Şimdi Ara

Yeni Toyota Corolla Cross Ekim ayında Türkiye'de satışa sunulacak (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
3
Favori
8.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    konumuz kapışma değil zaten konu 1.8 hybrid motorunun bu kadar gömülmesi bu arada chr hybrid ile Corolla hybrid arasında da performans farklı var bunu kullanıcılar söylüyor. yok yürümüyormuş çekmiyormuş gitmiyormuş. bu algıyı yıkmak için uzattım maksat insanlar biraz bilgi edinsin bu motor hakkında. yoksa kimin kimi geçtiği kimin umrunda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosasaurus -- 1 Eylül 2022; 23:56:15 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mosasaurus kullanıcısına yanıt

    f10 un 1.6 sinin 0 100 fabrika 8.3 sn ve araç 1600 kg

    1.6 valvematic 9 sn

    bmw burada kafa kafaya gitse itiraz etmem

    ama f30 corollayi deler,hibriti de deler.

    boşuna kendini paralama;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    sen teknik verilerle takılmaya devam et 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mosasaurus kullanıcısına yanıt

    tekniğe kafa tutan bir kullanıcıya söyleyecek pek fazla şey yok hayal aleminde yaşamaya devam edin siz:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    benim eski Accent Era 1.5crdi vgt teknik verisi 11.5sn idi ben düz yolda 9.3sn de çıkıyordum ki diğer kullanıcılar da sağlıklı bir Era ile 10 saniyenin altını görüyorlar. GPS sapma payı 4kmh her araçta olduğu gibi.. sanırım fabrika benim araca +20 beygir falan koymuş. daha sonraki araçlarımdan birisi de 2007 Corolla 1.4d4d fabrika verisi 13.3sn ben dümdüz yolda 10.7sn görüyordum onda da sapma payı 4kmh idi. teknik verilere takılmayınız diyeceklerim bu kadar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mosasaurus kullanıcısına yanıt

    dedim ya sen f30 tokatladiginin hayaliyle yaşamaya devam et bu gazla 911 de yersin hibrit corollayla 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mosasaurus kullanıcısına yanıt
    Accent Era bariz daha seri fakat Toyota dizel motor nasıl hocam ivmelenme yokuş performansı olarak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fiyat ne olur beyler ve bu arac ne zaman satisa cikar ekim de alinabilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam. tabii ki bir 1.5crdi değil. şehir içi çok arattırmadı erayı ama şehir dışı era ile iki katı performans farkı var diyebilirim era ile 2000 devirde rampaya girdiğimde gaza basma ihtiyacı duymazdım 1.4d4d rampada hızı düşüyor gaz istiyor. d4d motorun 1 ve 2. Vites ivmelenmesi çok iyi. benim aracım çok temizdi dynoda motor performansı %90 çıkmıştı. aynı aracın otomatiği var evde o bunun kadar gitmiyordu biraz da kondisyona bağlı uzun yolda kullanılan araç başka gider emsallerine göre. motorun iyi olduğunu düşünürsek şehir içi erayı arattırmıyor ama şehir dışı fark çok. 5. vitesi eraya göre daha kısa 175te 4000 küsür devir çeviriyor era ise 195te 4000 devir çeviriyor ve (4700 son devir) devire kadar kesintisiz güç.. d4d motor 4200 devirden sonra bitiyor. 2007 sonrası kasalarda o ağırlığa karşı performans nasıl bilmiyorum ama e12 kasalara çok güzel yetiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mosasaurus kullanıcısına yanıt
    D4d motor da yokuşta vites düşürme söz konusu mu kaç bin devir bandında giderseniz yokuşu çıkarken tatmin eder sizce

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt
    ben şu ana kadar hiçbir aracımda rampada vites düşürmedim devrinde girerseniz her türlü rampayı çıkar. 2500de yarım gaz her rampayı çıkar d4d, 8v olduğu için orta devirlerde çok isteklidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yine tüm corolla'lar gibi çok satacağına inanıyorum. Hatta SUV pazarında 3008'i geçemez ama sıfır araç satış rakamlarına yaklaşabilir.

  • Bunun yeni nesil hibrit motorla gelmesi lazim yetkililer belki okur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota severim ama beğenmedim. Çok sıradan. Gözümüz 3008 gibi gösterişli rakiplere alıştığı için sanırım.

  • Bunun rakibi Egea Cross.

    Cross’tan pazar payı kapmak istiyorsa daha uyguna satmalı. Cross oturmuş model, oturmuş modeli yerinden etmek için bunu yapmalı toyoto.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 27 Eylül 2022; 19:2:45 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    2.elde 140 lık mı,122 lik mi diye sorulacak ilk soru.O kadar para verip,o kadar vergi verdikten sonra 140 lık tan başkasi alınmaz üstelik 2-3 sene sonra emisyona takilmayacağını da kimse garanti edemez(.Malûm Dünyada ki emisyon sıkıştırmaları)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum,Corolla suv'un yandan görünüşü guzel,Egea cross gibi hackbaktan 2 cm.yükseltimis gibi durmuyor.Ben beğendim aracı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Ben de güzel buldum,140lık hibrid,1 milyon altina gelirse satış yapar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • %20 oldu,emin değilim ama geçen biri,sadece Çin ve Tayland'a uygulanıyor dedi.Bu doğruysa Japonya sıfır mı?ozaman.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.