Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (450. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.034
Cevap
181
Favori
977.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bulent.kk B kullanıcısına yanıt

    Evet. 4x4'lerde Auto-Sport-Snow-Lock modları var.

  • Merhaba 2016 4x2 lpgli suzuki aracımı yeni aldım araçlarla ilgili bilgim yok ilk arabam sayılır;
    -LPG de iken Araç sabah çalıştırdığımda ısınmadan hareke geçtiğimde düz giderken stop ediyor,
    - Aracım su deposunu aralıklı kontrol ettiğimde suyu azaltıyor 5-6 günde bir su koyuyorum,
    - Bu konularla ilgili bilgisi olan sorunları yaşayan varsa yardımcı olabilirse sevinirim ve de Aydın-İzmir de bu sorunlarla ilgili servis önerisi olan var mıdır
  • bugün aracıma chiptuning yapıldı, 1.4 boosterjet hybrid 129 hp, epey ataklaştı araç, Megachips Mehmet Gazihan yaptı, belki 15 sene bir önceki gırtlağa kadar motor modifiyesi yaptığım aracı Onno usta ile ayarlayanlardan biriyidi, yakında foto video atarım, performans olarak şehir içi D modunda dahi çok iyi, alt devirlerdeki kalkışları atikleşti, s tuşu önceden de iyiydi, şimdi daha iyi :) yakıt tüketimi için konuşmak henüz erken, ancak 10 gün önce yüklenen ilk yazılımda ortalama 7.5 litre tüketim bozulmamıştı, şimdi bugün yeni yazılım yüklendi, Mehmet bey aracın gidişini, intercooler'ın varlığını, aracın hafifliğini epey beğendi, hakkını vermek için bir kez daha ayarlamaya karar vermişti, üzerinde daha çok zaman harcayıp mükemmeleştirdim dedi, tüketimi sıfırladım, zaman zaman bilgi veririm, ancak o 7.5 yazdan kalan istanbul bodrum uzun yol ve 2 aylık istanbul şehir içi ortalamasıydı, 150 hp'den fazlasının olduğuna inanıyoruz, nette chip yapılmış bu mild hyrid araçlar için 155 hp rakamı çok var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amdfanatic -- 21 Ekim 2024; 16:40:16 >




  • bulent.kk B kullanıcısına yanıt
    1. aslında çok kolayda araçta değilim:) siz ayarların videosunu çekip atın, herkesin bakması kolay olur, ben spotfy'dan android üniteden kulağıma hoş gelen ekolayzır ayarlarını tespit etmiştim, memnunum.
    2. bendeki 4x4, ben de 3 mod var, sport, snow, auto, sport gazlarken çok fark ediyor, dağlar kadar fark oluyor.
    3. 10.000 km'de 1 ya da senede 1 servise giderseniz 100.000 km 10 sene mi ne garanti vardı, lütfen servise danışınız.
  • surveyor72 S kullanıcısına yanıt

    bu koruma demirleri muayeneden geçemiyor diye biliyorum, ön ya da arka farketmez, yanlar çok arabada var, onlar minörle geçiyordur muhtemelen, ayrıca çevirmelerde bu demirlere takan trafik polisleri de çıkabilir.

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    aynası elektrikli park sensörlü tavanı camlı orjinalden vardı, arada epey fark da vardı :)

  • amdfanatic A kullanıcısına yanıt
    Bende 6 yıl 1.4S 4x4 vitara kullandıktan sonra S-cross 4x4 aldım 2022 model. Vitara'da olan o güç, performans bunda yok. Siz yazılımla o farkı hissetmişsiniz beni iyi anlarsınız. Bahsettiğiniz yazılımı yapan firma nerede ve ne kadar bir fiyata mal oldu. Ne kadar bir sürede işlem yapılıyor acaba.
  • redloves kullanıcısına yanıt

    5000 tl aldı benden, ecuyu söküp okutması, yerine takması, yolda denemesi 1-2 saatlik iş, benim araçtan giderse yazılım hazır, 1 saatte biter. Ecu yu laptopa bağlıyor, programla değerlere müdahale ediyor, çocukluktan sektörden yetişmiş biri, Onno ustayla çalışmışlığı da var, ne yaptığını biliyor.

    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)www.megachips.com.tr
    Megachips // Chiptuning Hizmetleri Kurumsal Websayfası - Chiptuning.com.tr
    https://www.megachips.com.tr

    Gençler eski üstatları bilmez, Onno ustayı bilmeyem araştırsın, öyle yazsın :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amdfanatic -- 21 Ekim 2024; 21:20:49 >
  • amdfanatic A kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim yanıtınız için. Ekolayzır ayarlarını buldum da ben balans ayarlarını arıyorum. Ses sadece arka kapıdaki kolonlardan geliyor, önden de almak istiyorum.

    Garanti için servise uğrayacağım. Tekrar teşekkürler.

  • bulent.kk B kullanıcısına yanıt

    orjinal ana ünite ise fader ayarını da yaparlar.

  • herkese selamlar sizce vitara mı juke mu arkadaşlar

  • esanchez38 kullanıcısına yanıt

    Vitara

  • esanchez38 kullanıcısına yanıt

    biz vitara bakarken rakip olarak qashqai, corolla suv bakıyorduk, juke bir altta kalmıştı, o zaman meslek indirimi olmasa cesaret edip almazdık ama şu an her bindiğimizde iyi ki almışız diyoruz, çok memnunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amdfanatic -- 25 Ekim 2024; 13:13:31 >
  • Aracı alalı 10 gün oldu ve gerçekten çok memnunum. İyi ki böyle bir değişiklik yapmışım diyorum her kullandığımda. Üstelik 2. el bir araç aldım ama düzgün kullanılmış. Umarım memnuniyetim devam eder..

  • bulent.kk B kullanıcısına yanıt

    Kazasız belasız keyifle kullanın.


    Evde iki araç olduğunda ve diğer aracın iç mekan kalitesi, ses izolasyonu falan çok daha iyiysiz Vitara rahatsız edici olabiliyor. Ancak her konuda vasatın üstünde, motor ve şanzıman sorunsuzluğu konusunda da dertsiz.

  • Arkadaşlar merhaba. Babamın 1.4 boosterjet 140ps aracı için sorum olacaktı.


    Araç 2020 model ve bütün bakımları yetkili serviste yapıldı. Yılda 5 bin km yapmasına rağmen de şimdiye kadar hep kabarık faturalar çıkardılar o yüzden ben açıkçası yılda bir yağ değişimini bildiğim bir ustada yaptırıp, 3 yılda bir de Bosch servise götürme taraftarıyım. Öncelikle bu konuda fikir istiyorum.


    Diğer taraftan yağ tercihini ustaya bırakmayıp kendim seçmek istedim ama yetkili servisin daha önceki faturalarına bakınca kafam karıştı.

    Öncelikle bu motora 0W20 yağ kullanmışlar ki servis kataloğunda 5W30 kullanılması gerektiği yazıyor.

    İkincisi yağ filtresi olarak her bakımda başka takmışlar, hatta son bakımda taktıkları filtrenin açıklamasında Vitara görünmüyor bile.


    Almayı düşündüğüm,

    Liqui moly top tec 4200 5W30 motor yağı,

    Bosch P2058 yağ filtresi

  • arkadaşlar igo haritalarını bana buradan yükleyip atabilir misiniz? yanlışlıkla haritaları sildim.

  • Hayırlısı olsun.. elektrikli açıklandı



    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)Power Torqueyoutube
    Suzuki Motor Corporation has introduced its inaugural battery electric vehicle (BEV), the eVITARA, at an event in Milan. Production is set to commence at the Suzuki Motor Gujarat facility in India in spring 2025, with sales anticipated to launch in various markets, including Europe, India, and Japan, around summer 2025. The eVITARA is built on the "eVX" concept, which was introduced at the 2023 Auto Expo in India and showcased at the JAPAN MOBILITY SHOW in October 2023. This marks Suzuki’s first global strategic battery electric vehicle (BEV) model. The eVITARA's design theme, “High-Tech & Adventure,” merges the sleek aesthetics of a battery electric vehicle with the robust appeal of an SUV, suggesting a spirit of exploration. Its exterior boasts a striking appearance with large-diameter tires and an extended wheelbase. Inside, the vehicle features an integrated display with advanced functionalities, complemented by ruggedly textured panels and a center console that embody the adventurous theme. The eVITARA's battery electric vehicle (BEV) powertrain includes an efficient eAxle system, which combines the motor and inverter, alongside lithium iron phosphate batteries that prioritize safety and reliability. This setup allows for smooth acceleration from a standstill and enhances power during overtaking, delivering strong performance across both low and high speeds. The eVITARA is equipped with two independent electric axles—one in the front and one in the rear—utilizing Suzuki's “ALLGRIP-e” technology, an advanced electric four-wheel drive system. This setup leverages the company’s extensive experience in 4WD technology to deliver high performance and precise vehicle control with exceptional responsiveness. Additionally, the system features a “Trail” mode that aids in navigating challenging terrain by applying braking force to slipping wheels and distributing drive torque to the opposite tire, functioning like a limited-slip differential (LSD). The eVITARA introduces the new “HEARTECT-e” platform, specifically designed for battery electric vehicles (BEVs). This platform features a lightweight yet sturdy structure, high-voltage protection, and a spacious interior achieved through short overhangs. Its robust design eliminates the need for stiffening side members, optimizing the space available for battery cell storage. #suzuki #evx #suzukivitara #suzukievitara #suzukievx #suzukievitara2025 #2025suzukievitara #suzukievitaraprice #suzukievitarakmrange #suzukievitaraindia #suzukievitaralaunchdate #suzukievitaraprice #suzukievitarapowertrain #suzukievitaraexteriorcoloroptions #suzukievitaratopspeed #suzukievitarabatterypower #suzukievitarakmrange #suzukievitarabootspace
    https://www.youtube.com/watch?v=4_PGKxcgbY4
  • Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amdfanatic

    bugün aracıma chiptuning yapıldı, 1.4 boosterjet hybrid 129 hp, epey ataklaştı araç, Megachips Mehmet Gazihan yaptı, belki 15 sene bir önceki gırtlağa kadar motor modifiyesi yaptığım aracı Onno usta ile ayarlayanlardan biriyidi, yakında foto video atarım, performans olarak şehir içi D modunda dahi çok iyi, alt devirlerdeki kalkışları atikleşti, s tuşu önceden de iyiydi, şimdi daha iyi :) yakıt tüketimi için konuşmak henüz erken, ancak 10 gün önce yüklenen ilk yazılımda ortalama 7.5 litre tüketim bozulmamıştı, şimdi bugün yeni yazılım yüklendi, Mehmet bey aracın gidişini, intercooler'ın varlığını, aracın hafifliğini epey beğendi, hakkını vermek için bir kez daha ayarlamaya karar vermişti, üzerinde daha çok zaman harcayıp mükemmeleştirdim dedi, tüketimi sıfırladım, zaman zaman bilgi veririm, ancak o 7.5 yazdan kalan istanbul bodrum uzun yol ve 2 aylık istanbul şehir içi ortalamasıydı, 150 hp'den fazlasının olduğuna inanıyoruz, nette chip yapılmış bu mild hyrid araçlar için 155 hp rakamı çok var.

    Bugün toplam 310 km, yarısı otoban (130 ortalama) yarısı otoban vari şehir içi (80 km ortalama) ile cruise açarak yol yaptım, daha önceden belki 200 km istanbul içi şehir içi sürüş de vardı, hepsinin ortalaması olarak 7.8 litre çıktı, daha çok uzun yol yapsam, hava daha sıcak olsa (öncekinin ortalaması belki 30 C, bugünün 14 C) daha önceki 7.5 litre chiptuning olmayan (4 ayda yapılan, araç 0 km idi, 7000 km yaz çoğu ist bodrum) ortalamayı yakalardım diye düşünüyorum. Kısaca sakin gidilince aynı rakamlar çıkabilir.


    Performans tek kelime ile muhteşem. Sonuçta 5000 tl verdim, araç bambaşka bir şey oldu.


    lt/100 km seçeneğini menüden ayarlamanız lazım. Diğeri (km/lt) sağlıklı değil.


    Gtech cihazı ile 0-100, beygir ve tork ölçümleri de yapacağım, ama aptal kafam öncesini de yapmalıydı, standard 4x4 hibrit 129hp'lik bir araç sahibi denk gelirse onun aracında ölçümler yapabiliriz.


    Chiptuning işini lazım olunca kullanmak için yaptırdım, normalde sakin kullanan biriyim, yakıt tüketimi takibimde, basınca illa ki artar heralde ya da yoğun şehir içinde göreceğiz, daha çok yol yapmam lazım ama uzun yolda cruise control açınca pek fark olmadığını bugün anladım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amdfanatic -- 9 Kasım 2024; 22:23:36 >




  • 
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.