Olması gereken fiyatı o. Gümrük vergisine takılıyor mu o da önemli. Bazı ülkelerde %10 gümrük vergisi var. Ona takılırsa belki bir tık fazla olur. 122hp gelse bile çok geçmeden 140hplik motoru koyarlar bence. 140lik daha iyi olur. Mesele sadece 18hp değil hibrit sistemi de daha gelişmiş. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Toyota Corolla Cross Ekim ayında Türkiye'de satışa sunulacak (3. sayfa)
-
-
siz teknik verilere çok takılıyorsunuz egea 1.6 120hp dct 80 küsür bindeydi arkadaşımın ayrıyeten turbonun, torkun sağladığı yapıştırma hissini çok kafaya takmayın yanıltmaca o. yine cevabımdan tatmin olmadıysanız videosu da mevcut özel mesaja geliniz. aracın bir sıkıntısı yok asfaltı kazıyor. bir ara ışıklarda 320i ile de kalktık 110'a kadar arka tekerimde geldi aküler doluyken Corolla hybrid yabana atılacak bir araç değil. bugün 2021 e200d 1.6 160hp kullandım öyle aralarında çok fark yok olmadı haftaya 0-100 kaldırırız ikisini o konuda da sorun yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben beğendim valla. Ama fiyatı chr seviyesini geçerse hiçbir şansı olmaz. Zira ben beğendim desemde eski kafalıyım biraz yeni tuscon spontage 3008 falan daha modern,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Corolla 'nın neden dünyada en fazla satan araç olduğunu şimdi daha iyi anladım. Bu Toyota kimbilir yurtdışında kaç farklı kasa tipini Corolla olarak satıyordur Allah bilir..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rav3 olmuş bu, olmuş, iyi görünüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Volkswagen Tiguan bu haliyle bile bundan daha çok satar. Tiguan yenilendiği zamanda satışlarda Corolla Cross'u 2'ye 3'e katlar
-
Yirmi yıl öncesi cizğilere sahip. Ön panjur farlar acil değişmeli. İç konsül demode . DS modelleri ve 5008 gibi araçlar albenisi ile yollarda dolaşırken bu tasarım yanlış.
-
Teknik verilerle alakası yok ikisi de kullandığım bildiğim araba, corollanin performans iddiası yok. Egea rahat rahat geçiyor.
Sizin deneme genele uyuşmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
egeayı bende kullandım hatta arkadaşta bu forumda yalan bilgi verdiğim yok kendisine geçeceksin dedim çünkü egeada gaza çöktüğümde koltuktan kafamı kaldıramadım öyle bir güç sapıtıyor araba. gel gelelim kalktığımızda sonuç başka oldu 120ye kadar yarım boy önde gitti 140tan sonra hybrid geçmeye başladı 160a vardık arka tekerimdeydi bıraktık. ayrıca kullandığım ilk egea değil bu 2 ayrı 1.6mj dct, 1 tane de 1.3mj kullandım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu modelin hybrid olanı yok satar. Şu anda piyasanın en tercih edeceği araç cross-hybrid olacağı kesin. Fiyatı ne olur bakalım.
-
Torku yüksektir bunun 1.8cc olduğu için. Ayrics alt devirlerde vermeye basliyordur.
Araba cross olduğu için yürüsün diye yeni 1.5 atmosferik yerine bunu koymuslar muhtemelen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sakin olun Sandero Stepway, Captur, T-Cross ve diğerleri…
toyoto zaten B segmenti yapamıyor, C segmenti yapamıyor, D segmenti yapamıyor ve SUV’de yapamamış..
O 1.8 motor nedir ya, bir aracın satılmaması için yine her şeyi yapmışlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.5 hibrit olmayan cross yarise 750 bin istiyorlar 1.8 cross corolla hibriti var sen düşün:@
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
320i ile mi kalktın, bmw kalkmamış sorun orda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
o bir tık geç kalktı zaten o kalkana kadar hybrid 1 boy önüne geçti hybridin güzel lastikle temiz asfaltta kalkışını bilen bilir yoksa 110a kadar arka tekerimde nasıl gelsin? normal 1.6 132lik atmosferikle karıştırmayın hybridi, zira onu da geçiyor kısada. biz çok deneme yaptık hangi araç ne kadar gidiyor hangisi geçer az çok bilgimiz var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kardeşim 318 desen hadi bi nebze diyeceğim
gaza oturan 320yi ancak plakasını okuyarak takip edersin:) zaten geç kalkmış diyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.6 132 Corolla 520i ile 180e kadar kafa kafaya yürüyor ki siz hissiyatı çok kafaya takıyorsunuz tekrar diyorum yanıltmaca.. gittiğini sanıyorsunuz o kadar. ha onun da videosu var yani atmosferigi çok hafife alıyorsunuz rampada hadi eyvallah ama düzde atmosferik cigerliyse çevirir boşuna turbonun bittiği yerde atmosferik başlar diye bir söz çıkarmamışlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.youtube.com/shorts/9Fk_oG21TEs?feature=share videoyu bırakıyorum biz bunun örneklerini gördük, yaşadık, tecrübe ettik. inanmanıza gerek yok bilen arkadaşlar elbet vardır. lafı uzatıp tartışmanın da bir anlamı yok. 320i ile gaza aynı anda çöksek de yine hybrid kafayı uzatacaktı belki sonuç tam tersi olup ben onun arka tekerinde olacaktım bu kadar basit yani çok da öldürüp gömmeye gerek yok hybridi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bıkmadınız mı şu turbo muhabbetinden artık. Toyota alan çoğu kişi fıtı fıtı aracını kullanıyor işte neyin basması neyin uçması, millet az yaksın sorun çıkarmasın arabam derdinde forumda millet hala 15 yaşındaki bebeler gibi sürekli kapışalım abi modunda
İnişi çıkışı çok olan yer ise turbolu araç kullanım konforu sağlar ama öyle kapışmaya gelince yani düz veya ona benzer yol atmosferik devrini almaya başladıktan sonra da turbo filan tanımaz. İkisinin de zevki farklı ikisi de farklı sürüş deneyimi sunuyor. Turbo patlamasını bende seviyorum ama aracın devir çevirip uzayıp gitmesinin de zevki de turbolu araç kullanıyor isem hali hazırda özlüyorum. Ayrıca 2.0 lt altı araçlar ile de sürüş keyfi filan olmaz, olur diyen kendini kandırır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 1 Eylül 2022; 22:55:47 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X