|
Yeni Toyota Corolla Cross Ekim ayında Türkiye'de satışa sunulacak
-
-
1.8 hibrit 140hp motoru koymazlarsa kötü olur. 122hp den daha verimli, keyifli olur.
Çok satacağını düşünüyorum. Egea cross, duster olamaz ama stok sorunu olmadığı sürece 3008, tucson gibi başarılı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Toyota'da nihayet bir alternatifini pazara getiriyor fakat hem motor seçenekleri önemli hem de satış fiyatı, şu haliyle yine çok satar ama bir arkadaşın dediği gibi ayağımı yerden kessin zaten bir nane bilmeden umursamadan kullanıyorum, zaten cezada yemiyorum kafama göre takılıyorum diyen yurdum insanın malum ucuzcu çapsız marka araçlar kadar olmasa da satar.
1.8 motor 122hp ile getirilmesi tam tipi yurdum distribütörü örneği olur, 1.8motor vede hibrit olacaksa 150hp aşağısı kurtarmaz. kaputun altında hangi seçenekler var bilemem ama her sene 4200TL MTV ödeyeceğim aracın hakkını vermesini beklerim.
-
Yoo durmuyor. Parlak şeyleri beğenme içgüdünüzden kurtulun artık.
-
Sasirdim Corolla Cross getirmezler diye dusunuyordum getirdiler.Ama malesef 2.0 197 hp olan degilde 1.8 122 Hp ile alinabiliyor vergi dilimi saolsun.Madem getiriyorsunuz 2.0 olani biraz guncelleyerek 1.8 yapin hp 150 ustu olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.8 motoru güncellediler aslında. 140hp ve daha güçlü elektrikli motorla iyi hale getirdiler ama ilk etapta 122lik gelecek anlaşılan.
Makyajlı corolla 1.8 hibrit 140hp, 9.2sn 0-100. Mevcut motora göre 1.7sn iyileşme var.
-
Bu araçta torsiyon falan var. Corollaya göre bile ucuzlatılmış bir araç. Egea cross'un hallicesi. Fiyatı corolla hb civarında olmalı. Donanıma göre 820bin(dream) - 930bin tl arasında olsa hibrit ekonomisiyle güzel satışlar yakalar. Qashqai, 3008, sportage vs 1.200 oldu. Benzer iç hacimli hibrit bir toyota 900binlere havada kapılır.
-
Bu aracı bugun satıyoruz desinler. En aşağı 1 milyon olur.
Hem hibrit olacak, hem C-Suv olacak hemde 820 bin olacak.
Güzel hikaye.
-
eskisini alamıyouz yenisini ne yapalım
-
Ben bu aracın yurtdışı fiyatlarına oranlayarak bu fiyatları çıkardım. Olması gereken fiyatlar bunlar. Siz neye göre 1milyon diyorsunuz? Corolladaki bağımsız arka süspansiyon bunda yok. Toyota kendisi zaten fiyatının uygun olacağını, corolla fiyatına yakın olacağını belirtmişti global lansmanında. Altyapı vs çok özenilmiş bir araç değil. İç mekan corollanın aynısı. Corolla 700bin iken 2-3cm yükseği 1milyon olmaz. Bknz egea
Mesela usa fiyatları
-
1.8 motor hangi arac çok satmış Turkiyede ki bu satacak ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok satmamış olması çok satmayacağı anlamına gelmez. Şu anki kriterler eskisi gibi değil. Eskiden 1.8 mtv ücreti çok fazla görünüyordu, mantık sınırını aşıyordu ama şu anki yakıt fiyatlarında o kadar yüksek değil özellikle şehir içi çok yol yapan için. Daha çok tüketen 3008, tucson, qashqai vs en az 200bin pahalı.
Bu araç hem ucuz, hem de ekonomik olacağı için filoların da gözdesi olur. Avrupadan önce ülkemize geliyor. Ülkemizde çok satılacağının bir göstergesi de bence bu.
-
122 beygir ne ya
-
Bu corolladan tamamen farklı bir arac ama neden corolla cross adıyla satısa cıkarttılar bılemıyorum gerçekten amatorce bır ısım ve satış polıtıkası.
-
motor seceneklerı ötv oranları gibi kriterleir koydunzumu? CHR ile aynı motorlarla mı satılıyor abd de
-
1 milyon ve üzeri, kim alabilir bunu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hyundai Tucson ve Peugeot 3008 bu sınıfın lideridir. Sportage yenilendi oda bu ikiliyi zorlayan bir araç Tiguan'ın sadece adı kaldı yenilenmesi lazım. Qashqai makyajlı kasası tutulmadı Toyota ise bu segmente girmek için çok geç kaldı. Kaldıki Tucson, 3008, Sportage, Tiguan, Qashqai alacak olan kişi tutupta bu Corolla Cross'u almaz. Yakında Renault Austral'da satışa sunulacak
-
Belki guncel 1.8 motorla getirirler cunku aralik ayinda bu motor gelecek corolla ve digee hybridlere birde yillik mtv icin hukumetle bir konusmalari lazim iste o zaman oldu denir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynıdır büyük ihtimalle. Cross a özel motor yapacak değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Yoo durmuyor. Parlak şeyleri beğenme içgüdünüzden kurtulun artık.
|
1.8 hibrit 140hp motoru koymazlarsa kötü olur. 122hp den daha verimli, keyifli olur.
Çok satacağını düşünüyorum. Egea cross, duster olamaz ama stok sorunu olmadığı sürece 3008, tucson gibi başarılı olur. |
Ben bu aracın yurtdışı fiyatlarına oranlayarak bu fiyatları çıkardım. Olması gereken fiyatlar bunlar. Siz neye göre 1milyon diyorsunuz? Corolladaki bağımsız arka süspansiyon bunda yok. Toyota kendisi zaten fiyatının uygun olacağını, corolla fiyatına yakın olacağını belirtmişti global lansmanında. Altyapı vs çok özenilmiş bir araç değil. İç mekan corollanın aynısı. Corolla 700bin iken 2-3cm yükseği 1milyon olmaz. Bknz egea Mesela usa fiyatları |
Toyota'da nihayet bir alternatifini pazara getiriyor fakat hem motor seçenekleri önemli hem de satış fiyatı, şu haliyle yine çok satar ama bir arkadaşın dediği gibi ayağımı yerden kessin zaten bir nane bilmeden umursamadan kullanıyorum, zaten cezada yemiyorum kafama göre takılıyorum diyen yurdum insanın malum ucuzcu çapsız marka araçlar kadar olmasa da satar.
1.8 motor 122hp ile getirilmesi tam tipi yurdum distribütörü örneği olur, 1.8motor vede hibrit olacaksa 150hp aşağısı kurtarmaz. kaputun altında hangi seçenekler var bilemem ama her sene 4200TL MTV ödeyeceğim aracın hakkını vermesini beklerim. |
Dün RAV4 fiyatını hesapladım. %80 ÖTV diliminde olsa 2.5 hibrit RAV4 fiyatları 1040ile 1206bin arasında olurdu. Bu aracı sportage, tucson vs ile kıyaslamayın. Egea egea cross arasında ne fark varsa bu da öyle. Corolladan fazla pahalı olmamalı. Birçok ülkede öyle zaten. Amerikada corolla 21.500 dolar bu 22.500dolar. chr 24.500dolar. |
Bıkmadınız mı şu turbo muhabbetinden artık. Toyota alan çoğu kişi fıtı fıtı aracını kullanıyor işte neyin basması neyin uçması, millet az yaksın sorun çıkarmasın arabam derdinde forumda millet hala 15 yaşındaki bebeler gibi sürekli kapışalım abi modunda İnişi çıkışı çok olan yer ise turbolu araç kullanım konforu sağlar ama öyle kapışmaya gelince yani düz veya ona benzer yol atmosferik devrini almaya başladıktan sonra da turbo filan tanımaz. İkisinin de zevki farklı ikisi de farklı sürüş deneyimi sunuyor. Turbo patlamasını bende seviyorum ama aracın devir çevirip uzayıp gitmesinin de zevki de turbolu araç kullanıyor isem hali hazırda özlüyorum. Ayrıca 2.0 lt altı araçlar ile de sürüş keyfi filan olmaz, olur diyen kendini kandırır. |
Bu modelin hybrid olanı yok satar. Şu anda piyasanın en tercih edeceği araç cross-hybrid olacağı kesin. Fiyatı ne olur bakalım.
|
Benzer içerikler
- st ne demek
- telegram premium ücretsiz
- iphone instagram önbellek temizleme
- 1 telefonda 2 whatsapp
- whatsapp sohbet gizleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X