor.
    Burada kabin sıcaklığının düşük olmasından dolayı pillerin korumaya alındığından bahsedilmiş:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ressesif -- 26 Kasım 2024; 21:37:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Selamlar,


    Epeydir foruma girmiyordum. Karavan çekme ile soru soranlar olmuş. Bu sene Nisan ayında çekme karavan aldım. Boş ağırlığı 800 kg, içine koyduğum malzemeler ile 1000 kg geliyor.


    Aracım 2022 model S-Cross 4x4 Elegance.


    Şimdiye kadar 3 kez 10 günlük turlar yaptım. Her tur ortalama 1800 km oldu. Arada kısa kullanımlarım da oldu. Karlı yada buzlu ortamda kullanmadım. Ancak dik bir toprak rampada 4 çekerin faydasını gördüm.


    Şehir içi dar sokaklar ve dik yokuşlar dahil birçok yolda kullanma tecrübem oldu. Dik yokuşlarda "SPORT" moduna almak motoru rahatlatıyor. Ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 10 litre oluyor.


    Merak ettiğiniz şeyler olursa cevaplamaya çalışırım.

  • merhabalar, 2017 1.4S vitara için 100.000km bakımına gideceğiz de yakın zamanda yaptıran, fiyat bilgisi olan var mı acaba? ne yapılıyor, maliyeti ne kadar? bir de bu bilgileri alabileceğim km, yıla göre bakım zamanı ne yapılacağını gösteren bir tablo, liste vs var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstfgnay M kullanıcısına yanıt
    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ressesif R kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğiniz durum hava sıcaklığının düşük olmasından kaynaklanıyor. Soğuk havalarda Li-On bataryaların şarj edilmesi sağlıklı olmadığı için kabin içi sıcaklığı şarj için uygun sıcaklığa geldiğinde şarj ve deşarj işlemi başlıyor. Bundan dolayı hibrit sistem soğuk havalarda geç devreye giriyor.

  • atakan84 kullanıcısına yanıt

    teşekkürler hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar, Bakım fiyatı konusunda bilgi vermek istiyorum. Aracım 2022 model Suzuki s-cross 4x4 hibrit. Km: 25 bin civarı. Değişenler, filtre grubu ve yağ değişimi aracın genel kontrolü. Fiyat:10 bin₺. Acayip fazla geldi. Siz suzuki kullanıcıların yorumu nedir merak ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9metal_99 9 kullanıcısına yanıt
    Bu nedir hocam, detay verir misiniz rica etsem. Suzuki yetkili servis mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • redloves kullanıcısına yanıt

    1000 TL motul 0w20 yağ,

    1000 TL filtreler filtron, blueprint, mann vb.

    1500 TL işçilik ve ufak sarf malzeme

    Toplamda kabaca 3500 liraya hallolur. Bizim arabaların motorunda çalışmak kolay, ustanın zamanını almıyor.


    Ama siz servise giderek garanti ON kapsamına da girmiş oluyorsunuz. Dolayısıyla fiyata bu gözle de bakmak lazım.


    Bujiye 4 kat fiyat istemelerinden sonra ben servisten ayağımı kestim.


    Yakın zamanda benim ilk defa denediğim ve 1 saat civarında tertemiz yaptığım iş için 4500 TL civarı işçilik istediler ki sanırım onlar 30 dakikada yaparlardı. Kötü ev sahibi kiracıyı ev sahibi yapar derler ya pahalı serviste insanı usta yapıyor Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redloves kullanıcısına yanıt

    yetkili servis en az 15bin TL ister.

    özel servis bu. yetkilide olsa yaptıkları yağ polen filtre değişimi. bişey yaptıkları yok. bi dünya para alırlar.

    autoking te kampanya var. periyodik bakım 3bin TL


    inceleyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9metal_99 9 kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis 10 bin₺ fiyat çıkardı zaten. Haftasonu gideceğim mecbur garanti durumundan. Araçta bazı sorunlarda var onları da göstereceğim bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba herkese. Adaptif hız sabitleyici hakkında bir sorum olacak. Sistem devrede iken öndeki aracın mesafesine göre otomatik fren yapıldığında fren lambalarımız yanıyor mu merak ettim. Normal şartlarda arkadaki araca uyarı için yanması lazım ama kontrol etme şansım olmadı.

  • bulent.kk B kullanıcısına yanıt

    yanıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • incubus İ kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

  • mrb. arkaya park sensörü için tavsiyeniz varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cümleten selamünaleyküm arkadaşlar,
    Geçenlerde mahluğun biri muhtemelen park ederken aracıma önden dokundurmuş. Yola çıktıktan bir süre sonra "cruise sistemi inceleme" ve "Radar fren destek fonk inceleme gerektiriyor" uyarıları çıktı. Sanırım kalibrasyon istiyor ama yakından bakınca radar plastiginde belli belirsiz bi çatlak gördüm.
    Bu cihaz çok hassas mıdır yani plastik çatladı diye iş görmez hale gelmiş olabilir mi acaba? Allah korusun eğer öyleyse maliyeti nedir aşağı yukarı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çerkez -- 26 Aralık 2024; 3:48:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, bu hafta itibari ile ben de 2. el 2024 model 8.000 km'de gri renk bir Vitara sahibi oldum. 2020 model prestige paket Kia Rio'dan geçiş yaptım. Tam otomatik şanzıman ve zincir triger ilk 2 kıstasımdı. S-Cross almaya niyetlenmiştik önce ama hatasız dedikleri araç 3 parça boyalı çıkınca Ankara'dan Bursa'ya elimiz boş döndük. Vitara aracımı Kütahya'dan aldım, Kütahya - Bursa arası 220 km 100 - 110 km sabit hızla yakıt tüketimim 4.3'dü, çok sürati sevmeyen biri olarak tatmin edici. Şehir içi 7.5 a kadar da tahammül edilebilir. Artıları olduğu kadar eksileri de bir o kadar fazla ne yazık ki, kıyasladığım araç Kia Rio olmasına rağmen koltukları çok rahatsız, multimedya sizin de bildiğiniz üzere rezalet denilebilir, kapılar ciddi mana da çok hafif ve adi bir his veriyor. Bagaj kapağı sorunu halen daha devam ediyor. Aslında takılmamız gereken durum şu, bu mevcut sıkıntılar 2017'den itibaren devam eden ama yıllardır inatla çözülmeyen basit sorunlar, üzücü açıkçası.


    Geri görüş kamerası sesi yok, kamera ters gösteriyor, kameraya bakarak park edilirse kaza yapma olasılığı % 100 denebilir. Multimedyada navigasyon açıkken telefona mesaj gelirse navigasyon direkt kapanıyor, tekrar açmak durumunda kalıyoruz. Basit gibi görünse de can sıkıcı sorunlar çünkü araç 2024 model. Bu sorunlarıma çözümleri olanlar yeşillendirebilirse memnun olurum. Servis 15 gün sonraya randevu verdiği için şimdilik kendim çözmeye çalışıyorum.





  • Multimedya ayarlardan ters durumu düzeltilebilir, kapının kapanma sorunu zamanla ortadan kalkıyor, mesaj gelince kapanma bende yok, koltuklar evet rahatsız, kapılar hafif, yakıt ş.içi şuan 7.5 civarı, yazın düşüyor. Hafif olması yakıta olumlu etki ediyor. Son olarak bakımda motor yağının 0-20 olmasına dikkat edin. 5-30 değil. Servise sorun..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • çerkez kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun, o parça aslında bir doppler radar. Çatlak, çizik çalışmasına olumsuz etki etmemeli. İçinde de çok hassas bir komponent olduğunu düşünmüyorum, ancak çarpma ile ön muhafaza esneyip kırılmadan arkadaki anten+elektronik kart zarar görebilir, anlık darbe gibi yani. Yenisi 100 dolar civarı falandı ama servis ne der bilmiyorum. Öncelikle kalibrasyon kontrol edilmeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 449450451452453
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.